Ja daar wonen Superjoden!quote:
Als ze maar voor Ajax zijn!!!quote:
Nee is andere kant van hoofdtribune, je zit wel goed daar ouwequote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:42 schreef Smoofie het volgende:
Eey steve, ik kom vaak op 103, maar weet jij wat 110 is? TOch niet de spelersvrouwen heh
?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ze maar voor Ajax zijn!!!
Amsterdam,Amsterdam,Amsterdam
Ik kom ook vaak op teletekstpagina 103.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:42 schreef Smoofie het volgende:
Eey steve, ik kom vaak op 103, maar weet jij wat 110 is? TOch niet de spelersvrouwen heh
?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij bent pas voor Twente sinds de laatste jaren toch
Dat is ook een joden nummerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
zingen ze dat echt jaach bij Twente gaan ze aan de hasj coke en pillen...
Nou ik stak eens een joint op daar...
Dat vind ik het achterlijkste wat ik tot nu toe gehoord heb in een stadion. Op dat klapvee van AZ na danquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar Steven doe jij mee aan het OEH AH OEH AH?
Nope, ik sta 128, f-sidequote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar Steven doe jij mee aan het OEH AH OEH AH?
Het ergste is toch wel als je niks hoort... zoals bij PSVquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat vind ik het achterlijkste wat ik tot nu toe gehoord heb in een stadion. Op dat klapvee van AZ na dan
Bamquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het ergste is toch wel als je niks hoort... zoals bij PSV
Serieus hebben ze YNWA van Feyenoord en Hasj Coke en pillen van Ajax gejat ja,..quote:
of oproepen via voetbalprimeur en voetbalzone om te gaan zingen, zoals bij psvquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eindhoven is al dichtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bamjammer dat hier toch geen PSVérs rondspoken
Liever niks dan die prehistorische kretenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee? Doen ze dat echt?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
of oproepen via voetbalprimeur en voetbalzone om te gaan zingen, zoals bij psv
Het dieptepunt vond ik die Anfield poort die opeens bij De Grolsch Veste stondquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Serieus hebben ze YNWA van Feyenoord en Hasj Coke en pillen van Ajax gejat ja,..
en kom op Enschede op de wijs van Mark van Bommel breekt je been. kunnen niets zelf verzinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |