huh? wanneer dat?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:43 schreef Tristan1981 het volgende:
Na één aflevering kun je nog niets zinnigs erover zeggen. Immers, 'Gerard' heeft dat uitje in Antwerpen afgezegd en is weer terug de kast ingegaan
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:54 schreef rdwilbrink het volgende:
Leuke serie om te zien jammer dat het stopt.
serie's als samsam waren ook leuk
op youtube is heel veel van samsam te vinden erg leuk altijd weerquote:Op zondag 13 januari 2013 22:39 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]samsam, denk er nog vaak aan
jammer dat het zo moeilijk te vinden is
behalve op youtube blijkbaar
Comedy Central Family herhaalt samsam nog dagelijks. Daar komen ook series als Het zonnetje in huis, en Kees&Co enz op voorbij.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:39 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]samsam, denk er nog vaak aan
jammer dat het zo moeilijk te vinden is
behalve op youtube blijkbaar
klopt, maar die zenders heb ik nietquote:Op maandag 14 januari 2013 09:44 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Comedy Central Family herhaalt samsam nog dagelijks. Daar komen ook series als Het zonnetje in huis, en Kees&Co enz op voorbij.
maar wil nog steeds weten hoe je aan deze info komtquote:Op zondag 13 januari 2013 20:43 schreef Tristan1981 het volgende:
Na één aflevering kun je nog niets zinnigs erover zeggen. Immers, 'Gerard' heeft dat uitje in Antwerpen afgezegd en is weer terug de kast ingegaan
Afgelopen maandag begonnen. Vanavond weer.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:05 schreef icloud het volgende:
Sinds wanneer zit deze geweldige serie op de maandag ? Heb het totaal gemist
in het echt doet maud julia?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:16 schreef Annelies1980 het volgende:
Ik zei ook direct tegen mijn vriend dat ik het echt niet leuk vindt voor de serie dat Gerard uit de kast is gekomen (wat hem dan overigens helemaal niets boeit haha). Dat zat niet in mijn verbeelding van die serie/ van die televisie familie. Ik hoop dat dit weer 1 van die vluchtige impulsieve acties is van hem... magoed. Jammer dat Inke er niet bij zit, maar misschien komt die ook nog even om de hoek kijken.
Ik wist trouwens helemaal niet dat Jules en Maud in het echie getrouwd zijn.
geen idee wie dat isquote:
Ik ook niet, dus ik heb maar ff op imdb gekeken.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:51 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
geen idee wie dat is
ben gestopt met kijken toen julia en daan uit huis gingen en er opeen 100 nieuwe mensen inkwamen
en vorige week ff gekeken omdat laatste seizoen enzo
Die bange belg die na de therapie steeds bleef hangen bij gerard, hij word inderdaad vertolkt door naar het schijnt een bekende belgische acteur en is de man van anne-mieke.quote:
Dat wist ik, ik was alleen niet op de hoogte van de dag wisseling.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:47 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Seizoen 9 (2013) zal het laatste seizoen zijn van Kinderen geen bezwaar. Omdat de serie per direct moet stoppen van de Publieke Omroep zal dit seizoen bestaan uit slechts zes afleveringen.
Ooh die ja! Grappig, dat wist ik ook niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:05 schreef icloud het volgende:
[..]
Die bange belg die na de therapie steeds bleef hangen bij gerard, hij word inderdaad vertolkt door naar het schijnt een bekende belgische acteur en is de man van anne-mieke.
nee, hij is echt wel dik hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 18:06 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat wist ik, ik was alleen niet op de hoogte van de dag wisseling.
Ik had trouwens het idee dat joey niet eens zoveel is aangekomen, zijn groeispurt en nieuwe kapsel maken hem dik.
Idd, zo zondequote:Op maandag 14 januari 2013 19:16 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee, hij is echt wel dik hoor
je zag ook echt een buikje toen ie op de bank zat
vond het vroeger welmaar nu is het echt een papzak
hij is al rond de 30 ofzo lijkt mequote:Op maandag 14 januari 2013 19:17 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Idd, zo zondeHij is trouwens ook weer niet zo jong dat ie nog in een groeispurt terecht kan komen
Hij is echt wel langer dan voorheen, ondanks zijn 25jarige leeftijd.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:17 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Idd, zo zondeHij is trouwens ook weer niet zo jong dat ie nog in een groeispurt terecht kan komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |