Schotse krijg ik ook kippevel van man, die band die speeltquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is dus eigenlijk wat ik wil zeggen, maar het niet echt durf ofzo.
Weet ik nog niet. Ik weet gewoon totaal niet wat ik moet downloaden. Het moet een goede film zijn, anders zit ik liever op Fok!.quote:
Total Recall met Arnold Schwarzeneggerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik weet gewoon totaal niet wat ik moet downloaden. Het moet een goede film zijn, anders zit ik liever op Fok!.
Dat bedoel ik. Ik ben geloof ik ook een van de weinige Nederlanders die echt houdt van bagpipes.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Schotse krijg ik ook kippevel van man, die band die speelt
Mijn oom is met zijn band wereldkampioen geweest 4jaar terug met bagpipesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik ben geloof ik ook een van de weinige Nederlanders die echt houdt van bagpipes.
Oh...cool! Kan ik die band op youtube zien of weet je toevallig nog waar ik een goede cd met zo'n band kan kopen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn oom is met zijn band wereldkampioen geweest 4jaar terug met bagpipes![]()
Samen met de band dan he
pm je adres en ik stuur wat cd's opquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh...cool! Kan ik die band op youtube zien of weet je toevallig nog waar ik een goede cd met zo'n band kan kopen?
Een echte Ier ja, paspoort en alquote:
Tof lekker rondscheuren en banken overvallenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een echte Ier ja, paspoort en al
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tof lekker rondscheuren en banken overvallen
ik koos altijd het goeie einde
VI is als Top Gear ook Jeremy Clarkson zijn mening over een auto is totaal subjectief maar desalniettemin leuk. Al is dit met voetbal wel iets lastiger om zo te zien door de gevoelens die ik er zelf bij hebquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een hypocriete lul is die Derksen ook... Cock Jol helemaal afmaken omdat het ongepast zou zijn, en Cookie ophemelen
F-side die adressen achterhaald van Feyenoorders en dan nog Iers ook... Ik ben weg hier slaap ze.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een echte Ier ja, paspoort en al
Ik heb Top Gear nog nooit gezienquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VI is als Top Gear ook Jeremy Clarkson zijn mening over een auto is totaal subjectief maar desalniettemin leuk. Al is dit met voetbal wel iets lastiger om zo te zien door de gevoelens die ik er zelf bij heb
Bij Playboy en Dwayne vermoorde ik altijd Playbox maar bij jou broers weet ik het niet man ik koos altijd maar voor de corrupte agent. Je zus is een hoer trouwens die wou nooit neukenquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb je ook een hekel aan die club uit Enschede?
Ja die K* club die gaat met alle winden mee.
Duurt maar even blijft niet leven .
Volgend jaar weer onderaan
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij Playboy en Dwayne vermoorde ik altijd Playbox maar bij jou broers weet ik het niet man ik koos altijd maar voor de corrupte agent. Je zus is een hoer trouwens die wou nooit neuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |