quote:
Gloeiende gloeiende, waarom zijn de huidige comedy's zo suf.quote:
fuck, die heb ik nietquote:
Vrienden Voor Het Leven was mijn favoriete Nederlandse comedy.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:18 schreef _Michiel_ het volgende:
Vroeger, toen commedy series nog leuk waren... Die goeie ouwe tijd
Samsam
Oppassen!!!
Kees & Co
Het zonnetje in huis
Flodder
Eddy!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vrienden Voor Het Leven was mijn favoriete Nederlandse comedy.
De complete serie van SamSam is te koop op dvdquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
fuck, die heb ik niet
heb nog wel tig afleveringen van Oppassen!!!
Ik hoopte stilletjes dat dit de laatste aflevering was.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Aflevering 200 was nog hilarischer dan aflevering 149 ('We leven in de televisie').
Raymonde de Kuyper als fan Loes met alle dvd's van KGB.
Dit soort afleveringen mogen ze wel vaker maken!
Je bedoelt zo'n beetje de series geschreven door Harm Edens & Ger Apeldoorn?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:18 schreef _Michiel_ het volgende:
Vroeger, toen commedy series nog leuk waren... Die goeie ouwe tijd
Samsam
Oppassen!!!
Kees & Co
Het zonnetje in huis
Flodder
Waarom zou dit niet live opgenomen zijn? Is normaal ook het geval hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:34 schreef _Michiel_ het volgende:
OK. Ik kijk.
Vraagje, dit is volgens mij niet live opgenomen. Waarom hoor ik dan wel steeds mensen lachen?
Is dit er BBC 1990 style ondergeplakt om aan te geven wanneer een zin een grap is en wanneer een zin serieus is?
huh? wanneer dat?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:43 schreef Tristan1981 het volgende:
Na één aflevering kun je nog niets zinnigs erover zeggen. Immers, 'Gerard' heeft dat uitje in Antwerpen afgezegd en is weer terug de kast ingegaan
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:54 schreef rdwilbrink het volgende:
Leuke serie om te zien jammer dat het stopt.
serie's als samsam waren ook leuk
op youtube is heel veel van samsam te vinden erg leuk altijd weerquote:Op zondag 13 januari 2013 22:39 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]samsam, denk er nog vaak aan
jammer dat het zo moeilijk te vinden is
behalve op youtube blijkbaar
Comedy Central Family herhaalt samsam nog dagelijks. Daar komen ook series als Het zonnetje in huis, en Kees&Co enz op voorbij.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:39 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]samsam, denk er nog vaak aan
jammer dat het zo moeilijk te vinden is
behalve op youtube blijkbaar
klopt, maar die zenders heb ik nietquote:Op maandag 14 januari 2013 09:44 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Comedy Central Family herhaalt samsam nog dagelijks. Daar komen ook series als Het zonnetje in huis, en Kees&Co enz op voorbij.
maar wil nog steeds weten hoe je aan deze info komtquote:Op zondag 13 januari 2013 20:43 schreef Tristan1981 het volgende:
Na één aflevering kun je nog niets zinnigs erover zeggen. Immers, 'Gerard' heeft dat uitje in Antwerpen afgezegd en is weer terug de kast ingegaan
Afgelopen maandag begonnen. Vanavond weer.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:05 schreef icloud het volgende:
Sinds wanneer zit deze geweldige serie op de maandag ? Heb het totaal gemist
in het echt doet maud julia?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:16 schreef Annelies1980 het volgende:
Ik zei ook direct tegen mijn vriend dat ik het echt niet leuk vindt voor de serie dat Gerard uit de kast is gekomen (wat hem dan overigens helemaal niets boeit haha). Dat zat niet in mijn verbeelding van die serie/ van die televisie familie. Ik hoop dat dit weer 1 van die vluchtige impulsieve acties is van hem... magoed. Jammer dat Inke er niet bij zit, maar misschien komt die ook nog even om de hoek kijken.
Ik wist trouwens helemaal niet dat Jules en Maud in het echie getrouwd zijn.
geen idee wie dat isquote:
Ik ook niet, dus ik heb maar ff op imdb gekeken.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:51 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
geen idee wie dat is
ben gestopt met kijken toen julia en daan uit huis gingen en er opeen 100 nieuwe mensen inkwamen
en vorige week ff gekeken omdat laatste seizoen enzo
Die bange belg die na de therapie steeds bleef hangen bij gerard, hij word inderdaad vertolkt door naar het schijnt een bekende belgische acteur en is de man van anne-mieke.quote:
Dat wist ik, ik was alleen niet op de hoogte van de dag wisseling.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:47 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Seizoen 9 (2013) zal het laatste seizoen zijn van Kinderen geen bezwaar. Omdat de serie per direct moet stoppen van de Publieke Omroep zal dit seizoen bestaan uit slechts zes afleveringen.
Ooh die ja! Grappig, dat wist ik ook niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:05 schreef icloud het volgende:
[..]
Die bange belg die na de therapie steeds bleef hangen bij gerard, hij word inderdaad vertolkt door naar het schijnt een bekende belgische acteur en is de man van anne-mieke.
nee, hij is echt wel dik hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 18:06 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat wist ik, ik was alleen niet op de hoogte van de dag wisseling.
Ik had trouwens het idee dat joey niet eens zoveel is aangekomen, zijn groeispurt en nieuwe kapsel maken hem dik.
Idd, zo zondequote:Op maandag 14 januari 2013 19:16 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee, hij is echt wel dik hoor
je zag ook echt een buikje toen ie op de bank zat
vond het vroeger welmaar nu is het echt een papzak
hij is al rond de 30 ofzo lijkt mequote:Op maandag 14 januari 2013 19:17 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Idd, zo zondeHij is trouwens ook weer niet zo jong dat ie nog in een groeispurt terecht kan komen
Hij is echt wel langer dan voorheen, ondanks zijn 25jarige leeftijd.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:17 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Idd, zo zondeHij is trouwens ook weer niet zo jong dat ie nog in een groeispurt terecht kan komen
Neh hij is van '87 dus 25 nu, bijna 26.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
hij is al rond de 30 ofzo lijkt me
iig geen groeispurt neequote:Op maandag 14 januari 2013 19:21 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Neh hij is van '87 dus 25 nu, bijna 26.
maar dat buikje is trouwens wel typisch voor slanke mannen als ze 25 wordenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:48 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ooh die ja! Grappig, dat wist ik ook niet.
Maar ehm, hij is echt wel aangekomen hoor, bij zn buik kun je het goed zien!
Logisch de serie is begonnen met de advertentie en de afspraken/contract, dus het kan maar op een manier eindigen.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
in het voorstukje zag je gerard opeens met een vrouw
maar vorige week zag daan hem nog zoenen met een manquote:Op maandag 14 januari 2013 19:25 schreef icloud het volgende:
[..]
Logisch de serie is begonnen met de advertentie en de afspraken/contract, dus het kan maar op een manier eindigen.
Hij is alweer terug in de kast, ik denk dat ze toe werken naar een einde van het huwelijk, het eindigt zoals het begon met een deal.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:26 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar vorige week zag daan hem nog zoenen met een man
ohja, nu weet ik het weer, aan het eind zei ie idd dat ie weer terug ging in de kast maar dat mocht toch niet van maudquote:Op maandag 14 januari 2013 19:27 schreef icloud het volgende:
[..]
Hij is alweer terug in de kast, ik denk dat ze toe werken naar een einde van het huwelijk, het eindigt zoals het begon met een deal.
Hij zou naar antwerpen gaan, maar dat heeft hij geloof ik niet gedaan.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ohja, nu weet ik het weer, aan het eind zei ie idd dat ie weer terug ging in de kast maar dat mocht toch niet van maud
ze gaat toch voor daanquote:Op maandag 14 januari 2013 19:35 schreef icloud het volgende:
Jullia gaat twijfelen, check interview http://www.omroepmax.nl/t(...)ll-sofie-van-den-enk
AL?? Je doet net alsof rond de 30 oud isquote:Op maandag 14 januari 2013 19:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
hij is al rond de 30 ofzo lijkt me
best wel hoor, als je 30 bent heb je je beste jaren vaak al gehadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:44 schreef Walter81 het volgende:
[..]
AL?? Je doet net alsof rond de 30 oud is
Oei.....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
best wel hoor, als je 30 bent heb je je beste jaren vaak al gehad
Grote oma, de moeder van Maudquote:
Sinan heeft toch met julia, dus is het logisch dat sinan er is blijven wonen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Grote oma, de moeder van Maud
Ik hoop dat Daan en Julia eindelijk wat krijgen.
En die Geer tochik vind t wel sneu voor Maud hoor,alhoewel zij nou niet bepaald erg aardig naar hem toe was seizoenenlang!
Inke vond ik nooit leuk,die Sinan ook niet.Slaat eigenlijk nergens op dat hij bij Geer en Maud is blijven wonen
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:20 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Wat mij betreft schrappen ze DWDD en gaat KGB door. Echt een leuke serie! Die Daan (Joey vd Velden) is trouwens iedere zondagmiddag te horen op Q-music. Hij is trouwens bi. Lachen toen hij tegen Geer zei 'hai malle meid'..
Bron?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef icloud het volgende:
Het oorspronkelijke einde is weggegooid en op verzoek van de cast herschreven.
sorry voormijn late antwoord had een week fok vakantie.quote:
deze dusquote:Op maandag 14 januari 2013 19:35 schreef icloud het volgende:
Jullia gaat twijfelen, check interview http://www.omroepmax.nl/t(...)ll-sofie-van-den-enk
pfff een koningin die aftreed is geen flutnieuws hoor maar goed jij bent net zo'n respectloos persoon als al die andere die liepen te schelden omdat er geen GTST kwam echt triest ditquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:35 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Gister was het er gewoon niet! Schandalig. En dat voor zulk flutnieuws.
Is ze serieus in het echt getrouwd met Jules ja?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:02 schreef Alexanderlg het volgende:
kut aflevering vanavond. er gebeurt gewoon niks... sinan moet weg. daan moet met julia.
gerard heeft wat mij betreft alle schepen achter zich verband en kan niet meer terug. hij gaat maar met die patrick en maud moet met jules (wat geweldig zou zijn vanwege hun huwelijk in't echte leven)
Knap dat u mij op basis van 1 post neerzet als respectloos persoon.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:15 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
pfff een koningin die aftreed is geen flutnieuws hoor maar goed jij bent net zo'n respectloos persoon als al die andere die liepen te schelden omdat er geen GTST kwam echt triest dit
Denk niet dat jij begrijpt wat ik bedoelde. Vond jij het respectvol dan hoe jij je post neerzette. Een koningin die aftreet is geen flutnieuws hoor.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:44 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
[..]
Knap dat u mij op basis van 1 post neerzet als respectloos persoon.
Dat zegt meer over u, dan over mij.
U bent respectloos.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:09 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Denk niet dat jij begrijpt wat ik bedoelde. Vond jij het respectvol dan hoe jij je post neerzette. Een koningin die aftreet is geen flutnieuws hoor.
Ik zelf ben ook geen grote fan van het koningshuis maar ik ga niet zo triest lopen janken dat Kinderen geen Bezwaar daardoor niet komt.
Of de koningin verot schelden zoals andere mensen dat deden op twitter respectloos vind ik dat
Het was geen mening, het was gewoon schoppen om het schoppen. Want je zou eens respect voor iets moeten tonen, dakantocnie!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:49 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
[..]
U bent respectloos.
U respecteert immers mijn mening niet.
Ik die van u wel.
En ik van jou, snoes.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het was geen mening, het was gewoon schoppen om het schoppen. Want je zou eens respect voor iets moeten tonen, dakantocnie!!
Overigens getuigt U zeggen in de door jou gebruikte context niet van respect. Eerder van arrogantie.
nee vara stopt er compleet mee, bezuinigen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 06:24 schreef zeebeschuit het volgende:
Komt er eigenlijk geen zaterdag comedy voor terug? Het is eigenlijk toch traditie met oppassen/kgb enzo?
Lijkt me een mooie taak voor de commerciële. Vroeger had je daar ook Zonnetje in Huis, SamSam, etc. allemaal in lijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 06:24 schreef zeebeschuit het volgende:
Komt er eigenlijk geen zaterdag comedy voor terug? Het is eigenlijk toch traditie met oppassen/kgb enzo?
Gelukkig komt Linda de Mol met allemaal leuke remakes (lees kopieën) van Amerikaanse series. Golden girls, Iedereen is gek op Jack en binnenkort ook Modern Familyquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:45 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Lijkt me een mooie taak voor de commerciële. Vroeger had je daar ook Zonnetje in Huis, SamSam, etc. allemaal in lijn.
Dokter Tinus was ook leuk op SBS, daar komt een deel 2 van dacht ik. Verborgen Gebreken hoop ik ook nog op een terugkeer.
Modern family ook?! Neeeeequote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Gelukkig komt Linda de Mol met allemaal leuke remakes (lees kopieën) van Amerikaanse series. Golden girls, Iedereen is gek op Jack en binnenkort ook Modern Family.
![]()
![]()
.
Nou wat een feest is al die rommel van lindaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Gelukkig komt Linda de Mol met allemaal leuke remakes (lees kopieën) van Amerikaanse series. Golden girls, Iedereen is gek op Jack en binnenkort ook Modern Family.
![]()
![]()
.
De titel slaat op de contactadvertentie waarmee Gerard en Maud elkaar ontmoet hebben.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:16 schreef W00fer het volgende:
Laatste aflevering gekeken, jammer van de soms harde sneden tussen de scènes.
Voor de oplettende kijker, het stukje met het jongentje aan het einde is denk ik ook de titel van de serie:
kinderen geen bezwaar aangezien het zoontje van Julia nu ook dat van Daan wordt.
Misschien kan Linda de Mol binnenkort ook een leuke remake van "Alf" maken, kan ze zelf de hoofdrol spelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Dat weet ik, dat is in de eerste seizoenen misschien zo, maar in de latere seizoenen gaat er meer spelen aangezien er meer personages bij zijn gekomen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:12 schreef Walter81 het volgende:
[..]
De titel slaat op de contactadvertentie waarmee Gerard en Maud elkaar ontmoet hebben.
Of al die tijd al van Daan is geweest? We zullen het nooit weten, I guessquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:16 schreef W00fer het volgende:
Laatste aflevering gekeken, jammer van de soms harde sneden tussen de scènes.
Voor de oplettende kijker, het stukje met het jongentje aan het einde is denk ik ook de titel van de serie:
kinderen geen bezwaar aangezien het zoontje van Julia nu ook dat van Daan wordt.
Och misschien heeft hij met Inke ook wel tussen de lakens gelegenquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of al die tijd al van Daan is geweest? We zullen het nooit weten, I guess
Ik heb Maud altijd (of vaak) regelrecht sarcastisch naar Gerard gevonden, alsof ze eigenlijk op hem neerkeek.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Grote oma, de moeder van Maud
Ik hoop dat Daan en Julia eindelijk wat krijgen.
En die Geer tochik vind t wel sneu voor Maud hoor,alhoewel zij nou niet bepaald erg aardig naar hem toe was seizoenenlang!
Inke vond ik nooit leuk,die Sinan ook niet.Slaat eigenlijk nergens op dat hij bij Geer en Maud is blijven wonen
Laten we voor het gemak maar aannemen dat Ivan van Daan is, anders wordt het zo ingewikkeldquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of al die tijd al van Daan is geweest? We zullen het nooit weten, I guess
Ja, ach, dat soort details kon Haye niet aan denken hoor...quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:30 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Laten we voor het gemak maar aannemen dat Ivan van Daan is, anders wordt het zo ingewikkeld
Alleen wel lullig voor Tom, ineens heeft hij geen zoon meer...
ik weet niet eens wie de vader van het kind zou moeten zijn en hoe dat opeens zo gekomen is, dus zoveel indruk heeft die "Tom" niet gemaaktquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:30 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Laten we voor het gemak maar aannemen dat Ivan van Daan is, anders wordt het zo ingewikkeld
Alleen wel lullig voor Tom, ineens heeft hij geen zoon meer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |