Je weet de omstandigheden niet, niet TE snel over oordelen dusquote:Op zondag 4 maart 2012 13:50 schreef Simpel-Zat het volgende:
Je bent niet te achterlijk om je hier te registreren en een stukje tekst in leesbaar Nederlands weg te plempen. Is het zoeken van een gewone baan geen optie? Parasiteren is een keuze.
je krijgt maar voor een deel WAJONG dan in dit geval waarschijnlijk 16 uur. En dan een perccentage van het minimumloon.. Voor een 21-jarige is dat 48,41 euro per dag.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:57 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wajong én 24 uur betaalde arbeid en dan 600 euro in de maand krijgen? Is dat niet heel weinig?
Ik snap het. Was alleen even verbaasd over het totale bedrag. Maargoed, niet helemaal on- topicquote:Op zondag 4 maart 2012 13:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je krijgt maar voor een deel WAJONG dan in dit geval waarschijnlijk 16 uur. En dan een perccentage van het minimumloon.. Voor een 21-jarige is dat 48,41 euro per dag.
Dat denk ik ook, was gisteren nog een artikel over op de FP: 'Een op vijf voelt gevolgen nieuwe bijstandswet'quote:Op zondag 4 maart 2012 14:04 schreef Lienekien het volgende:
Als je gaat samenwonen, krijg je te maken met de bijstandsnorm voor gezinnen. Jullie krijgen dan die norm minus wat je vriendin binnenbrengt.
Denk ik.
Je hoeft je toch niet te verdedigen ik constateer alleen wat.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:33 schreef asfalthooligan het volgende:
Ben meer 1 die met de handen bezig is .
Typen gaat me minder af kan er niks aan doen .
We hebben mekaar bij toeval gevonden en ja we hebben 13 jaar verschil ,maar daar merken we niks van
Kun je je zielige reacties niet voor je houden, ik vermoed dat er niemand op zit te wachten...quote:Op zondag 4 maart 2012 14:36 schreef Poepoog het volgende:
Je hoeft je toch niet te verdedigen ik constateer alleen wat.
Dacht dat het een openbaar forum was.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:44 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Kun je je zielige reacties niet voor je houden, ik vermoed dat er niemand op zit te wachten...
Dus in een dergelijk topic hoe kan ik het spannender maken is het ook schandalig dat mensen reageren? Omdat men geen weet heeft van de situatie behoudens de OP?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:53 schreef NanaVonB het volgende:
ik vind het buitengewoon schandalig hoe sommige mensen reageren. Hoe kan je iemand nou veroordelen die je helemaal niet kent? En dan de bemoeienis en het invullen van wat hij allemaal zou moeten doen en dat hij zou moeten werken terwijl jullie geen enkele weet van zijn situatie hebben...Dat is het beoordelen van situaties zonder bronnen en dat is onmogelijk. SCHANDALIG!
Sommige FOK!ers kunnen nu eenmaal aan de hand van een paar posts op een internetforum beoordelen of iemand al dan niet terecht een uitkering ontvangt.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:53 schreef NanaVonB het volgende:
ik vind het buitengewoon schandalig hoe sommige mensen reageren. Hoe kan je iemand nou veroordelen die je helemaal niet kent? En dan de bemoeienis en het invullen van wat hij allemaal zou moeten doen en dat hij zou moeten werken terwijl jullie geen enkele weet van zijn situatie hebben...Dat is het beoordelen van situaties zonder bronnen en dat is onmogelijk. SCHANDALIG!
Het causale verband ontgaat mij.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:56 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dus in een dergelijk topic hoe kan ik het spannender maken is het ook schandalig dat mensen reageren? Omdat men geen weet heeft van de situatie behoudens de OP?
Ik zie hier maar heel weinig mensen TS zijn uitkeringssituatie 'beoordelen'.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:02 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Sommige FOK!ers kunnen nu eenmaal aan de hand van een paar posts op een internetforum beoordelen of iemand al dan niet terecht een uitkering ontvangt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |