Jeetje.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:11 schreef lezzer het volgende:
Ja, eigenlijk wel ja....
Maar ik heb er de kracht niet meer voor hoor <zucht>
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 05:26 schreef LizzyAdam het volgende:
Kon je niet slapen of was je aan de zuup, DP?
Ghihih. Al viel het mee. Na een kwartiertje fokken viel ik weer als een blok in slaap, tot de wekker ging.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 04:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
En nog een wijze levensles:
"Wanneer je om 8 uur gaat slapen, lig je om half 5 klaarwakker onzin te tikken op fok!"
Wat een geluk dat je geen beschimmeld stukje brood bent dat na verloop van tijd alsnog door de muizen uiteengereten wordt!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben zo'n verloren lepel die ooit gevallen is en onder een kast is geschopt en daar in zijn eentje tussen het stof ligt.
*kijkt onder de kast, vindt mooie lepel, wast die af zegt er tegen dattie niet meer de dramaqueen moet uithangen en legt 'm weer tussen de andere lepels*quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben zo'n verloren lepel die ooit gevallen is en onder een kast is geschopt en daar in zijn eentje tussen het stof ligt.
Ik las tepel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:23 schreef Tha_Erik het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |