Beul...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:39 schreef BBQSausage het volgende:
Mooi topic voor in ONZ wel, goeie op.
Ontopic: Gewoon pootje d'r afhakken, heb je weer een geluksdingetje.
Ja goed plan, vraag 't beestje even of ie pijn heeft, misschien kan ie meteen uitleggen waarom ie zo raar loopt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:40 schreef roos94 het volgende:
heeft hij pijn? ik zou echt wel naar een dierenarts gaan hoor!!
ik weet niet of hij pijn heeft maar hij kan pas over een week ofzo naar de dierenarts. anders gaat hij dood van verhongering omdat hij verstoten is.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:40 schreef roos94 het volgende:
heeft hij pijn? ik zou echt wel naar een dierenarts gaan hoor!!
ik wist niks anders om het te postenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:41 schreef KoekiMonster het volgende:
en je post dit ook nog maar weer in ONZ omdat?
troll dusquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ik wist niks anders om het te posten
Want er is geen flora en fauna forum natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
domme ik...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Want er is geen flora en fauna forum natuurlijk.
Bij ganzen en ander gevogelte kunnen ze altijd zo'n trechter in de strot duwen, en dan voer naar binnen gieten. Zou dit niet ook bij konijnen kunnen? Weer een probleem opgelost.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ik weet niet of hij pijn heeft maar hij kan pas over een week ofzo naar de dierenarts. anders gaat hij dood van verhongering omdat hij verstoten is.
ja dan moet ik midden in de nacht opstaan -.-quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bij ganzen en ander gevogelte kunnen ze altijd zo'n trechter in de strot duwen, en dan voer naar binnen gieten. Zou dit niet ook bij konijnen kunnen? Weer een probleem opgelost.
Hoezo, gewoon volproppen totdat er niks meer bij kan. Heeft ie voor de hele nacht genoeg.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ja dan moet ik midden in de nacht opstaan -.-
Wat doe je, je laat dit topic geweldadig sterven.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:44 schreef SpecialK het volgende:
Dus bij het zien van subforum Flora & Fauna... dacht je:
"neh... Onzin.. die ene plek waar alle topics heen gaan om een geweldadige dood te sterven. Dat lijkt mij een goede plek om een zielig verhaal over m'n konijntje te posten."
Ik heb je toch geholpen, wat zeur je.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:45 schreef AppelCake het volgende:
Hou op iedereen dat ik heb op onz heb gepost ik zag flora en fauna niet O.o
ja, oke sorrry maar ik weet nog steeds niet wat hij heeftquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb je toch geholpen, wat zeur je.
Jammer dat dierenartsen geen ook geen normale benen hebben, anders zou je bijna denken dat je wel even een dierenarts langs zou kunnen laten komen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ja, oke sorrry maar ik weet nog steeds niet wat hij heeft
O.o zo heb ik het nog niet bedacht! xD bedankt!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jammer dat dierenartsen geen ook geen normale benen hebben, anders zou je bijna denken dat je wel even een dierenarts langs zou kunnen laten komen.
Helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic
Omg :')
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:59 schreef AppelCake het volgende:
als jullie me zeggen hoe het moet zet ik dr een foto op.
Duidelijker kan niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:01 schreef wietparkiet het volgende:
heb je een fototoestel bij de hand ?
maak een foto en zet hem op je computer
gebruik dan een upload site zoals tinypic of IMGUR
uploaden die foto linkje in IMG tags zetten en klaar is applecake
doe datquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
ik kan wel even een paint tut maken
quote:
Omgquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:16 schreef Monopoly het volgende:
![]()
![]()
Pak een stift en ga op zijn witte vacht tekenen
hij is reïncarnatie vanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
hij kan sinds een paar dagen lopen -.-
ja en zijn nek omdraaien niet dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:21 schreef Spouwerranger het volgende:
Gast, draai gewoon z'n nek om. Dat is gewoon zielig.
hij leidt iniedergeval net meerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ja en zijn nek omdraaien niet dan?
Gewoon in één keer zo draaien, moet ie alleen niet halverwege blijven hangen, anders hangt z'n koppie er straks net zo bij als z'n pootje.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
taalnaziquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, en lijden doet ie dan ook niet meer.
Nee, duidelijk niet. Dit diertje zou in de natuur al meteen doodgaan en zelfs met hulp van een dierenarts, zal het nooit meer goed komen. Gewoon afmaken, lijkt mij de meest humane oplossing.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
DIt. Konijnenvleesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En je ouders verassen met lekker vlees vanavond op het bord
wat rij jequote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
de ik kan het buitenhok niet meenemen in de auto -.-
pagina 2 die witte is het toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:25 schreef KoekiMonster het volgende:
waar blijven de foto's, je uitleg staat op pagina 2!
WIJ WILLEN FOTO'S!
Wie zegt hier iets over het hele hok meenemen naar de dierenartsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Koop een stationcar of caddyquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gewoon met z'n kop op de stoeprand slaan, is het zo over.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:26 schreef Monopoly het volgende:
Stamp er anders gewoon op. Dan hoef je niet moeilijk te doen om zijn nek te breken.
het hok telt ook mee als nest -.- de omgeving speelt ook een rol, hoe dom denk je dat ik ben?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wie zegt hier iets over het hele hok meenemen naar de dierenarts![]()
. Die gast ziet je al komen hehehe
Idd. Pak gewoon een kartonnen doos, paar handdoekjes erin. Klaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wie zegt hier iets over het hele hok meenemen naar de dierenarts![]()
. Die gast ziet je al komen hehehe
oh sorry niet gezien manquote:
Gewoon wat stront en hooi uit de nest halen en in een doos stoppen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
het hok telt ook mee als nest -.- de omgeving speelt ook een rol, hoe dom denk je dat ik ben?
whahahahquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij wilt serieus dat ik die vraag ga beantwoorden?
Ja, doe eens.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
kadquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:28 schreef Monopoly het volgende:
Je kan ook gewoon een emmer water pakken. Beest 5 minuten onder water houden. Blijft het vlees ook mals en sappig van.
Doe ik vaak met katten .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Zo moeilijk is het echt niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Idd. Pak gewoon een kartonnen doos, paar handdoekjes erin. Klaar.
liever niet...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
ik ben vegatarieer >:(quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:28 schreef Monopoly het volgende:
Je kan ook gewoon een emmer water pakken. Beest 5 minuten onder water houden. Blijft het vlees ook mals en sappig van.
Doe ik vaak met katten .
TS heeft al minstens 10 goede suggesties langs zien komen, maar doet er niks mee.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als TS serieus is, reageer dan eens op mijn serieuze post ipv dat onzin.
Inderdaad. Verzuipen, nekje breken, schedel inslaan. Echt, de mogelijkheden zijn oneindig.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
TS heeft al minstens 10 goede suggesties langs zien komen, maar doet er niks mee.
Met een vieze glimlach, en kaplaarzen aan met een regenjas.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:31 schreef AppelCake het volgende:
ik haat het om dieren dood te makenhoe kunnen jullie dat doen?
Je kunt ze ook dood laten maken. Laat 'm spelen op de snelwegquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:31 schreef AppelCake het volgende:
ik haat het om dieren dood te makenhoe kunnen jullie dat doen?
Wij hadden ook kannibalistische hamsters, die begonnen elkaar op te eten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Ooit een hamster gehad die een van zijn pootjes verdraaid had. OfzoEcht wel sneu, want op een gegeven moment vrat ie het pootje eraf
Toen hebben we euthanasie moeten plegen
WOWOWOWOWOWOWOW NEE MAN DOE HET NIET HIJ MAAKT JE BEESTJE KAPOT.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:34 schreef AppelCake het volgende:
ik ga wel gewoon naar de dierenarts...
Ook eens gehad ja. Kregen twee hamsters van de buren 'Het zijn echt twee mannetjes, hoor!'quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wij hadden ook kannibalistische hamsters, die begonnen elkaar op te eten.
Hamsters zijn ook solitaire beestjesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wij hadden ook kannibalistische hamsters, die begonnen elkaar op te eten.
Dit. Dierenartsen maken huisdieren altijd dood.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
WOWOWOWOWOWOWOW NEE MAN DOE HET NIET HIJ MAAKT JE BEESTJE KAPOT.
Wat dacht je nou toen je dit topic opende? Dat iemand hier serieus iets zou posten dat het pootje van dat kutkonijn zou genezen? Denk even na, man.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:34 schreef AppelCake het volgende:
ik ga wel gewoon naar de dierenarts...
Wel kwaliteitsvlees, ze eten alleen het beste van het beste. Van oud vlees moeten ze het niet hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ook eens gehad ja. Kregen twee hamsters van de buren 'Het zijn echt twee mannetjes, hoor!'
Niet dusKregen ze jongen en die begonnen ze toen op te eten
![]()
had die hamster hetzelfde been als myn konijn? O.oquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Ooit een hamster gehad die een van zijn pootjes verdraaid had. OfzoEcht wel sneu, want op een gegeven moment vrat ie het pootje eraf
Toen hebben we euthanasie moeten plegen
Klopt ja, of ze lepelen de hersenpan zelf eerst nog even leeg, als delicatesse.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Dierenartsen maken huisdieren altijd dood.
En als je weg bent voeren ze het lijkje aan zieke honden
Ja je moet als dierenarts behoorlijk ziek in je knikker zijn. Anders word je geen dierenartsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt ja, of ze lepelen de hersenpan zelf eerst nog even leeg, als delicatesse.
Nee, die poot is ongeveer even groot als een hamster. Wat denk je zelf man.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
had die hamster hetzelfde been als myn konijn? O.o
het is een babykonijn die zijn net iets groter dan een hamster of even groot...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, die poot is ongeveer even groot als een hamster. Wat denk je zelf man.
Klopt ja, en er toch bakken geld aan overhouden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja je moet als dierenarts behoorlijk ziek in je knikker zijn. Anders word je geen dierenarts
Hamsters hebben geen behaarde witte poten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
het is een babykonijn die zijn net iets groter dan een hamster of even groot...
Voor penetratie kun je inderdaad beter een konijnenpoot gebruiken. Hamsterpootjes voel je vrijwel niets van.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Echt, de pootjes van een hamster zijn ontzettend fragiel. Daar kan zelfs een dierenarts niks mee. Met een konijn zou je het kunnen proberen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Voor penetratie kun je inderdaad beter een konijnenpoot gebruiken. Hamsterpootjes voel je vrijwel niets van.
[..]
Voor penetratie kun je inderdaad beter een konijnenpoot gebruiken. Hamsterpootjes voel je vrijwel niets van.
[..]
die moeder heeft 2 baby's gekrege, 1 is goed de andere is fout met dat beentje xD ik heb nu trouwens nog een nestjequote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Best wel apart dat de moeder dat konijntje niet opgegeten heeft, normaal doen konijnen dat als er een 'slecht' nest is.
TS, hoe oud ben je? Heb je geen ouders die je kunnen helpen?
Dat was m'n vraag niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
die moeder heeft 2 baby's gekrege, 1 is goed de andere is fout met dat beentje xD ik heb nu trouwens nog een nestjeeen in het binnenhok en 1 in het buitenhok ;D in het buitenhok 2 baby's en in het binenhok 3
Jij had ook beter even dit topic kunnen doorlezen dan op FOK! te posten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:48 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Je kunt altijd vrijblijvend de dierenarts bellen dan kan die je adviseren hoe je het het beste kan aanpakken als je het konijntje wil meenemen om langs te komen. Of misschien weten ze wel een oplossing waarvoor je niet hoeft langs te komen. Beter even bellen dan op Fok posten.
hahahahaha, grappigquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij had ook beter even dit topic kunnen doorlezen dan op FOK! te posten.
een spuitje geven is iets wat ik wel zou kunnen, maar ik zou hem niet kunnen zien doodgaanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Bel even de dierenarts om je konijntje een spuitje te laten geven. Dit is zielig.
Je hoeft er niet bij te blijven. Je kunt bij de dierenarts gewoon afscheid nemen, en dan geeft hij hem het spuitje als je wegbent. Echt, gewoon doen. Dit komt niet goed, en een konijn gaat hier heel veel last van hebben. Shit happens. Gelukkig mag je voor dieren beslissen dat ze niet onnodig hoeven te lijden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
een spuitje geven is iets wat ik wel zou kunnen, maar ik zou hem niet kunnen zien doodgaan
Als je een gehandicapt kind krijgt, geef je het ook een spuitje?quote:
Een dier is geen kind. Opbokken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als je een gehandicapt kind krijgt, geef je het ook een spuitje?
Waarom ben je vegetarisch? Dierenhater
Oja, dieren hebben geen gevoelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Een dier is geen kind. Opbokken.
ik haat dierenleed en wil het niet laten inslapen tot ik weet wat hij heeft, als hij pijn heeft geef ik hem een spuitje...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als je een gehandicapt kind krijgt, geef je het ook een spuitje?
Waarom ben je vegetarisch? Dierenhater
Ja, pijn. En dat wil je dat konijntje laten hebben? Beter van niet.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, pijn. En dat wil je dat konijntje laten hebben? Beter van niet.
Want buiten pijn gaat dit konijntje schuurplekken en drukplekken krijgen. Daarnaast gaat z'n poep aan z'n kont kleven omdat hij zich niet goed kan schoonhouden. In die vieze plekken gaan vliegen eitjes leggen, en de maden gaan via die vieze plekken het konijn van binnenuit opeten (google myassis of madenziekte bij konijnen). Niet cool.
Klikkerdeklik (niet voor zwakke magen)quote:
Het gaat over poepkondten!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Klikkerdeklik (niet voor zwakke magen)
Ja, duhquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wacht even met inslapen dan, kijken of jij ook zoiets kan kweken. Wel pics posten hequote:
dag chipsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
en kijk nu eens in welk subforum je bent...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als TS serieus is, reageer dan eens op mijn serieuze post ipv dat onzin.
whahaha, faalquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:07 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
en kijk nu eens in welk subforum je bent...
Dat's toch geen leven voor dat arme beest. Heb je al zo'n mobiele levensbeëindigingkliniek opgebeld?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:59 schreef weerstandje het volgende:
Mijn konijn heeft een verlamd oor, haar ene oor staat omhoog en de andere hangt
[ afbeelding ]
Je konijn is duidelijk nog niet af, maar jij wil 'm de rest van z'n leven zo houden? Dierenbeul!quote:
dus daarom gooi je het in ONZ?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Kutkickquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:41 schreef AppelCake het volgende:
De arts heeft hem laten inslapengewoon een foutje bij de geboorte, hij kon daar verder niks aan doen... met het andere konijn gaat het wel goed, hij loopt al goed
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:41 schreef AppelCake het volgende:
De arts heeft hem laten inslapengewoon een foutje bij de geboorte, hij kon daar verder niks aan doen... met het andere konijn gaat het wel goed, hij loopt al goed
ja maar jij gooit het tegen een muur op -.-'quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:01 schreef smitjew het volgende:
ik kan hem ook laten inslapen voor gratis , weet je dat voor de volgende keer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |