abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108751465
Zoals ik al eigenlijk heb gezegd: Wat zijn levenswijsheden die je blijft onthouden en/of waar je veel gebruik van maakt.
Dingen die je confronteerde met de werkelijkheid, en je lieten nadenken over waar je mee bezig bent?

Ik begin:
In de eerste klas zei ik altijd: Ik ben slim want ik doe VWO, en tegen iedereen die lager deed zei ik dat. Mijn vader zei: Dat moet je niet doen.
In dat jaar faalde ik voor VWO en ging terug naar HAVO, zit nu in de vijfde klas en heb nooit meer gezegd dat ik slim ben.
pi_108751485
Beter 5 in de hand.
Dan schijt op een natte krant.
My dials are pupillated.
  maandag 5 maart 2012 @ 19:07:28 #3
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_108751498
een dag niet getrokken is een dag niet gespoten
pi_108751510
Loten is kloten, koop wat dan hej wat.... :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 5 maart 2012 @ 19:07:58 #5
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_108751529
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:07 schreef trovey het volgende:
Loten is kloten, koop wat dan hej wat.... :P
:')
pi_108751662
Niet tegen de wind in pissen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 5 maart 2012 @ 19:10:46 #7
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_108751668
Beter 2 smaballen in de hand dan geen.
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
pi_108751725
Het leven is zinloos.
pi_108751765
Wie niet waagt, die blijft maagd.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_108751776
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder
  maandag 5 maart 2012 @ 19:14:43 #11
244933 trovey
Nachtoele
pi_108751839
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:12 schreef Starphus het volgende:
Het leven is zinloos.
;(
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:07 schreef aequus het volgende:

[..]

:')
Gevleugelde uitspraak van wijlen mijn vader. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 5 maart 2012 @ 19:16:09 #12
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_108751893
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie niet waagt, die blijft maagd.
die moet op een tegeltje
pi_108751922
Vrienden zijn tijdelijk maar familie blijft er altijd voor je.
  maandag 5 maart 2012 @ 19:18:58 #14
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_108752019
pi_108752033
honing vangt meer vliegen dan azijn (het gaat om hoe je het zegt niet om wat je zegt)

al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding (doe maar normaal van een dure auto word je niets beter)

goed doet goed ontmoet

hoe ouder je wordt hoe meer je beseft dat er een wereld achter elke wijsheid zit
  maandag 5 maart 2012 @ 19:20:23 #16
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_108752084
Dat ik met m'n handen van de onderkant van een heet strijkijzer moet afblijven :')
pi_108752103
"De meest flexibele beheerst het systeem." - mijn ouddocent psychologie. Die blijft altijd actueel. Eigenlijk een vrije vertaling van "Wees als water." uit Zen. :)

Twee van de belangrijkste opvattingen en lessen van mijzelf: "Geen enkel politiek of religieus standpunt is een mensenleven waard." en "Heb nooit de arrogantie om te denken dat je niets meer kunt leren.". Verder is een heel belangrijk punt in het leven: theorie is leuk, maar praktijk is waar het om draait. Met alles. Daar blijf ik ook tegenaan lopen op allerlei vlakken, vaak op leuke manieren. :)

Nog een paar interessante/mooie/treffende uitspraken:

"Een mens moet leven. Niet alleen bestaan." - Plutarchus

"Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday's history, Tomorrow's a mystery. Today's a gift. That's why it's called the present." - Dalai Lama

"A man is not old until regrets take the place of dreams." - John Barrymore

"Geluk wordt meer bepaald door je geestestoestand dan door gebeurtenissen van buitenaf." - Dalai Lama

"Wijsheid wordt je niet in de schoot geworpen. Je zult haar zelf moeten ontdekken na een reis die niemand voor jou kan maken of jou kan besparen." - Barbara Ann Kipfer
pi_108752595
"Before you judge a man, walk a mile in his shoes. After that, who cares? The guy's a mile away, and you've got his shoes."

"Possessions are generally diminished by possession"
- Nietzsche

"What is the seal of liberation? No longer being ashamed of oneself"
- Nietzsche
pi_108752838
"Veni, vidi, vici."

En dan een die niet echt een levenswijsheid is maar ik op de een of andere manier maar niet uit m'n hoofd krijg:
"Denk niet bij het laatste vel, de volgende die red het wel".

Die las ik ooit als klein kind op een tegeltje op het toilet van een toenmalige kennis, en die is me altijd bijgebleven ;)
  maandag 5 maart 2012 @ 19:37:52 #20
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_108753003
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:34 schreef Daniel073 het volgende:
"Veni, vidi, vici."

En dan een die niet echt een levenswijsheid is maar ik op de een of andere manier maar niet uit m'n hoofd krijg:
"Denk niet bij het laatste vel, de volgende die red het wel".

Die las ik ooit als klein kind op een tegeltje op het toilet van een toenmalige kennis, en die is me altijd bijgebleven ;)
''Denk niet bij het laatste vel, wie na mij komt die red het wel'' hangt bij mij op een tegel in de wc :)
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_108753032
alle vrouwen zijn hoeren
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  maandag 5 maart 2012 @ 19:39:58 #22
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_108753118
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
alle vrouwen zijn kuthoeren
Aldus volgens dhr H. Teeuwen.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_108753162
You only have to do a very few things right in your life so long as you don’t do too many things wrong.

-Warren Buffett

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zuinigheid bouwt huizen als kastelen

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

klagers geen nood , en pochers geen brood

Van geld dat we niet hebben, kopen we dingen die we niet nodig hebben, om indruk te maken op mensen die we niet mogen.

Verloren tijd wordt nooit teruggevonden (Benjamin Franklin)

Niet de dood moet de mens vrezen, maar nooit geleefd te hebben !

Verliefd zijn...

Is zoals in je broek schijten.

Iedereen ziet het,

Maar alleen jij

Hebt dat 'speciale warme' gevoel.

Sommige mensen hebben een duur horloge, ik heb liever de tijd....

Wie niet steelt of erft, blijft arm tot hij sterft!

Wie opruimt is te lui om te zoeken.

Ik weet zoveel, dat ik mij niet schaam voor de dingen die ik niet weet...

"Het leven van een nerd gaat niet over dozen"

Een verstandig man rent weg zolang dat nog kan. (En dat is dus VOORdat je in je trouwpak "ja" aan het zeggen bent).

Mensen die zonder begeleider niet naar buiten mogen maar wel achter hun computer mogen internetten.

Een muziekkant is de zijde van een zaal waar de muzikanten die niet optreden tegen de muur geleund staan.
Hier maken ze veelal denigrerende opmerkingen over de op het podium staande band of het gebruikte instrumentarium.
In de meeste gevallen dromen de muzikanten die aan de muziekkanten staan er van om zelf eens op te mogen treden.

Interruptions while being focused on a difficult task.
This is one of the most efficient ways to be inefficient!!

If you look after the pennies the pounds will look after themselves.

Penny Wise and Pound Foolish

The only job to be ashamed of, is a job poorly done

Those who can, do, those who can't, teach...

:7
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  maandag 5 maart 2012 @ 19:40:46 #24
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_108753167
''Het leven is een toneelstuk waarin je zelf mag acteren en regisseren,maar vooral improviseren'''

Dat je zelf bepaalt hoe je leven er uit ziet geeft mij een goed en vrij gevoel. En daarbij mag je ook weleens fouten maken, het blijft een spel.

''Fouten uit het verleden, vormen de wijsheid van het heden''
pi_108753194
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:39 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Aldus volgens dhr H. Teeuwen.
Zihuatanejo

Shawshank Redemption _O_
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_108753499
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

Van geld dat we niet hebben, kopen we dingen die we niet nodig hebben, om indruk te maken op mensen die we niet mogen.
Fight Club.
  maandag 5 maart 2012 @ 19:48:19 #27
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_108753587
Mijn oma zei altijd: "het kan altijd slechter". Waarheid als een koe.
UI Made bij VanilleKwark.
  maandag 5 maart 2012 @ 19:49:01 #28
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_108753625
quote:
If fighting is sure to result in victory, then you must fight, even though the ruler forbid it; if fighting will not result in victory, then you must not fight, even at the ruler's bidding
pi_108754342
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:48 schreef RingBewoner het volgende:
Het kan ook altijd beter; ik koop altijd erg weinig voor het intrappen van dit soort onzinnige open deuren.

Er zijn zat mensen die van mij gerust mogen klagen gezien hun situatie en waarvan ik dondersgoed begrijp dat zij even geen boodschap aan dit soort "wijsheden" hebben...
  maandag 5 maart 2012 @ 20:03:43 #30
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_108754455
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Zihuatanejo

Shawshank Redemption _O_
+1 voor de scherpe observatie. ;)
  maandag 5 maart 2012 @ 20:06:10 #31
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_108754631
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:01 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Het kan ook altijd beter; ik koop altijd erg weinig voor het intrappen van dit soort onzinnige open deuren.

Er zijn zat mensen die van mij gerust mogen klagen gezien hun situatie en waarvan ik dondersgoed begrijp dat zij even geen boodschap aan dit soort "wijsheden" hebben...
Mijn oma lag in het ziekenhuis met kanker waar ze ook aan overleden is. Zelfs toen zei ze dit nog, er was namelijk ook een jongen op de afdeling die was net 19 en was door een ongeluk verlamd geraakt.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_108755581
You mirin brah?
  maandag 5 maart 2012 @ 20:40:27 #33
288595 Fenrisúlfr
Waiting for Ragnarok
pi_108756704
Dat de meeste levenswijsheden nogal oppervlakkig en context afhankelijk zijn, deze waarschijnlijk ook.
We come and cry and that is life, we cry and go and that is death.
pi_108759391
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:06 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Mijn oma lag in het ziekenhuis met kanker waar ze ook aan overleden is. Zelfs toen zei ze dit nog, er was namelijk ook een jongen op de afdeling die was net 19 en was door een ongeluk verlamd geraakt.
Met alle respect, maar je oma had er al een complete rit opzitten. Dat geval van die jongen is dan inderdaad erger, maar dan nog: ga je ook tegen hem zeggen "het kan altijd slechter"? Precies. Daarom: onzinnige open deur.
  maandag 5 maart 2012 @ 21:41:00 #35
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_108760555
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:48 schreef RingBewoner het volgende:
Jezelf beter voelen door het leed van een ander.. Ook zo asociaal..
  maandag 5 maart 2012 @ 22:48:11 #36
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_108764909
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:41 schreef Skitzofrenix het volgende:

[..]

Nou, het is geen leedvermaak, meer relativeren.
pi_108770263
Miyamoto Musashi het hele boek de 5 ringen leef ik naar.
Bijv.
“People in this world look at things mistakenly, and think that what they do not understand must be the void. This is not the true void. It is bewilderment...”

En de belangrijkste:
“Do nothing that is of no use”
If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.
pi_108770310
Demp nooit een put voordat het kalf verdronken is.
pi_108770335
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:41 schreef Skitzofrenix het volgende:

[..]

Dat is inderdaad óók één van de vele redenen waarom die tekst mij altijd het bloed onder de nagels vandaan trekt...
pi_108770716
Een mens lijdt meestal nog het meest
aan het lijden dat hij vreest
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_108770720
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
honing vangt meer vliegen dan azijn (het gaat om hoe je het zegt niet om wat je zegt)

al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding (doe maar normaal van een dure auto word je niets beter)

goed doet goed ontmoet

hoe ouder je wordt hoe meer je beseft dat er een wereld achter elke wijsheid zit
O+

Wereld = waarheid?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_108770737
Heel Sunscreen natuurlijk. Eerst denk je, grappig mal liedje. Tot je naar de tekst gaat luisteren. Dan denk je bij alles: OMGZOWAAAAAAAAR! Ik hou van dit nummer. Het heeft me echt wel geholpen in kutperiodes. Juist ook door de dikke knipoog erachter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan moest ik me nog inhouden niet de hele tekst maar gewoon vet te maken :D

Een heel belangrijk cliché:

"Iedereen heeft wel wat."

Zo is het gewoon echt. Ook de lullen, ook de kutwijven. Iedereen heeft zijn/haar eigen pijn en/of verdriet. En van 99% van de pijntjes en de verdrietjes heb je geen idee. Daarom:

"Wees aardig."

En dat is gewoon een hele egoïstische, want als ik een oud taartje zie dat moeite heeft met oversteken en ik loop door, denk ik een week later nog "watbeniktocheigenlijkeennaarmensdatikdatoudetaartjemaarlaatstaanenalsikzououdbenhoopikmaardatikmezelfniettegenkom" :') En als ik het oude taartje even help met oversteken, een minuutje naar haar geklaag over de jeugd van tegenwoordig luister voor ik er weer vandoor ren, vind ik mezelf een veel toffere peer :')

En nog een wijze levensles:

"Wanneer je om 8 uur gaat slapen, lig je om half 5 klaarwakker onzin te tikken op fok!" ;)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 08:50:04 #43
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_108771881
Wie niet sterk is moet hard kunnen rennen.
pi_108791503
Objects in the rearview mirror may be closer than they appear.

Geen idee waarom, maar deze heb ik jaren geleden gelezen en is altijd blijven hangen. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 6 maart 2012 @ 21:00:06 #45
366332 Fruscayerdrix
Hendr-ayer-ante
pi_108797070
Don't pee against the wind - Joey Tribiani's mom
Materialism: small things to amuse small minds.
pi_108797564
Toen ik in groep 5 zat, zei mijn meester ooit "het gaat er niet om wat je doet, maar hoe je het doet".
  dinsdag 6 maart 2012 @ 21:09:29 #47
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_108797626
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 19:13 schreef Cat22 het volgende:
Objects in the rearview mirror may be closer than they appear.

Geen idee waarom, maar deze heb ik jaren geleden gelezen en is altijd blijven hangen. :')
ik heb die onthouden dankzij dat liedje van Meat Loaf.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_108797772
's avonds een vent,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108798859
Vedi, vidi vagina. Ik kwam,ik zag en ik vond het kut
pi_108801380
"Wat wij in het leven het meest nodig hebben, is iemand die ons er toe brengt te doen waartoe wij in staat zijn". Emerson.

"Charme is een manier om het antwoord "ja" te krijgen zonder een duidelijke vraag te stellen." Albert Camus.

Met charme kom je echt heel ver.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_108801992
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:20 schreef TimMer1981 het volgende:
"De meest flexibele beheerst het systeem." -
Deze zoemt sinds ik hem las al door mn hoofd... :D
pi_108808825
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 22:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Geloof me: hij blijft terugkomen, gedurende je hele leven. :)
  woensdag 7 maart 2012 @ 03:21:39 #53
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_108808907
Zorgen moet je doen, niet maken

Every war is a civil war, for all men are brothers
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_108809519
Non urinat in ventum
pi_108813041
Mijn levensmotto is de laatste tijd "niet kankeren maar doen". En dat werkt prima.
  woensdag 7 maart 2012 @ 10:57:04 #56
37248 BertV
Klei indiaan
pi_108813201
een ijsje eten is hard werken.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  woensdag 7 maart 2012 @ 11:11:21 #57
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108813570
Genoeg vissen in de zee, genoeg herten in het bos.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 7 maart 2012 @ 11:19:35 #59
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_108813837
"Geen tijd is geen prioriteit."

Als mensen zeggen ergens geen tijd voor te hebben, betekent gewoon dat ze er geen tijd voor vrij willen maken, en er dus gewoon geen zin in hebben of geen belang bij hebben.
pi_108814500
"Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten"
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  woensdag 7 maart 2012 @ 11:44:57 #61
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108814723
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:18 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Deze gast heeft wel een heleboel mooie levenswijsheden:
http://www.goodreads.com/(...)=&search_type=quotes
quote:
"Sometimes you just have to pee in the sink."
Waarheid als een koe.
  woensdag 7 maart 2012 @ 11:47:25 #62
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_108814812
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:19 schreef BasEnAad het volgende:

Als mensen zeggen ergens geen tijd voor te hebben, betekent gewoon dat ze er geen tijd voor vrij willen maken, en er dus gewoon geen zin in hebben of geen belang bij hebben.
Ik zeg gewoon altijd dat er of geen zin in heb of dat ik wel iets belangrijker te doen heb. :D

"Eerlijkheid duurt het langst"

Zoiets, gewoon omdat ik merk dat het ook het meest makkelijke is, anders moet je ook nog de hele tijd maar onthouden wat je tegen wie hebt gezegd en dat is mij te vermoeiend. :')

Het is soms wel een beetje ongemakkelijk, altijd maar eerlijk zijn, maar na een tijdje kom je er achter dat het ongemak zich meestal voor doet bij "de ander" dan bij jezelf, dus dan is het ook weer niet zo erg. :P

Nadeel; je houd weinig vrienden over en je wordt weggezet als een tikkeltje bot. :') Na ja het maakt het allemaal wel overzichtelijk.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_108815003
Bill Clinton:
"When our memories outweigh our dreams, it is then that we become old."

Bertrand Russel:
""One of the painful things about our time is that those who feel certainty are stupid, and those with any imagination and understanding are filled with doubt and indecision."
  woensdag 7 maart 2012 @ 11:52:54 #64
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108815041
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:51 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Bill Clinton:

Bernard Russel:
""One of the painful things about our time is that those who feel certainty are stupid, and those with any imagination and understanding are filled with doubt and indecision."
Was dat niet Bertrand Russell?
pi_108815113
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:52 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Was dat niet Bertrand Russell?
Ja klopt.
pi_108826553
quote:
Slimme gasten allebei inderdaad. :)
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:51 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Bill Clinton:

Bertrand Russel:
True, true.
pi_108829900
Spreken is zilver, zwijgen is goud. ;)
pi_108833310
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:11 schreef fratsman het volgende:
's avonds een vent,

SPOILER
S'avonds een vent,
SPOILER
mijn bijdrage;

aye doat waje zegt.. dan lich ie nait! ( op zijn twents voor ; als je doet wat je zegt, dan lieg je niet!)

en zo ist moar net :D!
pi_108834970
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:31 schreef braampie het volgende:
Vedi, vidi vagina. Ik kwam,ik zag en ik vond het kut
:D
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
pi_108835040
In 't Engels: "Never fry bacon when you're naked."
Heeft me altijd geholpen. :P.

Kortweg: Eerst nadenken voor je iets doms doet. :P.
The empire of Byzantium.
Combines the greatness of Rome with the traditions of Ancient Greece.
Roma Victor!
pi_108837857
Neem kansen. en je vriendin.
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:46:58 #72
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108837934

"Fuck a lot of girls, kid."
pi_108837988
Het licht aan het eind van de tunnel
kan ook een aanstormende trein zijn.
uiteindelijk lukt altijd alles
  woensdag 7 maart 2012 @ 22:45:06 #74
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_108845061
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:47 schreef eigendeegcookie het volgende:
_O-
pi_108893516
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:47 schreef eigendeegcookie het volgende:
:D
pi_108900102
"A key that opens many locks, is a master key. A lock that is opened by many keys, is a shitty lock."

Oftewel, vrouwen zijn sletten, mannen zijn helden.

"Hoe groter het eiland der kennis, des te langer de kust der onwetendheid"
Van een of andere Conimex verpakking
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:14:12 #77
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108900155
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:12 schreef Verstreujem het volgende:
"A key that opens many doors, is a master key. A lock that is opened by many keys, is a shitty lock."

Oftewel, vrouwen zijn sletten, mannen zijn helden.
Alsof mannen het erg vinden een sleutel te zijn die door een slot geopend wordt.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:20:23 #78
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_108900355
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 22:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Bij mij ook :D

quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:19 schreef BasEnAad het volgende:

Volledig mee eens, net als met deze die ik hier ook las.

quote:
Those who can, do, those who can't, teach
Wat mij altijd is bijgebleven:

quote:
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind."
Hij is wel wat goedkoop misschien, maar het klopt gewoon.
pi_108901329
Ga er altijd vanuit dat het prikkeldraad waar je over heen wil gaan pissen, schrikdraad is! Doe het gewoon niet, pis tegen een boompje, een paaltje, los in de wei of over een eend. Maar nooit over prikkeldraad!
pi_108901782
Wie zichzelf spaart, krijgt nooit rente.
Cor van Hout 8-)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:29:37 #81
334086 Lippentoine
Albertooooo!!!..
pi_108902485
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 04:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heel Sunscreen natuurlijk. Eerst denk je, grappig mal liedje. Tot je naar de tekst gaat luisteren. Dan denk je bij alles: OMGZOWAAAAAAAAR! Ik hou van dit nummer. Het heeft me echt wel geholpen in kutperiodes. Juist ook door de dikke knipoog erachter.

SPOILER
En dan moest ik me nog inhouden niet de hele tekst maar gewoon vet te maken :D

Een heel belangrijk cliché:

"Iedereen heeft wel wat."

Zo is het gewoon echt. Ook de lullen, ook de kutwijven. Iedereen heeft zijn/haar eigen pijn en/of verdriet. En van 99% van de pijntjes en de verdrietjes heb je geen idee. Daarom:

"Wees aardig."

En dat is gewoon een hele egoïstische, want als ik een oud taartje zie dat moeite heeft met oversteken en ik loop door, denk ik een week later nog "watbeniktocheigenlijkeennaarmensdatikdatoudetaartjemaarlaatstaanenalsikzououdbenhoopikmaardatikmezelfniettegenkom" :') En als ik het oude taartje even help met oversteken, een minuutje naar haar geklaag over de jeugd van tegenwoordig luister voor ik er weer vandoor ren, vind ik mezelf een veel toffere peer :')

En nog een wijze levensles:

"Wanneer je om 8 uur gaat slapen, lig je om half 5 klaarwakker onzin te tikken op fok!" ;)
Dit liedje (levensles) heeft mij ook tot nadenken gezet over bepaalde zaken die zó herkenbaar zijn. Je staat eigenlijk niet stil bij de kleine dingen in het leven, die je je meestal het beste herinnert en waar je de meeste waarde aan hecht als je er aan terug denkt.
Op een of andere manier ben ik toch anders gaan leven. Genieten van de kleine dingen in het leven en je niet te veel laten beinvloeden door mensen. Niet alles zien als vanzelfsprekend maar als een geschenk.
En ten tweede... Wat is er?!?!
pi_108908180
Pecunia non olet (geld stikt niet)
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_108908190
10 dooie ratten maakt nog geen winter (ma flodder) _O_
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:57:43 #84
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108911834
Je krijgt meer spijt van de dingen die je niet doet dan van de dingen die je wel doet.
  † In Memoriam † vrijdag 9 maart 2012 @ 22:25:01 #85
34726 Fratz
Max
pi_108923693
Life isn’t about waiting for the storm to pass…it’s learning to dance in the rain.

Die vind ik altijd wel mooi.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_108923753
Dat er een tijd komt dat je negatieve ervaringen en gevoelens om moet gooien en het positieve eruit moet halen.. O+
Till Lindemann.. <3
pi_108932939
Freedom for the wolves has often meant death to the sheep.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 10:10:04 #88
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_108933040
Als je jezelf niet bent zul je nooit gelukkig worden. Kwam uit de mond van een 18 jarige toen ik ook die leeftijd had.

Vond en vind het een behoorlijk wijze manier van iemand op zn gedrag aanspreken.
'Cos boys don't cry.
  Moderator zaterdag 10 maart 2012 @ 10:35:19 #89
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_108933322
"Wat je niet wil dat jou geschiedt, doe dat ook een ander niet."

Dat heb ik altijd wel een mooie gevonden :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_108934077
Ieders werk is fabriekswerk.
Twiddel
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:31:34 #91
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_108937386
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 10:35 schreef MaJo het volgende:
"Wat je niet wil dat jou geschiedt, doe dat ook een ander niet."

Dat heb ik altijd wel een mooie gevonden :)
The golden rule...
'Cos boys don't cry.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 14:05:58 #92
177810 Evenveel
en niet minder
pi_108938285
Hier een aantal waar ik persoonlijk veel waarde aan hecht. Ik ben te lui om er de juiste namen bij te zoeken...

Creëer je eigen toekomst vanuit je toekomst, niet vanuit je verleden.
Het doet er uiteindelijk weinig toe wat we denken of wat we weten of waar we in geloven. Het enige wat ertoe doet is welke actie we ondernemen.
De wereld betaalt je niet voor wat je weet; hij betaalt je voor wat je doet.
Je kunt geen zee oversteken door alleen maar in het water te staren.
Ik heb een lang leven geleid en een heleboel problemen gehad die zich voor het grootste deel niet hebben voltrokken.
Alles wat het waard is om goed gedaan te worden, is het waard om in het begin slecht gedaan te worden.
Op de extra kilometer staat nooit file
Wrok koesteren is als vergif drinken en dan hopen dat je je vijanden ermee om zeep helpt
Feiten houden niet op te bestaan wanneer ze genegeerd worden
Door meer te doen van iets dat niet werkt, zal iets niet beter gaan werken
Doei.
pi_108940206
Behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wil worden
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 15:55:26 #94
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_108941077
"Blijf Nieuwsgierig"
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')