Dat is het ookquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde vooral de kastjes en het fornuis, ziet er netjes uit (niet dat ik kan koken trouwens)
Ik ken iemand met zo'n kapsel en die onderhoudt dat zelf. Moet je eens in de zoveel tijd je nieuw bijgegroeide haar indraaien in je oude strengen. Blijkbaar kun je er dan heel lang mee doen. Die kennis van me loopt er ook al een jaar of 5 mee.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:14 schreef Injetta het volgende:
Dat haar... zou ze dit nu al een jaar zo dragen??
Ja bahquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:14 schreef Injetta het volgende:
Dat haar... zou ze dit nu al een jaar zo dragen??
Nou, ik vind het er maar smerig en rommelig uitzien. Hier lopen en paar zwervers met dit soort haar....quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ken iemand met zo'n kapsel en die onderhoudt dat zelf. Moet je eens in de zoveel tijd je nieuw bijgegroeide haar indraaien in je oude strengen. Blijkbaar kun je er dan heel lang mee doen. Die kennis van me loopt er ook al een jaar of 5 mee.
Hier in Brabant niet, maar hier wonen natuurlijk veel katholiekenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:14 schreef alors het volgende:
Nee in Nederland lopen we allemaal in de blote kont, niks raar aan....
Hier in Amsterdam wel hoor, iedereen loopt in de zomer in zijn blote kontquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hier in Brabant niet, maar hier wonen natuurlijk veel katholieken
Je hebt er speciale produkten voor, dan kan het er best goed verzorgd uitzien.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:16 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou, ik vind het er maar smerig en rommelig uitzien. Hier lopen en paar zwervers met dit soort haar....
Ze zitten wel topless op het terras en in het Vondelpark (serieus)quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam wel hoor, iedereen loopt in de zomer in zijn blote kont
Dat doe ik dus niet he? Ook niet op Zandvoort als je iets gaat drinken, dan deed ik altijd even iets aan. Ik vind dat echt geen gezicht.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze zitten wel topless op het terras en in het Vondelpark (serieus)
Die zal wel uit Staphorst komenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:18 schreef Injetta het volgende:
De eilandbewoners lijken minder geschokt dan de buurvrouw die gewoon super Nederlands is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |