De quran letterlijk interpreterenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mietje... is het zo moeilijk om met een soera uit de Koran te komen waarmee jij je gelijk kan halen? Of weet je gewoon dat je er flink naast zit. Hahaha, LOSER.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet dat dit een VBL Slowchat is he? Ik neem aan dat je het weet en anders weet je het nu. Bij deze pleur je dan ook maar lekker op met je belerende toontje. Ik laat me de les niet lezen door een of ander onderdrukt wijf dat in real life niet voor zichzelf durft op te komen en ter compensatie 's nachts op Fok! mensen met een belerende toon loopt te beoordelen.
Als jij zo volgens de letter van de Koran wilt leven dan keur je pedofilie vast ook goed? Dat deed meneer de profeet toch ook?
Ploffie is wel lekkerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De kromme want ze kwam binnen met of ik in Enschede woon en waar![]()
Of Stok heeft weer een plofje gehad.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet dat dit een VBL Slowchat is he? Ik neem aan dat je het weet en anders weet je het nu. Bij deze pleur je dan ook maar lekker op met je belerende toontje. Ik laat me de les niet lezen door een of ander onderdrukt wijf dat in real life niet voor zichzelf durft op te komen en ter compensatie 's nachts op Fok! mensen met een belerende toon loopt te beoordelen.
Als jij zo volgens de letter van de Koran wilt leven dan keur je pedofilie vast ook goed? Dat deed meneer de profeet toch ook?
Dit zou wel een toffe VBL-meet zijn ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik kom wel op St. Patricksday langs hoor steven
En terecht. Achterlijk wijf. Beter worden al die idiote reacties direct verwijderd. Fok! moet geen podium voor achterlijke geloofsfanatici zijn die de gelegenheid geven voor bashers. (Hoewel in dit geval terecht)quote:
Jij krijgt sowieso uitnodiging voor ek wedstrijd Ierland bij huize Stevenmac26 zijn oudersquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik kom wel op St. Patricksday langs hoor steven
allemaal aan de guinness en murphysquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit zou wel een toffe VBL-meet zijn ja.
Doe es normaal tegen Jojoortje, snol.quote:
Oeh ja!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit zou wel een toffe VBL-meet zijn ja.
Je weet dat dit of wel Madame, Stok, De kromme.. was toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En terecht. Achterlijk wijf. Beter worden al die idiote reacties direct verwijderd. Fok! moet geen podium voor achterlijke geloofsfanatici zijn die de gelegenheid geven voor bashers. (Hoewel in dit geval terecht)
Nee ik ga nog steeds voor die Esperzana wat dan ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je weet dat dit of wel Madame, Stok, De kromme.. was toch?
Kuch kuch en dat is dan zogenaamd liberaal? Donder lekker op met die zogenaamde vrijheid van jou. Vrijheid voor jou ja, maar andersdenkenden krijgen die vrijheid van mensen van jouw allooi niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En terecht. Achterlijk wijf. Beter worden al die idiote reacties direct verwijderd. Fok! moet geen podium voor achterlijke geloofsfanatici zijn die de gelegenheid geven voor bashers. (Hoewel in dit geval terecht)
Die is ook gek ja shit die moet niet weten waar ik woonquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ik ga nog steeds voor die Esperzana wat dan ook.
Ik ben in Hong Kong dan, kijk ik daar welquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:26 schreef stevenmac26 het volgende:
St PatricksDay is dit jaar met rugby van de six nations met Ierland-Engeland
Hou even op, dit is VBLquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Kuch kuch en dat is dan zogenaamd liberaal? Donder lekker op met die zogenaamde vrijheid van jou. Vrijheid voor jou ja, maar andersdenkenden krijgen die vrijheid van mensen van jouw allooi niet.
Dit mag je sowieso niet missen, jij bent wel redelijke rugby fan heb ik vernomenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben in Hong Kong dan, kijk ik daar wel
?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je weet dat dit of wel Madame, Stok, De kromme.. was toch?
Zal ook niet gebeuren denk ik, al mijn vrienden daar kijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit mag je sowieso niet missen, jij bent wel redelijke rugby fan heb ik vernomen
Onterecht Jojo.. lees even terugquote:
quote:
Oeh pikant voor ons Steven!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:26 schreef stevenmac26 het volgende:
St PatricksDay is dit jaar met rugby van de six nations met Ierland-Engeland
Nice ouwequote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal ook niet gebeuren denk ik, al mijn vrienden daar kijken
Een rel kloontje van iemand,quote:
Ik zit klaar in Ierland shirtquote:
Sowiesoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
En we zijn lekker allemaal tegen Engeland
Rook zequote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:32 schreef Monopoly het volgende:
Ik verhuis weer even naar de NB, dit gaat te snel en ik ga nog een jointje roken nu, dus dat word niets meer
fijne avond allemaal
Monoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:32 schreef Monopoly het volgende:
Ik verhuis weer even naar de NB, dit gaat te snel en ik ga nog een jointje roken nu, dus dat word niets meer
fijne avond allemaal
NB?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:32 schreef Monopoly het volgende:
fijne avond allemaal
Niet zo mieterig doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jojoor zorg je wel dat een Fa eerst die post van dat enge mens te zien krijgt?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
En we zijn lekker allemaal tegen Engeland
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso
Mijn opa was al boos dat we voor engelse voetbalclubs waren![]()
Maarja, oude Ira kapitein weet niet beter
In het begin vogelt het ding effe uit waar ik woonquote:
Neuken?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:34 schreef Muto het volgende:
Ga staan als je voor Jojoortje bent. Ga staan, als je voor Jojoortje bent
Dat nachtbagger is echt niet tof inderdaad heel ONZ al sinds 2005 niet meer.quote:
Nee dankje.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Zojuist een onrein varken genoemd die zal wegrotten in een graf komt toch harder aan dan ik dacht... Ik denk dat ik 4lf zijn stereotype wat hij over mij heeft maar ff ga uitvoeren.
ging nog al ver ja en dat woont bij mij in de buurtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Zojuist een onrein varken genoemd die zal wegrotten in een graf komt toch harder aan dan ik dacht... Ik denk dat ik 4lf zijn stereotype wat hij over mij heeft maar ff ga uitvoeren.
Maar gelukkig wel zó gecensureerd dat kinderen er geen touw meer aan vast konden knopen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bij DWDD lieten ze zien hoe dat moet
Denk je?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar gelukkig wel zó gecensureerd dat kinderen er geen touw meer aan vast konden knopen.
In de nacht herhaling die ik net met mijn broertje heb gezien niet anders die ging nog nooit zo snel naar bed.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar gelukkig wel zó gecensureerd dat kinderen er geen touw meer aan vast konden knopen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ging nog al ver ja en dat woont bij mij in de buurt
Je had ja moeten zeggen. Ik had zo'n goed antwoord gehad.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:38 schreef Muto het volgende:
Jojoortje jojoortje, jojoortje jojoortje, jojoortje jojoortje, je liep een blauwtje op.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is met recht de beste sc van heel fok![]()
joden,kakkerlakken,tukkers, psv en mono komen samen hier
Oh. Ik maakte een grapje. Tuurlijk wil ik. Hihi.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je had ja moeten zeggen. Ik had zo'n goed antwoord gehad.
Hapquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je had ja moeten zeggen. Ik had zo'n goed antwoord gehad.
Grapje ik wil lekker niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh. Ik maakte een grapje. Tuurlijk wil ik. Hihi.
Oh.quote:
Israel hier ver vandaanquote:
uiteraard mattiequote:
Jij bent pas voor Twente sinds de laatste jaren tochquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn poging voor jou met Dromenvanger is dusdanig mislukt dat ik niet meer durf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |