het lukte nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:00 schreef Monopoly het volgende:
Steven, heb je nog G roesje gehad vannacht ?
En omdat Ajax.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Johoretje is sowieso samen met flippiee de enige toffe wijven op fok omdat ze voetbal chicks zijn, daar heb je wat aan
Ik was er ook één van.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Please ik laat me niet wegsturen door een paar downies [ afbeelding ]
God was liefde toch? Hoe kan hij een verstandshuwelijk met alle problemen van dien verkiezen boven echte liefde?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jammer en naar voor je. Misschien in het vervolg bij Nederlandse meiden houden? Dat maakt het gewoon makkelijker voor je. Of denk je daar anders over?
Nee, mag niet met iedereen trouwen, slechts met een Marokkaan en bij hoge uitzondering wellicht een ander soort Arabier.
Doe eens rustig joh, is een normale vraagquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee, net 1 jaar nou goed? Werkelijk waar, ben je echt zo dom of doe je maar alsof?
flippiee is az en feyenoord, jij bent baas daar inquote:
thats mequote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:00 schreef Monopoly het volgende:
Dinsdag weer drinken met de enige Jood die ik aardig vind
Hé...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Please ik laat me niet wegsturen door een paar downies [ afbeelding ]
Niet zo zo selectief lezen. Ik mag het niet van MIJN OUDERS. Van God zou ik met elk nationaliteit mogen trouwen, mits de man in kwestie maar gelovig is. Van mijn ouders mag ik slechts met een Marokkaan trouwen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
God was liefde toch? Hoe kan hij een verstandshuwelijk met alle problemen van dien verkiezen boven echte liefde?
Monopoly hier?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jammer dat ze jou een mongool vinden
Je had 'of doe je maar alsof' beter kunnen vervangen met 'of ben ik nou zo slim'. Het blijft een VBL-SC he.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee, net 1 jaar nou goed? Werkelijk waar, ben je echt zo dom of doe je maar alsof?
alleen jij weet de echte betekenis vriend, en dat leverde je een ban opquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind jij het niet erg dat mensen jou Johoretje noemen?
Tradities zijn erom gebroken te worden. Ook jij kan net als al je Twentse vriendinnen gewoon boerin worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Niet zo zo selectief lezen. Ik mag het niet van MIJN OUDERS. Van God zou ik met elk nationaliteit mogen trouwen, mits de man in kwestie maar gelovig is. Van mijn ouders mag ik slechts met een Marokkaan trouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |