Wuuutquote:Op zondag 4 maart 2012 17:45 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb een probleem, You will See is aanstekelijker dan You and Me.. dus nu heb ik de hele tijd ipv You and Me You will See in m'n kop.
Het melodietje is aanstekelijker, komt doordat het nog net effe wat simpeler is.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Wait, whut?
Dat valse gejengel... aanstekelijker?
Oh ik vind hem juist traag en slepend.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het melodietje is aanstekelijker, komt doordat het nog net effe wat simpeler is.
Het is een onsympathiek type, maar er zijn er weinig die dit kunnen toch denk ik... hier in Nederland.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:50 schreef Dirkh het volgende:
Nou, dit is anders ook niet helder Glennis Know It All
Ze mag wel eens bij mij wat bitterballen komen eten.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoor d'r inderdaad liever zingen dan praten
Je bent wel erg van de complottheorieėn he?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:11 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Glennis wordt wel heel erg opgehemeld door Carlo (ook weer met die oplezen van die tweets over Glennis net). Ik vraag me af of het de bedoeling van ze is dat er gevoelsmatig een contrast wordt gemaakt met Joan die straks opkomt zodat het pibliek en de kijkers een contrast voelen tussen de zangkwaliteiten van Glennis vs. Joan. Het zou echt een geniepige valse streek van ze zijn.
Ik moet hier wel om lachen eigenlijkquote:Op zondag 4 maart 2012 18:14 schreef iBenny het volgende:
Ohw, ze gaat wel You and Me zingen. Dat scheelt...
Ik had gedacht dat ze die niet mocht zongen, aangezien het niet op 3FM mocht
Ik stiekem ook wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat persiflage liedje, ik vond het wel lollig
Hoezo mag het niet van 3 fm?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:14 schreef iBenny het volgende:
Ohw, ze gaat wel You and Me zingen. Dat scheelt...
Ik had gedacht dat ze die niet mocht zongen, aangezien het niet op 3FM mocht
jaquote:Op zondag 4 maart 2012 18:18 schreef Crohnjurist het volgende:
En toch vind ik Carlo maar een hypocriete lul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |