Doen alsof ik dronken ben en dan hun geld jatten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goedkoop vrouwen dronken voeren en daarna verleiden
Gvd je was me voor.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik drink alleen wijn. Kost 1.99 per fles.
The Thing.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand. Noem een goede film NU die ik nog niet gezien heb en direct ga downloaden voor het te laat is.
in the name of the fatherquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand. Noem een goede film NU die ik nog niet gezien heb en direct ga downloaden voor het te laat is.
Zuurpruim.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smileys in een TT is als een blinde kaart laten lezen wat een tyfus TT
Amen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is met recht de beste sc van heel fok![]()
joden,kakkerlakken,tukkers, psv en mono komen samen hier
Als je slim bent ga je naar een feest van een ander. Laat je een chick daar bezopen worden en ga je vervolgens naar de kroeg om daar je slag te slaan en mee naar huis te gaan. Ben je het minste geld kwijt met optimaal rendement.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:09 schreef Monopoly het volgende:
Jojoortje mag mij altijd bestelen van mijn zuurverdiende centen. In ruil voor sex dan wel.
SOUND OF MUSIC.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
Alleen missen we J0rdiii..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
We voelen/vullen elkaar aan!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wist dat je daar over zou beginnen
Nou zijn pics niet hoorquote:
Kunnen jullie gvd eens ophouden over die kut-film. Elke keer als ik dit vraag komt die film als eerste langs.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kunnen jullie gvd eens ophouden over die kut-film. Elke keer als ik dit vraag komt die film als eerste langs.Of ben jij het gewoon die steevast alleen maar die film noemt GGMM?
quote:
Ja, ik trol subtiel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kunnen jullie gvd eens ophouden over die kut-film. Elke keer als ik dit vraag komt die film als eerste langs.Of ben jij het gewoon die steevast alleen maar die film noemt GGMM?
Ja Jojoortje. Noem je mij nu indirect een homo? Is het soms niet oke voor een hetero-man om te genieten van het Nationaal Songfestival? Is dat wat je zegt? Nou?quote:
1 fles wijn, halve gram sos, 2 doppen ghb en 4 halve liters bier, ben ik harem?quote:
Als we afspreken wil ik wel je wel alten voelen hoeveel man ik ben.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Neee, dat doe ik alleen met lekkere en echte mannen.
dit is hoe heet ze ook al weer?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
En voor een Marokkaanse heeft een echte man overal en vooral veel haar?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Esperanzaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dit is hoe heet ze ook al weer?
die chick die in klb en onz zat, en die over lekkere oude mannen zat te lullen de hele tijd
Sansoufi oid?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
die chick die in klb en onz zat, en die over lekkere oude mannen zat te lullen de hele tijd
Sansoufiquote:
Euh ja?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja Jojoortje. Noem je mij nu indirect een homo? Is het soms niet oke voor een hetero-man om te genieten van het Nationaal Songfestival? Is dat wat je zegt? Nou?
Wijf. Anders tyf jij lekker op met je belerende toontje. Drank is helemaal niet haram. Er staat in de Koran alleen dat je je eigen lichaam niet mag beschadigen. Zolang je niet veel drinkt is er in principe niks aan de hand. Er zijn zelfs studies die aantoonden dat alcohol een gunstige impact op je gezondheid kan hebben, mits met mate gedronken.quote:
Deze manquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wijf. Anders tyf jij lekker op met je belerende toontje. Drank is helemaal niet haram. Er staat in de Koran alleen dat je je eigen lichaam niet mag beschadigen. Zolang je niet veel drinkt is er in principe niks aan de hand. Er zijn zelfs studies die aantoonden dat alcohol een gunstige impact op je gezondheid kan hebben, mits met mate gedronken.
sanasouffiquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Post een foto, dan post ik een foto van m'n dollo. Is hij hard, dan ben ik geen homo. Is hij slap dan ben ik homo of jij bent lelijk.quote:
ja was al genoemd mongoolquote:
Nee, spreek niet met Hollandse mannen af.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als we afspreken wil ik wel je wel alten voelen hoeveel man ik ben.
En elke keer weer zo irritant maar een geweldige trollquote:
Ik ben Iers bitchquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee, spreek niet met Hollandse mannen af.
Ik heb een islamitische achternaam.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee, spreek niet met Hollandse mannen af.
Klopt. Rode wijn schijnt goed voor de aderen ofzo te zijn?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wijf. Anders tyf jij lekker op met je belerende toontje. Drank is helemaal niet haram. Er staat in de Koran alleen dat je je eigen lichaam niet mag beschadigen. Zolang je niet veel drinkt is er in principe niks aan de hand. Er zijn zelfs studies die aantoonden dat alcohol een gunstige impact op je gezondheid kan hebben, mits met mate gedronken.
Jaloerse pikquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
kut ttdat komt hier binnen krijgt gelijk zijn eigen tt
Nee echt nietquote:
Dat was een mooie troll jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee echt niet
Dat weet je want dat verhaal heb ik verteld
Ik was donthate
Kut twitter ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat jouw beste vriend Adriaan heet.
Ik denk ons Haageneesjequote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achterlijke vent, die waarschijnlijk de Koran nooit opengehad heeft maar mij denkt de les te kunnen wijzen. Kan je de soera geven waarin staat dat alcohol halal is? Kan je me oo daarvan de tafsir geven? En vervolgens de overleveringen van de profeet waarin hij alcohol goedkeurde. Bah, op jou en die smerige leugens die jij nu verspreidt over de islam. De islam en Koran is erg duidelijk over alcohol, namelijk dat het niet toegestaan is. Nu niet, nooit niet. En nu je hol weer in.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Post een foto, dan post ik een foto van m'n dollo. Is hij hard, dan ben ik geen homo. Is hij slap dan ben ik homo of jij bent lelijk.
Zomfgquote:
Haagsepietjequote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Achterlijke vent, die waarschijnlijk de Koran nooit opengehad heeft maar mij denkt de les te kunnen wijzen. Kan je de soera geven waarin staat dat alcohol halal is? Kan je me oo daarvan de tafsir geven? En vervolgens de overleveringen van de profeet waarin hij alcohol goedkeurde. Bah, op jou en die smerige leugens die jij nu verspreidt over de islam. De islam en Koran is erg duidelijk over alcohol, namelijk dat het niet toegestaan is. Nu niet, nooit niet. En nu je hol weer in.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Achterlijke vent, die waarschijnlijk de Koran nooit opengehad heeft maar mij denkt de les te kunnen wijzen. Kan je de soera geven waarin staat dat alcohol halal is? Kan je me oo daarvan de tafsir geven? En vervolgens de overleveringen van de profeet waarin hij alcohol goedkeurde. Bah, op jou en die smerige leugens die jij nu verspreidt over de islam. De islam en Koran is erg duidelijk over alcohol, namelijk dat het niet toegestaan is. Nu niet, nooit niet. En nu je hol weer in.
McIdiot?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb een islamitische achternaam for real.
Jammer je begon zo subtiel dit is gewoon overdaad.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Tfoe.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mono is de eerste man die je aan het soppen krijgt en gelijk een ttquote:
Ga de uitdaging aan dan en kom met de soera en tafsir waarin jouw stelling ondersteundt wordt, achterlijk mens. Yallah, geef me een vers waarin dat staat, met die grote praatjes van je. Je wint het niet, aangezien de Koran duidelijk is over khamr, alcohol.quote:
St PatricksDayquote:
Leer je geschiedenis kuthoer.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ga de uitdaging aan dan en kom met de soera en tafsir waarin jouw stelling ondersteundt wordt, achterlijk mens. Yallah, geef me een vers waarin dat staat, met die grote praatjes van je. Je wint het niet, aangezien de Koran duidelijk is over khamr, alcohol.
Ja en? Monoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mono is de eerste man die je aan het soppen krijgt en gelijk een tt
GGMM moet dat wel eerst aan zijn ouders vragen hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
St PatricksDay![]()
Iedereen is welkom van deze sc voor deze dag bij mijn ouders
Mietje... is het zo moeilijk om met een soera uit de Koran te komen waarmee jij je gelijk kan halen? Of weet je gewoon dat je er flink naast zit. Hahaha, LOSER.quote:
He, stop gewoon met het voeren van een discussie joh..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ga de uitdaging aan dan en kom met de soera en tafsir waarin jouw stelling ondersteundt wordt, achterlijk mens. Yallah, geef me een vers waarin dat staat, met die grote praatjes van je. Je wint het niet, aangezien de Koran duidelijk is over khamr, alcohol.
GGMM is sowieso welkomquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM moet dat wel eerst aan zijn ouders vragen hoor.
Vergelijk mij niet met 3M1N3M.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM moet dat wel eerst aan zijn ouders vragen hoor.
De kromme want ze kwam binnen met of ik in Enschede woon en waarquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haagsepietjeof de kromme
Nee ik bedoelde sansoufi gap
Wat doe jij eigenlijk hier?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mietje... is het zo moeilijk om met een soera uit de Koran te komen waarmee jij je gelijk kan halen? Of weet je gewoon dat je er flink naast zit. Hahaha, LOSER.
Je weet dat dit een VBL Slowchat is he? Ik neem aan dat je het weet en anders weet je het nu. Bij deze pleur je dan ook maar lekker op met je belerende toontje. Ik laat me de les niet lezen door een of ander onderdrukt wijf dat in real life niet voor zichzelf durft op te komen en ter compensatie 's nachts op Fok! mensen met een belerende toon loopt te beoordelen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
De quran letterlijk interpreterenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mietje... is het zo moeilijk om met een soera uit de Koran te komen waarmee jij je gelijk kan halen? Of weet je gewoon dat je er flink naast zit. Hahaha, LOSER.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet dat dit een VBL Slowchat is he? Ik neem aan dat je het weet en anders weet je het nu. Bij deze pleur je dan ook maar lekker op met je belerende toontje. Ik laat me de les niet lezen door een of ander onderdrukt wijf dat in real life niet voor zichzelf durft op te komen en ter compensatie 's nachts op Fok! mensen met een belerende toon loopt te beoordelen.
Als jij zo volgens de letter van de Koran wilt leven dan keur je pedofilie vast ook goed? Dat deed meneer de profeet toch ook?
Ploffie is wel lekkerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De kromme want ze kwam binnen met of ik in Enschede woon en waar![]()
Of Stok heeft weer een plofje gehad.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet dat dit een VBL Slowchat is he? Ik neem aan dat je het weet en anders weet je het nu. Bij deze pleur je dan ook maar lekker op met je belerende toontje. Ik laat me de les niet lezen door een of ander onderdrukt wijf dat in real life niet voor zichzelf durft op te komen en ter compensatie 's nachts op Fok! mensen met een belerende toon loopt te beoordelen.
Als jij zo volgens de letter van de Koran wilt leven dan keur je pedofilie vast ook goed? Dat deed meneer de profeet toch ook?
Dit zou wel een toffe VBL-meet zijn ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik kom wel op St. Patricksday langs hoor steven
En terecht. Achterlijk wijf. Beter worden al die idiote reacties direct verwijderd. Fok! moet geen podium voor achterlijke geloofsfanatici zijn die de gelegenheid geven voor bashers. (Hoewel in dit geval terecht)quote:
Jij krijgt sowieso uitnodiging voor ek wedstrijd Ierland bij huize Stevenmac26 zijn oudersquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik kom wel op St. Patricksday langs hoor steven
allemaal aan de guinness en murphysquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit zou wel een toffe VBL-meet zijn ja.
Doe es normaal tegen Jojoortje, snol.quote:
Oeh ja!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit zou wel een toffe VBL-meet zijn ja.
Je weet dat dit of wel Madame, Stok, De kromme.. was toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En terecht. Achterlijk wijf. Beter worden al die idiote reacties direct verwijderd. Fok! moet geen podium voor achterlijke geloofsfanatici zijn die de gelegenheid geven voor bashers. (Hoewel in dit geval terecht)
Nee ik ga nog steeds voor die Esperzana wat dan ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je weet dat dit of wel Madame, Stok, De kromme.. was toch?
Kuch kuch en dat is dan zogenaamd liberaal? Donder lekker op met die zogenaamde vrijheid van jou. Vrijheid voor jou ja, maar andersdenkenden krijgen die vrijheid van mensen van jouw allooi niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En terecht. Achterlijk wijf. Beter worden al die idiote reacties direct verwijderd. Fok! moet geen podium voor achterlijke geloofsfanatici zijn die de gelegenheid geven voor bashers. (Hoewel in dit geval terecht)
Die is ook gek ja shit die moet niet weten waar ik woonquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ik ga nog steeds voor die Esperzana wat dan ook.
Ik ben in Hong Kong dan, kijk ik daar welquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:26 schreef stevenmac26 het volgende:
St PatricksDay is dit jaar met rugby van de six nations met Ierland-Engeland
Hou even op, dit is VBLquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Kuch kuch en dat is dan zogenaamd liberaal? Donder lekker op met die zogenaamde vrijheid van jou. Vrijheid voor jou ja, maar andersdenkenden krijgen die vrijheid van mensen van jouw allooi niet.
Dit mag je sowieso niet missen, jij bent wel redelijke rugby fan heb ik vernomenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben in Hong Kong dan, kijk ik daar wel
?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je weet dat dit of wel Madame, Stok, De kromme.. was toch?
Zal ook niet gebeuren denk ik, al mijn vrienden daar kijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit mag je sowieso niet missen, jij bent wel redelijke rugby fan heb ik vernomen
Onterecht Jojo.. lees even terugquote:
quote:
Oeh pikant voor ons Steven!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:26 schreef stevenmac26 het volgende:
St PatricksDay is dit jaar met rugby van de six nations met Ierland-Engeland
Nice ouwequote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal ook niet gebeuren denk ik, al mijn vrienden daar kijken
Een rel kloontje van iemand,quote:
Ik zit klaar in Ierland shirtquote:
Sowiesoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
En we zijn lekker allemaal tegen Engeland
Rook zequote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:32 schreef Monopoly het volgende:
Ik verhuis weer even naar de NB, dit gaat te snel en ik ga nog een jointje roken nu, dus dat word niets meer
fijne avond allemaal
Monoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:32 schreef Monopoly het volgende:
Ik verhuis weer even naar de NB, dit gaat te snel en ik ga nog een jointje roken nu, dus dat word niets meer
fijne avond allemaal
NB?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:32 schreef Monopoly het volgende:
fijne avond allemaal
Niet zo mieterig doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jojoor zorg je wel dat een Fa eerst die post van dat enge mens te zien krijgt?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
En we zijn lekker allemaal tegen Engeland
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso
Mijn opa was al boos dat we voor engelse voetbalclubs waren![]()
Maarja, oude Ira kapitein weet niet beter
In het begin vogelt het ding effe uit waar ik woonquote:
Neuken?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:34 schreef Muto het volgende:
Ga staan als je voor Jojoortje bent. Ga staan, als je voor Jojoortje bent
Dat nachtbagger is echt niet tof inderdaad heel ONZ al sinds 2005 niet meer.quote:
Nee dankje.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Zojuist een onrein varken genoemd die zal wegrotten in een graf komt toch harder aan dan ik dacht... Ik denk dat ik 4lf zijn stereotype wat hij over mij heeft maar ff ga uitvoeren.
ging nog al ver ja en dat woont bij mij in de buurtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Zojuist een onrein varken genoemd die zal wegrotten in een graf komt toch harder aan dan ik dacht... Ik denk dat ik 4lf zijn stereotype wat hij over mij heeft maar ff ga uitvoeren.
Maar gelukkig wel zó gecensureerd dat kinderen er geen touw meer aan vast konden knopen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bij DWDD lieten ze zien hoe dat moet
Denk je?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar gelukkig wel zó gecensureerd dat kinderen er geen touw meer aan vast konden knopen.
In de nacht herhaling die ik net met mijn broertje heb gezien niet anders die ging nog nooit zo snel naar bed.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar gelukkig wel zó gecensureerd dat kinderen er geen touw meer aan vast konden knopen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ging nog al ver ja en dat woont bij mij in de buurt
Je had ja moeten zeggen. Ik had zo'n goed antwoord gehad.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:38 schreef Muto het volgende:
Jojoortje jojoortje, jojoortje jojoortje, jojoortje jojoortje, je liep een blauwtje op.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Oh. Ik maakte een grapje. Tuurlijk wil ik. Hihi.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je had ja moeten zeggen. Ik had zo'n goed antwoord gehad.
Hapquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je had ja moeten zeggen. Ik had zo'n goed antwoord gehad.
Grapje ik wil lekker niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh. Ik maakte een grapje. Tuurlijk wil ik. Hihi.
Oh.quote:
Israel hier ver vandaanquote:
uiteraard mattiequote:
Jij bent pas voor Twente sinds de laatste jaren tochquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn poging voor jou met Dromenvanger is dusdanig mislukt dat ik niet meer durf.
Ja daar wonen Superjoden!quote:
Als ze maar voor Ajax zijn!!!quote:
Nee is andere kant van hoofdtribune, je zit wel goed daar ouwequote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:42 schreef Smoofie het volgende:
Eey steve, ik kom vaak op 103, maar weet jij wat 110 is? TOch niet de spelersvrouwen heh
?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ze maar voor Ajax zijn!!!
Amsterdam,Amsterdam,Amsterdam
Ik kom ook vaak op teletekstpagina 103.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:42 schreef Smoofie het volgende:
Eey steve, ik kom vaak op 103, maar weet jij wat 110 is? TOch niet de spelersvrouwen heh
?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij bent pas voor Twente sinds de laatste jaren toch
Dat is ook een joden nummerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
zingen ze dat echt jaach bij Twente gaan ze aan de hasj coke en pillen...
Nou ik stak eens een joint op daar...
Dat vind ik het achterlijkste wat ik tot nu toe gehoord heb in een stadion. Op dat klapvee van AZ na danquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar Steven doe jij mee aan het OEH AH OEH AH?
Nope, ik sta 128, f-sidequote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar Steven doe jij mee aan het OEH AH OEH AH?
Het ergste is toch wel als je niks hoort... zoals bij PSVquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat vind ik het achterlijkste wat ik tot nu toe gehoord heb in een stadion. Op dat klapvee van AZ na dan
Bamquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het ergste is toch wel als je niks hoort... zoals bij PSV
Serieus hebben ze YNWA van Feyenoord en Hasj Coke en pillen van Ajax gejat ja,..quote:
of oproepen via voetbalprimeur en voetbalzone om te gaan zingen, zoals bij psvquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eindhoven is al dichtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bamjammer dat hier toch geen PSVérs rondspoken
Liever niks dan die prehistorische kretenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee? Doen ze dat echt?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
of oproepen via voetbalprimeur en voetbalzone om te gaan zingen, zoals bij psv
Het dieptepunt vond ik die Anfield poort die opeens bij De Grolsch Veste stondquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Serieus hebben ze YNWA van Feyenoord en Hasj Coke en pillen van Ajax gejat ja,..
en kom op Enschede op de wijs van Mark van Bommel breekt je been. kunnen niets zelf verzinnen
Het spontane is er sowieso overal af, het is mij allemaal iets te gedirigeerd, bij alle clubsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Liever niks dan die prehistorische kreten
jaquote:
quote:
Die schotse is 10x mooier dan de engelse manquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit gaat op een of andere manier echt heel erg diep. Weet niet wat het is, maar hier kan ik echt tranen van in m'n ogen krijgen. (heb ook Schotse voorouders dus misschien zit er daar heel diep van binnen nog iets dat daar voor zorgt.)
Sowieso is het Engelse volkslied prachtig, maar dat Schotse is ook echt geweldig man. Daar zit echt net een beetje meer doorleefdheid, droefenis, melancholie ofzo in. Ik weet niet, maar het is geweldig.
Doedelzakken![]()
![]()
![]()
![]()
Paar trommeltjes erbij
Ja maar zelf iets verzinnen is toch beter dan gewoon jat werk..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ach die liedjes zijn nog geen eens songfestivalniveau, bij geen enkele club niet.
Dat is dus eigenlijk wat ik wil zeggen, maar het niet echt durf ofzo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die schotse is 10x mooier dan de engelse man
Nu filmpie op. Miss nog ff een chick hosselen en dan naar bed.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Jezus Christus te paard het is alweer 2:00 toch weer 2 uur in dit topiek verspeeld
Het mooiste moment had ik in de kuip toen een kleine jongetje ''dat zijn de homo's we do '' begon te zingenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:51 schreef Muto het volgende:
Ja onze kuip, ik zag hem duizend keren
Dat silhouet wordt nooit meer uit mijn hart gewist
En geloof me, waar je ook mag gaan
Je blijft houden van die naam
Zo´n sterke band heeft niemand ooit gehad
Welke film?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu filmpie op. Miss nog ff een chick hosselen en dan naar bed.
Schotse krijg ik ook kippevel van man, die band die speeltquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is dus eigenlijk wat ik wil zeggen, maar het niet echt durf ofzo.
Weet ik nog niet. Ik weet gewoon totaal niet wat ik moet downloaden. Het moet een goede film zijn, anders zit ik liever op Fok!.quote:
Total Recall met Arnold Schwarzeneggerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik weet gewoon totaal niet wat ik moet downloaden. Het moet een goede film zijn, anders zit ik liever op Fok!.
Dat bedoel ik. Ik ben geloof ik ook een van de weinige Nederlanders die echt houdt van bagpipes.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Schotse krijg ik ook kippevel van man, die band die speelt
Mijn oom is met zijn band wereldkampioen geweest 4jaar terug met bagpipesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik ben geloof ik ook een van de weinige Nederlanders die echt houdt van bagpipes.
Oh...cool! Kan ik die band op youtube zien of weet je toevallig nog waar ik een goede cd met zo'n band kan kopen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn oom is met zijn band wereldkampioen geweest 4jaar terug met bagpipes![]()
Samen met de band dan he
pm je adres en ik stuur wat cd's opquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh...cool! Kan ik die band op youtube zien of weet je toevallig nog waar ik een goede cd met zo'n band kan kopen?
Een echte Ier ja, paspoort en alquote:
Tof lekker rondscheuren en banken overvallenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een echte Ier ja, paspoort en al
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tof lekker rondscheuren en banken overvallen
ik koos altijd het goeie einde
VI is als Top Gear ook Jeremy Clarkson zijn mening over een auto is totaal subjectief maar desalniettemin leuk. Al is dit met voetbal wel iets lastiger om zo te zien door de gevoelens die ik er zelf bij hebquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een hypocriete lul is die Derksen ook... Cock Jol helemaal afmaken omdat het ongepast zou zijn, en Cookie ophemelen
F-side die adressen achterhaald van Feyenoorders en dan nog Iers ook... Ik ben weg hier slaap ze.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een echte Ier ja, paspoort en al
Ik heb Top Gear nog nooit gezienquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VI is als Top Gear ook Jeremy Clarkson zijn mening over een auto is totaal subjectief maar desalniettemin leuk. Al is dit met voetbal wel iets lastiger om zo te zien door de gevoelens die ik er zelf bij heb
Bij Playboy en Dwayne vermoorde ik altijd Playbox maar bij jou broers weet ik het niet man ik koos altijd maar voor de corrupte agent. Je zus is een hoer trouwens die wou nooit neukenquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb je ook een hekel aan die club uit Enschede?
Ja die K* club die gaat met alle winden mee.
Duurt maar even blijft niet leven .
Volgend jaar weer onderaan
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij Playboy en Dwayne vermoorde ik altijd Playbox maar bij jou broers weet ik het niet man ik koos altijd maar voor de corrupte agent. Je zus is een hoer trouwens die wou nooit neuken
Wat een kut wijf he..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga zo pitten
5 halve liters, fles wijn, paar doppen ghb en halfje sos werken niet helemaal
quote:
Wel halve liters Grolsch Kanon he?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga zo pitten
Ik moet oppassen ouwe, had ik al toegezegd aan mijn broerquote:
Amstelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel halve liters Grolsch Kanon he?
GHB met alcohol is een combinatie welke ik geeneens ga uitproberen. Wat dat betreft ben ik ook niet echt een proefkonijn... snap je hem proefkonijn hahaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga zo pitten
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel halve liters Grolsch Kanon he?
Mikey lekker nummertje. Alleen de tekst is een beetje cliché. Ofnee...ik zeg het verkeerd. De muziek is te cliché voor de tekst. (op het begin na)quote:
Een eckte jood dusquote:
Mietjequote:
Dan ga ik ook nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet oppassen ouwe, had ik al toegezegd aan mijn broer
Sowieso, 3 gouden sterren en afca op mijn armquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een eckte jood dus
[..]
Mietje
Moet wel zeggen dat de enige keer dat ik het heb gedronken het blikje nota bene half lauw was. Sindsdien gewoon niet meer gedronken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een eckte jood dus
[..]
Mietje
Die komt nogquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan ga ik ook niet. Al is DV dan veilig van jou
.
Wel waar maar blijft heerlijk al zat ik na 4glazen Whiskey al te kotsen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mikey lekker nummertje. Alleen de tekst is een beetje cliché. Ofnee...ik zeg het verkeerd. De muziek is te cliché voor de tekst. (op het begin na)
Kanon moet je absoluut koud drinkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat de enige keer dat ik het heb gedronken het blikje nota bene half lauw was. Sindsdien gewoon niet meer gedronken.
Zeker.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel waar maar blijft heerlijk al zat ik na 4glazen Whiskey al te kotsen.
Goeie genade wat een lekker dingquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker.
Nummertje om ff tot je positieven te komen:
Alleen de eckte zullen waarderen.
Ze zingt mooi.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker.
Klinkt goed hoor. Daar zet ik Behemoth wel ff voor stilquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |