quote:Op zondag 4 maart 2012 10:56 schreef B.ertha het volgende:
Niet-zo-goeiemorgen
Iemand heeft mijn één week oude auto gevandaliseerd
Fijn is dat B.!quote:Op zondag 4 maart 2012 10:56 schreef B.ertha het volgende:
Niet-zo-goeiemorgen
Iemand heeft mijn één week oude auto gevandaliseerd
kut volkquote:Op zondag 4 maart 2012 11:03 schreef B.ertha het volgende:
Ze hebben tegen de spiegel getrapt maar die is gelukkig nog heel. Alleen de aanhechting (hoe noem je dat? Het plastic waar de spiegel tegenaan zit) is gescheurd. Wel flink, zo'n 15 cm.
Gebakken gelegenheidsvandaalquote:
Daar moet je met uitparkeren twee keer overheen rijden en dan pikken de meeuwen de resten wel opquote:
quote:
Nog niet...quote:Op zondag 4 maart 2012 11:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
CDA is toch niet aan de macht in Nijmegen
Zo vroeg wakker!?quote:
Yepquote:
Neuh van 2 tot 4 ofzoquote:
Precies, ik snap de lol er ook echt niet vanquote:Op zondag 4 maart 2012 12:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik snap het gewoon niet. Hoe komt het in je stomme kop op om iets zomaar kapot te maken? Iets wat jou niets heeft misdaan?
Kijk, als mijn auto nou op jouw oprit staat dan (keur ik vandalisme nog steeds af maar) kan ik je frustratie begrijpen. Maar echt zomaar een auto/fiets/bushokje/lantaarnpaal/klimrek/kunstwerk/whatever kapot maken, dat wil er bij mij echt niet in.
quote:
Heb je dat echt zitten lezen?quote:
quote:
Hoe was het?quote:
Jaquote:Op zondag 4 maart 2012 19:47 schreef lubje25 het volgende:
[..]
dus toch tot 1800 uur zoals cobra4 zei?
Hier ookquote:
Simpel maar wel lekkerquote:Op zondag 4 maart 2012 19:58 schreef Nembrionic het volgende:
Gebakken aardappels, doperwten. Dat was het. Misschien kook ik nog een eitje.
Ik vind een gebakken ei hier gekker bij dan bij pastaquote:Op zondag 4 maart 2012 20:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Simpel maar wel lekkerIk zou er een gebakken ei bij doen
Klinkt goedquote:Op zondag 4 maart 2012 20:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo behoorlijk toeristisch dagje gehad, ring van Kerry gereden, zo'n 325 km over slingerende weggetjes. Was wel gaaf. Alles zelf gereden want collega is niet zo goed in links rijden. Verder heb ik geconcludeerd dat de Ieren niet sporen, zelfs op het kleinste landweggetje mag je 100km/u en dat doen ze ook
Echt waarquote:Op zondag 4 maart 2012 20:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind een gebakken ei hier gekker bij dan bij pasta
Maar verder inderdaad simpel doch lekker
Maar heb je dan ook statistieken van de ongelukken erbij? Want misschien zijn die ook een stuk hogerquote:Op zondag 4 maart 2012 20:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En dan lopen zeer in nederland moeilijk te doen over 100 op de A2 tussen Utrecht en Amsterdam...
Dat slaat sowieso nergens op. Ik snap echt niet dat je niet meer 120 mag rijdenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En dan lopen zeer in nederland moeilijk te doen over 100 op de A2 tussen Utrecht en Amsterdam...
die zullen ook hoger zijn maar het zijn wel twee uitersten...quote:Op zondag 4 maart 2012 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar heb je dan ook statistieken van de ongelukken erbij? Want misschien zijn die ook een stuk hoger
Dat is wel langquote:Op zondag 4 maart 2012 20:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk dat ik komend weekend even naar huis kom maar nog zo'n 3 weken
Ja echt waarquote:
Ja, ik ookquote:Ik zie het gebakken ei als vervanging van vlees
Nee gebakken ei bij pasta vind ik echt raarquote:Op zondag 4 maart 2012 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja echt waarDaarom wilde ik het gaan koken. Ik ben gek op gebakken eieren, maar vind het maar raar bij gebakken aardappel.
Ik heb ooit een gebakken ei voor je gemaakt voor bij de pasta en dat heb je toen niet opgegeten
[..]
Ja, ik ook
Whut?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee gebakken ei bij pasta vind ik echt raarNet als pasta/rijst als vervanging van aardappelen bij groente en vlees
Dat at mijn huisgenoot in Londen vaak. Groente, vlees en dan droge rijst. Dat is toch niet te eten?quote:
Ja als je het door de pasta/rijst doet wel, maar hij at het er dus droog bijquote:Op zondag 4 maart 2012 20:09 schreef Nembrionic het volgende:
Pasta met kip en paprika, ui, broccoli is dus geen optie begrijp ik?
Ja maar dat is wat andersquote:Op zondag 4 maart 2012 20:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja als je het door de pasta/rijst doet wel, maar hij at het er dus droog bij
Nee.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat at mijn huisgenoot in Londen vaak. Groente, vlees en dan droge rijst. Dat is toch niet te eten?
Ik ben ondertussen al aan het etenquote:Tip van G: tortilla maken met aardappelblokjes en doperwtjes door het ei heen. Klinkt ook goed
Maar dan heb je dus geen sausje ofzo er doorheen en blijft het heel droog.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:12 schreef wyccie het volgende:
Dan schep je het op je bord toch door elkaar? Zelfde principe.
Ik eet eigenlijk nooit meer avg. In plaats van aardappelen dan rijst of pasta. Groenten en vlees vaak gewokt.
Ring of Kerry is mooi.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo behoorlijk toeristisch dagje gehad, ring van Kerry gereden, zo'n 325 km over slingerende weggetjes. Was wel gaaf. Alles zelf gereden want collega is niet zo goed in links rijden. Verder heb ik geconcludeerd dat de Ieren niet sporen, zelfs op het kleinste landweggetje mag je 100km/u en dat doen ze ook
Als er iets van een sausje bij de pasta/rijst zit dan is het een goede vervanging inderdaad. Net als dat er jus over gekookte aardappelen moet, anders vind ik het ook niet te etenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar dat is wat anders
Ik zou het er ook doorheen doen ja. Droog ernaast vind ik niet. Maar gekookte aardappels eet ik ook niet los.
Rijst, pasta en aardappels zijn dus heel vaak gewoon uitwisselbaar
Die zijn inderdaad een stuk hoger.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar heb je dan ook statistieken van de ongelukken erbij? Want misschien zijn die ook een stuk hoger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |