quote:Op zondag 4 maart 2012 10:56 schreef B.ertha het volgende:
Niet-zo-goeiemorgen
Iemand heeft mijn één week oude auto gevandaliseerd
Fijn is dat B.!quote:Op zondag 4 maart 2012 10:56 schreef B.ertha het volgende:
Niet-zo-goeiemorgen
Iemand heeft mijn één week oude auto gevandaliseerd
kut volkquote:Op zondag 4 maart 2012 11:03 schreef B.ertha het volgende:
Ze hebben tegen de spiegel getrapt maar die is gelukkig nog heel. Alleen de aanhechting (hoe noem je dat? Het plastic waar de spiegel tegenaan zit) is gescheurd. Wel flink, zo'n 15 cm.
Gebakken gelegenheidsvandaalquote:
Daar moet je met uitparkeren twee keer overheen rijden en dan pikken de meeuwen de resten wel opquote:
quote:
Nog niet...quote:Op zondag 4 maart 2012 11:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
CDA is toch niet aan de macht in Nijmegen
Zo vroeg wakker!?quote:
Yepquote:
Neuh van 2 tot 4 ofzoquote:
Precies, ik snap de lol er ook echt niet vanquote:Op zondag 4 maart 2012 12:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik snap het gewoon niet. Hoe komt het in je stomme kop op om iets zomaar kapot te maken? Iets wat jou niets heeft misdaan?
Kijk, als mijn auto nou op jouw oprit staat dan (keur ik vandalisme nog steeds af maar) kan ik je frustratie begrijpen. Maar echt zomaar een auto/fiets/bushokje/lantaarnpaal/klimrek/kunstwerk/whatever kapot maken, dat wil er bij mij echt niet in.
quote:
Heb je dat echt zitten lezen?quote:
quote:
Hoe was het?quote:
Jaquote:Op zondag 4 maart 2012 19:47 schreef lubje25 het volgende:
[..]
dus toch tot 1800 uur zoals cobra4 zei?
Hier ookquote:
Simpel maar wel lekkerquote:Op zondag 4 maart 2012 19:58 schreef Nembrionic het volgende:
Gebakken aardappels, doperwten. Dat was het. Misschien kook ik nog een eitje.
Ik vind een gebakken ei hier gekker bij dan bij pastaquote:Op zondag 4 maart 2012 20:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Simpel maar wel lekkerIk zou er een gebakken ei bij doen
Klinkt goedquote:Op zondag 4 maart 2012 20:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo behoorlijk toeristisch dagje gehad, ring van Kerry gereden, zo'n 325 km over slingerende weggetjes. Was wel gaaf. Alles zelf gereden want collega is niet zo goed in links rijden. Verder heb ik geconcludeerd dat de Ieren niet sporen, zelfs op het kleinste landweggetje mag je 100km/u en dat doen ze ook
Echt waarquote:Op zondag 4 maart 2012 20:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind een gebakken ei hier gekker bij dan bij pasta
Maar verder inderdaad simpel doch lekker
Maar heb je dan ook statistieken van de ongelukken erbij? Want misschien zijn die ook een stuk hogerquote:Op zondag 4 maart 2012 20:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En dan lopen zeer in nederland moeilijk te doen over 100 op de A2 tussen Utrecht en Amsterdam...
Dat slaat sowieso nergens op. Ik snap echt niet dat je niet meer 120 mag rijdenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En dan lopen zeer in nederland moeilijk te doen over 100 op de A2 tussen Utrecht en Amsterdam...
die zullen ook hoger zijn maar het zijn wel twee uitersten...quote:Op zondag 4 maart 2012 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar heb je dan ook statistieken van de ongelukken erbij? Want misschien zijn die ook een stuk hoger
Dat is wel langquote:Op zondag 4 maart 2012 20:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk dat ik komend weekend even naar huis kom maar nog zo'n 3 weken
Ja echt waarquote:
Ja, ik ookquote:Ik zie het gebakken ei als vervanging van vlees
Nee gebakken ei bij pasta vind ik echt raarquote:Op zondag 4 maart 2012 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja echt waarDaarom wilde ik het gaan koken. Ik ben gek op gebakken eieren, maar vind het maar raar bij gebakken aardappel.
Ik heb ooit een gebakken ei voor je gemaakt voor bij de pasta en dat heb je toen niet opgegeten
[..]
Ja, ik ook
Whut?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee gebakken ei bij pasta vind ik echt raarNet als pasta/rijst als vervanging van aardappelen bij groente en vlees
Dat at mijn huisgenoot in Londen vaak. Groente, vlees en dan droge rijst. Dat is toch niet te eten?quote:
Ja als je het door de pasta/rijst doet wel, maar hij at het er dus droog bijquote:Op zondag 4 maart 2012 20:09 schreef Nembrionic het volgende:
Pasta met kip en paprika, ui, broccoli is dus geen optie begrijp ik?
Ja maar dat is wat andersquote:Op zondag 4 maart 2012 20:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja als je het door de pasta/rijst doet wel, maar hij at het er dus droog bij
Nee.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat at mijn huisgenoot in Londen vaak. Groente, vlees en dan droge rijst. Dat is toch niet te eten?
Ik ben ondertussen al aan het etenquote:Tip van G: tortilla maken met aardappelblokjes en doperwtjes door het ei heen. Klinkt ook goed
Maar dan heb je dus geen sausje ofzo er doorheen en blijft het heel droog.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:12 schreef wyccie het volgende:
Dan schep je het op je bord toch door elkaar? Zelfde principe.
Ik eet eigenlijk nooit meer avg. In plaats van aardappelen dan rijst of pasta. Groenten en vlees vaak gewokt.
Ring of Kerry is mooi.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo behoorlijk toeristisch dagje gehad, ring van Kerry gereden, zo'n 325 km over slingerende weggetjes. Was wel gaaf. Alles zelf gereden want collega is niet zo goed in links rijden. Verder heb ik geconcludeerd dat de Ieren niet sporen, zelfs op het kleinste landweggetje mag je 100km/u en dat doen ze ook
Als er iets van een sausje bij de pasta/rijst zit dan is het een goede vervanging inderdaad. Net als dat er jus over gekookte aardappelen moet, anders vind ik het ook niet te etenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar dat is wat anders
Ik zou het er ook doorheen doen ja. Droog ernaast vind ik niet. Maar gekookte aardappels eet ik ook niet los.
Rijst, pasta en aardappels zijn dus heel vaak gewoon uitwisselbaar
Die zijn inderdaad een stuk hoger.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar heb je dan ook statistieken van de ongelukken erbij? Want misschien zijn die ook een stuk hoger
Dat leek me dus ook. En ongetwijfeld ook gelijk een stuk ernstiger.quote:
Eensquote:Op zondag 4 maart 2012 20:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als er iets van een sausje bij de pasta/rijst zit dan is het een goede vervanging inderdaad. Net als dat er jus over gekookte aardappelen moet, anders vind ik het ook niet te eten
Bijna één op de drie Ieren rijdt rond met een "Provisional Licence", zeg maar een oefenrijbewijs. Dat kun je vele jaren volhouden.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat leek me dus ook. En ongetwijfeld ook gelijk een stuk ernstiger.
of op een vierbaanswegquote:Op zondag 4 maart 2012 20:13 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ring of Kerry is mooi.![]()
En Ieren zijn fantastische mensen, maar rijden kunnen ze niet. Moet je ze eens in Dublin op een rotonde zien...
Als je een auto ziet met een witte sticker met een rode L op de voor- en achterruit, pas dan extra op. Provisional licence.quote:
Dat droge valt mee als je er lekkere groente en vlees bij hebt. Ik vind het prima te doen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:13 schreef MaJo het volgende:
Maar dan heb je dus geen sausje ofzo er doorheen en blijft het heel droog.
Ik doe er dan inderdaad wel ketap ofzo overheenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat droge valt mee als je er lekkere groente en vlees bij hebt. Ik vind het prima te doen.
Maar meestal gooi ik wel ketjap, sojasaus etc. erdoorheen als ik ga wokken.
Ik zag hemquote:
Ik zou een nieuwe verkoper met 0 reviews of alleen maar slechte beoordelingen niet vertrouwen.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:05 schreef wyccie het volgende:
Kan jij aan een verkooppagina zien of het een beetje betrouwbaar is?
En ik heb er toch een creditcard of Paypal voor nodig?
Ja compleet debiel toch?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:07 schreef Whiteguy het volgende:
Poetin herkozen, wie had dat aan kunnen zien komen zeg![]()
Je kunt zien of iemand positieve reviews heeft. Als iemand 1 negatieve heeft maar 1000 positieve dan is deze niet per se onbetrouwbaar, er kan altijd iets mis gaan met de post ofzo. Heb zelf enkel positieve ervaringen met Ebay, denk een keer of 100 gebruikt. En inderdaad met paypal maar daar heb je tegenwoordig volgens mij geen creditcard meer voor nodig, vroeger welquote:Op zondag 4 maart 2012 21:05 schreef wyccie het volgende:
Kan jij aan een verkooppagina zien of het een beetje betrouwbaar is?
En ik heb er toch een creditcard of Paypal voor nodig?
Ja, dat had ik allemaal al zien staan. Het was alleen de advertentie zelf die ik wat amateuristisch vond.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:20 schreef MaJo het volgende:
Je kunt zien of iemand positieve reviews heeft. Als iemand 1 negatieve heeft maar 1000 positieve dan is deze niet per se onbetrouwbaar, er kan altijd iets mis gaan met de post ofzo. Heb zelf enkel positieve ervaringen met Ebay, denk een keer of 100 gebruikt. En inderdaad met paypal maar daar heb je tegenwoordig volgens mij geen creditcard meer voor nodig, vroeger wel
Ik heb al sinds 1999 een Ebay accountquote:Op zondag 4 maart 2012 21:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat had ik allemaal al zien staan. Het was alleen de advertentie zelf die ik wat amateuristisch vond.
Oh, goed dat je dat laatste zegt. Ik heb zojuist een nieuwe credit card gekrgen, heb 'm alleen nog niet geactiveerd of zo. Wat een gedoe. Krijg elk jaar een nieuwe, lijkt het wel.
Wat heb jij al veel besteld via Ebay!
Ik vind het erg handigquote:Op zondag 4 maart 2012 21:32 schreef wyccie het volgende:
Hoe is het gebruikersgemak van Ebay? Heb me er nooit in verdiept eigenlijk.
Ook wel handig voor cd's die niet meer verkrijgbaar zijn.
Oeh dat klinkt mooiquote:
Hey PSquote:
Ja dat snap ik welquote:Op zondag 4 maart 2012 21:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt mooiIk moest meteen aan Antony and the Jonhsons denken en G. zegt precies hetzelfde
En ik ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:49 schreef MaJo het volgende:
Oeh dat klinkt mooiIk moest meteen aan Antony and the Jonhsons denken en G. zegt precies hetzelfde
Die ga ik morgen checkenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel
Inderdaad mooi
En Boy&Bear vond ik een link hebben met Mumford and Sons en een vleugje Fleet Foxes.
Een vriend van me gebruikt 'm ook vaak als digitaal stripboek. Ik geloof dat 'ie nu zo'n beetje alle strips onder de zon heeftquote:Op zondag 4 maart 2012 21:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zo maar weer eens naar bed.
Oh en guust flater staat nu ook op m'n iPad
Ah..shooshing ze zjermans!quote:Op zondag 4 maart 2012 21:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die ga ik morgen checkenG. is een of ander schietspel aan het doen waardoor ik het niet helemaal goed kan horen
quote:Nu ga ik douchen en de vaat doen
Nou, wel die kant op maar een stuk minder hard.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:53 schreef wyccie het volgende:
Gaat het met boeken en strips al dezelfde kant op als met de cd's?
Ja en het is best aangenaam en gratisquote:Op zondag 4 maart 2012 21:53 schreef wyccie het volgende:
Gaat het met boeken en strips al dezelfde kant op als met de cd's?
Dat is geen probleem.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, wel die kant op maar een stuk minder hard.
Dit wel.quote:
Goedquote:
Guust!quote:Op zondag 4 maart 2012 21:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zo maar weer eens naar bed.
Oh en guust flater staat nu ook op m'n iPad
Ze zjermans zijn geshoost zis morning, nu worden ze russians geshoostquote:Op zondag 4 maart 2012 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah..shooshing ze zjermans!
Ik heb trouwens linkjes gemailt
[..]
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
Vast oud, ik kende hem niet:
[ afbeelding ]
Ja toch? Is lang geleden dat ik echt weer iets met een bandje hadquote:Op zondag 4 maart 2012 23:04 schreef MaJo het volgende:
Vaat is gedaanNu de was nog maar die doe ik morgen maar
Leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over de bandjes Nem
Blaudzun luister ik ook veelquote:Ik heb hetzelfde met Blaudzun en Moss, vind het echt helemaal geweldig
Leuk is dat inderdaadquote:Op zondag 4 maart 2012 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja toch? Is lang geleden dat ik echt weer iets met een bandje had
[..]
Blaudzun luister ik ook veel
De nieuwe van Moss heb ik wel maar staat niet in mijn afspeellijst
Yup, en ik kan het dan ook niet laten het zoveel mogelijk te spammenquote:Op zondag 4 maart 2012 23:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leuk is dat inderdaadIk word daar altijd zo blij van als ik een bandje ontdek
En Moss echt luisteren hoor, is heel tof
Hehe heb ik ook hoor, dan spam ik het ook naar iedereenquote:Op zondag 4 maart 2012 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yup, en ik kan het dan ook niet laten het zoveel mogelijk te spammen
Ja, ik ga het nog goed luisteren
Trouwens, ken je Karel nog? Carl voor initimi?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe heb ik ook hoor, dan spam ik het ook naar iedereen
Uiteraardquote:Op zondag 4 maart 2012 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trouwens, ken je Karel nog? Carl voor initimi?
Ik zie net dat die voor Monsanto werkt. Vuig bedrijf
Hét grootste zaadbedrijf ter wereld. En met zaadbedrijf bedoel ik plantenzaden. Ze doen aan genetische modificatie van planten en zaden. Opzich niet erg maar ze houden er hele smerige tactieken op na. Vooralsnog domineren ze de zadenmarkt.quote:
Moet je een keertje food inc. kijken.quote:
Dat jaquote:Op zondag 4 maart 2012 23:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Moet je een keertje food inc. kijken.
Komt er op neer dat die genetisch gemanipuleerde soja en mais produceren die te bombarderen zijn met gif, waar alles van dood gaat behalve die mais en soja.
Maar als je niet hun gewassen gebruikt, maar door overwaaien van wat zaden van een naburige landbouwer, procederen ze je kapot wegens patentinbreuk
Is ook heel fout. En kijk het zeker even op een later moment. Je bek valt open.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:57 schreef MaJo het volgende:
Oef dat klinkt wel als een heel fout bedrijf inderdaadIk zal die filmpjes later eens bekijken, ga zo slapen
Zoals jullie het omschrijven valt mijn mond al wel open jaquote:Op zondag 4 maart 2012 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is ook heel fout. En kijk het zeker even op een later moment. Je bek valt open.
Ga ik doen, denk morgenavond samen met G. want die vind dit ook wel interessantquote:Op maandag 5 maart 2012 00:04 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk eigenlijk maar gewoon die hele docu, niet alleen dat eerste stukje.
Klinkt als een Majootjequote:Op maandag 5 maart 2012 00:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
the fuuck. in slaap gevallen voor een dutje, uurtje later wakker is er een sneeuwstorm volledig aan me voorbij gegaan.
ugh. meer sneeuw.
Ierlandquote:Op zondag 4 maart 2012 20:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Idem in Schotland.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:01 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is in Engeland op de landelijke stukjes trouwens niet anders. Daar gaan ze ook als gekken op die kronkelwegen zonder uitzicht.
omdat ie aan z'n kleinkinderen gezeten had toch?quote:Op maandag 5 maart 2012 08:35 schreef Etcetera het volgende:
Kasteelmoord in Belgie: schoonpapa heeft de opdracht gegeven tot afranseling en gijzeling van schoonzoon. Dus
Oh dat kan, dat weet ik dan weer net niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 08:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
omdat ie aan z'n kleinkinderen gezeten had toch?
als dat zo is heb ik begrip voor een afranseling
Stond je weer in de buurt van het vuur?quote:Op maandag 5 maart 2012 08:41 schreef MadMaster het volgende:
En weer present na een avondje Rammstein in optima forma...
quote:Op maandag 5 maart 2012 09:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Stond je weer in de buurt van het vuur?
@ Nem, ik heb inderdaad die hele vbl SC gelezen.
Ik denk dat Cobra meisjesbreisels bedoelt, zoals het meisje op de foto aan heeft.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
En ik brei nietheb juist gisteren mijn jaar geleden gebreide wanten uitgehaald om er een fatsoenlijker gehaakt exemplaar van te maken
Ze happen er wel lekker.quote:
kijk maar in de myat van Nem, heb ik dit weekend ook gedaan en even teruggelezenquote:Op maandag 5 maart 2012 09:12 schreef Etcetera het volgende:
Linkje naar de desbetreffende VBL-SC graag
Ja.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:18 schreef Etcetera het volgende:
Oh jaMoet ik alle topics lezen of kan ik gewoon Nem's posts opzoeken
gewoon vanaf nem z'n eerste post lezen, maar ik vond het vrij mild hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 09:18 schreef Etcetera het volgende:
Oh jaMoet ik alle topics lezen of kan ik gewoon Nem's posts opzoeken
Ja mejuffrouw.quote:
Correct.quote:
Ik vond het grappig, niet schokkend ofzo.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
gewoon vanaf nem z'n eerste post lezen, maar ik vond het vrij mild hoor
Dat kun je echt niet missen.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:37 schreef Etcetera het volgende:
Mensen die wel eens zijn wezen vliegen: hoe opvallend/makkelijk te vinden is het meeting point kunstwerk in Schiphol?
Geen idee, maar anders kan het daar toch ook gevraagd worden?quote:Op maandag 5 maart 2012 09:37 schreef Etcetera het volgende:
Mensen die wel eens zijn wezen vliegen: hoe opvallend/makkelijk te vinden is het meeting point kunstwerk in Schiphol?
Schiphol is groot. Het is niet te missen als je op Schiphol Plaza staat, dus bij de treinen. Maar dan moet je wel daar eerst naartoe lopen en dat is goed aangegeven.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:37 schreef Etcetera het volgende:
Oh kijk, dat kan ik ook nog wel vindenquote:Op maandag 5 maart 2012 09:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kun je echt niet missen.
[ afbeelding ]
Jup, maar ik zoek dingen graag van te voren even uitquote:Op maandag 5 maart 2012 09:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen idee, maar anders kan het daar toch ook gevraagd worden?
quote:Op maandag 5 maart 2012 09:39 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Schiphol is groot. Het is niet te missen als je op Schiphol Plaza staat, dus bij de treinen. Maar dan moet je wel daar eerst naartoe lopen en dat is goed aangegeven.
Nouquote:Op maandag 5 maart 2012 09:42 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Fijn he, mensen die ja op een of-vraag beantwoorden![]()
Tuurlijk!quote:
Morgen, 08:20 vliegenquote:Op maandag 5 maart 2012 09:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Wanneer vertrek je ook alweer?
Ook fijn, mensen die of-vragen stellen. Tip 1: niet doen!quote:Op maandag 5 maart 2012 09:42 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Fijn he, mensen die ja op een of-vraag beantwoorden![]()
Waar vlieg je naartoe?quote:Op maandag 5 maart 2012 09:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Morgen, 08:20 vliegen7u bij dat ding staan.
Birmingham, en vanaf daar gaan we geloof ik met de taxi door naar Cheltenham.quote:
Etcie slaapt komende nacht bij MM.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:53 schreef Soempie het volgende:
En je gaat met de trein naar Schiphol? Hoe laat moet je dan wel niet vertrekken.Of ga je vandaag al die kant op?
Ik ga vanmiddag die kant op, overnachten in een Ibis hotelquote:Op maandag 5 maart 2012 09:53 schreef Soempie het volgende:
En je gaat met de trein naar Schiphol? Hoe laat moet je dan wel niet vertrekken.Of ga je vandaag al die kant op?
quote:
Vanaf dat punt is er een Hema snackpoint, Burger King en Starbucks met zeer weinig lopen te bereiken, voor het geval je ontbijt of koffie nodig hebtquote:Op maandag 5 maart 2012 09:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Morgen, 08:20 vliegen7u bij dat ding staan.
En een Delifrance. (toch?)quote:Op maandag 5 maart 2012 09:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vanaf dat punt is er een Hema snackpoint, Burger King en Starbucks met zeer weinig lopen te bereiken, voor het geval je ontbijt of koffie nodig hebt
en giftshops, een AKO (of Bruna?), en juwelier, leonidas en veel kledingwinkels.quote:
http://www.schiphol.nl/Re(...)ontrole/Winkelen.htmquote:Winkelen
Schiphol Plaza is het winkelcentrum op Schiphol wat zich bevindt voor de paspoortcontrole en is dus voor iedereen toegankelijk.
Breng dan vooral een bezoekje aan Food Plaza, supermarkt met allemaal producten van over de hele wereldquote:Op maandag 5 maart 2012 10:05 schreef Etcetera het volgende:
Mooi, dan ga ik vanavond nog wat rondneuzen
En Foodvillage is super. Wat een heerlijke dingen zijn daar te koop.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:05 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
en giftshops, een AKO (of Bruna?), en juwelier, leonidas en veel kledingwinkels.
Het lijkt wel een compleet winkelcentrum! (Van de site van Schiphol:
[..]
http://www.schiphol.nl/Re(...)ontrole/Winkelen.htm
Geen probleem. Er zit ook een tassenwinkel op Schiphol.quote:
Birmingham luchthaven stelt dan wel weer geen ene reet voor vergeleken met Schiphol. Beresaaie plek.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Birmingham, en vanaf daar gaan we geloof ik met de taxi door naar Cheltenham.
Ga je er op de terugweg langs en vraag je om een plastic tasquote:
Het is 2012. De laatste computer die ik me kan herinneren met zwart-wit monitor was waarschijnlijk ouder dan ikzelf. Zelfs autoradio's kan je tegenwoordig met kleurenscherm kopen. Wie oh wie gebruikt er nog een zwart-wit scherm?quote:Contrast moet zodanig worden berekend dat kleur geen hoofdfactor is. Op die manier zien mensen met kleurenblindheid en ook mensen die een zwart-wit scherm gebruiken voldoende contrast.
Jij leest Tweakers?quote:
Maar met die kleuren ben ik het wel eens. Ik heb zelf geen 100% kleurenzicht en niet overal wordt daar rekening mee gehouden.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even op zoek geweest naar richtlijnen voor kleurgebruik op websites. Daarbij kwam ik het volgende tegen:
[..]
Het is 2012. De laatste computer die ik me kan herinneren met zwart-wit monitor was waarschijnlijk ouder dan ikzelf. Zelfs autoradio's kan je tegenwoordig met kleurenscherm kopen. Wie oh wie gebruikt er nog een zwart-wit scherm?
Kleuren zo kiezen dat kleurenblinden ze ook goed kunnen lezen hoor je mij niet over, dat vind ik een goed puntquote:Op maandag 5 maart 2012 11:33 schreef Mark het volgende:
[..]
Maar met die kleuren ben ik het wel eens. Ik heb zelf geen 100% kleurenzicht en niet overal wordt daar rekening mee gehouden.
Volgens mij vooral paars/blauw en bruin/groen. Kon bij de dienstkeuring ongeveer de helft van die verborgen getallen lezen. Maar ik heb zelf wel dit T-shirt:quote:Op maandag 5 maart 2012 11:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Welke kleuren/kleurencombinaties heb je problemen mee Mark?
valt er iets te lezen op dat shirt?quote:Op maandag 5 maart 2012 11:43 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij vooral paars/blauw en bruin/groen. Kon bij de dienstkeuring ongeveer de helft van die verborgen getallen lezen. Maar ik heb zelf wel dit T-shirt:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 maart 2012 11:43 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij vooral paars/blauw en bruin/groen. Kon bij de dienstkeuring ongeveer de helft van die verborgen getallen lezen. Maar ik heb zelf wel dit T-shirt:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 maart 2012 11:43 schreef Mark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt, had ik er al een van gevonden. Maar zelfs als het contrast groot genoeg is kan de site nog steeds fokking lelijk zijn of slecht toegankelijk voor kleurenblindenquote:Op maandag 5 maart 2012 11:40 schreef Etcetera het volgende:
Er zijn volgens mij tooltjes waarmee je kunt kijken of het contrast groot genoeg is. En in Photoshop zit ook zoiets als ik me niet vergis.
Hadden ze maar niet kleurenblind moeten zijnquote:Op maandag 5 maart 2012 11:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt, had ik er al een van gevonden. Maar zelfs als het contrast groot genoeg is kan de site nog steeds fokking lelijk zijn of slecht toegankelijk voor kleurenblinden
Als ik het kan aanvoeren als extra reden waarom wisselen van zwart/geel naar wit/zwart een goed idee is ben ik kleurenblinden dankbaarquote:Op maandag 5 maart 2012 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hadden ze maar niet kleurenblind moeten zijndoe je weinig aan uiteindelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Vorig jaar was het opvallend hoeveel sympathieker ze probeerden over te komen in de reclame voor de app dan in het programmaquote:Op maandag 5 maart 2012 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik word chagerijnig van die chagerijnige Kranenborg.
Masterchef Australië vind ik wel top...
De NL Topchef-versie?quote:Op maandag 5 maart 2012 12:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vorig jaar was het opvallend hoeveel sympathieker ze probeerden over te komen in de reclame voor de app dan in het programma
ik vind het wel grappig om te zien. Vooral vanwege het niveau van veel deelnemers, zo matig koken en dan wel denken ff door die wedstrijd te fietsen...quote:Op maandag 5 maart 2012 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik word chagerijnig van die chagerijnige Kranenborg.
Masterchef Australië vind ik wel top...
Ik ga weer lekker kijken naar de massa's Sint Jacobsschelpen die ze ongetwijfeld gaan klaarmakenquote:Op maandag 5 maart 2012 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De NL Topchef-versie?
Ik heb 2 afleveringen geprobeerd en ben afgehaakt.
Bij Masterchef Australië is de kritiek vaak opbouwend, bij Kranenborg en dat ander stuk vlees naast hem is het alleen maar iemand affikken tot aan z'n enkels.
De gastchefs in Australië zijn ook vaak iets gerenomeerd dan die in NL, wat weer leukere kookopdrachten oplevert.
Ik denk dan: Als het niveau zo slecht is, waarom dan een TV-programma er van maken?quote:Op maandag 5 maart 2012 12:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig om te zien. Vooral vanwege het niveau van veel deelnemers, zo matig koken en dan wel denken ff door die wedstrijd te fietsen...
En als er iets simpel is...quote:Op maandag 5 maart 2012 12:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga weer lekker kijken naar de massa's Sint Jacobsschelpen die ze ongetwijfeld gaan klaarmaken
Om 14:00 weer controle, verwacht eigenlijk wel dat we dan een datum gaan prikkenquote:Op maandag 5 maart 2012 13:06 schreef Soempie het volgende:
Mark, ook al een spannende dag, toch? Ben benieuwd of ze snel kunnen gaan inleiden.
Wat gebeurt er als de baby helemaal niet indaalt? Is een inleiding dan echt niet mogelijk?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:13 schreef Mark het volgende:
[..]
Om 14:00 weer controle, verwacht eigenlijk wel dat we dan een datum gaan prikken
Tegenwoordig zijn er tv's in omloop waarmee je zelf de helderheid kunt bepalenquote:Op maandag 5 maart 2012 13:21 schreef Soempie het volgende:
Weet ik, je hebt ook een NL versie van MasterChef.
Topchef word ik chagrijnig door de houding van de koks en het decor is ook daar te donker.
Damn, ik haal weer eens 2 dingen door elkaar.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:18 schreef TradeMarkie het volgende:
masterchef en topchef zijn 2 aparte programma's he
en topchef vind ik ideaal om met het verstand op nul te kijken
Of het niveau in Engeland hoger ligt dan in Australië, kan ik niet helemaal beoordelen.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:13 schreef Soempie het volgende:
MM, dat is ook de reden dat wij MasterChef Australië wel kijken en de rest niet.Nu hoorde ik dat het niveau in Engeland hoger ligt.
Heb die versie niet gekeken.
Joh.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er tv's in omloop waarmee je zelf de helderheid kunt bepalen
Je hebt nu ook 'Say Yes To The Dress' bij Net5, vlak voor Masterchef.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb gisteren op TLC ofzo een programma gezien over bruiden die een jurk gingen kopen. Een had nog 2 weken tot haar trouwen, de andere 4. Intrigerende televisie vind ik dat![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 13:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb gisteren op TLC ofzo een programma gezien over bruiden die een jurk gingen kopen. Een had nog 2 weken tot haar trouwen, de andere 4. Intrigerende televisie vind ik dat![]()
Nouja, dat dus.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt nu ook 'Say Yes To The Dress' bij Net5, vlak voor Masterchef.
Gaat ook over bruidsjurken en de idioterie daarom heen...
Ik ga er niet speciaal de tv voor aanzetten hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt nu ook 'Say Yes To The Dress' bij Net5, vlak voor Masterchef.
Gaat ook over bruidsjurken en de idioterie daarom heen...
Ik zie meestal ook slechts de laatste minuten voorafgaande aan Masterchef.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga er niet speciaal de tv voor aanzetten hoorMoet er toevallig bijlangs zappen
Dat soort dingen inderdaadquote:Op maandag 5 maart 2012 13:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor MasterChef begint heb je ook zo'n serie. 't Laatste stukje krijg ik dan af en toe wel mee. Ik vind het vooral bizar als de bruid tig bruidsmeisjes (volwassen vriendinnen) meeneemt om ook te komen oordelen. En laatst was een vrouw helemaal super gelukkig met haar jurk, keurt haar broer hem af omdat het te bloot zou zijn. De jurk die hij vervolgens uitkoos was echt te lelijk en zij: 'ik probeer hem echt mooi te vinden, want ik wil hem niet teleurstellen'. Echt hoor.
't Is toch niet zijn dag.
Ja, dat zat ik me ook af te vragen.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik was het aan het kijken, en E. vroeg of het een stille hint was
nee nog lang nietquote:
Vriend heeft hem ook, alleen de kwaliteit van Threadless is om te janken.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:43 schreef Mark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen jij postte over 54 minutenquote:
Ik heb hem van Tshirthell, niets over te klagenquote:Op maandag 5 maart 2012 15:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vriend heeft hem ook, alleen de kwaliteit van Threadless is om te janken.
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik wil ook een Kenwood chef
[..]
Vriend heeft hem ook, alleen de kwaliteit van Threadless is om te janken.
[..]
Toen jij postte over 54 minuten![]()
Het is er eentje en alles doet het vooralsnog zoals het hoort![]()
![]()
![]()
Kan je niet wat Galesburg locals op ze afsturen?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo heerlijk als Duo/Ibg behulpzaam is in de morgen
Krijg nog vijf en een half duizend euro van ze. goed nieuws.
Het was geen sarcasmequote:Op maandag 5 maart 2012 15:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan je niet wat Galesburg locals op ze afsturen?
Met je eerdere ervaringen met DUO ging ik uit vanquote:Op maandag 5 maart 2012 15:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het was geen sarcasmeZe waren behulpzaam
Geneerde me wel voor mijn Nederlands zeg
Daarom vond ik het wel een shout out waardquote:Op maandag 5 maart 2012 15:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met je eerdere ervaringen met DUO ging ik uit vanin plaats van
Mee eens, maar zoals ik het last was het niet echt een positief berichtquote:Op maandag 5 maart 2012 15:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Daarom vond ik het wel een shout out waard
My bquote:Op maandag 5 maart 2012 15:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mee eens, maar zoals ik het last was het niet echt een positief bericht
Of een pessimistische insteek van mijn kant, dat kan ook nog hequote:
misschien klaag ik wel te veelquote:Op maandag 5 maart 2012 15:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of een pessimistische insteek van mijn kant, dat kan ook nog he
Ja nogal. Anders had ik over 2 weken naar huis gemoetenquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja nogal. Anders had ik over 2 weken naar huis gemoeten![]()
![]()
Ja ik was eigenlijk al van school afgetraptquote:Op maandag 5 maart 2012 15:51 schreef Bart het volgende:
[..]hoezo? Was het geld dan op? En wat je nu krijgt is geen lening?
![]()
![]()
Ja ze nemen me zo weer terugquote:Op maandag 5 maart 2012 15:55 schreef Bart het volgende:
maar kan je wel weer gewoon verder dan als je van school getrapt bent? Hoop van wel...
En op zich niets mis met de wachtgeldregeling hoor.
![]()
Potje Memory kan lang durenquote:Op maandag 5 maart 2012 16:26 schreef Etcetera het volgende:
Zie een poster van het Oranje Fonds 'Wij organiseren spelletjes in een verzorgingstehuis'. Vond het een beetje cru
Pff dat is heftig zeg....quote:Op maandag 5 maart 2012 16:38 schreef Etcetera het volgende:
Vader van een vriend (tegenwoordig meer een kennis trouwens) is plotseling overleden vrijdagspreek die jongen nooit meer, maar dat was wel even schrikken. Dinsdag werd hij niet zo lekker, longontsteking, bloedvergiftiging. Vrijdag was het gebeurd...
Super! Dat krijgen ze bij ons niet van de grond, helaas. Het verzorgingstehuis geeft maar geen reactie en willen blijkbaar niet. Zo jammer.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:43 schreef Mark het volgende:
Kinderdagverblijf van mijn kinderen gaat regelmatig met de kleintjes naar "de opa's en oma's"
Wat een super goed nieuws!quote:Op maandag 5 maart 2012 15:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Je hebt het gezegd/ 'opgedragen'?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil eerst samenwonen hoor![]()
Eind van de maand zijn we een jaar samen, heb gezegd dat hij wel iets mag regelenEtentje, bioscoopje, hoeft niet zo heel bijzonder. Ben benieuwd
Zoals het er nu naar uitziet gaan we donderdag beginnen. Maar omdat het kindje nog zo hoog ligt, hebben ze geen idee hoe lang het gaat duren. Er viel zelfs 3 dagen...... Als dat zo is, dan wordt het de komende dagen alle hens aan dek alhier.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:09 schreef Soempie het volgende:
Mark, weet jij al meer over het inleiden?
Jaquote:Op maandag 5 maart 2012 17:09 schreef Soempie het volgende:
Je hebt het gezegd/ 'opgedragen'?En wat regel jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |