abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107136681
Hallo beste mensen,

Ik ga nu langer dan een jaar met dezelfde jongen, dit is nieuw voor ons beiden om zo lang met één en dezelfde persoon te gaan, in het begin was het allemaal wat losser en spannender en gingen we stiekem ook wel eens met anderen. Na een maandje of vier hebben we voor elkaar gekozen dit is 1 keer uit gegaan omdat hij aangaf dat ie de seks niet spannend meer vond waarop ik bang was dat ie vreemd zou gaan, In die periode dat t uit is is hij 1 keer met een ander naar bed geweest waar hij heel veel spijt van heeft en ik best gekwetst was (ookal hadden we afgeproken dat t mocht), nu hebben we de draad weer opgepakt en zijn we officieel een stel. Nu is mijn vraag hoe kan ik zijn interesse in het fysieke wat meer trekken? Want ik ben bang dat als we weer verder gaa waar we zijn opgehouden, dat het er dik inzit dat het weer mis gaat. We hebben wel altijd een bepaalde routine als we met elkaar naar bed gaan en het is altijd vrij liefeliek, soms vind ie dit fijn maar soms geeft ie aan hier op uitgekeken te zijn...iemand tips?
pi_107136809
anal
pi_107137015
Trek je spannendste pakje aan.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  maandag 23 januari 2012 @ 13:58:47 #4
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107137023
Neem een vriendin mee.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_107137043
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:58 schreef Id_do_her het volgende:
Neem een vriendin mee.
:Y
pi_107137091
Hangt een beetje van jullie af. Als je om je heen kijkt zijn er echt duizend-en-een manieren om het spannender te maken (van lingerie en nieuwe standjes tot bondage, etc).

Beetje moeilijk om advies te geven als je niet eens een idee hebt in welke hoek je het wil zoeken.
pi_107137096
Doe leuke pakjes aan en ga hem verleiden.
pi_107137104
Je geeft zelf het antwoord al, routine eruit dus en eens kijken of andere vormen dan schattige seks je ook aanstaan.

Maar als het nu al niet spannend genoeg meer is, ai ai ai...anderen gaan dan niet helpen het beter te maken tussen jullie 2-en, dat is een recept voor ellende, alleen anderen toelaten als het tussen jou en je partner goed zit op seksueel vlak en daarbuiten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_107137154
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
anal
Overkoepelend: ruwer. :~!
pi_107137178
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:01 schreef Impulse101 het volgende:
Hangt een beetje van jullie af. Als je om je heen kijkt zijn er echt duizend-en-een manieren om het spannender te maken (van lingerie en nieuwe standjes tot bondage, etc).

Beetje moeilijk om advies te geven als je niet eens een idee hebt in welke hoek je het wil zoeken.
Ja dat is zo, maar ik weet zelf ook niet helemaal precies wat gepast is, ik wil niet dat hij me ziet als een stuk vlees, hij noemt mij altijd princesje en dat wil ik graag zo houden...ik ben dus ik zekere mate een beetje bang om te ver of te spannend te doen..GHB en dat soort dingen hebben we dan wel geprobeerd, dat was heel leuk alleen als we het daarna zonder G deden leek "normale seks nog minder...
  maandag 23 januari 2012 @ 14:05:09 #11
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107137185
Hij is er wel erg snel op uitgekeken :{ Maar in welke richting moeten we denken?
pi_107137202
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:02 schreef erodome het volgende:
alleen anderen toelaten als het tussen jou en je partner goed zit op seksueel vlak en daarbuiten.
Dit ja (ik zat een beetje te trollen).

Iemand er bij doe je voor de lol en de spanning, niet om iets weer spannend te krijgen.
pi_107137254
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:04 schreef NanaVonB het volgende:

[..]

Ja dat is zo, maar ik weet zelf ook niet helemaal precies wat gepast is, ik wil niet dat hij me ziet als een stuk vlees, hij noemt mij altijd princesje en dat wil ik graag zo houden...ik ben dus ik zekere mate een beetje bang om te ver of te spannend te doen..GHB en dat soort dingen hebben we dan wel geprobeerd, dat was heel leuk alleen als we het daarna zonder G deden leek "normale seks nog minder...
Ik denk dat drugs ook niet de oplossing is. Je kunt het beter gaan zoeken in afwisseling en nieuwe dingen (kleding, standjes, roleplaying, etc).
pi_107137265
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:05 schreef kwiwi het volgende:
Hij is er wel erg snel op uitgekeken :{ Maar in welke richting moeten we denken?
Ja nou dit schijnt dus bij hem mee te vallen, voor mij heeft ie 1 keer eerder een meid gedate maar die vond ie na 3 maand al niks meer aan en zelfs niet eens aantrekklijk meer...misschien dat het ook niet geheel onbelangrijk te vermelden is dat hij nog nooit echt een relatie gehad heeft en ook vrij laat met seksaliteit begonnen is...
  maandag 23 januari 2012 @ 14:08:15 #15
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107137287
quote:

[..]

Drugs zijn niet echt de oplossing denk ik, straks heb je elke keer drugs nodig om het leuk te houden :') Hebben jullie ook al dingen uitgeprobeerd waar geen drugs bij kwamen kijken?
pi_107137292
quote:

[..]

Seks wordt ook snel saai als iemand er zo instaat, zo van hoe zal ik overkomen op de ander zeg?
Doe dus wat aan je mindset, van seks geniet je gewoon zonder je druk te maken om hoe het op de ander over zal komen, want als je goed geniet komt het goed over !
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_107137315
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:46 schreef NanaVonB het volgende:
en gingen we stiekem ook wel eens met anderen.
:').
quote:
Na een maandje of vier hebben we voor elkaar gekozen dit is 1 keer uit gegaan omdat hij aangaf dat ie de seks niet spannend meer vond
Vier maanden... :').

quote:
In die periode dat t uit is is hij 1 keer met een ander naar bed geweest waar hij heel veel spijt van heeft en ik best gekwetst was (ookal hadden we afgeproken dat t mocht)

quote:
Nu is mijn vraag hoe kan ik zijn interesse in het fysieke wat meer trekken? Want ik ben bang dat als we weer verder gaa waar we zijn opgehouden, dat het er dik inzit dat het weer mis gaat.

Alsof dit een toekomst heeft.
  maandag 23 januari 2012 @ 14:09:31 #18
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107137332
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:07 schreef NanaVonB het volgende:

[..]

Ja nou dit schijnt dus bij hem mee te vallen, voor mij heeft ie 1 keer eerder een meid gedate maar die vond ie na 3 maand al niks meer aan en zelfs niet eens aantrekklijk meer...misschien dat het ook niet geheel onbelangrijk te vermelden is dat hij nog nooit echt een relatie gehad heeft en ook vrij laat met seksaliteit begonnen is...
Is ie uberhaupt wel toe aan een relatie dan? Komt op mij nu meer over alsof hij gewoon nog niet klaar is om te stoppen met uitproberen (als in: verschillende vrouwen).
pi_107137387
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:07 schreef NanaVonB het volgende:

[..]

Echt, serieus, wat doe je jezelf aan... Je wordt alleen maar onzekerder met de dag (ligt het überhaupt aan jou?). Het zou me niet verbazen dat je hem zo graag wil plezieren dat jouw eigen genot er niet meer aan toedoet.
pi_107137470
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

Echt, serieus, wat doe je jezelf aan... Je wordt alleen maar onzekerder met de dag (ligt het überhaupt aan jou?). Het zou me niet verbazen dat je hem zo graag wil plezieren dat jouw eigen genot er niet meer aan toedoet.
Mee eens, als je het niet eens een paar maanden vol kan houden om gewoon blij met de ander te zijn, hou dan maar gewoon gelijk op.

Mijn idee erbij, als het eerste jaar moeizaam gaat heb je een groot probleem, het gaat meestal niet makkelijker worden daarna.
pi_107137613
Volgens mij vraagt ze gewoon om ideeën hoe je je seksleven spannend kan maken/houden. Dat betekend nog niet dat de gehele relatie op de klippen staat. :?
pi_107137628
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:09 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Is ie uberhaupt wel toe aan een relatie dan? Komt op mij nu meer over alsof hij gewoon nog niet klaar is om te stoppen met uitproberen (als in: verschillende vrouwen).
misschien heb je gelijk, daar heb ik het ook over gehad met hem en hij wist het zelf ook niet..nadat ie met die andere vrouw in bed gedoken was onder invloed van een hoop drugs en drank had ie heel veel spijt en vertelde hij dat ie wel wist dat ie dat niet meer wilde...en ook al zijn we in de ogen van anderen niet lang samen, het voelt voor ons wel zo. Bij hem omdat ie hiervoor alleen one night stands gehad heeft en een paar losse scharrels en bij mij omdat ik altijd ruzie loop te zoeken in iedere relatie en dat gaat daardoor steeds uit binnen een jaar...maar met hem heb ik dus nooit ruzie, en hij zegt mij wel heel leuk te vinden en met mij verder te willen en dat heeft hij nog niet eerder meegemaakt...dus ik wil er eigenlijk wel voor gaan
pi_107137676
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:17 schreef NanaVonB het volgende:

[..]

misschien heb je gelijk, daar heb ik het ook over gehad met hem en hij wist het zelf ook niet..nadat ie met die andere vrouw in bed gedoken was onder invloed van een hoop drugs en drank had ie heel veel spijt en vertelde hij dat ie wel wist dat ie dat niet meer wilde...en ook al zijn we in de ogen van anderen niet lang samen, het voelt voor ons wel zo. Bij hem omdat ie hiervoor alleen one night stands gehad heeft en een paar losse scharrels en bij mij omdat ik altijd ruzie loop te zoeken in iedere relatie en dat gaat daardoor steeds uit binnen een jaar...maar met hem heb ik dus nooit ruzie, en hij zegt mij wel heel leuk te vinden en met mij verder te willen en dat heeft hij nog niet eerder meegemaakt...dus ik wil er eigenlijk wel voor gaan
Lijkt me het proberen waard. ^O^
pi_107137684
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:17 schreef Impulse101 het volgende:
Volgens mij vraagt ze gewoon om ideeën hoe je je seksleven spannend kan maken/houden. Dat betekend nog niet dat de gehele relatie op de klippen staat. :?
Na 4 maanden al met gepraat erover?

Hoe oud zijn ts en partner eigenlijk?
pi_107137773
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:19 schreef erodome het volgende:

[..]

Na 4 maanden al met gepraat erover?

Hoe oud zijn ts en partner eigenlijk?
Ik heb al weer meer dan 10 jaar met dezelfde partner terwijl wij zo ongeveer de gehele eerste twee jaar aangerommeld hebben. Naar mijn mening kan je ook gewoon leren van dat gerommel ipv alles te benaderen als een situatie waarin je beter kan opgeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')