abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 maart 2012 @ 17:58:47 #1
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108670626

Hoi FOK!ers,

Sinds een jaar doe ik vrijwilligerswerk in het asiel bij mij in de buurt. Omdat ik dit ontzettend leuk werk vind en toch wel heel veel dierenleed, maar ook vreugde op mijn pad krijg, leek het mij leuk een topic te openen om deze dingen met jullie te delen. Dit topic is uitsluitend bedoelt ter informatie over wat ik doe, hoe het met de dieren gaat en de ontwikkelingen wanneer er een dier geadopteerd wordt. Dit topic is dus GEEN adoptie of verkooptopic.

Vragen zijn uiteraard heel erg welkom, mocht ik het antwoord niet weten, zal ik dit navragen. Wanneer je een kat, hond of konijn/knaagdier ziet die je heel erg leuk vindt en waar je meer informatie over zou willen, is dat mogelijk en ik zal dan ook alle vragen naar kunnen beantwoorden, ik wil echter nogmaals benadrukken dat dit GEEN verkooptopic is en mocht je een dier willen adopteren, ik met alle liefde het e-mailadres van het asiel wil PM'en, maar dat dit niet het doel is van dit topic.

Ik hoop dat jullie dit een leuk en informatief topic gaan vinden :D.

Groetjes,

San

Vorige deel:
Mijn avonturen in het Dieren opvangcentrum

Laatste update:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Miss 200.000.000! zaterdag 3 maart 2012 @ 18:00:15 #2
367000 roos94
pi_108670669
top :) ^O^
pi_108671299
Wat is het toch leuk om jouw updates te lezen O+ echt interessant om te lezen hoe het er op het asiel aan toe gaat.
Las ik nou goed dat de eerste kittens alweer zijn binnengebracht? ;( Wat is het toch weer vroeg zeg... Nog niet eens alle kittens van vorig jaar zijn geadopteerd -O-
Zijn de nieuwe kittens bij pleeggezinnen ondergebracht?

En je dieren maar weg doen omdat je gaat verhuizen? :N Bah, ik snap dat echt niet he...
  zaterdag 3 maart 2012 @ 19:10:30 #4
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108672689
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:22 schreef Oognip het volgende:
Wat is het toch leuk om jouw updates te lezen O+ echt interessant om te lezen hoe het er op het asiel aan toe gaat.
Las ik nou goed dat de eerste kittens alweer zijn binnengebracht? ;( Wat is het toch weer vroeg zeg... Nog niet eens alle kittens van vorig jaar zijn geadopteerd -O-
Zijn de nieuwe kittens bij pleeggezinnen ondergebracht?

En je dieren maar weg doen omdat je gaat verhuizen? :N Bah, ik snap dat echt niet he...
Nee, dit zijn oudere kittens (6 maanden), ze eten zelf en blijven gewoon bij ons in principe. Maar wij denken wel dat, nu de warmere maanden eraan gaan komen, de eerste moederpoezen weer binnen gaan worden gebracht.
pi_108673916
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, dit zijn oudere kittens (6 maanden), ze eten zelf en blijven gewoon bij ons in principe. Maar wij denken wel dat, nu de warmere maanden eraan gaan komen, de eerste moederpoezen weer binnen gaan worden gebracht.
Oh ik dacht dat er al nieuwe kittens zijn binnengebracht :@
Gister vertelde mijn eigen dierenarts toevallig dat de eerste kittens alweer gezien waren afgelopen week, een week of 4 waren ze.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 19:52:48 #6
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108673953
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:51 schreef Oognip het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat er al nieuwe kittens zijn binnengebracht :@
Gister vertelde mijn eigen dierenarts toevallig dat de eerste kittens alweer gezien waren afgelopen week, een week of 4 waren ze.
Die hebben wij (gelukkig :@) nog niet gezien!
pi_108674097
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:52 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die hebben wij (gelukkig :@) nog niet gezien!
Inderdaad gelukkig maar!
pi_108700336
Mooi verslag weer sammz, blijft geweldig wat je doet, op je vrije zaterdagen.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:50:37 #9
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108918856
Dank je, Ll :*.

We hebben afgelopen week weer een aantal honden binnen gekregen. Ik wil proberen daar morgen foto's van te maken.
pi_108918975
ff volgen dit
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_108933748
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
Dank je, Ll :*.

We hebben afgelopen week weer een aantal honden binnen gekregen. Ik wil proberen daar morgen foto's van te maken.
Ah, die kunnen we dus zo verwachten! :7
  zaterdag 10 maart 2012 @ 12:11:57 #12
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108935279
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 11:05 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ah, die kunnen we dus zo verwachten! :7
Helaas... Het was stervensdruk vandaag. De grote update volgt nog, maar het komt erop neer dat de hele ziekenboeg vol zit met doodzieke katten.

Ik zit nu net op de fiets naar huis, maar we zijn met vier man sterk tot stipt 12 uur aan het schoonmaken en dwangvoeren geweest.

Tevens zijn de eerste kittens alweer naar de gastgezinnen gebracht en hebben we twee drachtige poezen (1 op de ziekenboeg, 1 op de quarantaine).

Als ik thuis ben dus een uitgebreide update en ik heb nog een paar foto's.
pi_108935378
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 12:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Helaas... Het was stervensdruk vandaag. De grote update volgt nog, maar het komt erop neer dat de hele ziekenboeg vol zit met doodzieke katten.

Ik zit nu net op de fiets naar huis, maar we zijn met vier man sterk tot stipt 12 uur aan het schoonmaken en dwangvoeren geweest.

Tevens zijn de eerste kittens alweer naar de gastgezinnen gebracht en hebben we twee drachtige poezen (1 op de ziekenboeg, 1 op de quarantaine).

Als ik thuis ben dus een uitgebreide update en ik heb nog een paar foto's.
Aww das naar ;( zieke beesten
pi_108935609
De eerste kittens zijn dus alweer gesignaleerd in het asiel? -O- Jeetje...
Wat naar ook dat er zoveel zieke dieren zijn ;(
pi_108935653
'Heerst' er daar ook iets zoals onder mensen nu de griep lijkt te heersen? Of is het gewoon 'toeval' ?
  zaterdag 10 maart 2012 @ 12:26:47 #16
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_108935663
Gedsie -O-
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 12:26:58 #17
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108935672
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
'Heerst' er daar ook iets zoals onder mensen nu de griep lijkt te heersen? Of is het gewoon 'toeval' ?
Niesziekte. Een herpes virus.
pi_108935781
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 12:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bah, als er iets besmettelijk is -O-
pi_108935821
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 12:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

-O-
  zaterdag 10 maart 2012 @ 12:40:07 #20
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_108935969
En nu?
Allemaal aan de AB? -O-
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:10:55 #21
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108936803
Zo, tijd voor de grote update.

Vorige week waren de quarantaine, de ziekenboeg en de kittenkamer zo goed als leeg. Vandaag kwam ik binnenlopen en meteen kwam mijn collega naar mij toe, of ik de quarantaine en de kittenkamer zo snel en grondig mogelijk wilde schoonmaken en dan meteen door wilde naar de ziekenboeg. Ik voelde de bui al hangen...

En ja hoor, drie katten in de kittenkamer, drie in de quarantaine en 19 doodzieke katten op de ziekenboeg. Eerst maar snel begonnen met de quarantaine waar 3 nieuwe katten zitten, Ovide, Leida en een mooi jong poesje waar ik de naam zo niet meer van weet. Diertjes zien er prima uit, eten goed en de ontlasting is ook prima. Een van de katten vond ik een beetje dik (ik heb zelf de hokken niet schoon gemaakt, dat heeft een onervaren stagaire gedaan, zodat ik de rest op record tempo af kon handelen). Toen alles klaar was, heb ik Leida even goed bekeken, ja hoor, drachtig... Meteen mijn collega geroepen, zij heeft ook gevoeld en we waren het eens.

Dit nieuws meteen in het logboek en groot op het whiteboard gezet.

De drachtige Leida.

Kindje Ovide.

Kindje geen idee hoe ze heet :+.

Snoesepoesje O+.

Hugo.

Daarna door naar de kittenkamer, drie katten, Hugo, Snoesje en Milou. Alle drie zonder snot, maar we durven ze, mede door de uitbraak van deze week, niet naar de Lange Gang te zetten.

Na het schoonmaken, bijvullen, voeren en nakijken, meteen doorgerend naar de ziekenboeg. En ik werd er oprecht heel erg verdrietig van... Een aantal van mijn quarantainekatten, die naar de Lange Gang mochten, zijn weer terug, doodziek. Ook een aantal katten zijn rechtstreeks van de quarantaine naar de ziekenboeg verplaatst, doodziek. Het blijkt dus, dat er door de week niet grondig genoeg schoon wordt gemaakt en men het er met een Jantje van leien vanaf maakt...

Mijn poesjes Lisa en Maria, ziek. Kitten Jozef, ziek. Dex, Dorus en Dirk, doodziek (aan de sondevoeding). Van de 19 katten zitten er 12 die niet willen eten en dus gedwangvoerd moeten worden, 4 katten zitten aan de sondevoeding en twee staan er op de nominatielijst (Maria en Jozef). Ik heb alleen de linkerkant van de ziekenboeg gedaan, dus ik weet niet wat er aan de andere kant precies zit, maar alle hokken compleet onder het snot en bloed, zwaar ademende en piepende katten.

En als klap op de vuurpijl, Maria is drachtig. Haar kittens zullen zeker weten dood gaan, want Maria wordt behandeld met Doxycycline (antibiotica). Alle zieke katten zitten overigens aan de doxy.

De hele ochtend heeft een collega alle twaalf katten gedwangvoerd (moet meerdere keren per dag) en de medicatie erin gestouwd (een van de katten zit op 3 verschillende pillen...), terwijl ik en twee andere collega's druk aan het schoonmaken en controleren waren.

Het dagje wel dus... Siepi is afgelopen week gecastreerd en is vandaag uitgezet. Leida zal volgende week gesteriliseerd worden en haar kittens zullen dus doodgaan. Ze is nu ongeveer 2 á 3 weken drachtig en het is gruwelijk, maar wij kunnen gewoon niet anders... Er zijn teveel kittens (nu al weer twee gastgezinnen die de eerste kittens hebben opgevangen en in de quarantaine zitten er nu 3 (Leida is zelf nog maar een kind)) en het kost echt klauwen vol geld die wij als asiel niet hebben... We maken nu al gruwelijke kosten alleen al met de zieke katten.

Bah, wat heb ik me vandaag rot gevoeld... Die zieke katten, nauwelijks kunnen ze ademhalen, bijna niet eten door alle zweren en blaren in de bekjes, de diertjes met een sonde. Heel erg naar.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:13:51 #22
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_108936898
Oh bah ;(
Hopelijk knappen ze snel weer op nu ze doxy hebben.
En wat ontzettend slecht dat men zich opgeeft als vrijwilliger in een asiel en zich er dan zo van af maakt. :X
Arme diertjes, kan me voorstellen dat je met een rotgevoel thuiskomt dan :*
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:16:32 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108936981
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh bah ;(
Hopelijk knappen ze snel weer op nu ze doxy hebben.
En wat ontzettend slecht dat men zich opgeeft als vrijwilliger in een asiel en zich er dan zo van af maakt. :X
Arme diertjes, kan me voorstellen dat je met een rotgevoel thuiskomt dan :*
Het is een betaalde kracht :X.

Ja, ik voelde me daar al rot, omdat ik zaterdags verantwoordelijk ben voor de quarantaine, maar er werd me al op het hart gedrukt dat ik het sowieso niet kon helpen, omdat wij zaterdag helemaal geen tijd hebben om alle hokken helemaal leeg te halen en grondig uit te poetsen (we zijn er alleen 's ochtends en door de week staan ze er van 8 tot 5 ). Maar goed, het voelde wel rot.

Daarbij, sowieso heeft een van de krachten een oude, zieke kat, die absoluut niet naar de Lange Gang mocht, gewoon naar de Lange Gang gezet... 8)7.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 maart 2012 @ 13:17:47 #24
163650 Greys
pi_108937019
Oh jezus, wat een ellende -O-
Arme dieren. En wat een gefaal van die medewerker zeg :X
Sterkte :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108937028
Och wat naar -O-

En slecht ook van je collega's... Geef je dan niet op als vrijwilliger, als je geen zin hebt om het goed en grondig te doen ...
pi_108937050
Oh, iemand die in betaalde dienst is zelfs... :o wat slecht...
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:19:12 #27
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_108937061
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het is een betaalde kracht :X.

Ja, ik voelde me daar al rot, omdat ik zaterdags verantwoordelijk ben voor de quarantaine, maar er werd me al op het hart gedrukt dat ik het sowieso niet kon helpen, omdat wij zaterdag helemaal geen tijd hebben om alle hokken helemaal leeg te halen en grondig uit te poetsen (we zijn er alleen 's ochtends en door de week staan ze er van 8 tot 5 ). Maar goed, het voelde wel rot.

Daarbij, sowieso heeft een van de krachten een oude, zieke kat, die absoluut niet naar de Lange Gang mocht, gewoon naar de Lange Gang gezet... 8)7.
Da's helemaal erg }:|

En is het niet mogelijk om dan wat langer te blijven totdat alles schoon is?
Of mag dat niet/wil je dat niet?
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:26:19 #28
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108937242
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Da's helemaal erg }:|

En is het niet mogelijk om dan wat langer te blijven totdat alles schoon is?
Of mag dat niet/wil je dat niet?
Ik wil dat wel, maar het mag niet. En in principe is heel grondig schoonmaken door de week voldoende. Dus de bakjes eruit, de plank eruit, de houders losschroeven en ontsmetten. Maar dat gebeurt gewoon niet.

Wij maken om de dag schoon met chloortabletten opgelost in water. De andere dag met sanitairreiniger. En het is altijd goed gegaan omdat er door de week gewoon goed schoongemaakt werd.

Bah, voel me echt bagger.
pi_108937294
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:10 schreef Samzz het volgende:

Het dagje wel dus... Siepi is afgelopen week gecastreerd en is vandaag uitgezet. Leida zal volgende week gesteriliseerd worden en haar kittens zullen dus doodgaan. Ze is nu ongeveer 2 á 3 weken drachtig en het is gruwelijk, maar wij kunnen gewoon niet anders... Er zijn teveel kittens (nu al weer twee gastgezinnen die de eerste kittens hebben opgevangen en in de quarantaine zitten er nu 3 (Leida is zelf nog maar een kind)) en het kost echt klauwen vol geld die wij als asiel niet hebben... We maken nu al gruwelijke kosten alleen al met de zieke katten.

Bah, wat heb ik me vandaag rot gevoeld... Die zieke katten, nauwelijks kunnen ze ademhalen, bijna niet eten door alle zweren en blaren in de bekjes, de diertjes met een sonde. Heel erg naar.
Wat een nare update zeg -O- arme diertjes die zo ziek zijn en zelfs aan de sondevoeding zitten ;( vreselijk. Kan me heel goed voorstellen dat jij je zo rot voelt als je de boel zo aantreft :*
Ik snap alleen het verhaal van Leida niet helemaal. Doxi is dodelijk voor kittens in de baarmoeder begrijp ik? Gaan de kittens dan al in de baarmoeder dood? Of kunnen ze gered worden met veel moeite maar is er geen geld (omdat je het ook hebt over het geld)?

Puur interesse overigens.
pi_108937300
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:10 schreef Samzz het volgende:

Het blijkt dus, dat er door de week niet grondig genoeg schoon wordt gemaakt en men het er met een Jantje van leien vanaf maakt...

-O- ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:28:34 #31
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_108937303

Mooie!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_108937355
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik wil dat wel, maar het mag niet. En in principe is heel grondig schoonmaken door de week voldoende. Dus de bakjes eruit, de plank eruit, de houders losschroeven en ontsmetten. Maar dat gebeurt gewoon niet.

Wij maken om de dag schoon met chloortabletten opgelost in water. De andere dag met sanitairreiniger. En het is altijd goed gegaan omdat er door de week gewoon goed schoongemaakt werd.

Bah, voel me echt bagger.
Hopelijk zien de rest van de medewerkers van het asiel ook in dat het wel heel slecht is zoals het gegaan is afgelopen week :X
:* Voor jou, jij hebt je best gedaan.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:32:56 #33
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_108937422
Wat een narigheid Samzz :*
Wat zielig weer voor de poesjes ;( Hebben nergens om gevraagd en krijgen dit omdat er iemand is de zijn verantwoordelijkheid niet kent :(
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:35:17 #34
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108937485
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:28 schreef Oognip het volgende:

[..]

Wat een nare update zeg -O- arme diertjes die zo ziek zijn en zelfs aan de sondevoeding zitten ;( vreselijk. Kan me heel goed voorstellen dat jij je zo rot voelt als je de boel zo aantreft :*
Ik snap alleen het verhaal van Leida niet helemaal. Doxi is dodelijk voor kittens in de baarmoeder begrijp ik? Gaan de kittens dan al in de baarmoeder dood? Of kunnen ze gered worden met veel moeite maar is er geen geld (omdat je het ook hebt over het geld)?

Puur interesse overigens.
Leida is niet ziek, wel drachtig. Zij word gesteriliseerd, dus die kittens gaan dood.

Maria is aan de doxy en dan gaan de kittens idd dood, of ze raken misvormd. Maria is sowieso te ziek om de kittens gezond geboren te laten worden.

Maar, dat geboren laten worden zou sowieso niet gebeurd zijn, teveel kittens/katten, te weinig geld.
pi_108937543
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Leida is niet ziek, wel drachtig. Zij word gesteriliseerd, dus die kittens gaan dood.

Maria is aan de doxy en dan gaan de kittens idd dood, of ze raken misvormd. Maria is sowieso te ziek om de kittens gezond geboren te laten worden.

Maar, dat geboren laten worden zou sowieso niet gebeurd zijn, teveel kittens/katten, te weinig geld.
Ik haalde Leida en Maria door elkaar :@
Wat verdrietig ;( maar wat ik me dan afvraag, zijn er nog niet genoeg gastgezinnen die de kittens op zouden kunnen vangen? Want ik begrijp niet zo goed dat er nu te weinig geld is en dit nestje geaborteerd gaat worden en dat over 2 maanden de kittens wel geboren gaan worden...
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:38:32 #36
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108937557
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:32 schreef Maes het volgende:
Wat een narigheid Samzz :*
Wat zielig weer voor de poesjes ;( Hebben nergens om gevraagd en krijgen dit omdat er iemand is de zijn verantwoordelijkheid niet kent :(
Ja, mijn collega is ook zo kwaad... Daar zal vast nog een staartje aan komen.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:41:22 #37
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108937613
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:37 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik haalde Leida en Maria door elkaar :@
Wat verdrietig ;( maar wat ik me dan afvraag, zijn er nog niet genoeg gastgezinnen die de kittens op zouden kunnen vangen? Want ik begrijp niet zo goed dat er nu te weinig geld is en dit nestje geaborteerd gaat worden en dat over 2 maanden de kittens wel geboren gaan worden...
Er worden in het asiel geen kittens geboren, tenzij moeders op knappen staat wanneer ze binnen wordt gebracht. De poezen die al bevallen zijn, gaan met baby's naar een gastgezin.

Ik vind het ook naar, mijn collega's ook. Maar het is gewoon niet anders, het is zo moeilijk om de katten geplaatst te krijgen... Zelfs kittens.
pi_108937648
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

Er worden in het asiel geen kittens geboren, tenzij moeders op knappen staat wanneer ze binnen wordt gebracht. De poezen die al bevallen zijn, gaan met baby's naar een gastgezin.

Ik vind het ook naar, mijn collega's ook. Maar het is gewoon niet anders, het is zo moeilijk om de katten geplaatst te krijgen... Zelfs kittens.
In het asiel worden geen kittens geboren, maar in gastgezinnen wel. Ik snap dus niet zo goed waarom de poes niet naar een gastgezin gaat :@
Als ik niet zo door moet zeuren hoor ik het wel.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:45:05 #39
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108937699
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:42 schreef Oognip het volgende:

[..]

In het asiel worden geen kittens geboren, maar in gastgezinnen wel. Ik snap dus niet zo goed waarom de poes niet naar een gastgezin gaat :@
Als ik niet zo door moet zeuren hoor ik het wel.
Waarschijnlijk omdat ze nog maar een weekje of twee drachtig is.

Ik weet het ook niet precies. Ook de katten in het gastgezin kost het asiel geld, he... Er zijn gewoon teveel katten, naar maar waar.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:49:30 #40
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108937838
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:30 schreef Oognip het volgende:

[..]

Hopelijk zien de rest van de medewerkers van het asiel ook in dat het wel heel slecht is zoals het gegaan is afgelopen week :X
:* Voor jou, jij hebt je best gedaan.
Maak er maar weken van... Er zijn al meer klachten over haar. We gaan het zien, ze is verder enorm aardig, maar haar huis is belangrijker dan de dieren.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:51:34 #41
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_108937899
Ik kan het me wel voorstelle dat je in dit geval kiest voor aborteren eerlijk gezegd.
Vooral als ze nog maar zo kort zwanger zijn :P
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:54:21 #42
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108937974
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan het me wel voorstelle dat je in dit geval kiest voor aborteren eerlijk gezegd.
Ja, ik ook wel. Het is niet leuk, maar wel logisch.

De diertjes zijn niet gewenst ;(.
pi_108937982
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, ik niet. Waarom zou je de kittens van de volgende zwangere kat dan niet ook aborteren?
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:56:04 #44
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_108938032
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:54 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ja, ik niet. Waarom zou je de kittens van de volgende zwangere kat dan niet ook aborteren?
Zou ik ook zo erg nog niet vinden. :@ Tenzij ze al langer zwanger zijn natuurlijk.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_108938080
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zou ik ook zo erg nog niet vinden. :@ Tenzij ze al langer zwanger zijn natuurlijk.
Is misschien ook niet zo erg, ik ben alleen benieuwd waarom er wel geld is om de kittens over 2 maanden geboren te laten worden maar nu niet. Ik ben benieuwd naar de gedachtegang hier achter maar misschien ben ik bij Samzz daarvoor niet aan het goede adres :)
  Moderator zaterdag 10 maart 2012 @ 13:58:20 #46
155227 crew  Guppy
dus
pi_108938093
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik zou dat ook niet zo erg vinden... Poes moet hoe dan ook gesteriliseerd, en voor al die kittens kunnen heel veel asielkatten een huisje vinden :@
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:58:20 #47
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108938094
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:54 schreef Oognip het volgende:

[..]

Omdat katten heel erg moeilijk te plaatsen zijn. Er zijn zoveel katten... Wij zitten al aan onze max en blijven wel opnemen.

Van de lente/zomer komen de moederpoezen met geboren kittens weer binnen. Dat zijn er waarschijnlijk weer net zo veel als vorig jaar. Ga er maar aan staan...

Dan liever de kittens die toch nog niet geboren zijn aborteren. Kijk, het is niet leuk, niemand vind het leuk. Maar je moet keuzes maken.

Ik zou het graag willen, maar je kan niet alles redden.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 14:00:11 #48
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108938143
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:57 schreef Oognip het volgende:

[..]

Is misschien ook niet zo erg, ik ben alleen benieuwd waarom er wel geld is om de kittens over 2 maanden geboren te laten worden maar nu niet. Ik ben benieuwd naar de gedachtegang hier achter maar misschien ben ik bij Samzz daarvoor niet aan het goede adres :)
Ik denk dat het eraan ligt hoe lang ze al drachtig zijn :).
pi_108938159
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 14:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik denk dat het eraan ligt hoe lang ze al drachtig zijn :).
Ok :)
  zaterdag 10 maart 2012 @ 14:01:48 #50
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108938178
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 14:01 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ok :)
Ik ga het even navragen, hoe het zit.

Mja, wij vinden het allemaal vervelend... Geld groeit niet aan bomen helaas, tenzij je bankier bent.

[ Bericht 9% gewijzigd door Samzz op 10-03-2012 14:07:36 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')