Ja, je ontzettend geluk, want ik had een naamtopic voor je in petto.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hield mijn hart vast.
Het valt mee.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ghihih, ik wil het allemaal niet weten
Trusten Lezzerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:34 schreef lezzer het volgende:
![]()
Nou, ik ga naar bed. Misschien had ik ook sjans, ga ik even checken
Nee, het was ook best ordinair. Maar, universeel, dus de volgende keer gewoon weer toepasbaarquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ghihih, ik wil het allemaal niet weten
Hahaha.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:34 schreef lezzer het volgende:
![]()
Nou, ik ga naar bed. Misschien had ik ook sjans, ga ik even checken
quote:
*boks*quote:
Paaldanseres inhuren die op het gewenste moment bij je bed gaat staan dansen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:18 schreef LizzyAdam het volgende:
het is Duits.
Ik heb mn iPhone nu al 2x hersteld maar hij wil nog steeds geen muziekjes afspelenhoe moet ik nou wakker worden 's morgens
Een fatsoenlijke telefoon kopen!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:18 schreef LizzyAdam het volgende:
het is Duits.
Ik heb mn iPhone nu al 2x hersteld maar hij wil nog steeds geen muziekjes afspelenhoe moet ik nou wakker worden 's morgens
Daarom zou het dus zelf nooit uitkiezenquote:
Zal ik je mijn adres sturen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:01 schreef lezzer het volgende:
Ik denk er nou net over om m'n Desire HD in te ruilen voor een iPhone
O hhhhhhhhhhhhhhhhheerlijk! Misschien niet het meest handige, maar ik was daar gewoon ZO bedreven in na een aantal maandenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:32 schreef lezzer het volgende:
Wat is dat? 3 letters onder 1 cijfer? Want dat vond ik dus echt een drama.
Wat werkt er dan niet?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:03 schreef lezzer het volgende:
Ja, Mrs heeft er eentje, maar het is toch wel een verrekte mooi ding. En ik word steeds meer van "het moet gewoon goed weken kan me niet schelen hoe".
Heb je een iPhone over dan?quote:
Dat weet ik eigenlijk nietquote:
Nee die heb ik niet. Eigenlijk heb ik ook helemaal geen telefoon nodig, maar ik wil eigenlijk de mijne rooten en dat vinnik eng.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Heb je een iPhone over dan?
Er zit een krasje op trouwens.
Maar, als je echt serieus deze HD wilt hebben als ik er van af wil dan onthoud ik dat wel.
Van buiten of in het scherm?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk nietIk ben gewoon een sucker voor dat soort spul.
Eerlijk is eerlijk, ik vind de iPhone er veel mooier uit zien
Van buitenquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:28 schreef lezzer het volgende:
Trouwens, tussen die twee duidelijk de iPhone. Voor mij.
Ghi. Dat rechte is precies waarom ik m minder vind.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:03 schreef lezzer het volgende:
Veel mooier. Vind ik dan.
Gewoon, dat rechte aan de zijkant, dat vind ik erg mooi.
Dan kan ik me voorstellen dat je het niks voor jou vindt jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ghi. Dat rechte is precies waarom ik m minder vind.
Hihih. * DancingPhoebe mist de bekentegenelkaartets-smiley. Dan maarquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:23 schreef lezzer het volgende:
Ja, dat ging ik ook niet vrijwillig doen
Ik was lekker muziek maken de hele middag
Zo, dat duurde even voordat ik doorhad dat het niks met een aparte versie van kwartet (kaartets) te maken hadquote:
Oh gezellig. We zijn net terug van het zwemmen met Dotquote:
Wat zijn beken?quote:Op zondag 4 maart 2012 09:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hihih. * DancingPhoebe mist de bekentegenelkaartets-smiley. Dan maar
quote:Op zondag 4 maart 2012 11:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja ik ben in jouw stad mop en volgens mij.heul dichtbij!
Ik maakte.overigens een grapje, want ik.heb een kater en ik stink
Mehehehehequote:Op zondag 4 maart 2012 13:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb zo'n kater.Ik heb echt enorm veel zelfmedelijden nu.
quote:
Katervriendinnetjes.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus wat een hellerit naar huis. Mijn kater sloeg echt vollebak in.
Bahbah.
Guhihihih. Ik zat in de auto en dacht wel "ik kon net zo goed dronken zijn". Zo veel moeite had ik met mijn eigen katerquote:Op maandag 5 maart 2012 07:57 schreef Vanyel het volgende:
Even voor de duidelijkheid, DP is gister dus echt even Dot komen kijken, maar ze weigerde categorisch elke vorm van alcohol.
Volgens mij doet ze maar alsof ze het lekker vindt.
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:44 schreef LizzyAdam het volgende:
Slaap lekker DP.
Weten jullie nog van dat verhaal van ooit lang geleden dat ik toen hier in een licht beschonken bui neer plempte en jullie allemaalheel lief
waren en allemaal heel lief advies gingen geven?
Ik heb vandaar besloten dat ik er klaar mee ben. Geen hoop meer. Klaar. Gebeurt, gedaan, over. Nu nog een manier vinden om m'n dagen door te komen zonder dat ik constant aan haar denk
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:58 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb nooit katers, hoe veel ik ook drink.
sorry, die kwam ik net tegen en ik moest lachen. Bakkes wordt oud!quote:Op zondag 4 maart 2012 13:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb zo'n kater.Ik heb echt enorm veel zelfmedelijden nu.
Castreren die handel, zijn ze lang zo vervelend niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb soms katers zonder dat ik gedronken heb!
quote:Op maandag 5 maart 2012 09:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Castreren die handel, zijn ze lang zo vervelend niet.
quote:Op maandag 5 maart 2012 09:09 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
[..]
sorry, die kwam ik net tegen en ik moest lachen. Bakkes wordt oud!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver, ga eens weg.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:09 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
[..]
sorry, die kwam ik net tegen en ik moest lachen. Bakkes wordt oud!
Van met Fiets naar bed om dr lichaamswarmte te pikkenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:59 schreef lezzer het volgende:
Ja, doe wat je wil hoor. Ik word daar altijd depressief en ziek van
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:59 schreef lezzer het volgende:
Ja, doe wat je wil hoor. Ik word daar altijd depressief en ziek van
Nee, van in bed gaan liggen om 19.00u.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Van met Fiets naar bed om dr lichaamswarmte te pikken![]()
Oooooooooooh, ik kan dat goed hoor! Lekker serietjes kijken of als ik de rust in mn kop heb, nog lekkerder, in een boekje lezen en daar lekker mee in slaap vallenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, van in bed gaan liggen om 19.00u.
Niks dr van.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:16 schreef LizzyAdam het volgende:
Dan wil bakkes wel de kleinste lepel zijn
En dan Lizzy bellen.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:16 schreef LizzyAdam het volgende:
Dan wil bakkes wel de kleinste lepel zijn
quote:
Cijfers? 69?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:27 schreef lezzer het volgende:
Ik dacht dat gewoon de langste achterop lag.
Dus kom maar op met die cijfers...
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:33 schreef Bakfiets. het volgende:
Soms denk ik 'was ik maar DP', want ik moest 't nu echt drie keer lezen om het te snappen.
Ik vind cm in andere gebieden belangrijker Fiets. Maar ik ben blij dat jij blij bentquote:
Dat heb ik nou niet zo. Maar ik ben blij dat jij blij bent dat ik blij ben.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind cm in andere gebieden belangrijker Fiets. Maar ik ben blij dat jij blij bent
Ben jij een petitje?quote:
Wisselen we gewoon om het uur. Tenzij jij natuurlijk graag buiten ligt en met mijn haren wil spelen, dan neem ik dat natuurlijk aan.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:38 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wisselen we gewoon om het uur. Tenzij jij natuurlijk graag buiten ligt en met mijn haren wil spelen, dan neem ik dat natuurlijk aan.
Alleen maar mooi, dat is.quote:
Ik zou zeggen het, maar ik heb het vaker mis bij malle woorden.quote:
Ja, dat denk ik dus ook, maarquote:Op maandag 5 maart 2012 19:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zou zeggen het, maar ik heb het vaker mis bij malle woorden.
Hier staat toch dat het allebei mag? Of lees ik dat verkeerd?quote:cha·let [sjaale] de, het; m en o -s (Zwitsers) houten huis
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:51 schreef Bakfiets. het volgende:
Die mag mij ook best over m'n bol aaien hoor.
Jeetje.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:11 schreef lezzer het volgende:
Ja, eigenlijk wel ja....
Maar ik heb er de kracht niet meer voor hoor <zucht>
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 05:26 schreef LizzyAdam het volgende:
Kon je niet slapen of was je aan de zuup, DP?
Ghihih. Al viel het mee. Na een kwartiertje fokken viel ik weer als een blok in slaap, tot de wekker ging.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 04:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
En nog een wijze levensles:
"Wanneer je om 8 uur gaat slapen, lig je om half 5 klaarwakker onzin te tikken op fok!"
Wat een geluk dat je geen beschimmeld stukje brood bent dat na verloop van tijd alsnog door de muizen uiteengereten wordt!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben zo'n verloren lepel die ooit gevallen is en onder een kast is geschopt en daar in zijn eentje tussen het stof ligt.
*kijkt onder de kast, vindt mooie lepel, wast die af zegt er tegen dattie niet meer de dramaqueen moet uithangen en legt 'm weer tussen de andere lepels*quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben zo'n verloren lepel die ooit gevallen is en onder een kast is geschopt en daar in zijn eentje tussen het stof ligt.
Ik las tepel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar, daar staat toch dat het allebei kan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:25 schreef wonderer het volgende:
http://woordenlijst.org/zoek/?q=chalet&w=w trouwens, voor Lezzer.
Yep, dus kies gewoon welke het beste klinktquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar, daar staat toch dat het allebei kan?
Enig idee waarom de spellchecker van Word dan toch voor "de" kiest?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, dus kies gewoon welke het beste klinkt
Wat leuk!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:59 schreef LizzyAdam het volgende:
LMFAO die band is hier in de straat hun nieuwe clip aant opnemen
best wel cool opzich.
Ik moest ook ff googlenquote:
woordenlijst.org is officieel, Word niet. Dus daar zou ik gewoon over het algemeen niet te hard op vertrouwen. Misschien is "de" vaker gebruikt of zo.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Enig idee waarom de spellchecker van Word dan toch voor "de" kiest?
Als ik die muziek zo hoor en die gasten zie kan ik alleen maar zeggen dat ik blij ben dat ze niet bij mij in de straat staanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:30 schreef LizzyAdam het volgende:
mja, ik denk dat ze de laatste maanden/jaar wel redelijk bekend zijn.
dat zijn de bekendere nummers.
Ik meen dat al aan het foto's van de youtube-aankondiging te kunnen zienquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:32 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Als ik die muziek zo hoor en die gasten zie kan ik alleen maar zeggen dat ik blij ben dat ze niet bij mij in de straat staan
Maar van het uiterlijk alleen moet je niet altijd uitgaan, het had natuurlijk geweldige muziek kunnen zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik meen dat al aan het foto's van de youtube-aankondiging te kunnen zien
Ja, maar ik nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:37 schreef wonderer het volgende:
Woont 'r hier iemand in de buurt van Schiphol?
redelijk?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:37 schreef wonderer het volgende:
Woont 'r hier iemand in de buurt van Schiphol?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 07:35 schreef lezzer het volgende:
En waarom denk je dan dat ik nu wel echt boos ben? Ik gebruik dezelfde smilies en niet eens hoofdletters...
?quote:Op woensdag 7 maart 2012 07:29 schreef lezzer het volgende:
Nou, dan ga je er toch lekker om zitten lachen...
twitter:Jacarrino twitterde op woensdag 07-03-2012 om 08:38:25Terug naar de jaren 90: net een cd-tje beluisterd, trek zo een colbert aan met schoudervulling en geen #Facebook reageer retweet
Van ellende moet je gaan Fok!ken...quote:Op woensdag 7 maart 2012 08:47 schreef LizzyAdam het volgende:
Ja. Wat moet ik nou weer verzinnen als bezigheidstherapie?!
Denk.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 08:23 schreef LizzyAdam het volgende:
M'N GVD CHOCOLA IS VAN MN BED GEVALLLEN.
Mehehehehe. Goedemorgen kopkes!
Lieverd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is niet dat ik dat heul niet weet joor lezzer. Ik vind ondersteunen (bij voorkeur van hele slimme, belangrijke mannen, mghihihi, echt waar) heel fijn. Maar niet in een haaleenskoffieenneemdetelefooneensopfunctie. Het liefst ook nog afdelingsinhoudelijk bezig zijn maar.
Maar ik zie die.functies nu.gewoon niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |