Van met Fiets naar bed om dr lichaamswarmte te pikkenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:59 schreef lezzer het volgende:
Ja, doe wat je wil hoor. Ik word daar altijd depressief en ziek van
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:59 schreef lezzer het volgende:
Ja, doe wat je wil hoor. Ik word daar altijd depressief en ziek van
Nee, van in bed gaan liggen om 19.00u.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Van met Fiets naar bed om dr lichaamswarmte te pikken![]()
Oooooooooooh, ik kan dat goed hoor! Lekker serietjes kijken of als ik de rust in mn kop heb, nog lekkerder, in een boekje lezen en daar lekker mee in slaap vallenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, van in bed gaan liggen om 19.00u.
Niks dr van.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:16 schreef LizzyAdam het volgende:
Dan wil bakkes wel de kleinste lepel zijn
En dan Lizzy bellen.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:16 schreef LizzyAdam het volgende:
Dan wil bakkes wel de kleinste lepel zijn
quote:
Cijfers? 69?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:27 schreef lezzer het volgende:
Ik dacht dat gewoon de langste achterop lag.
Dus kom maar op met die cijfers...
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:33 schreef Bakfiets. het volgende:
Soms denk ik 'was ik maar DP', want ik moest 't nu echt drie keer lezen om het te snappen.
Ik vind cm in andere gebieden belangrijker Fiets. Maar ik ben blij dat jij blij bentquote:
Dat heb ik nou niet zo. Maar ik ben blij dat jij blij bent dat ik blij ben.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind cm in andere gebieden belangrijker Fiets. Maar ik ben blij dat jij blij bent
Ben jij een petitje?quote:
Wisselen we gewoon om het uur. Tenzij jij natuurlijk graag buiten ligt en met mijn haren wil spelen, dan neem ik dat natuurlijk aan.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:38 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wisselen we gewoon om het uur. Tenzij jij natuurlijk graag buiten ligt en met mijn haren wil spelen, dan neem ik dat natuurlijk aan.
Alleen maar mooi, dat is.quote:
Ik zou zeggen het, maar ik heb het vaker mis bij malle woorden.quote:
Ja, dat denk ik dus ook, maarquote:Op maandag 5 maart 2012 19:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zou zeggen het, maar ik heb het vaker mis bij malle woorden.
Hier staat toch dat het allebei mag? Of lees ik dat verkeerd?quote:cha·let [sjaale] de, het; m en o -s (Zwitsers) houten huis
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:51 schreef Bakfiets. het volgende:
Die mag mij ook best over m'n bol aaien hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |