Die andere nudistenuitzending was ook epic, ging zo'n vrouw die eigenaar al nakende beterschap wensenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
Leuke TT![]()
Ik voel genante momentjes aankomen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:34 schreef alors het volgende:
[..]
Die andere nudistenuitzending was ook epic, ging zo'n vrouw die eigenaar al nakende beterschap wensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
know'm sayin?
word? word.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
Uh deze man wil ik niet in zijn blootje zien...
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
Zij dacht: ik ga naar Curacao, dus ik neem maar een rastakapsel.
Wil jij dan nagelrestjes van andere mensen in je mond krijgen?quote:
Ik zit aan mn 13 jarige te denken, die zou op z'n zachts gezegd niet blij met me zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Toen ik een jaar of 15 was had ik me kapotgeschaamd hierover.
Hier valt ie nog nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:44 schreef Cat22 het volgende:
Kloozing optional bij het zwembad. Het duurde zeker een halve minuut voor het kwartje hier viel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat dat is en waarom jij dat zo noemt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:44 schreef Cat22 het volgende:
Kloozing optional bij het zwembad. Het duurde zeker een halve minuut voor het kwartje hier viel.
Clothing optional, kleding is dus een keuze, niet verplicht...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is en waarom jij dat zo noemt.
Die man zei zoiets als: nudisme is verboden maar wij gaan voor de optie 'clothing optional' bij het zwembad. Op zijn hollengels.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is en waarom jij dat zo noemt.
Dan raad ik je aan je tv voor 2/3e af te dekken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:49 schreef Miracle_Drug het volgende:
Al kauwend op mijn toffifee bedenk ik me ineens,
dat ik deze mensen echt niet naakt hoef te zien![]()
Ben ik nu een slecht persoon?
Nee hoor, ik wil ze ook niet bloot zien. Naturisten zijn nooit lekkere mannen, altijd dit soort typesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:49 schreef Miracle_Drug het volgende:
Al kauwend op mijn toffifee bedenk ik me ineens,
dat ik deze mensen echt niet naakt hoef te zien![]()
Ben ik nu een slecht persoon?
ja wat een leuk beestjequote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:53 schreef roos85 het volgende:
Pfff ik moet nu al bijna huilen bij het zien van het hondje![]()
Als dat zo maar blijft, ik heb geen zin in nachtmerriesquote:
En rode wijn, dat maakt het wat draaglijker zeg maarquote:
Wat raad je aan, onder- of bovenkant? Ik heb niet zoveel ervaring met dit soort figurenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan je tv voor 2/3e af te dekken.
WOEF!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:53 schreef Karina het volgende:
Ik ben bang voor hondenook voor zo eentje.
Hij ziet er niet uit alsof hij op zijn handen kan lopen, dus ik zou voor de onderste 2/3e gaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Als dat zo maar blijft, ik heb geen zin in nachtmerries
[..]
En rode wijn, dat maakt het wat draaglijker zeg maar
[..]
Wat raad je aan, onder- of bovenkant? Ik heb niet zoveel ervaring met dit soort figuren
Ik zat eigenlijk te denken, wat een kakkert, maar nu je het zegt, inderdaad ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:56 schreef alors het volgende:
Volgens mij is die zoon van de andere kant, niet echt praktisch in de Cariben...
Niet gezien, maar ze zullen vast nog wel een container reserve hebben gehad.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
Cat, had je nog Nick tegen Simon gezien?? volgens mij had het publiek de NSF lampjes
Ja, dat ook dus..quote:
En zijn thuisblijvende broer ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:57 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja, dat ook dus..
Bekakt en verwijfd. Die ouders praten heel anders..
Ja die ouders praten heel sjonnie Amsterdamsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:57 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja, dat ook dus..
Bekakt en verwijfd. Die ouders praten heel anders..
Ik wilde net zeggenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:58 schreef roos85 het volgende:
Te laat komen, ze zijn dus al een beetje geïntegreerd
Inderdaad. Dat paradijs zou voor mij niets zijn...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
Ik vind het nu al saai daar. Wat moet je de hele dag doen.
Jij zegt steeds de dingen die ook net wil zeggen...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
Je hoeft in ieder geval niet de taal te leren, dat scheelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |