http://www.trouw.nl/tr/nl(...)/Tv-pestkoppen.dhtmlquote:Hij is wellicht de laatste druppel die uit de omroepkraan sijpelt, maar de gootsteen daaronder zit nog vol drab van decennia Nederlandse televisie...
...De salvo's kwamen bijna allemaal van links, en brachten een miljoenenpubliek in extase. Nu het getreiter van rechts komt, moeten we de guillotine uit de garage gaan halen.
Het goedpraten dat mensen iemand aanvliegen of zelfs vermoorden om de dingen die ze zeggenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Voor iemand die Rutger niet wilt verdedigen zit je erg veel tijd te besteden hem te verontschuldigen door te wijzen op de fouten van zijn slachtoffer.
Je verdedigt hem dus wel, door de "schuld" voortdurend bij de slachtoffers van Rutger te zetten.
Niet kies van je.
Je hebt wel gelijk in dit: Natuurlijk had de prof de deur gewoon moeten dichtgooien.
Klaar uit.
Dat zou ik gedaan hebben.
Dat deed hij niet... en het was onvermijdelijk dat Rutger na 8 of 9 jaar mensen virtueel , audio-visueel te bedreigen en af te zeiken ooit een agressieve reactie direct op het lijf krijgt. What goes around comes around.
Dat zit je voortdurend onder tafel te schuiven door de meeste schuld bij de prof te leggen.
Er is een analogie vaagjes met van Gogh.
Natuurlijk was zijn moordenaar hardstikke fout.
Maar zo onschuldig was van Gogh niet. Hij kreeg de agressie die hij uitlokte met zijn haatdragend gedrag naar mensen van een bepaald geloof of geloofsafkomst.
Heeft van Gogh mensen ooit lijfelijk bedreigd . Nee... en nee..
Maar wel werd hij bedreigend in de bestaanszekerheid van groepen mensen
De rust dat men in Nederland kan blijven en zich veilig kan voelen.
Een beetje zie je dat ook in deze afffaire . Rutger is een bedreiging voor mensen. Hij maakt ze publiekelijk af voor honderdduizenden mensen met zijn overvaltechnieken.
Hij weet zelfs het huisadres van de prof te achterhalen en gaat bedreigend doen bij zijn voordeur.
Goed.. de prof moet zijn handjes thuis houden.
Rutger ook.. Letterlijk zijn handjes met microfoon en camera niet bij andermans voordeur brengen en hen bedreigen met hen landelijk op tv voor schut te zetten.
Comes around, goes around.
Dat doe ik niet..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het goedpraten dat mensen iemand aanvliegen of zelfs vermoorden om de dingen die ze zeggen
klopt.... stop dan ook met die hypocrisie... Geef het goede voorbeeld danquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:23 schreef 3-voud het volgende:
Sylvain Ephimenco is de enige die het begrijpt:
Duidelijk en helder. De hypocrisie omtrent Rutger viert hoogtij.
haahaha geniaalquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:03 schreef Schanulleke het volgende:
In het nieuwe GS filmpje ook weer een fijne confrontatie. Staal knalt er meteen op maar heeft duidelijk grotere ballen dan Rutger.
http://www.geenstijl.tv/2(...)een_dagje_nvu_i.html
Die twee dingen staan volledig los van elkaar. Ik vond wel dat hij bij Kinneging (daar is het alleen maar relevant) niets echt onoirbaars heeft gedaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:03 schreef Bluesdude het volgende:
Voor iemand die Rutger niet wilt verdedigen zit je erg veel tijd te besteden hem te verontschuldigen door te wijzen op de fouten van zijn slachtoffer.
Weet je wat niet kies is? Mijn argumenten verdraaien. Ik heb maar één andere situatie beoordeeld en dat was de sinterklaas-affaire en daar vond ik dat Rutger een spreekwoordelijke schop onder zijn kont had verdiend.quote:Je verdedigt hem dus wel, door de "schuld" voortdurend bij de slachtoffers van Rutger te zetten.
Niet kies van je.
Nee, ik vind gewoon dat in de situatie waar het nu om gaat Rutger weinig fout heeft gedaan en Kinneging duidelijk over de schreef ging. Ik heb ook wel uitgelegd waarom.quote:Je hebt wel gelijk in dit: Natuurlijk had de prof de deur gewoon moeten dichtgooien.
Klaar uit.
Dat zou ik gedaan hebben.
Dat deed hij niet... en het was onvermijdelijk dat Rutger na 8 of 9 jaar mensen virtueel , audio-visueel te bedreigen en af te zeiken ooit een agressieve reactie direct op het lijf krijgt. What goes around comes around.
Dat zit je voortdurend onder tafel te schuiven door de meeste schuld bij de prof te leggen.
Ik vind de analogie niet zo best gekozen eerlijk gezegd. Maar aangezien het offtopic is laat ik het daarbij.quote:Er is een analogie vaagjes met van Gogh.
Natuurlijk was zijn moordenaar hardstikke fout.
Maar zo onschuldig was van Gogh niet. Hij kreeg de agressie die hij uitlokte met zijn haatdragend gedrag naar mensen van een bepaald geloof of geloofsafkomst.
Heeft van Gogh mensen ooit lijfelijk bedreigd . Nee... en nee..
Maar wel werd hij bedreigend in de bestaanszekerheid van groepen mensen
De rust dat men in Nederland kan blijven en zich veilig kan voelen.
Een beetje zie je dat ook in deze afffaire . Rutger is een bedreiging voor mensen. Hij maakt ze publiekelijk af voor honderdduizenden mensen met zijn overvaltechnieken.
Hij weet zelfs het huisadres van de prof te achterhalen en gaat bedreigend doen bij zijn voordeur.
Goed.. de prof moet zijn handjes thuis houden.
Rutger ook.. Letterlijk zijn handjes met microfoon en camera niet bij andermans voordeur brengen en hen bedreigen met hen landelijk op tv voor schut te zetten.
Comes around, goes around.
Wat heb jij toch tegen Frans Bauer?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Net zoals mensen met een IQ onder de 90 niet op een vliegtuig zouden mogen stappen
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)/Tv-pestkoppen.dhtml
Welke hypocrisie?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
klopt.... stop dan ook met die hypocrisie... Geef het goede voorbeeld dan
De gast draait het hele verhaal om.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)/Tv-pestkoppen.dhtml
Tsja, als je het verhaal zo kan draaien dat je 'links' ergens van de schuld ben je tegenwoordig al snel verzekerd van het applaus van simpel rechtsquote:
Duidelijk en helder.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tsja, als je het verhaal zo kan draaien dat je 'links' ergens van de schuld ben je tegenwoordig al snel verzekerd van het applaus van simpel rechts
Seriously? Er staat nl. een bizar kromme zin, zodat de lezer moet raden wat de schrijver nu bedoelde. Dat zou ik niet duidelijk en helder durven noemen... integendeel!quote:
Sommige mensen zijn kennelijk al snel tevreden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Seriously? Er staat nl. een bizar kromme zin, zodat de lezer moet raden wat de schrijver nu bedoelde. Dat zou ik niet duidelijk en helder durven noemen... integendeel!
Tegen wie heb je het nu?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:03 schreef skrn het volgende:
Je snapt dat ik refereerde aan je commentaar?
Ik vind het bizar om hier trouwens een links/rechts-discussie van te maken zoals Trouw dat deed en waar jij gretig aan meedoet. Ik praat geweld nogmaals niet goed maar ik snap reacties zoals de Kinneging wel. Ik vind trouwens ook de vergelijkingen in de column van Trouw ook totaal niet overeenkomen met de situatie hier.
Maar goed, jij bent wel tevreden om dit incident te zien binnen een links/rechts-discussie.
Raar, ik dacht dat ik had gequoted. Tegen DS4 dus.quote:
Dan reageer ik er even op...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:52 schreef skrn het volgende:
Raar, ik dacht dat ik had gequoted. Tegen DS4 dus.
Welk commentaar? Ik had het nl. niet gepost.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:03 schreef skrn het volgende:
Je snapt dat ik refereerde aan je commentaar?
Dat is een aparte beschuldiging aan het adres van iemand die hier meerdere keren heeft aangegeven dat het niets met links/rechts te maken heeft...quote:Ik vind het bizar om hier trouwens een links/rechts-discussie van te maken zoals Trouw dat deed en waar jij gretig aan meedoet. Ik praat geweld nogmaals niet goed maar ik snap reacties zoals de Kinneging wel. Ik vind trouwens ook de vergelijkingen in de column van Trouw ook totaal niet overeenkomen met de situatie hier.
Maar goed, jij bent wel tevreden om dit incident te zien binnen een links/rechts-discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |