Klopt, een terecht ban overigens.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alleen jij weet de echte betekenis vriend, en dat leverde je een ban op
Hoe oud ben je ? ik bedoel luister je naar je ouders omdat je nog thuis woont of krijg je anders problemen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Niet zo zo selectief lezen. Ik mag het niet van MIJN OUDERS. Van God zou ik met elk nationaliteit mogen trouwen, mits de man in kwestie maar gelovig is. Van mijn ouders mag ik slechts met een Marokkaan trouwen.
Ik ga hier niet meer wegquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Soms moet ik Steven even komen etteren
Hij hangt hier uit, dus ik kom ook even buurten
Maar wel baas dat je dat gewoon toegeeft en het uitpraat. Daar was ik altijd te trots voorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, een terecht ban overigens.Dom van mij.
Krijg je daar wel een positieve note voor?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar wel baas dat je dat gewoon toegeeft en het uitpraat.
Maar bén je gelovig of wordt je gelovig? Zou het voor God niet veel makkelijker zijn om iedereen standaard gelovig te programmeren? Dat is blijkbaar niet het geval gezien alle dwang en onderwijzende instanties op geloofsgebied die nodig blijken te zijn. Dan kom ik tot de conclusie dat geloof cultuur is en dus aangeleerd en een product van mensen en niet van God?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Niet zo zo selectief lezen. Ik mag het niet van MIJN OUDERS. Van God zou ik met elk nationaliteit mogen trouwen, mits de man in kwestie maar gelovig is. Van mijn ouders mag ik slechts met een Marokkaan trouwen.
Vind je een unban niet voldoende?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Krijg je daar wel een positieve note voor?
Zegt meer over hun dan over mij.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind jij het niet erg dat mensen jou Johoretje noemen?
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had 'of doe je maar alsof' beter kunnen vervangen met 'of ben ik nou zo slim'. Het blijft een VBL-SC he.
Nice bitch.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Soms moet ik Steven even komen etteren
Hij hangt hier uit, dus ik kom ook even buurten
Jawel, maar een positieve note had ik ook wel leuk gevonden.quote:
Zou zomaar kunnen ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jawel, maar een positieve note had ik ook wel leuk gevonden.Misschien kan jij dat wel geven, nu..
Nee, dankje. Laat ik aan jou over.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tradities zijn erom gebroken te worden. Ook jij kan net als al je Twentse vriendinnen gewoon boerin worden.
de beste zitten hierquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets mis mee, hier zitten wel toffe users!
Ik drink alleen wijn. Kost 1.99 per fles.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik zou Jojoortje wel een keer willen meeten. Biertje drinken, ze lijkt me een toffe dame.
Ik heb het idee dat je wat vijandig overkomt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee, dankje. Laat ik aan jou over.
Er zijn grenzen hoor mijn seksualiteit ligt erg gevoelig en mij een boerin noemen vind ik not dun...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee, dankje. Laat ik aan jou over.
Goedkoop vrouwen dronken voeren en daarna verleidenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik drink alleen wijn. Kost 1.99 per fles.
Ik doe mee.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vanaf nu levert het idd een note op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |