Daar kijken wij mannen niet naar. Wij zien alleen goud/rood/wit.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:17 schreef Meike26 het volgende:
Jullie hebben het over de mooie livery, maar ik vind het vooral mooi hoe de livery de body accentueert.
Dit klinkt het best: V10quote:
Nee hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 21:40 schreef Geralt het volgende:
Jongens het mooiste geluid ooit is nog altijd die 1.3 V16 van de BRM uit 53. Dat weet iedereen.
Dat was een 1.5quote:Op maandag 5 maart 2012 21:40 schreef Geralt het volgende:
Jongens het mooiste geluid ooit is nog altijd die 1.3 V16 van de BRM uit 53. Dat weet iedereen.
Filmpje:quote:Op maandag 5 maart 2012 21:40 schreef Geralt het volgende:
Neem een ander in de maling. Dus jullie lezen ook de playboy voor de mode/verhaallijnen ?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daar kijken wij mannen niet naar. Wij zien alleen goud/rood/wit.!
Doe dan die:quote:Op maandag 5 maart 2012 21:47 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Filmpje:
Voorstel, wie gaat er een keer mee naar Goodwood?
Leukquote:Op maandag 5 maart 2012 21:45 schreef Fiorano het volgende:
Prachtig mooi dat gelijk iedereen op Youtube op F1 sounds zit te fappen.
@Tarado, ahh Fiorano,zulke mooie herinneringen. Ik was een jochie van 14 en met mijn ouders op vakantie in Italië. Natuurlijk gingen we naar Maranello, het heilige der heilige. Waren wij in het Ferrari museum, hoor ik ineens een F1 auto rijden, werd helemaal waus natuurlijk. Uurtje later wij Fiorano opgezocht, en jahoor na 10 minuten komt Luca Badoer in een Historische F1 naar buiten gereden, de allereerste keer dat ik live een F1 auto zag rijden. Zal dat geluid never nooit niet vergeten. Zo kom ik ook aan m'n nickname
Yep, beiden met een Cosworth motor. Nu Williams die niet meer heeft, lijken ze het (in de testen) een stuk beter te doen.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:40 schreef Sinister-D- het volgende:
HRT is partner van Williams
edit: dat verklaart ook de snelheid van HRT het afgelopen jaar![]()
Ik wilde dit jaar gaan, maar zag later dat ik dan tentamens hebquote:Op maandag 5 maart 2012 21:47 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Filmpje:
Voorstel, wie gaat er een keer mee naar Goodwood?
Ziet er interessant uit, zeker gezien het feit dat ik eind jaren '70 en begin '80 enkele Grand Prix heb bijgewoond. Eens kijken of het gaat lukken om erbij te zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:24 schreef Marks het volgende:
[..]
Ik wilde dit jaar gaan, maar zag later dat ik dan tentamens heb![]()
Echter, een goede vervanger gaat Zandvoort worden op 1 en 2 September (!) Met de classic grand prix, een evenement wat misschien Goodwood kan verslaan qua entertainment...
Volgend jaar wordt het dan wellicht goodwood.
1 en 2 September? Dat is tijdens het weekend van Spa..... Welke idioot verzint het om uitgerekend dan om ook op Zandvoort te gaan rijden met F1 wagens?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:24 schreef Marks het volgende:
[..]
Ik wilde dit jaar gaan, maar zag later dat ik dan tentamens heb![]()
Echter, een goede vervanger gaat Zandvoort worden op 1 en 2 September (!) Met de classic grand prix, een evenement wat misschien Goodwood kan verslaan qua entertainment...
'Red Bull met 'oude' RB8 naar Melbourne'quote:Mar.6 (GMM) He may not have a race or even a reserve seat, but Jaime Alguersuari will at least be a regular face in the formula one paddock in 2012.
The axed Toro Rosso driver will be experienced broadcaster James Allen's co-commentator for British radio BBC 5 Live, the Telegraph newspaper reports.
...
quote:Mar.6 (GMM) Red Bull is considering taking the 'old' version of its new car to Melbourne for the 2012 season opener.
That is the claim of Germany's authoritative Auto Motor und Sport magazine, after the radically updated model made a troubled debut late last week as the pre-season test period ended.
Rivals and pundits believe the reigning champions are still leading the field, but the latest Barcelona-spec car - featuring a significantly different exhaust layout - did not complete many laps.
Moreover, it also did not appear fast.
...
Vergeet niet dat er ook heel veel personele wisselingen plaats hebben gevonden bij Williams het afgelopen jaar. Maar naar verluid is iedere andere motor dan een Cosworth natuurlijk ook al een enorme vooruitgang.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Yep, beiden met een Cosworth motor. Nu Williams die niet meer heeft, lijken ze het (in de testen) een stuk beter te doen.
Daar wou ik ook zeker heen gaan, F1 fok forum meeting organiseren ?quote:Echter, een goede vervanger gaat Zandvoort worden op 1 en 2 September (!) Met de classic grand prix, een evenement wat misschien Goodwood kan verslaan qua entertainment...
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:30 schreef sasquatsch het volgende:
Enkele nieuwtjes:
Alguersuari wordt radio commentator bij de BBC
[..]
'Red Bull met 'oude' RB8 naar Melbourne'
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |