Nee, want dan had ik dat wel geschreven...quote:Op zondag 4 maart 2012 22:16 schreef Doc het volgende:
Je bedoelt:
Op woorden reageer je ook niet door onverwachts bij iemand thuis langs te komen met een camera en de dreiging dat je dat gaat uitzenden.
Die is wel heel sterk! Ben benieuwd of ze dit of weten af te schudden.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:13 schreef Mint_Clansell het volgende:
Rutger begint al een persiflage te worden:
0,0. Zeker als de deur dichtdoen heel simpel is.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:24 schreef Doc het volgende:
En als iemand zich hinderlijk voor je voordeur ophoudt en na herhaaldelijk vragen niet wil vertrekken: hoeveel agressie is dan veroorloofd?
Er is niet gevraagd om weg te gaan en ze zijn niet blijven hangen.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:59 schreef Doc het volgende:
Geen sprake van wat en wat werd niet gevraagd?
Haahaha, echt briljant!quote:Op zondag 4 maart 2012 23:13 schreef Mint_Clansell het volgende:
Rutger begint al een persiflage te worden:
Jammer - want het zou correcter zijn. Ik heb namelijk helemaal niemand met vuisten bezig gezien en alleen woorden waren het natuurlijk ook niet; daar zat een camera bij en dat maakt het net wat heftiger.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, want dan had ik dat wel geschreven...
Ik heb het ook niet over "alles" wat Rutger doet: ik heb het over wat Rutger specifiek in deze situatie doet, namelijk ongevraagd met een camera bij iemand thuis langs komen omdat hij de woorden van iemand in en column opmerkelijk vind.quote:Op
zondag 4 maart 2012 23:19 schreef DS4 het volgende:
Maar ik heb nu al vaak genoeg aangegeven dat ik ook niet alles wat rutger doet even lief, leuk en aardig vind. Dat maakt alleen het gedrag van die kale malloot niet goed.
Dat doe je ook wanneer hinderlijke jongeren voor je deur hangen en irritant lopen te doen? Dan doe je niets? Ook als deze types dit gedrag keer op keer vertonen. Niet alleen bij jou maar bij een heleboel personen?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
0,0. Zeker als de deur dichtdoen heel simpel is.
Ik denk dat je het filmpje iets nauwkeuriger moet kijken...quote:Op zondag 4 maart 2012 23:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Er is niet gevraagd om weg te gaan en ze zijn niet blijven hangen.
Kinneging heeft zich keurig gedragen, hij had het insect ook van het trapje kunnen trappen.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:29 schreef Doc het volgende:
[..]
Jammer - want het zou correcter zijn. Ik heb namelijk helemaal niemand met vuisten bezig gezien en alleen woorden waren het natuurlijk ook niet; daar zat een camera bij en dat maakt het net wat heftiger.
[..]
Ik heb het ook niet over "alles" wat Rutger doet: ik heb het over wat Rutger specifiek in deze situatie doet, namelijk ongevraagd met een camera bij iemand thuis langs komen omdat hij de woorden van iemand in en column opmerkelijk vind.
Het gedrag van "die malloot" is duidelijk maken dat-ie niet van een camera gediend is, en als daar niet naar geluisterd wordt, de camera het filmen onmogelijk maken en duidelijk maken dat die lui niet ongevraagd langs moeten komen. Dit doet hij op een dreigende toon - maar dat is in mijn optiek niet heel veel meer bedreigend dan een draaiende camera onverwachts voor je snuffferd.
Uiteraard had die man veel handiger kunnen reageren, maar hoe hij gereageerd had was niet strafbaar en niet echt buitenroportioneel daar waar het hinderlijke ongewenst types voor je voordeur betreft.
Appels - perenquote:Op zondag 4 maart 2012 23:32 schreef Doc het volgende:
Dat doe je ook wanneer hinderlijke jongeren voor je deur hangen en irritant lopen te doen? Dan doe je niets? Ook als deze types dit gedrag keer op keer vertonen. Niet alleen bij jou maar bij een heleboel personen?
Iemand twee keer wurgen noem je keurig gedrag?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:48 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Kinneging heeft zich keurig gedragen, hij had het insect ook van het trapje kunnen trappen.
Dat is niet bewezen.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Iemand twee keer wurgen noem je keurig gedrag?
Sorry hoor, maar als een voormalig gewichtheffer van 115 kilo je twee keer wurgt loop je niet meer weg. Dan voert men je af per ambulance.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)r_weg_van_binn.html#quote:1 op 3 wil Rutger wel van Binnenhof
32 procent van de Nederlandse bevolking vindt dat Pownews-verslaggever Rutger Castricum niet meer in politiek Den Haag mag komen. Dat blijkt uit een poll van Maurice de Hond.
Vraag me af hoeveel mensen vinden dat het stemmen op de PVV maar verboden moet wordenquote:Op maandag 5 maart 2012 07:28 schreef yyyentle het volgende:
De Joodse lobby (Wilders- aanhang) heeft zich inmiddels ook uitgesproken over het weren van journalisten als Rutger Castricum.
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)r_weg_van_binn.html#
En daar komt de slachtofferreflex weer. Suf gehuil.quote:Op maandag 5 maart 2012 07:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel mensen vinden dat het stemmen op de PVV maar verboden moet worden
quote:Op maandag 5 maart 2012 08:49 schreef Ulx het volgende:
Wacht eerst nou maar tot het hele rechercheteam het onderzoek naar deze moordaanslag heeft afgerond, en dan tot het OM een zware straf voor de hordes schuimbekkende hoogleraren geeist en de criminele organisaties erachter heeft gepoogd te verbieden en de rechter de schuldigen tot zware dwangarbeid in een werkkamp in Noord-Brabant heeft veroordeeld.
Wurgen kun je het niet noemen, een knuffel past beter.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
frappant in dit geheel is dat onze anabole hooggeleerde slachter van de Nederlandse media een PVV adviseur isquote:Op maandag 5 maart 2012 07:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel mensen vinden dat het stemmen op de PVV maar verboden moet worden
Wurgen? Waar haal je dat vandaan? Dan had toch wel die caermaman iets geroepen als "He, laat hem los man' of iets dergelijks? Ik heb nergens paniek gehoord van Rutger of zijn cameraman.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op maandag 5 maart 2012 09:01 schreef Re het volgende:
[..]
frappant in dit geheel is dat onze anabole hooggeleerde slachter van de Nederlandse media een PVV adviseur is
Inderdaad, geen paniek. Slechts: ja ik snap het! Oke, we doen het niet meer.. Ja ik snap het! Met een trillende stem omdat hij bijna in tranen uitbarstte.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wurgen? Waar haal je dat vandaan? Dan had toch wel die caermaman iets geroepen als "He, laat hem los man' of iets dergelijks? Ik heb nergens paniek gehoord van Rutger of zijn cameraman.
Ik vond Rutger eigenlijk wel liev toen hij zo bang klonk. Ik had hem bijna geadopteerd.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:41 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Inderdaad, geen paniek. Slechts: ja ik snap het! Oke, we doen het niet meer.. Ja ik snap het! Met een trillende stem omdat hij bijna in tranen uitbarstte.
Echt hé. Wat een schatje! Met zijn lieve rode wangetjes en bange oogjes. Zo onschuldig en guitig tegelijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vond Rutger eigenlijk wel liev toen hij zo bang klonk. Ik had hem bijna geadopteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |