abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108867258
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:24 schreef BoerBert het volgende:
Strat moet gewoon drie single coils hebben, :{w.
een *Fatstrat* heeft dat helaas niet :D

Maar goed, ik wil deze gitaar gaan customizen van de zomer, dus misschien komt er wel een andere slagplaat met 3 single coils...
  donderdag 8 maart 2012 @ 16:30:30 #202
20720 brother52
Dus..........
pi_108867347
Wat je je eerst af moet vragen is of de basis die je hebt goed genoeg is en het de moeite waard is om er geld tegenaan te gooien.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_108867398
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:30 schreef brother52 het volgende:
Wat je je eerst af moet vragen is of de basis die je hebt goed genoeg is en het de moeite waard is om er geld tegenaan te gooien.
Gitaartje was 100 euro 2e hands 2 jaar geleden, maargoed.. weg doen doe ik niet... dus ik nja... denk wel dat ik hem ga customizen..
  donderdag 8 maart 2012 @ 16:32:44 #204
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_108867436
Zonde van het geld vaak bij dat soort gitaren
  donderdag 8 maart 2012 @ 16:34:26 #205
20720 brother52
Dus..........
pi_108867503
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:31 schreef Braddie het volgende:

[..]

Gitaartje was 100 euro 2e hands 2 jaar geleden, maargoed.. weg doen doe ik niet... dus ik nja... denk wel dat ik hem ga customizen..
Maakt niet uit of hij 100 euro gekost heeft of 400. Is de basis goed genoeg om er nog extra geld tegenaan te gooien?
Dat is wat je je vooral af moet vragen.
pi_108869158
Net als die Explorer, denk ook niet dat het bij die de moeite waard is om er een nieuwe body bij te kopen...

En de klank van de Stratley was ik nu ook lang niet tevreden over. Ik zou er een andere humbucker in hebben gezet, maar puur en alleen omdat ik nog vanalles heb liggen. Zeker niet waard om er elementen bij te kopen.
De singlecoils klonken wel aanvaardbaar, en dan waren ze clean nog het mooist. Niet super, maar mooier dan met [over]drive.
Maar aan de andere kant heb ik verbazingwekkend weinig ervaring met singlecoils. Heb wel genoeg Strats gefixed, maar dan let ik meer op of alles goed werkt dan hoe alles klinkt.

Persoonlijk zou ik het niet doen, of je moet voor een prikje leuke elementen kunnen vinden.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_108869506
quote:
8s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:20 schreef genakt het volgende:

[..]

HA JE BENT GESPOT MET LIEN seconde tien :7

FOK!tv 600 FOK!kers bij de John Carter wereldpremière

en op 0:17 links is toch ook die gitaar spelende fokker ? stefanhaan ?
Ja :Y

Had mezelf meer verwacht, die gast had me regelmatig in beeld _O-
pi_108869562
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:19 schreef The_Dean het volgende:
Net als die Explorer, denk ook niet dat het bij die de moeite waard is om er een nieuwe body bij te kopen...

En de klank van de Stratley was ik nu ook lang niet tevreden over. Ik zou er een andere humbucker in hebben gezet, maar puur en alleen omdat ik nog vanalles heb liggen. Zeker niet waard om er elementen bij te kopen.
De singlecoils klonken wel aanvaardbaar, en dan waren ze clean nog het mooist. Niet super, maar mooier dan met [over]drive.
Maar aan de andere kant heb ik verbazingwekkend weinig ervaring met singlecoils. Heb wel genoeg Strats gefixed, maar dan let ik meer op of alles goed werkt dan hoe alles klinkt.

Persoonlijk zou ik het niet doen, of je moet voor een prikje leuke elementen kunnen vinden.
Ok, die singlecoils waren inderdaad clean wel ok, maar met drive/distortion zijn ze crap.

Denk dat ik hem wel gewoon aan de muur hang of zo. :') en hem dan af en toe eens vast pak.
pi_108869571
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:34 schreef brother52 het volgende:

[..]

Maakt niet uit of hij 100 euro gekost heeft of 400. Is de basis goed genoeg om er nog extra geld tegenaan te gooien?
Dat is wat je je vooral af moet vragen.
Het is volgens mij wel hout, maar ik denk echt van het kaliber, waaiboom.. dus ja...
pi_108871300
Zo, bestelling is gedaan.

De Danelectro 59 DC M is het geworden. For the time being speel ik dat ding wel door mijn basversterker, dat zou geen probleem moeten opleveren toch? Anders haal ik er wel een Orange Crush bij of zo voor thuis. Aangezien Braddie vergeleken met mij Jimi Hendrix is zie ik me voorlopig toch niet op een podium staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2012 21:22:11 ]
pi_108872899
Ja, koop maar een combootje, al was het alleen al voor de klank.
  donderdag 8 maart 2012 @ 19:11:09 #212
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_108873367
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 18:21 schreef Ulx het volgende:
Zo, bestelling is gedaan.

De Danelectric 59 DC M is het geworden. For the time being speel ik dat ding wel door mijn basversterker, dat zou geen probleem moeten opleveren toch? Anders haal ik er wel een Orange Crush bij of zo voor thuis. Aangezien Braddie vergeleken met mij Jimi Hendrix is zie ik me voorlopig toch niet op een podium staan.
Dat is wel een hele grappige vergelijking :')
Zo slecht ben je toch niet?
pi_108873413
quote:
Tof, maar ligt het aan mij, of issie wat uit proportie`s? :D
pi_108873865
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2012 15:46 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Ik heb nog een supergaaf scheurijzer voor je ;)
Ibanez rga? Ga misschien ook nog een keer een Danelectro aanschaffen, maar heb geen idee waar ik al die gitaren moet gaan laten..

Kwam dit tegen en moet ik toch even hier posten:

"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_108873986
Een vriendin van me gaat binnenkort gitaarles nemen(Althans.. ze wilt de basic dingetjes van mij leren) en nou wilt ze met mij mee naar Feedback of Dijkman voor een goede starters set qua gitaar/amp
Dus ik zat te denken aan een Bullet van Squier(Maar dan wel direct een Sunburst) en een Micro-Cube van Roland, haar budget is 200 euro, maar ik kan tot 50 euro bijschieten.
Red je dit ?

Of zijn er nog andere suggesties?
pi_108874294
Je zou je klanten niet een Bullet aanraden, maar een vriendin wel? Koop een leuk versterkertje en geef haar je strat te leen. Kan ze zien of het wat is, en indertussen doorsparen voor een leuke of betere gitaar :)
pi_108874376
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2012 19:40 schreef The_Dean het volgende:
Je zou je klanten niet een Bullet aanraden, maar een vriendin wel? Koop een leuk versterkertje en geef haar je strat te leen. Kan ze zien of het wat is, en indertussen doorsparen voor een leuke of betere gitaar :)
Goed idee inderdaad !
Ja kijk, die bullet was toen ik nog bij Kick Music werkte 139-149 euro, en van wat ik begreep nu 89-99, dat vind ik ze nog wel waard.

Maar dat van die Strat is ook wel erg slim ja
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:08:34 #219
20720 brother52
Dus..........
pi_108875549
Nee, zelfs 2 tientjes is zo'n Bullet strat nog niet waard.
pi_108878091
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:08 schreef brother52 het volgende:
_O_
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:50:49 #221
20720 brother52
Dus..........
pi_108878151
*O*
Nieuwe leadgitarist gevonden voor mijn bandje. Hoef ik niet meer alle solo's te spelen.
Nou ja, nieuw.... Ik kende hem al als bassist van het andere bandje :P
pi_108879858
Goed bezig!
pi_108882571
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:08 schreef brother52 het volgende:
Is het er serieus zò slecht meegesteld?
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:05:50 #224
20720 brother52
Dus..........
pi_108882842
Het is gewoon zonde van je geld.
pi_108882900
Morgen optreden! Wel één heel nummer!
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:12:15 #226
20720 brother52
Dus..........
pi_108883237
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:06 schreef The_Dean het volgende:
Morgen optreden! Wel één heel nummer!
Gewoon 4 nummers aan elkaar vast plakken en doen alsof het zo hoort :)
pi_108883824
Gitaarsolo bedacht voor een nummer voor de band!

Solotje by Bradley Van Dijk 1

Het is een pentatonische solo, heel basic, maar voor dit nummer is eigenlijk niks anders nodig.
Opgenomen met een koptelefoon voor de versterker :') en mijn excuses voor die gast die er doorheen schreeuwde.
pi_108883938
Ja, als het maar binnen de 5 minuten valt :)

Wel bagger geregeld allemaal, dat Liet.
pi_108884123
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:20 schreef Braddie het volgende:
Gitaarsolo bedacht voor een nummer voor de band!

Solotje by Bradley Van Dijk 1

Het is een pentatonische solo, heel basic, maar voor dit nummer is eigenlijk niks anders nodig.
Opgenomen met een koptelefoon voor de versterker :') en mijn excuses voor die gast die er doorheen schreeuwde.
Begint wel goed maar is naar mijn smaak te herhaaldelijk :)
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:25:57 #230
20720 brother52
Dus..........
pi_108884242
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:22 schreef The_Dean het volgende:
Ja, als het maar binnen de 5 minuten valt :)

Wel bagger geregeld allemaal, dat Liet.
Anders trekken ze de stekkers er uit?

Ik zie het ze nog echt doen ook....
pi_108884346
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:24 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Begint wel goed maar is naar mijn smaak te herhaaldelijk :)
Dankje :) Ik was nog al bang om fouten te maken bij deze solo, aangezien het voor m`n bandje is, dus ik hield het ènorm simpel, maar eigenlijk tè simpel(Ik ben iemand die niet echt buiten z`n techniek die hij al kent durft te stappen i.v.m fouten etc)
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:32:12 #232
20720 brother52
Dus..........
pi_108884693
Vyvyan zit er doorheen te schreeuwen :D
pi_108884789
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:25 schreef brother52 het volgende:

[..]

Anders trekken ze de stekkers er uit?

Ik zie het ze nog echt doen ook....
Ja, wij ook. We gaan meedoen met Se Komme Foar My. Nadat we ons opgegeven hadden kregen we een mail dat hij te lang was, max. 5 minuten. Ander nummer kon niet, dus deze maar ingekort.

Verder hebben we na drie keer vragen nog geen antwoord op welke versterkers er nou staan, maar we mogen onze eigen niet gebruiken, vanwege de ombouwtijd.
Nu spelen we in Iduna, dus volgens mij zijn dat dikke Marshalls, maar we nemen voor de zekerheid lekker ons eigen spul mee.

We moeten er ook al om half vier zijn, om vier uur te soundchecken, en dan 's avonds pas om rond ergens half tien ofzo te spelen.
Wat er op neer komt dat een hele band maar even een dag/middag vrij moet nemen van zijn/haar werk om er op tijd te kunnen zijn. Maar mevrouw kon niks aan de tijden doen. Terwijl ze het zelf mee organiseerd.
Sowieso is het achterlijk vroeg. Als iedereen er is kan je tussen zeven en acht, voor de deuren open gaan, nog makkelijk alles checken man. Meeste is toch singer/songwriter geneuzel. Gitaar in de mengtafel, en klaar.

Morgen maar even aankijken, hopelijk valt het allemaal wat mee...

We hebben er sowieso wel zin in! Omdat het meeste altijd zo standaard is denken we [en ik weet dat niet moet, maar toch] dat we wel een beetje kans maken... nouja, misschien ook niet, want commercie regeert, maar dat we in ieder geval wel anders zijn met wat een melodisch [soft]metal nummer...
pi_108885261
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:32 schreef brother52 het volgende:
Vyvyan zit er doorheen te schreeuwen :D
:D :D :D
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:47:12 #235
20720 brother52
Dus..........
pi_108885797
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:33 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Ja, wij ook. We gaan meedoen met Se Komme Foar My. Nadat we ons opgegeven hadden kregen we een mail dat hij te lang was, max. 5 minuten. Ander nummer kon niet, dus deze maar ingekort.

Verder hebben we na drie keer vragen nog geen antwoord op welke versterkers er nou staan, maar we mogen onze eigen niet gebruiken, vanwege de ombouwtijd.
Nu spelen we in Iduna, dus volgens mij zijn dat dikke Marshalls, maar we nemen voor de zekerheid lekker ons eigen spul mee.

We moeten er ook al om half vier zijn, om vier uur te soundchecken, en dan 's avonds pas om rond ergens half tien ofzo te spelen.
Wat er op neer komt dat een hele band maar even een dag/middag vrij moet nemen van zijn/haar werk om er op tijd te kunnen zijn. Maar mevrouw kon niks aan de tijden doen. Terwijl ze het zelf mee organiseerd.
Sowieso is het achterlijk vroeg. Als iedereen er is kan je tussen zeven en acht, voor de deuren open gaan, nog makkelijk alles checken man. Meeste is toch singer/songwriter geneuzel. Gitaar in de mengtafel, en klaar.

Morgen maar even aankijken, hopelijk valt het allemaal wat mee...

We hebben er sowieso wel zin in! Omdat het meeste altijd zo standaard is denken we [en ik weet dat niet moet, maar toch] dat we wel een beetje kans maken... nouja, misschien ook niet, want commercie regeert, maar dat we in ieder geval wel anders zijn met wat een melodisch [soft]metal nummer...
Niet inkorten. Geen concessies doen. Als ze morgen als commentaar geven dat het te lang is gewoon roepen dat ze blij mogen zijn dat jullie de versie van 12 minuten niet gespeeld hebben.

Wat een belachelijke planning. Dan moet je 5 uur overbruggen. Ze kunnen toch niet verwachten dat iedereen zomaar even een middag vrij kan nemen?
Of denken ze nou echt nog steeds dat elke muzikant langharig werkschuw tuig is?

Se Komme Foar My is ook wel een erg geschikt nummer voor zoiets.

[ Bericht 0% gewijzigd door brother52 op 08-03-2012 22:56:21 ]
pi_108886144
Ja, ik wou ook niet. Net als een radio edit maken. Als het nummer kort moest hadden we het wel zo geschreven!

Maarja, ben geen one man band :D

Ze kunnen het blijkbaar, en doen het ook. Geef ze morgen wel even wat commentaar, iedereen is wat over de zeik hierover.
pi_108886759
Godverdomme zeg, na bijna een jaar eindelijk weer opgetreden. Wat heb ik dát gemist zeg... :D
PS4 online: micro_nl
pi_108886790
Kon je het nog?
pi_108888001
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:52 schreef The_Dean het volgende:
Ja, ik wou ook niet. Net als een radio edit maken. Als het nummer kort moest hadden we het wel zo geschreven!

Maarja, ben geen one man band :D

Ze kunnen het blijkbaar, en doen het ook. Geef ze morgen wel even wat commentaar, iedereen is wat over de zeik hierover.
Gewoon flink stuk sneller spelen ^O^
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_108888424
quote:
11s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:02 schreef The_Dean het volgende:
Kon je het nog?
Ja! Had wel problemen met m'n pedaaltjes. Ik heb zo'n daisy chain, maar op de ongebruikte heb ik geen dopjes en in het begin maakte die kortsluiting tegen de zijkant van m'n pedaaltjes.
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:44:26 #241
20720 brother52
Dus..........
pi_108888640
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:26 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Gewoon flink stuk sneller spelen ^O^
Dat is inderdaad ook nog een optie.
De drummer eerst een berg suiker geven, dat scheelt zo een minuut..
pi_108888789
Maandag (na 4 jaar) mijn eerste gitaarles :')
Wat suggesties en kritiek kunnen nooit kwaad natuurlijk :)

Maak de laatste dagen erg veel vorderingen. Ga nu toch vaker (al dan simpele) riffjes op gehoor leren ipv tab, merk al meteen dat dat veel scheelt :) Al veel nummers van Johnny Cash die ik op gehoor kan spelen en daarmee ook onthouden.

Hopelijk kan ik wat bijgespijkerd worden qua technieken, strum patterns en gewoon algemeen elektrisch gitaar spelen in improviseren :)
graag verwijderen
pi_108888942
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:30 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ok, die singlecoils waren inderdaad clean wel ok, maar met drive/distortion zijn ze crap.

Denk dat ik hem wel gewoon aan de muur hang of zo. :') en hem dan af en toe eens vast pak.
Heb zelf ook een Chinastrat, was mijn eerste gitaar 4 jaar geleden. Ding is lelijk en oud en lelijk, maar leeft weer helemaal na nieuwe single coils (en nu een humbucker). In combinatie met mijn gear komt er absoluut een lekkere sound uit hoor, zeker als je kijkt wat mijn strat + effectenboard + versterker bij elkaar gekost heeft _O-
graag verwijderen
pi_108891641
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:51 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

Heb zelf ook een Chinastrat, was mijn eerste gitaar 4 jaar geleden. Ding is lelijk en oud en lelijk, maar leeft weer helemaal na nieuwe single coils (en nu een humbucker). In combinatie met mijn gear komt er absoluut een lekkere sound uit hoor, zeker als je kijkt wat mijn strat + effectenboard + versterker bij elkaar gekost heeft _O-
Haha, ik ben nu voor de Strat en de Amp totaal zeg maar 300 euro kwijt, en hij klinkt clean redelijk Fender, maar zodra je er ook maar een tikkeltje distortion overheen gooit dan is het niks, crunchy gaat het nog wel, maar je moet er niet meer over heen gooien dan zeg 30% gain, dan word het crap.
pi_108891659
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:47 schreef Niles-Crane het volgende:
Maandag (na 4 jaar) mijn eerste gitaarles :')
Wat suggesties en kritiek kunnen nooit kwaad natuurlijk :)

Maak de laatste dagen erg veel vorderingen. Ga nu toch vaker (al dan simpele) riffjes op gehoor leren ipv tab, merk al meteen dat dat veel scheelt :) Al veel nummers van Johnny Cash die ik op gehoor kan spelen en daarmee ook onthouden.

Hopelijk kan ik wat bijgespijkerd worden qua technieken, strum patterns en gewoon algemeen elektrisch gitaar spelen in improviseren :)
Dingen op gehoor uitvogelen doe ik nu de laatste 4-5-6 maanden zoiets, en ik onthoud vèèl makkelijker dingen, èn het scheelt heel erg, je leert namelijk (vind ik dan) je fretboard ook makkelijker kennen, en gaat zo ook makkelijker improviseren(al is dat heel erg verschillend, want ik blijf bijvoorbeeld ènorm in de Majeur/Penta scale hangen)
pi_108892108
Ok, ik raad vanaf nu elke beginnende gitarist aan een Crafter ST-120 of ST-200 Strat te kopen :D
Shit man!, ik kan met die tremolo diven wat ik wil, hij blijft gewoon zuiver :D :D
Snaren 1,5 / 2 tonen benden, nee hoor, gewoon zuiver blijven :') haha
  vrijdag 9 maart 2012 @ 08:11:03 #247
151527 KaMo
Boem, zei de bas
  vrijdag 9 maart 2012 @ 08:48:27 #248
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_108893651
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 19:31 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ibanez rga? Ga misschien ook nog een keer een Danelectro aanschaffen, maar heb geen idee waar ik al die gitaren moet gaan laten..

Kwam dit tegen en moet ik toch even hier posten:

Nee beter, een LTD H500
[TK] Supervette Electrische Gitaar (LTDH500)
pi_108894325
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 02:11 schreef Braddie het volgende:
Ok, ik raad vanaf nu elke beginnende gitarist aan een Crafter ST-120 of ST-200 Strat te kopen :D
Shit man!, ik kan met die tremolo diven wat ik wil, hij blijft gewoon zuiver :D :D
Snaren 1,5 / 2 tonen benden, nee hoor, gewoon zuiver blijven :') haha
Ja, want 1,5/2 tonen benden is ook hetgeen wat een beginnend gitarist gaat doen. :|W
  FOK!fotograaf vrijdag 9 maart 2012 @ 09:21:25 #250
842 Zorro
Z
pi_108894354
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_108898082
Heb niet zo veel met U2 maar ik luister hier al de hele week naar:

Mooie performance! :)
pi_108899893
Dat straalt nog wel echt een beetje uit alsof ze een jonge jongensbandje zijn (en dat is positief), The Edge pakt ook een akkoord verkeerd na de brug? Wel leuk om te zien.
Woensdag op een festival hier in Zwolle speelde ook zo'n conservatorium bandje wat echt alles strak en foutloos speelde. Dat is echt zo saai om te zien, het is juist leuk als het af en toe wat rommelig is.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:27:09 #253
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_108900563
Ja, beetje uitstraling is wel belangrijk.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:36:56 #254
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_108902762
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:06 schreef guitarist het volgende:
Dat straalt nog wel echt een beetje uit alsof ze een jonge jongensbandje zijn (en dat is positief), The Edge pakt ook een akkoord verkeerd na de brug? Wel leuk om te zien.
Woensdag op een festival hier in Zwolle speelde ook zo'n conservatorium bandje wat echt alles strak en foutloos speelde. Dat is echt zo saai om te zien, het is juist leuk als het af en toe wat rommelig is.
helemaal mee eens :)

Ook mooi om te zien hoe die Bono de leiding neemt. Zag vorige keer een docu over U2 en in het begin van hun band was hij ook al zo :P
pi_108903150
Zo, mijn gitaartje is op de post gedaan door Thomann.de. Nu maar wachten....

Vanavond naar de Phantom Four in Nijmegen, mocht iemand een paar goede gitaristen met veel vintage Fenders willen zien en horen is dat een aanrader.
  Moderator vrijdag 9 maart 2012 @ 13:49:01 #256
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_108903229
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:46 schreef Ulx het volgende:
Zo, mijn gitaartje is op de post gedaan door Thomann.de. Nu maar wachten....

Vanavond naar de Phantom Four in Nijmegen, mocht iemand een paar goede gitaristen met veel vintage Fenders willen zien en horen is dat een aanrader.
Ken je de bassist ofzo ;)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_108903422
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:49 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ken je de bassist ofzo ;)
Ook, net als de rest van de band, maar de tweede gitarist is een van m'n beste vrienden.

effe spemme:

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2012 14:48:28 ]
pi_108903491
Ik bedenk me ineens dat ik best wel een zeer objectieve recensie van hun laatste CD op de frontpage moet zien te krijgen. Heeft iemand een idee hoe ik dat voor elkaar krijg? Zonder direct met Yvonne of Danny het bed in te moeten duiken?
pi_108906431
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:20 schreef guitarist het volgende:

[..]

Ja, want 1,5/2 tonen benden is ook hetgeen wat een beginnend gitarist gaat doen. :|W
Nee, maar het is ook wel van toepassing als je wat langer speelt, gitaartje handled het prima, en is in mijn ogen ook gewoon goed als je al wat langer speelt(2-3 jaar) en geen geld hebt voor een USA Fender of zo.
pi_108906460
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:06 schreef guitarist het volgende:
Bono vergat ook de tekst rond de bridge :')
pi_108906513
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:09 schreef Spelvout het volgende:
Heb niet zo veel met U2 maar ik luister hier al de hele week naar:

Mooie performance! :)
Dat is zeker een mooie performance, al vind ik die tijdens Rose Bowl mooier, maar goed, hun toppunt live blijft voor mij toch I Will Follow, wat een energie heeft dat numemr zeg!

Er zijn ook een aantal nummers op No Line On The Horizon die hèèl gaaf zijn, unknown caller/magnificent/get on your boots/Stand Up Comedy(lekker riffje)/I`ll go crazy(if i dont go crazy tonight) breathe/fez

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2012 15:13:34 ]
pi_108907206
Some scales in G minor, just foolin by Bradley Van Dijk 1
Was wat aan het kloten om het fretboard wat beter te leren kennen, heeft geen vaste volgorde ofzo, en het is nog wat sloppy.

Een jam posten is ook wel een fijn toch ?(Zelfs al komt het van mij, want progressie en zo :') )
  vrijdag 9 maart 2012 @ 16:11:51 #263
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_108908504
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 15:33 schreef Braddie het volgende:
Was wat aan het kloten om het fretboard wat beter te leren kennen, heeft geen vaste volgorde ofzo, en het is nog wat sloppy.

Een jam posten is ook wel een fijn toch ?(Zelfs al komt het van mij, want progressie en zo :') )
Ik denk dat je zelf wel weet waar je aan moet werken?
  vrijdag 9 maart 2012 @ 16:27:04 #264
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_108908942
Tussen de bands 1 minuut ombouwtijd... Ben benieuwd hoe dat straks gaat :')
pi_108909893
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 15:33 schreef Braddie het volgende:

Heel goed gedaan, Braddie. Je gaat stukken vooruit, blijf vooral dooroefenen.

:|W
pi_108910270
Zit je nog bij IKC Guitarist?
pi_108911208
quote:
5s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:05 schreef Gitaarmat het volgende:
Zit je nog bij IKC Guitarist?
Al bijna een jaar niet meer. Mijn huidige band heet Firetrip.
pi_108911303
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:55 schreef guitarist het volgende:

[..]

Heel goed gedaan, Braddie. Je gaat stukken vooruit, blijf vooral dooroefenen.

:|W
Vooral blijven reageren, dat helpt!
pi_108911382
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:38 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Vooral blijven reageren, dat helpt!
Hij gaat het toch nooit snappen dus dan ga ik het maar van een hele andere kant benaderen.
pi_108911483
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:41 schreef guitarist het volgende:

[..]

Hij gaat het toch nooit snappen dus dan ga ik het maar van een hele andere kant benaderen.
Inderdaad, permban is de oplossing. :W
pi_108911489
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:11 schreef mr-green het volgende:

[..]

Ik denk dat je zelf wel weet waar je aan moet werken?
Ja, ik ben enorm sloppy, maar het is een jam om het een beetje te leren kennen, maar inderdad, ik heb nog heel veel oefening nodig.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:52:24 #272
20720 brother52
Dus..........
pi_108911691
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:27 schreef The_Dean het volgende:
Inpluggen en spelen. Ik zie het probleem niet zo :P

Mijn god, hebben die mensen ooit wel eens eerder wat georganiseerd?
pi_108911720
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:56 schreef Ulx het volgende:
Ik bedenk me ineens dat ik best wel een zeer objectieve recensie van hun laatste CD op de frontpage moet zien te krijgen. Heeft iemand een idee hoe ik dat voor elkaar krijg? Zonder direct met Yvonne of Danny het bed in te moeten duiken?
Direct met Yvonne en Danny het bed in duiken

~O>
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
pi_108912360
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:45 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Inderdaad, permban is de oplossing. :W
Ja toch, rot toch op man, permban... :')
  vrijdag 9 maart 2012 @ 18:15:27 #275
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_108912378
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:52 schreef brother52 het volgende:

[..]

Inpluggen en spelen. Ik zie het probleem niet zo :P

Mijn god, hebben die mensen ooit wel eens eerder wat georganiseerd?
Misschien, maar niks met echte bands denk ik.
pi_108913407
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Direct met Yvonne en Danny het bed in duiken

~O>
Ik was er al bang voor. Nou ja, je moet wat over hebben voor je vrienden.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:17:13 #277
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_108914307
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:45 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, ik ben enorm sloppy, maar het is een jam om het een beetje te leren kennen, maar inderdad, ik heb nog heel veel oefening nodig.
Inderdaad sloppy :)

Maar wat doe jij? Post je gelijk een opname na 1 keer proberen of probeer je het eerst een paar keer tot je een redelijke opname hebt die niet al te sloppy klinkt?

Je doet mij (denk ook de anderen) er een groot genoegen mee als je pas wat post als het wat minder fouten heeft ;) Nu post je gewoon een simpele jamm sessie die iedereen wel eens doet.

Snap je wat ik bedoel?
pi_108914368
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:17 schreef mr-green het volgende:

[..]

Maar wat doe jij? Post je gelijk een opname na 1 keer proberen of probeer je het eerst een paar keer tot je een redelijke opname hebt die niet al te sloppy klinkt?

Je doet mij (denk ook de anderen) er een groot genoegen mee als je pas wat post als het wat minder fouten heeft ;) Nu post je gewoon een simpele jamm sessie die iedereen wel eens doet.

Snap je wat ik bedoel?
Nee, dat snapt hij niet. Dit gaat al een jaar zo aan. Zwakzinnig? Eigenwijs? You give it a name!
pi_108914531
Duurt het een jaar om dat te kunnen? Wow.
  FOK!fotograaf vrijdag 9 maart 2012 @ 19:47:42 #280
842 Zorro
Z
pi_108915438
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:27 schreef The_Dean het volgende:
Die minuut is natuurlijk om de biervoorraad op het podium aan te vullen. Goed geregeld :Y
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:55:17 #281
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_108915762
Ik luister de laatste tijd weer enorm naar chevelle, beetje emo maar wel lekker beukend :P

We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_108915893
Zeg, ik mis Danelectro in de OP. Die moet er wel bij.
pi_108917576
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 18:53 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik was er al bang voor. Nou ja, je moet wat over hebben voor je vrienden.
Take one for the team!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:30:13 #284
20720 brother52
Dus..........
pi_108917672
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef Svyatagor het volgende:
Ik luister de laatste tijd weer enorm naar chevelle, beetje emo maar wel lekker beukend :P

Ik moest even denken waarvan ik die naam ook alweer kende maar ik heb ze ooit eens in het voorprogramma van Audioslave in 013 gezien. Ze waren toen een stuk beter dan Audioslave.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:37:58 #285
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_108918109
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:19 schreef guitarist het volgende:

[..]

Nee, dat snapt hij niet. Dit gaat al een jaar zo aan. Zwakzinnig? Eigenwijs? You give it a name!
En jij blijft je opwinden, wie is er hier dom
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_108921197
Not this shit again :')
graag verwijderen
pi_108921261
same shit, different day.. that's gonna stink...
pi_108921451
life's a bitch
pi_108922636
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:37 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

En jij blijft je opwinden, wie is er hier dom
pi_108927269
Volgens mij geeft hij gewoon antwoord op een vraag.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 00:06:03 #291
20720 brother52
Dus..........
pi_108927746
Kaartje voor Prong binnen *O*
pi_108929487
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 23:53 schreef CoiLive het volgende:
Volgens mij geeft hij gewoon antwoord op een vraag.
Dat inderdaad, lezen mannen, ;-).
pi_108930556
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:17 schreef mr-green het volgende:

[..]

Snap je wat ik bedoel?
Ik post hem gelijk na 1 keer, ik snap het best weetje dat ik dingen post als het minder fouten heeft, en tot nu toe was er maar 1 solotje zonder fouten, en die postte ik gistermiddag...
pi_108930560
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:24 schreef Ulx het volgende:
1 jaar en 10 maanden, maar ik speel eigenlijk de laatste maand weer heel veel gitaar(uurtje per dag) en heb het ook 2 maanden links laten liggen...
pi_108930577
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 02:17 schreef Braddie het volgende:

[..]

1 jaar en 10 maanden, maar ik speel eigenlijk de laatste maand weer heel veel gitaar(uurtje per dag) en heb het ook 2 maanden links laten liggen...
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:24 schreef Ulx het volgende:
Het scheelt trouwens ook heel erg als je (Zoals ik helaas wel ben) niet zo slordig bent qua spelen..
pi_108932371
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 00:06 schreef brother52 het volgende:
Kaartje voor Prong binnen *O*
Cool!! Waar?
  zaterdag 10 maart 2012 @ 09:51:30 #297
20720 brother52
Dus..........
pi_108932792
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 09:24 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Cool!! Waar?
16 mei in Vera
pi_108932820
Hmmm, even in de gaten houden :)
pi_108932832
Niet door bij Liet trouwens, allemaal van dat slappe aftreksel geneuzel :D

Toen wij speelden stopten er allerlei mensen vanalles in de oren. Was net iets luider dan de rest :D
Maarja, dan moet je niet drie rijen zitplaatsen met oldtimers voor het podium zetten.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 10:01:30 #300
20720 brother52
Dus..........
pi_108932940
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 09:54 schreef The_Dean het volgende:
Niet door bij Liet trouwens, allemaal van dat slappe aftreksel geneuzel :D
-O-
quote:
Toen wij speelden stopten er allerlei mensen vanalles in de oren.
Peterselie?
quote:
Was net iets luider dan de rest :D
Maarja, dan moet je niet drie rijen zitplaatsen met oldtimers voor het podium zetten.
Dan is het ook vechten tegen de bierkaai.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')