Ja dat is zo, maar ik weet zelf ook niet helemaal precies wat gepast is, ik wil niet dat hij me ziet als een stuk vlees, hij noemt mij altijd princesje en dat wil ik graag zo houden...ik ben dus ik zekere mate een beetje bang om te ver of te spannend te doen..GHB en dat soort dingen hebben we dan wel geprobeerd, dat was heel leuk alleen als we het daarna zonder G deden leek "normale seks nog minder...quote:Op maandag 23 januari 2012 14:01 schreef Impulse101 het volgende:
Hangt een beetje van jullie af. Als je om je heen kijkt zijn er echt duizend-en-een manieren om het spannender te maken (van lingerie en nieuwe standjes tot bondage, etc).
Beetje moeilijk om advies te geven als je niet eens een idee hebt in welke hoek je het wil zoeken.
Dit ja (ik zat een beetje te trollen).quote:Op maandag 23 januari 2012 14:02 schreef erodome het volgende:
alleen anderen toelaten als het tussen jou en je partner goed zit op seksueel vlak en daarbuiten.
Ik denk dat drugs ook niet de oplossing is. Je kunt het beter gaan zoeken in afwisseling en nieuwe dingen (kleding, standjes, roleplaying, etc).quote:Op maandag 23 januari 2012 14:04 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar ik weet zelf ook niet helemaal precies wat gepast is, ik wil niet dat hij me ziet als een stuk vlees, hij noemt mij altijd princesje en dat wil ik graag zo houden...ik ben dus ik zekere mate een beetje bang om te ver of te spannend te doen..GHB en dat soort dingen hebben we dan wel geprobeerd, dat was heel leuk alleen als we het daarna zonder G deden leek "normale seks nog minder...
Ja nou dit schijnt dus bij hem mee te vallen, voor mij heeft ie 1 keer eerder een meid gedate maar die vond ie na 3 maand al niks meer aan en zelfs niet eens aantrekklijk meer...misschien dat het ook niet geheel onbelangrijk te vermelden is dat hij nog nooit echt een relatie gehad heeft en ook vrij laat met seksaliteit begonnen is...quote:Op maandag 23 januari 2012 14:05 schreef kwiwi het volgende:
Hij is er wel erg snel op uitgekekenMaar in welke richting moeten we denken?
Drugs zijn niet echt de oplossing denk ik, straks heb je elke keer drugs nodig om het leuk te houdenquote:Op maandag 23 januari 2012 14:04 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar ik weet zelf ook niet helemaal precies wat gepast is, ik wil niet dat hij me ziet als een stuk vlees, hij noemt mij altijd princesje en dat wil ik graag zo houden...ik ben dus ik zekere mate een beetje bang om te ver of te spannend te doen..GHB en dat soort dingen hebben we dan wel geprobeerd, dat was heel leuk alleen als we het daarna zonder G deden leek "normale seks nog minder...
Seks wordt ook snel saai als iemand er zo instaat, zo van hoe zal ik overkomen op de ander zeg?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:04 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:46 schreef NanaVonB het volgende:
en gingen we stiekem ook wel eens met anderen.
Vier maanden...quote:Na een maandje of vier hebben we voor elkaar gekozen dit is 1 keer uit gegaan omdat hij aangaf dat ie de seks niet spannend meer vond
quote:In die periode dat t uit is is hij 1 keer met een ander naar bed geweest waar hij heel veel spijt van heeft en ik best gekwetst was (ookal hadden we afgeproken dat t mocht)
quote:Nu is mijn vraag hoe kan ik zijn interesse in het fysieke wat meer trekken? Want ik ben bang dat als we weer verder gaa waar we zijn opgehouden, dat het er dik inzit dat het weer mis gaat.
Is ie uberhaupt wel toe aan een relatie dan? Komt op mij nu meer over alsof hij gewoon nog niet klaar is om te stoppen met uitproberen (als in: verschillende vrouwen).quote:Op maandag 23 januari 2012 14:07 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Ja nou dit schijnt dus bij hem mee te vallen, voor mij heeft ie 1 keer eerder een meid gedate maar die vond ie na 3 maand al niks meer aan en zelfs niet eens aantrekklijk meer...misschien dat het ook niet geheel onbelangrijk te vermelden is dat hij nog nooit echt een relatie gehad heeft en ook vrij laat met seksaliteit begonnen is...
Echt, serieus, wat doe je jezelf aan... Je wordt alleen maar onzekerder met de dag (ligt het überhaupt aan jou?). Het zou me niet verbazen dat je hem zo graag wil plezieren dat jouw eigen genot er niet meer aan toedoet.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:07 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Ja nou dit schijnt dus bij hem mee te vallen, voor mij heeft ie 1 keer eerder een meid gedate maar die vond ie na 3 maand al niks meer aan en zelfs niet eens aantrekklijk meer...misschien dat het ook niet geheel onbelangrijk te vermelden is dat hij nog nooit echt een relatie gehad heeft en ook vrij laat met seksaliteit begonnen is...
Mee eens, als je het niet eens een paar maanden vol kan houden om gewoon blij met de ander te zijn, hou dan maar gewoon gelijk op.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Echt, serieus, wat doe je jezelf aan... Je wordt alleen maar onzekerder met de dag (ligt het überhaupt aan jou?). Het zou me niet verbazen dat je hem zo graag wil plezieren dat jouw eigen genot er niet meer aan toedoet.
misschien heb je gelijk, daar heb ik het ook over gehad met hem en hij wist het zelf ook niet..nadat ie met die andere vrouw in bed gedoken was onder invloed van een hoop drugs en drank had ie heel veel spijt en vertelde hij dat ie wel wist dat ie dat niet meer wilde...en ook al zijn we in de ogen van anderen niet lang samen, het voelt voor ons wel zo. Bij hem omdat ie hiervoor alleen one night stands gehad heeft en een paar losse scharrels en bij mij omdat ik altijd ruzie loop te zoeken in iedere relatie en dat gaat daardoor steeds uit binnen een jaar...maar met hem heb ik dus nooit ruzie, en hij zegt mij wel heel leuk te vinden en met mij verder te willen en dat heeft hij nog niet eerder meegemaakt...dus ik wil er eigenlijk wel voor gaanquote:Op maandag 23 januari 2012 14:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ie uberhaupt wel toe aan een relatie dan? Komt op mij nu meer over alsof hij gewoon nog niet klaar is om te stoppen met uitproberen (als in: verschillende vrouwen).
Lijkt me het proberen waard.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:17 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
misschien heb je gelijk, daar heb ik het ook over gehad met hem en hij wist het zelf ook niet..nadat ie met die andere vrouw in bed gedoken was onder invloed van een hoop drugs en drank had ie heel veel spijt en vertelde hij dat ie wel wist dat ie dat niet meer wilde...en ook al zijn we in de ogen van anderen niet lang samen, het voelt voor ons wel zo. Bij hem omdat ie hiervoor alleen one night stands gehad heeft en een paar losse scharrels en bij mij omdat ik altijd ruzie loop te zoeken in iedere relatie en dat gaat daardoor steeds uit binnen een jaar...maar met hem heb ik dus nooit ruzie, en hij zegt mij wel heel leuk te vinden en met mij verder te willen en dat heeft hij nog niet eerder meegemaakt...dus ik wil er eigenlijk wel voor gaan
Na 4 maanden al met gepraat erover?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:17 schreef Impulse101 het volgende:
Volgens mij vraagt ze gewoon om ideeën hoe je je seksleven spannend kan maken/houden. Dat betekend nog niet dat de gehele relatie op de klippen staat.
Ik heb al weer meer dan 10 jaar met dezelfde partner terwijl wij zo ongeveer de gehele eerste twee jaar aangerommeld hebben. Naar mijn mening kan je ook gewoon leren van dat gerommel ipv alles te benaderen als een situatie waarin je beter kan opgeven.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Na 4 maanden al met gepraat erover?
Hoe oud zijn ts en partner eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |