Moge de beste winnen.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zodra de stok weer ri utrecht komt hehe
Aangezien Miendientje de hele middag bij mij op de bank zat is dat niet het geval.quote:
Dat kan ik ook niet weten hè..quote:Op zondag 18 maart 2012 19:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Aangezien Miendientje de hele middag bij mij op de bank zat is dat niet het geval.
zeg ff waar 'ie ligt danquote:Op woensdag 21 maart 2012 01:57 schreef NoBody122 het volgende:
TR gemacht. TT mag zo langszamerhand wel eens aan worden gepast.
Istie verplaatst dan?quote:Op woensdag 21 maart 2012 01:57 schreef NoBody122 het volgende:
TR gemacht. TT mag zo langszamerhand wel eens aan worden gepast.
Pak gewoon die uit de wiki, die is bijgewerktquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
zeg ff waar 'ie ligt danDan kan ik dat doen
ik heb geen fiets of auto en tis me net iets te ver lopen van de bushalte. mijn God wat ligt dat ding in de middle of nowhere!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:39 schreef BELASTING het volgende:
Nog niemand die 'm uit het pracht en praal van Fryslân gehaald heeft?
mmm, dat valt idd nog wel mee....misschien, heel misschien dat ik em zaterdag dan ga halen....weet alleen nog niet waar ik em neer ga leggen dan.....wordt of gelderland of ik trein naar noord groningen...quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:11 schreef Miendientje het volgende:
Dichtstbijzijnde bushalte ligt op iets van 600 meter en de andere op 750 meter, dat valt toch wel mee?
En Lemsterland, Het Bildt en Ferwerderadeel dan?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:20 schreef NoBody122 het volgende:
Naar Menameradiel zou een mooie volgende verplaatsing zijn. Weliswaar geen grote afstand, maar dan is Fryslân helemaal groen
Ga 'm maar halen!quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
Laat em maar ff naar Schiedam komen jongens
Die noemde je niet in je suggestie-post eind vorige weekquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En Lemsterland, Het Bildt en Ferwerderadeel dan?
Is het Fok!Aambeeld inmiddels gereed voor gebruik? Goed omwisselmoment nu, naar wij dachten.quote:
waarom moet dat ding omgewisseld worden? Deze is toch goed?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:59 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Is het Fok!Aambeeld inmiddels gereed voor gebruik? Goed omwisselmoment nu, naar wij dachten.
Dat klopt, toen ging het om regio Leeuwardenquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:50 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Die noemde je niet in je suggestie-post eind vorige week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |