quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmm misschien een ongepast moment om het te zeggen maar ik denk dat jij ook maar met je vriend moet opbreken Jojoortje. Ik heb zojuist Skype geinstalleerd dus ik sta eindelijk open voor onze cyberrelatie
[..]
Het is dus echt zo ernstig... de tyfus... ik vind je nog rustig
Jammer en naar voor je. Misschien in het vervolg bij Nederlandse meiden houden? Dat maakt het gewoon makkelijker voor je. Of denk je daar anders over?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb ooit een koerdische vriendin gehad stiekem maar dat had geen toekomst ..
Mag jij wel met iedereen trouwen ?
Ben je nou een troll?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jammer en naar voor je. Misschien in het vervolg bij Nederlandse meiden houden? Dat maakt het gewoon makkelijker voor je. Of denk je daar anders over?
Nee, mag niet met iedereen trouwen, slechts met een Marokkaan en bij hoge uitzondering wellicht een ander soort Arabier.
Ja, we kregen een beetje het gevoel dat je chagrijnig was toen je weggestuurd werd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:57 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een complimenten op de vrijdagavond. Ik ga bijna naast mijn schoenen lopen.
Lullig voor jequote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jammer en naar voor je. Misschien in het vervolg bij Nederlandse meiden houden? Dat maakt het gewoon makkelijker voor je. Of denk je daar anders over?
Nee, mag niet met iedereen trouwen, slechts met een Marokkaan en bij hoge uitzondering wellicht een ander soort Arabier.
Terecht.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, vind het eng om het te gebruiken
Jammer dat ze jou een mongool vindenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Johoretje is sowieso samen met flippiee de enige toffe wijven op fok omdat ze voetbal chicks zijn, daar heb je wat aan
Je bent verliefd of je bent het niet toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Daarbovenop heb ik het idee dat haram vooral een term is die door westerse moslims te pas en te onpas wordt gehanteerd als een moreel trapje om zichzelf als moreel superieur te profileren.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hasj niet hoor als ik zo rondkijk elke dag,
hou je bek smerige neprotterdammerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jammer dat ze jou een mongool vinden
Karina.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Johoretje is sowieso samen met flippiee de enige toffe wijven op fok omdat ze voetbal chicks zijn, daar heb je wat aan
karina is oudquote:
Please ik laat me niet wegsturen door een paar downiesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, we kregen een beetje het gevoel dat je chagrijnig was toen je weggestuurd werd.
Ouders en broer komen er vandaan, ik enkel nationaliteitquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:59 schreef Grifte het volgende:
Had je nou ook in Ierland gewoond Steven, of enkel nationaliteit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |