Neh hij is van '87 dus 25 nu, bijna 26.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
hij is al rond de 30 ofzo lijkt me
iig geen groeispurt neequote:Op maandag 14 januari 2013 19:21 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Neh hij is van '87 dus 25 nu, bijna 26.
maar dat buikje is trouwens wel typisch voor slanke mannen als ze 25 wordenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:48 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ooh die ja! Grappig, dat wist ik ook niet.
Maar ehm, hij is echt wel aangekomen hoor, bij zn buik kun je het goed zien!
Logisch de serie is begonnen met de advertentie en de afspraken/contract, dus het kan maar op een manier eindigen.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
in het voorstukje zag je gerard opeens met een vrouw
maar vorige week zag daan hem nog zoenen met een manquote:Op maandag 14 januari 2013 19:25 schreef icloud het volgende:
[..]
Logisch de serie is begonnen met de advertentie en de afspraken/contract, dus het kan maar op een manier eindigen.
Hij is alweer terug in de kast, ik denk dat ze toe werken naar een einde van het huwelijk, het eindigt zoals het begon met een deal.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:26 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar vorige week zag daan hem nog zoenen met een man
ohja, nu weet ik het weer, aan het eind zei ie idd dat ie weer terug ging in de kast maar dat mocht toch niet van maudquote:Op maandag 14 januari 2013 19:27 schreef icloud het volgende:
[..]
Hij is alweer terug in de kast, ik denk dat ze toe werken naar een einde van het huwelijk, het eindigt zoals het begon met een deal.
Hij zou naar antwerpen gaan, maar dat heeft hij geloof ik niet gedaan.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ohja, nu weet ik het weer, aan het eind zei ie idd dat ie weer terug ging in de kast maar dat mocht toch niet van maud
ze gaat toch voor daanquote:Op maandag 14 januari 2013 19:35 schreef icloud het volgende:
Jullia gaat twijfelen, check interview http://www.omroepmax.nl/t(...)ll-sofie-van-den-enk
AL?? Je doet net alsof rond de 30 oud isquote:Op maandag 14 januari 2013 19:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
hij is al rond de 30 ofzo lijkt me
best wel hoor, als je 30 bent heb je je beste jaren vaak al gehadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:44 schreef Walter81 het volgende:
[..]
AL?? Je doet net alsof rond de 30 oud is
Oei.....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
best wel hoor, als je 30 bent heb je je beste jaren vaak al gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |