misschien. ik associeer het nog altijd met guldens. net als ze het bij m'n ex-werkgever altijd hadden over meijers en ruggen en geeltjes. vond ik ook altijd raar.
Ik heb last van m'n rug, dus ik had er van die spierenspray op laten spuiten die alles heel warm maakt enzo en dat werkt ja? Beetje te veel dus. Het brandt als de tering en ik ben al tien minuten in m'n BH voor het open raam aan het hopsen.
weet je dat ze die krengen (crèmes en sprays) gewoon met pepers (piperine) heet maken? en dat piperine in pepers zitten zodat zoogdieren die niet eten?
Zoogdieren proeven namelijk dat dat heet is, en willen dat niet eten (teminste.. ja) en daarom blijven de vruchten hangen voor vogels, (die piperine niet proeven) waardoor de verspreiding beter geregeld is. Wij mensen vinden ze dan wel weer lekker omdat pepers zo heet zijn dat we het gevoel krijgen dat we brandwonden in onze mond krijgen.. wij maken dan weer endorfine aan om de 'pijn' te doven. maar die pijn is er helemaal niet echt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room. ~ How do I feel this good, sober? ~ For the night is dark and full of terrors