Wel kwaliteitsvlees, ze eten alleen het beste van het beste. Van oud vlees moeten ze het niet hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ook eens gehad ja. Kregen twee hamsters van de buren 'Het zijn echt twee mannetjes, hoor!'
Niet dusKregen ze jongen en die begonnen ze toen op te eten
![]()
had die hamster hetzelfde been als myn konijn? O.oquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Ooit een hamster gehad die een van zijn pootjes verdraaid had. OfzoEcht wel sneu, want op een gegeven moment vrat ie het pootje eraf
Toen hebben we euthanasie moeten plegen
Klopt ja, of ze lepelen de hersenpan zelf eerst nog even leeg, als delicatesse.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Dierenartsen maken huisdieren altijd dood.
En als je weg bent voeren ze het lijkje aan zieke honden
Ja je moet als dierenarts behoorlijk ziek in je knikker zijn. Anders word je geen dierenartsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt ja, of ze lepelen de hersenpan zelf eerst nog even leeg, als delicatesse.
Nee, die poot is ongeveer even groot als een hamster. Wat denk je zelf man.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
had die hamster hetzelfde been als myn konijn? O.o
het is een babykonijn die zijn net iets groter dan een hamster of even groot...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, die poot is ongeveer even groot als een hamster. Wat denk je zelf man.
Klopt ja, en er toch bakken geld aan overhouden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja je moet als dierenarts behoorlijk ziek in je knikker zijn. Anders word je geen dierenarts
Hamsters hebben geen behaarde witte poten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
het is een babykonijn die zijn net iets groter dan een hamster of even groot...
Voor penetratie kun je inderdaad beter een konijnenpoot gebruiken. Hamsterpootjes voel je vrijwel niets van.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Echt, de pootjes van een hamster zijn ontzettend fragiel. Daar kan zelfs een dierenarts niks mee. Met een konijn zou je het kunnen proberen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Voor penetratie kun je inderdaad beter een konijnenpoot gebruiken. Hamsterpootjes voel je vrijwel niets van.
[..]
Voor penetratie kun je inderdaad beter een konijnenpoot gebruiken. Hamsterpootjes voel je vrijwel niets van.
[..]
die moeder heeft 2 baby's gekrege, 1 is goed de andere is fout met dat beentje xD ik heb nu trouwens nog een nestjequote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Best wel apart dat de moeder dat konijntje niet opgegeten heeft, normaal doen konijnen dat als er een 'slecht' nest is.
TS, hoe oud ben je? Heb je geen ouders die je kunnen helpen?
Dat was m'n vraag niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
die moeder heeft 2 baby's gekrege, 1 is goed de andere is fout met dat beentje xD ik heb nu trouwens nog een nestjeeen in het binnenhok en 1 in het buitenhok ;D in het buitenhok 2 baby's en in het binenhok 3
Jij had ook beter even dit topic kunnen doorlezen dan op FOK! te posten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:48 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Je kunt altijd vrijblijvend de dierenarts bellen dan kan die je adviseren hoe je het het beste kan aanpakken als je het konijntje wil meenemen om langs te komen. Of misschien weten ze wel een oplossing waarvoor je niet hoeft langs te komen. Beter even bellen dan op Fok posten.
hahahahaha, grappigquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij had ook beter even dit topic kunnen doorlezen dan op FOK! te posten.
een spuitje geven is iets wat ik wel zou kunnen, maar ik zou hem niet kunnen zien doodgaanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Bel even de dierenarts om je konijntje een spuitje te laten geven. Dit is zielig.
Je hoeft er niet bij te blijven. Je kunt bij de dierenarts gewoon afscheid nemen, en dan geeft hij hem het spuitje als je wegbent. Echt, gewoon doen. Dit komt niet goed, en een konijn gaat hier heel veel last van hebben. Shit happens. Gelukkig mag je voor dieren beslissen dat ze niet onnodig hoeven te lijden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
een spuitje geven is iets wat ik wel zou kunnen, maar ik zou hem niet kunnen zien doodgaan
Als je een gehandicapt kind krijgt, geef je het ook een spuitje?quote:
Een dier is geen kind. Opbokken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als je een gehandicapt kind krijgt, geef je het ook een spuitje?
Waarom ben je vegetarisch? Dierenhater
Oja, dieren hebben geen gevoelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Een dier is geen kind. Opbokken.
ik haat dierenleed en wil het niet laten inslapen tot ik weet wat hij heeft, als hij pijn heeft geef ik hem een spuitje...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als je een gehandicapt kind krijgt, geef je het ook een spuitje?
Waarom ben je vegetarisch? Dierenhater
Ja, pijn. En dat wil je dat konijntje laten hebben? Beter van niet.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, pijn. En dat wil je dat konijntje laten hebben? Beter van niet.
Want buiten pijn gaat dit konijntje schuurplekken en drukplekken krijgen. Daarnaast gaat z'n poep aan z'n kont kleven omdat hij zich niet goed kan schoonhouden. In die vieze plekken gaan vliegen eitjes leggen, en de maden gaan via die vieze plekken het konijn van binnenuit opeten (google myassis of madenziekte bij konijnen). Niet cool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |