Correct, goed te doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:42 schreef Rave_NL het volgende:
En naar de Kattenburg is nog geen kwartiertje lopen vanaf CS.
PM maar welke vrouwen er zijn hoor. Lotusss kan die niet lezenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:03 schreef ErwinRommel het volgende:
vanavond bieren met een oude maat van me. Zonder vrouwen!!
Donna Air huren we vanavond inquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
PM maar welke vrouwen er zijn hoor. Lotusss kan die niet lezen
* belt naar Ouwe in een poging verlof te krijgen.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
* belt naar Ouwe in een poging verlof te krijgen.
Helaas.....quote:
Thanksquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"Lijn 2". Brengt je overal waar je moet zijn in A'dam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
Vergeet dat! Durf zelf iets uit te zoekenquote:
Dat stukkie van CS naar de Kattenburgstraat loop je toch ff?quote:
Aspirant-pleun..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:17 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat stukkie van CS naar de Kattenburgstraat loop je toch ff?
Ik kreeg vorige zomer in de trein nog twee keer de vraag van aspirant-landmachtertjes of ze wel in de goede trein zaten... Die waren nog nooit uit de provincie geweest of zo. Dan vraag ik me toch af hoe dat soort jochies ooit leren navigeren op kaart en kompas, als ze al moeite hebben met de NS-reisplannerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vergeet dat! Durf zelf iets uit te zoeken
Ik doe niet aan pleunentermen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:27 schreef hoogvlieger het volgende:
Rave doet het gewoon in de robbengang.
Het doosje liegt niet, NS-reizigersinformatie daarintegen...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:29 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige zomer in de trein nog twee keer de vraag van aspirant-landmachtertjes of ze wel in de goede trein zaten... Die waren nog nooit uit de provincie geweest of zo. Dan vraag ik me toch af hoe dat soort jochies ooit leren navigeren op kaart en kompas, als ze al moeite hebben met de NS-reisplanner.
De NS-reizigersinformatie laat inderdaad soms te wensen over... Maar als er 'Breda' als eindbestemming op het infobord staat verwacht ik toch van een aspirant-militair dat 'ie niet meer hoeft te vragen of 'dit de trein naar Breda is'. Enfin, ze zagen er goed zenuwachtig uit. Waren zeker bang te laat te komen op de AMO, of zo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het doosje liegt niet, NS-reizigersinformatie daarintegen...
Ja? Als ik het kan lopen dan wil ik best lopen hoor. Ik zal eens even een route bekijken een keertje.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:17 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat stukkie van CS naar de Kattenburgstraat loop je toch ff?
Ik ben graag goed voorbereidquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:15 schreef Rave_NL het volgende:
Route?
Als je Centraal uitloopt zie je het aan je linkerhand al liggen. Gelukkig is een stukje assertiviteit niet iets waar ze op zitten te wachten bij defensie..
Dan doe ik dat.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:13 schreef trigt013 het volgende:
lopen is korter qua tijd naar de marinekazerne.
Je weet toch wel dat "Lijn 2" de benenwagen is?quote:
mastruberen tot bbq luchtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:38 schreef Lotusss het volgende:
Pizza, bier en alleen thuis!
Dus, wat ga ik doen op deze zaterdagavond?
Vroeg naar bed
bbq lucht? Wat dacht je van glijmiddelquote:
Roomboterquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
bbq lucht? Wat dacht je van glijmiddel
Met roomboter krijg ik altijd zin in popcornquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:14 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Roomboter
Moet je wel de ongezouten variant nemen.
Ik had er niet om gevraagd (had het zelf wel uitgezocht), maar bedanktquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:28 schreef Rave_NL het volgende:
Gast..
Je loopt CS uit aan de stadszijde, eenmaal buiten kijk je naar links, dan zie je het NEMO aan liggen. Als je dan over de kade loopt zie je daar achter het NEMO de kazerne al liggen. Dus blijf je Prins Hendrikkade volgen, langs het scheepvaartmuseum, langs de oude muren van de kazerne naar de poort.
+_ 15 minuten wandelen.
Neequote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat "Lijn 2" de benenwagen is?
Bij deze. Anders eindig je ergens in Amsterdam Zuid.quote:
Haha, toch bedankt dat je het ff meldt.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij deze. Anders eindig je ergens in Amsterdam Zuid.
Zo ben ik dan (soms) ook wel weer.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, toch bedankt dat je het ff meldt.
Wassenaarse slag.quote:
Oh ok. Met wat voor aas en hengel vis je?quote:Op zondag 4 maart 2012 01:38 schreef m.k het volgende:
[..]
Wassenaarse slag.
Er liggen ook weer een hoop kransen bij het commando herinnering monument daar
Mijn broer doet het echte viswerk, ik ben er alleen voor de sier. Hij heeft net twee nieuwe hengels gekocht/gekregen 300 per stuk. Verse pieren hangen er aan.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh ok. Met wat voor aas en hengel vis je?
Ik heb ook ooit een paar keer met m'n pa gevist in zo'n lullig riviertje waar 4.5 vissen zwommen ofzoquote:Op zondag 4 maart 2012 01:42 schreef m.k het volgende:
[..]
Mijn broer doet het echte viswerk, ik ben er alleen voor de sier. Hij heeft net twee nieuwe hengels gekocht/gekregen 300 per stuk. Verse pieren hangen er aan.
Whehequote:Op zondag 4 maart 2012 01:42 schreef m.k het volgende:
Er kwam ook nog iemand ff cool doen met zijn offroad wagen, na drie meter raakte zijn chassis het zand al
Deed vandaag ff mijn stugge schoenen aan, drama. Maarja ik ben nog geen 2 weken in behandeling. Thanks for askingquote:
Hm, kan me voorstellen.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:50 schreef m.k het volgende:
[..]
Deed vandaag ff mijn stugge schoenen aan, drama. Maarja ik ben nog geen 2 weken in behandeling. Thanks for asking
Correct en geen idee. Ik ben er een beetje pessimistisch over, maar dat komt allicht doordat ik al 7 jaar lang last van mijn voeten heb. Maar ik moet volgens mijn fysio eerst alles proberen voordat er gedacht gaat worden over opereren. Ik vond het wel tijd na 7 jaar maarjaquote:Op zondag 4 maart 2012 01:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, kan me voorstellen.
Maareh in behandeling bij de fysio toch? Is het vooruitzicht goed?
Nou, dan gaan we het zien. Ik ga pitten.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:54 schreef m.k het volgende:
[..]
Correct en geen idee. Ik ben er een beetje pessimistisch over, maar dat komt allicht doordat ik al 7 jaar lang last van mijn voeten heb. Maar ik moet volgens mijn fysio eerst alles proberen voordat er gedacht gaat worden over opereren. Ik vond het wel tijd na 7 jaar maarja
Good luck.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:40 schreef Rave_NL het volgende:
Lotus,
Hoe lang werk je eigenlijk bij dat bedrijf? Een maandje of 3? En dan vervolgens vind jij het nodig om via social media aan jouw vriendjes jouw mening over het beleid van het bedrijf waar je net komt kijken te spuwen. En dan hevig verontwaardigd zijn als je de deksel op je neus krijgt? Fucking hell, groei eens op en neem je verantwoordelijkheid over je eigen acties.
Ooit over nagedacht dat diegene die jou 'dr bij gelapt heeft' misschien het uitje wel georganiseerd heeft en van jou stank voor dank krijgt en dat via het internet moet vernemen ipv rechtstreekse kritiek en dan begin jij over achterbaksheid?
Lesje voor jou, tegenwoordig is elk bedrijf superspichtig over hoe het in de media komt, al is het zoiets simpels en onschuldigs als een statusupdate of een tweet.
Jij had beter moeten weten, en een officiële waarschuwing is op zich een nette afhandeling. Zeker omdat ik ervan uitga dat je nog in je proeftijd zit.
Zie je zelf niet hoe ontzettend stom en naïef je bezig bent?quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zie je zelf niet hoe ontzettend stom en naïef je bezig bent?
Even resumé:
Je hebt je laatste waarschuwing gekregen omdat je op het internet klaagt over je werk. En wat doe mevrouwtje?
Gaat ze klagen op het internet over haar werkgever omdat die haar een laatste waarschuwing heeft gegeven..___!
Heb je nu echt zoveel stront in je ogen dat je niet kan zien dat dit een legitieme reden voor je werkgever is om je te ontslaan??
Maar goed, gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt.
Succes met het zoeken naar een nieuwe baan.
Zullen wel blij met je zijn als ze dan een referentie opvragen bij je oude werkgever.
Jammer dat ik keer op keer diegene moet zijn die de waarheid moet vertellen. Gelukkig zie je zelf ook dat dit een waarheid is ook al is het er eentje die je liever niet hoort..quote:
er is geen waarheid, enkel perceptie. Het is heel gevaarlijk om te denken dat er een waarheid is, en nog gevaarlijker om te denken dat jij die in pacht hebt.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jammer dat ik keer op keer diegene moet zijn die de waarheid moet vertellen. Gelukkig zie je zelf ook dat dit een waarheid is ook al is het er eentje die je liever niet hoort..
Ik ben op 3 manieren fout geweest: ik had dat bericht (ondanks mijn omstandigheden) niet moeten plaatsen; ik had niet moeten denken dat een privé account een uitlaatklep is voor vrijheid van meningsuiting EN ik ben zo naïef geweest om te denken dat er nog zoiets bestond als collegialiteit.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:35 schreef trigt013 het volgende:
[..]
er is geen waarheid, enkel perceptie. Het is heel gevaarlijk om te denken dat er een waarheid is, en nog gevaarlijker om te denken dat jij die in pacht hebt.
Och, geef mij eens ongelijk dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:35 schreef trigt013 het volgende:
[..]
er is geen waarheid, enkel perceptie. Het is heel gevaarlijk om te denken dat er een waarheid is, en nog gevaarlijker om te denken dat jij die in pacht hebt.
Ik heb nergens mijn fout proberen goed te praten. Zie laatste post. Maar jouw mening is waarheid dus die zal ik dan ook maar ter kennisgeving aannemen. Jij ook weer blij.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Och, geef mij eens ongelijk dan?
Ik heb er gewoon een hekel aan als mensen niet alleen hun eigen fouten proberen goed te praten maar dan ook nog eens iedereen de schuld geven behalve hunzelf.
Omstandigheden? Aan wat voor verzachtende omstandigheden moet ik denken als ik vragen mag?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben op 3 manieren fout geweest: ik had dat bericht (ondanks mijn omstandigheden) niet moeten plaatsen;
Hoe denkt manlief er dan over?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb nergens mijn fout proberen goed te praten. Zie laatste post. Maar jouw mening is waarheid dus die zal ik dan ook maar ter kennisgeving aannemen. Jij ook weer blij.
Ik kan jou visie delen, maar dat betekend nog niet dat dat de waarheid is. Ik zou ook wel 200.000 mensen op deze planeet kunnen vinden die denken dat ze de messias zijn, dan is toch ook geen waarheid (hoogstens 1 kan er gelijk hebben daarin)quote:Op zondag 4 maart 2012 12:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Och, geef mij eens ongelijk dan?
Ik heb er gewoon een hekel aan als mensen niet alleen hun eigen fouten proberen goed te praten maar dan ook nog eens iedereen de schuld geven behalve hunzelf.
Daar heb je gelijk in. Ik ga dus vanaf nu alleen maar goed weer spelen. En heel lief doen tegen collega's en management.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:41 schreef trigt013 het volgende:
uitzendkrachten hebben geen rechten, dus slim is gewoon geen mening over het bedrijf te hebben. Je zit er enkel voor het geld.
Vraag het hem zelf. Misschien kan je zijn mening ook even vermelden bij de anonieme mail naar het management.quote:
Wait wuth?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vraag het hem zelf. Misschien kan je zijn mening ook even vermelden bij de anonieme mail naar het management.
Met een gekneusde rib inclusief zware pijnstillers 4uur lang van hot naar her lopen en dan allerlei opdrachten uitvoeren in het kader van samenwerking en collegialiteit.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Omstandigheden? Aan wat voor verzachtende omstandigheden moet ik denken als ik vragen mag?
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:06 schreef trigt013 het volgende:
ErwinRommel slaapt in zijn vriezer, alleen om een standpunt te maken
Zeg eens dat ik ongelijk heb.quote:
Vlindertuin?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]ER is een mietje op dat gebied. Hoogvlieger heeft gelijk. Een tentje in de woonkamer met de kachel op 30 graden.
Nooit een vlindertuin gezien. Maar goed, dat was dan in mijn tijdquote:
wat een KUT club zegquote:
quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef m.k het volgende:
Op zondag 4 maart 2012 18:26 schreef Nibb-it het volgende:
Voetbal
Yups.quote:
Voetbal neutraal kijkenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:48 schreef Lotusss het volgende:
Voor de neutrale neutrale kijker erg vermakelijk...
Vegetarische filet americainquote:Op zondag 4 maart 2012 21:11 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Voetbal neutraal kijkenDa's net zoits als alcoholvrij bier. Of vegetarische filet americain. Of een keigave sportwagen met automaat. Of een chick met een leuter. Dat hoort gewoon niet.
Eerste keer sinds tijden dat ik van iets anders dan alcohol barfneigingen kreeg.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vegetarische filet americain.. bah.
volgens mij hebben alle huidige sportwagens een automaat of semi-automaat.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:11 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Voetbal neutraal kijkenDa's net zoits als alcoholvrij bier. Of vegetarische filet americain. Of een keigave sportwagen met automaat. Of een chick met een leuter. Dat hoort gewoon niet.
quote:
Ach, het is niet zo dat ik je aanval om het aanvallen, maar ik breng je redelijk ongenuanceerd op de hoogte dat er mensen zijn die er anders tegen aan kijken zodat jij in staat gesteld kan worden om je in bepaalde standpunten te verdiepen en in iemand in iemands visie in kan leven wat een redelijke voorwaarde is voor een goede discussie.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Met een gekneusde rib inclusief zware pijnstillers 4uur lang van hot naar her lopen en dan allerlei opdrachten uitvoeren in het kader van samenwerking en collegialiteit.
Tegen het eind daarvan waren de pijnstillers uitgewerkt (en niet wijs om toen al weer een dosis te nemen) en heb ik dus iets gepost dat als negatief gezien kan worden.
En wat ik al eerder zei en nog steeds vind: bovenstaande is géén excuus. Voordat je me weer aanvalt op die aanname.
Had er nog nooit van gehoord, maar ga hem nu kijkenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:27 schreef hoogvlieger het volgende:
Net trouwens 'the front line' (Go-ji-jeon) gedownload. Film over korea oorlog. Iemand al eens gezien?
Que veux-tu dire?quote:
Die van de flitspaalbomquote:
ohquote:
quote:
Best wel impresive stukje filmwerk. Dat met dat kistje dat weer telkens begraven word voor de volgende keer is ook te bizar voor woorden.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:45 schreef Royyy het volgende:
[..]
Had er nog nooit van gehoord, maar ga hem nu kijken
Tot ze je pakken. Ben je het spreekwoordelijke bokjequote:Op maandag 5 maart 2012 18:15 schreef Pumatje het volgende:
betreft de topicnaam..elke keer bij de pomp zit ik over die pijngrens en verdwijnt karakter..het is lang geleden dat ik lach bij de pomp.
Mgoed..de bospomp is natuurlijk een fata morgana
50ct. de liter + verduistering = straf > 4 jaar (maximum) = VGB in geding.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tot ze je pakken. Ben je het spreekwoordelijke bokje
snap je nu niet wat een fata morgana is of ?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tot ze je pakken. Ben je het spreekwoordelijke bokje
Ik geef enkel aan wat de evt. gevolgen kunnen zijnquote:Op maandag 5 maart 2012 18:36 schreef Pumatje het volgende:
[..]
snap je nu niet wat een fata morgana is of ?
Niet mis nee.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:28 schreef Esses het volgende:
[..]
50ct. de liter + verduistering = straf > 4 jaar (maximum) = VGB in geding.
met een lach als een boer die kiespijn heeftquote:Op maandag 5 maart 2012 19:12 schreef Pumatje het volgende:
ik bedoel dat je bij de bospomp weg kan lopen met een lach omdat je daar niet hoeft te betalen na het volgooien van je vtg
goed bezig..quote:
Da's een heleboel verschillends tegelijkquote:Op maandag 5 maart 2012 19:33 schreef Pumatje het volgende:
[..]
goed bezig..
Ik heb morgen een tentamen over Nederlandse en internationale politiek ( inc de horror der horrors EU politiek ) , NL en internationale economie, ecologie, kunst en geschiedenis...
Moet je ook weten dan wie de nachtwacht geschilderd heeft?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:33 schreef Pumatje het volgende:
[..]
goed bezig..
Ik heb morgen een tentamen over Nederlandse en internationale politiek ( inc de horror der horrors EU politiek ) , NL en internationale economie, ecologie, kunst en geschiedenis...
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet je ook weten dan wie de nachtwacht geschilderd heeft?
180 vragen ofzoquote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Da's een heleboel verschillends tegelijk. Succes.
Succes in elk gevalquote:Op maandag 5 maart 2012 19:40 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld....of welke scene, of het bepaalde moment...
Wellicht iemand in PTA?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:42 schreef Pumatje het volgende:
Tering lui,
heb met mijn goede auto de versnellingsbak waarschijnlijk naar haar grootje geholpen.
Een tand van de synchromesh van 5e en achteruit versneling is afgebroken waarschijnlijk.
Iemand ervaring met het vervangen hiervan?
Dan nogquote:Op maandag 5 maart 2012 19:57 schreef Pumatje het volgende:
is ook fake, geven ze zelf ook toe.
"ze spelen zogenaamd waargebeurde scenes na "
Door dat soort programma's krijg ik de neiging om een dikke plaat plexiglas voor mijn TV te schroeven zodat ik willekeurige objecten naar het scherm kan smijtenquote:
Samequote:Op maandag 5 maart 2012 20:43 schreef m.k het volgende:
[..]
Door dat soort programma's krijg ik de neiging om een dikke plaat plexiglas voor mijn TV te schroeven zodat ik willekeurige objecten naar het scherm kan smijten
*kuch* afstandsbediening *kuch*quote:Op maandag 5 maart 2012 20:43 schreef m.k het volgende:
[..]
Door dat soort programma's krijg ik de neiging om een dikke plaat plexiglas voor mijn TV te schroeven zodat ik willekeurige objecten naar het scherm kan smijten
Ze zijn nog ouderwets op AZ. Schrijf dus maar een brief:quote:Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef Pumatje het volgende:
Heeft iemand het mailadres van Mark Rutte?
Pas als de Belgen met hun Leo1's bij het Binnenhof staan.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:55 schreef samthegreat5 het volgende:
Oja, over hoeveel jaar denken jullie dat de politici zullen denken van: ''oja, misschien zijn tanks toch wel handig..''?
Hehequote:Op maandag 5 maart 2012 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pas als de Belgen met hun Leo1's bij het Binnenhof staan.
Ehm.. Statistisch toetsen, correlationele methoden.. . Dus (m)an(c)ova's, regressie, pad-analyses, principale componenten analyses, factoranalyse. Dat soort dingen.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:49 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey EllaN,
Wat krijgen jullie eigenlijk voor statistiek bij psychologie?
Daar heb ik gewerkt en gratis 2 cursussen mogen volgen.quote:
wut?? bedoelde het statistiek programma SPSS.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daar heb ik gewerkt en gratis 2 cursussen mogen volgen.
Ja, ik heb gewerkt bij SPSS (dat viel toen nog niet onder IBM) en daar dus in-house ook 2 cursussen SPSS gehadquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:42 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
wut?? bedoelde het statistiek programma SPSS.
ah op die fiets.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewerkt bij SPSS (dat viel toen nog niet onder IBM) en daar dus in-house ook 2 cursussen SPSS gehad
Okquote:Op maandag 5 maart 2012 23:31 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ehm.. Statistisch toetsen, correlationele methoden.. . Dus (m)an(c)ova's, regressie, pad-analyses, principale componenten analyses, factoranalyse. Dat soort dingen.
Het geheel was echt TLquote:Op maandag 5 maart 2012 22:38 schreef EllaN het volgende:
[..]
Daar is echt niets langs aan.
Dat je het niet interessant vindt is ok, maar TL?
oud.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:45 schreef Sloggi het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)heden-Defensie.dhtml
Leer tikkenquote:
Stinkende kut op likken.quote:
Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:14 schreef Rave_NL het volgende:
Esses, wat voor lachwekkende rol heb jij jezelf trouwens aangemeten? Als een verzuurd kutje, maar dan zonder een greintje humor of zelfspot.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:14 schreef Rave_NL het volgende:
Esses, wat voor lachwekkende rol heb jij jezelf trouwens aangemeten? Als een verzuurd kutje, maar dan zonder een greintje humor of zelfspot.
Waar reageer ik vandaag chagrijnig dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:36 schreef EllaN het volgende:
Jouw chagrijnige reactie op alles, denk ik.
Die was al oud. Moet ik dan mededelen:quote:
^^quote:
Ik hoef niet te reageren nee.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef EllaN het volgende:
Je lijkt gewoon de laatste dagen zo kort mogelijke dingen te posten. Je hoeft niet te reageren natuurlijk.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:22 schreef EllaN het volgende:
Ik denk dat ik in de "Esses wil aandacht"-val getrapt ben.
RUBJE!!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik hoef niet te reageren nee.Maar ik zal trachten om wat langer te gaan posten
dat is natuurlijk wel zo leuk voor jullie
want als ik zo kort af doe
is er natuurlijk nietes aan om gezellig mee te lezen. Dan denken jullie nou die esses:
![]()
Maar vertel het mij als ik de plank volledig mis sla![]()
Ik ben een saaie jongen door de weeksquote:
Klefbak!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik ben een saaie jongen door de weeks![]()
want ik drink dan niet
![]()
Zodat ik in het weekend verlekkerd
met mijn grote liefde
bier kan trouwen zodat ik het
huwelijk kan consumeren.
Mag ik jou feliciterenquote:
Ha, tijd om stennis te trappen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:49 schreef Pumatje het volgende:
mannen..gedraag jullie vanavond. Ik ben moe
God discriminerende rot moderator. De mannen moeten zich weer gedragen maar de vrouwen... Ho maar! En jij bent zeker ook voor die positieve discriminatie bij vrouwen? :|quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:49 schreef Pumatje het volgende:
mannen..gedraag jullie vanavond. Ik ben moe
Que?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Positieve feedback in DM en negatieve in het publiek... gaat wat fout.
Ik ben er ook nogquote:
Jij bent ongetwijfeld ongesteld?quote:
Ben door nieuwe anticonceptie sinds december niet meer ongesteldquote:
Mag je in zo'n geval zeggen dat zwangerschap dan ook een bepaalde vorm van anti-conceptie is? Immers je hebt dan minimaal 9 maanden geen kans meer om zwanger te worden. Maar je hebt wel na die 9 maanden ineens een gigantische bloeding. Vergelijkbaar toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben door nieuwe anticonceptie sinds december niet meer ongesteld
En nee ik ben niet zwanger![]()
Waarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Mag je in zo'n geval zeggen dat zwangerschap dan ook een bepaalde vorm van anti-conceptie is? Immers je hebt dan minimaal 9 maanden geen kans meer om zwanger te worden. Maar je hebt wel na die 9 maanden ineens een gigantische bloeding. Vergelijkbaar toch?
Oja, net als de pil heeft het als bijwerking dat je er dik van word.
Of op een hoopquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:08 schreef EllaN het volgende:
"In a bunch" betekent in dit geval 'in de knoop'.
Just sayin'.
Thanksquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:16 schreef Lotusss het volgende:
Huisvrouw tip: elke aparte panty in een apart wasnetje
quote:
Heb jij niet van die kanten box-strings die op de handwas stand moeten?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:17 schreef EllaN het volgende:
'Panties' wordt in dit geval ondergoed mee bedoeld.
Just sayin'
Verder zal ik de tip onthouden.
Ook je nette kanten slipjes en bustehouders zou je eigenlijk in een wasnetje moeten doen om slijtage te voorkomen aan je ondergoed en aan de rest van de was.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:17 schreef EllaN het volgende:
'Panties' wordt in dit geval ondergoed mee bedoeld.
Just sayin'
Verder zal ik de tip onthouden.
Ben ik wel in DEF?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ook je nette kanten slipjes en bustehouders zou je eigenlijk in een wasnetje moeten doen om slijtage te voorkomen aan je ondergoed en aan de rest van de was.
Eerst bewijs produceren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:25 schreef AchJa het volgende:
Esses zijn VGB binnenkort ook ingetrokken wegens cokegebruik?
Zelfs DEF heren zullen wellicht ooit een wasje moeten doen inclusief ondergoed van de betreffende vriendin...quote:
Yeah, right...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zelfs DEF heren zullen wellicht ooit een wasje moeten doen inclusief ondergoed van de betreffende vriendin...
Alles bij elkaar flikkeren, wasmachine op veertig graden kort programma, klaar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zelfs DEF heren zullen wellicht ooit een wasje moeten doen inclusief ondergoed van de betreffende vriendin...
Mocht je er ooit een bh bijgooien dan zou ik die bh in een wasnetje of een kussensloop oid gooien... Die bh haakjes vernaggelen je kleding.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Alles bij elkaar flikkeren, wasmachine op veertig graden kort programma, klaar.
Daarom laat ik 'm eerst schoonlikken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:36 schreef Esses het volgende:
En heren, gooi er wat minder waspoeder bij en op 30 graden word het ook schoon. Scheelt je heel erg in de energierekening en overige kosten. Daarbij kan je natuurlijk wel je was op 60 graden wassen als je vriendin weer een schimmelinfectie heeft van je ongewassen penis na het zoveelste bivak! Voorkomt dat ze het snel weer terug krijgt!
Vergeet dan niet je vriendin om te ruilen als ze 40 word en de boel gaat hangen.quote:
Ik denk er elke dag aan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Vergeet dan niet je vriendin om te ruilen als ze 40 word en de boel gaat hangen.
Mijn was gaat op de kazerne standaard op 60 graden vol programma, thuis trouwens ook. En daarna in de droger op kastdroog ++ hoogste stand. Flikker maar mooi op met je milieu.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:36 schreef Esses het volgende:
En heren, gooi er wat minder waspoeder bij en op 30 graden word het ook schoon. Scheelt je heel erg in de energierekening en overige kosten. Daarbij kan je natuurlijk wel je was op 60 graden wassen als je vriendin weer een schimmelinfectie heeft van je ongewassen penis na het zoveelste bivak! Voorkomt dat ze het snel weer terug krijgt!
Eens. Dingen als schimmels, luis, schurft en dergelijke worden pas na minimaal 50 graden geneutraliseerd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:36 schreef Esses het volgende:
Daarbij raad ik ook de vaginale creme aan met inbrenghuls. Werkt uitstekend.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Eens. Dingen als schimmels, luis, schurft en dergelijke worden pas na minimaal 50 graden geneutraliseerd.
Ook primaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn was gaat op de kazerne standaard op 60 graden vol programma, thuis trouwens ook. En daarna in de droger op kastdroog ++ hoogste stand. Flikker maar mooi op met je milieu.
Ook slecht voor je portemonnaie natuurlijk. Kleren gaan langer mee op veertig graden. Die droger helpt ook niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn was gaat op de kazerne standaard op 60 graden vol programma, thuis trouwens ook. En daarna in de droger op kastdroog ++ hoogste stand. Flikker maar mooi op met je milieu.
Inbrenghuls?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:39 schreef Esses het volgende:
[..]
Daarbij raad ik ook de vaginale creme aan met inbrenghuls. Werkt uitstekend.
Als wachtmeester verdien je zat geld voor nieuwe kleding!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ook slecht voor je portemonnaie natuurlijk. Kleren gaan langer mee op veertig graden. Die droger helpt ook niet.
Lezen wat er staat, "mijn was"... dat betekent defensie meuk. Burger spul laat ik door een ander doen, zou dus ook niet weten op welke stand etc. dat gewassen wordt...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ook slecht voor je portemonnaie natuurlijk. Kleren gaan langer mee op veertig graden. Die droger helpt ook niet.
Je schat hem iets te hoog inquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als wachtmeester verdien je zat geld voor nieuwe kleding!
Neen.quote:
Sorry hoor, dat ik onder 'mijn was' ook de ballenknijpers die je thuis draagt versta.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lezen wat er staat, "mijn was"... dat betekent defensie meuk. Burger spul laat ik door een ander doen, zou dus ook niet weten op welke stand etc. dat gewassen wordt...
Hij draagt niets thuis. Daar loopt hij naakt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat ik onder 'mijn was' ook de ballenknijpers die je thuis draagt versta.
Zal z'n vrouw blij mee zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Hij draagt niets thuis. Daar loopt hij naakt.
Ook die gaan op de kazerne prima mee met de rest van de kermis.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat ik onder 'mijn was' ook de ballenknijpers die je thuis draagt versta.
Neen. Zo'n druiper veroorzaakt nogal wat dweilwerk door het hele huis.quote:
No shitquote:
Dan is ze met de kinderen naar voetbal, judo, vissen, hardlopen, macdonalds...quote:
Dan zijn die kinderen iig niet meer zo hyper als ze weer thuis zijn...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Dan is ze met de kinderen naar voetbal, judo, vissen, hardlopen, macdonalds...
Stel je voor, hebben ze net de buik vol, treffen ze AchJa thuis in z'n blote kont aan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan zijn die kinderen iig niet meer zo hyper als ze weer thuis zijn...
Mogen ze alweer naar de macdonalds.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Stel je voor, hebben ze net de buik vol, treffen ze AchJa thuis in z'n blote kont aan.
Krijgen ze zin in cocktailworstjes!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Stel je voor, hebben ze net de buik vol, treffen ze AchJa thuis in z'n blote kont aan.
Nadruk op worstJEsquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Krijgen ze zin in cocktailworstjes!
(sorry AchJa)
Whehehe.......quote:
Niksquote:
Nee, juist dat een-na-hoogste niveau is heul belangrijk voor een jou-hoer-nalist. Maar kom op zeg, een tentamen actualiteit? Kijk het nieuws, krijg een cijfer?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:30 schreef Pumatje het volgende:
Ik werd op mijn tentamen actualiteit gevraagd naar Friso... of de hoogste waarschuwing lawine gevaar was afgegeven.. blijkt het niveau 4 te zijn.
hoe moet ik dat nu weten als Hollandse jonge knaap.
Toch allemaal side information..
het niveau was nogal hoog ja.. hoe hoog precies lijkt me ondergeschikt aan het echte probleem op dit moment..dat ze daar naar vragen.
zo ff zeiken
Volgens mij werd aanvankelijk gemeld dat de hoogste waarschuwing was afgegeven.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:30 schreef Pumatje het volgende:
Ik werd op mijn tentamen actualiteit gevraagd naar Friso... of de hoogste waarschuwing lawine gevaar was afgegeven.. blijkt het niveau 4 te zijn.
het niveau was nogal hoog ja.. hoe hoog precies lijkt me ondergeschikt aan het echte probleem op dit moment..dat ze daar naar vragen.
zo ff zeiken
Maar dat was al niet meer actueel!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij werd aanvankelijk gemeld dat de hoogste waarschuwing was afgegeven.
bakkes trutquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, juist dat een-na-hoogste niveau is heul belangrijk voor een jou-hoer-nalist. Maar kom op zeg, een tentamen actualiteit? Kijk het nieuws, krijg een cijfer?
Zelfs met journalist vreten ze alles uit Wees eerlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:38 schreef Pumatje het volgende:
[..]
bakkes trut
Die journalisten zijn onmisbaar in een correct functionerende politiek.
Zonder journalistiek zouden de politici alles uitvreten zonder gecontroleerd te worden..
Ontslag of straf overplaatsing naar een functie naar keuze.quote:15% van het nieuws van de regering komt uit zelf vrijgegeven informatie.
Toch gaat in het nieuws 65 % van het nieuws over politiek, en leid het tot schandalen wat ontslag als gevolg heeft door misbruik van macht.
Maar dan nog...quote:Dat betekent dat 50% door de journalisten zelf moet worden uitgezocht....anders kwam het nooit in de openbaarheid
Geen dank...
Que? Een leuk setje daar besteld?quote:
En alle leugens in de huidige kranten... Ach, laten we die maar vergeten. Hoor en wederhoor kennen ze niet meer.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef Pumatje het volgende:
is dat nou je tegen argument? Dat we 50% van de informatie aan het volk brengen maar dat er nog steeds shit gebeurd? Ik zou zeggen, ga allen helpen! Wet van openbaarheid van informatie weet je wel..
Het kost vaak 30 telefoontjes en nep afspraken voordat je bepaalde documenten in handen krijgt omdat ze moeilijk doen,maar ze zijn verplicht alles in te laten zien als je dat wilt, maar niemand doet het!!
En ja qua straf..boeiend. Mensen komen het te weten in ieder geval.. dankzij Journalisten.
Schat dat nou maar op waarde, er zitten echt goede tussen.
Om heel eerlijk te zijn heb ik daar dus absoluut geen belang bij. Ik ben zelfs van mening dat wij niet bezig moeten gaan met het onbeperkt voorzien van het achterlijke volk met informatie. Veroorzaakt micromanagment en bestuurlijke inefficientiequote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:06 schreef Pumatje het volgende:
ach... het levert meer op dan het kwaad doet.
Ik zou zeggen help mee en doe het voor ?
Zeiken gelul.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:30 schreef Pumatje het volgende:
zo ff zeiken
All informed to teh max.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 @ 19:08 schreef God toegevoegd het volgende:
[...]
Tweede update:
Nobody gives a fuck.
Een of andere vent die vroeger lid van het Koninklijk Huis was besluit buiten de pistes te gaan met lawinegevaarfactor 4 van de 5 en komt... onder een lawine..
Goh..
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 @ 19:08 schreef God toegevoegd het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Krijgen ze zin in cocktailworstjes!
(sorry AchJa)
quote:
Geld gaat dus deels naar het uiterste professionele regeringsleger van Uganda en Sudan om meneer Kony op te pakkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:54 schreef Nibb-it het volgende:
M'n hele facebook volgespammed met eoa zielige kindjes-charity, ga je wat verder kijken naar waar het geld naartoe gaat... niet naar de kindjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |