helemaal mee eensquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:06 schreef guitarist het volgende:
Dat straalt nog wel echt een beetje uit alsof ze een jonge jongensbandje zijn (en dat is positief), The Edge pakt ook een akkoord verkeerd na de brug? Wel leuk om te zien.
Woensdag op een festival hier in Zwolle speelde ook zo'n conservatorium bandje wat echt alles strak en foutloos speelde. Dat is echt zo saai om te zien, het is juist leuk als het af en toe wat rommelig is.
Ken je de bassist ofzoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:46 schreef Ulx het volgende:
Zo, mijn gitaartje is op de post gedaan door Thomann.de. Nu maar wachten....
Vanavond naar de Phantom Four in Nijmegen, mocht iemand een paar goede gitaristen met veel vintage Fenders willen zien en horen is dat een aanrader.
Ook, net als de rest van de band, maar de tweede gitarist is een van m'n beste vrienden.quote:
Nee, maar het is ook wel van toepassing als je wat langer speelt, gitaartje handled het prima, en is in mijn ogen ook gewoon goed als je al wat langer speelt(2-3 jaar) en geen geld hebt voor een USA Fender of zo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:20 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja, want 1,5/2 tonen benden is ook hetgeen wat een beginnend gitarist gaat doen.
Bono vergat ook de tekst rond de bridgequote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:06 schreef guitarist het volgende:
Dat straalt nog wel echt een beetje uit alsof ze een jonge jongensbandje zijn (en dat is positief), The Edge pakt ook een akkoord verkeerd na de brug? Wel leuk om te zien.
Woensdag op een festival hier in Zwolle speelde ook zo'n conservatorium bandje wat echt alles strak en foutloos speelde. Dat is echt zo saai om te zien, het is juist leuk als het af en toe wat rommelig is.
Dat is zeker een mooie performance, al vind ik die tijdens Rose Bowl mooier, maar goed, hun toppunt live blijft voor mij toch I Will Follow, wat een energie heeft dat numemr zeg!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:09 schreef Spelvout het volgende:
Heb niet zo veel met U2 maar ik luister hier al de hele week naar:
Mooie performance!
Ik denk dat je zelf wel weet waar je aan moet werken?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:33 schreef Braddie het volgende:
Some scales in G minor, just foolin by Bradley Van Dijk 1
Was wat aan het kloten om het fretboard wat beter te leren kennen, heeft geen vaste volgorde ofzo, en het is nog wat sloppy.
Een jam posten is ook wel een fijn toch ?(Zelfs al komt het van mij, want progressie en zo)
Heel goed gedaan, Braddie. Je gaat stukken vooruit, blijf vooral dooroefenen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:33 schreef Braddie het volgende:
Some scales in G minor, just foolin by Bradley Van Dijk 1
Was wat aan het kloten om het fretboard wat beter te leren kennen, heeft geen vaste volgorde ofzo, en het is nog wat sloppy.
Een jam posten is ook wel een fijn toch ?(Zelfs al komt het van mij, want progressie en zo)
Vooral blijven reageren, dat helpt!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:55 schreef guitarist het volgende:
[..]
Heel goed gedaan, Braddie. Je gaat stukken vooruit, blijf vooral dooroefenen.
Hij gaat het toch nooit snappen dus dan ga ik het maar van een hele andere kant benaderen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Vooral blijven reageren, dat helpt!
Inderdaad, permban is de oplossing.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:41 schreef guitarist het volgende:
[..]
Hij gaat het toch nooit snappen dus dan ga ik het maar van een hele andere kant benaderen.
Ja, ik ben enorm sloppy, maar het is een jam om het een beetje te leren kennen, maar inderdad, ik heb nog heel veel oefening nodig.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:11 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf wel weet waar je aan moet werken?
Inpluggen en spelen. Ik zie het probleem niet zoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:27 schreef The_Dean het volgende:
Tussen de bands 1 minuut ombouwtijd... Ben benieuwd hoe dat straks gaat
Direct met Yvonne en Danny het bed in duikenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:56 schreef Ulx het volgende:
Ik bedenk me ineens dat ik best wel een zeer objectieve recensie van hun laatste CD op de frontpage moet zien te krijgen. Heeft iemand een idee hoe ik dat voor elkaar krijg? Zonder direct met Yvonne of Danny het bed in te moeten duiken?
Ja toch, rot toch op man, permban...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:45 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Inderdaad, permban is de oplossing.
Misschien, maar niks met echte bands denk ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inpluggen en spelen. Ik zie het probleem niet zo
Mijn god, hebben die mensen ooit wel eens eerder wat georganiseerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |