Beul...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:39 schreef BBQSausage het volgende:
Mooi topic voor in ONZ wel, goeie op.
Ontopic: Gewoon pootje d'r afhakken, heb je weer een geluksdingetje.
Ja goed plan, vraag 't beestje even of ie pijn heeft, misschien kan ie meteen uitleggen waarom ie zo raar loopt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:40 schreef roos94 het volgende:
heeft hij pijn? ik zou echt wel naar een dierenarts gaan hoor!!
ik weet niet of hij pijn heeft maar hij kan pas over een week ofzo naar de dierenarts. anders gaat hij dood van verhongering omdat hij verstoten is.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:40 schreef roos94 het volgende:
heeft hij pijn? ik zou echt wel naar een dierenarts gaan hoor!!
ik wist niks anders om het te postenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:41 schreef KoekiMonster het volgende:
en je post dit ook nog maar weer in ONZ omdat?
troll dusquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ik wist niks anders om het te posten
Want er is geen flora en fauna forum natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ik wist niks anders om het te posten
domme ik...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Want er is geen flora en fauna forum natuurlijk.
Bij ganzen en ander gevogelte kunnen ze altijd zo'n trechter in de strot duwen, en dan voer naar binnen gieten. Zou dit niet ook bij konijnen kunnen? Weer een probleem opgelost.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ik weet niet of hij pijn heeft maar hij kan pas over een week ofzo naar de dierenarts. anders gaat hij dood van verhongering omdat hij verstoten is.
ja dan moet ik midden in de nacht opstaan -.-quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bij ganzen en ander gevogelte kunnen ze altijd zo'n trechter in de strot duwen, en dan voer naar binnen gieten. Zou dit niet ook bij konijnen kunnen? Weer een probleem opgelost.
Hoezo, gewoon volproppen totdat er niks meer bij kan. Heeft ie voor de hele nacht genoeg.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ja dan moet ik midden in de nacht opstaan -.-
Wat doe je, je laat dit topic geweldadig sterven.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:44 schreef SpecialK het volgende:
Dus bij het zien van subforum Flora & Fauna... dacht je:
"neh... Onzin.. die ene plek waar alle topics heen gaan om een geweldadige dood te sterven. Dat lijkt mij een goede plek om een zielig verhaal over m'n konijntje te posten."
Ik heb je toch geholpen, wat zeur je.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:45 schreef AppelCake het volgende:
Hou op iedereen dat ik heb op onz heb gepost ik zag flora en fauna niet O.o
ja, oke sorrry maar ik weet nog steeds niet wat hij heeftquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb je toch geholpen, wat zeur je.
Jammer dat dierenartsen geen ook geen normale benen hebben, anders zou je bijna denken dat je wel even een dierenarts langs zou kunnen laten komen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ja, oke sorrry maar ik weet nog steeds niet wat hij heeft
O.o zo heb ik het nog niet bedacht! xD bedankt!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jammer dat dierenartsen geen ook geen normale benen hebben, anders zou je bijna denken dat je wel even een dierenarts langs zou kunnen laten komen.
Helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |