Oja, het komt allemaal door Wilders. Jij bent een onafhankelijk burger tegen allemaal gemanipuleerde mensen.quote:Hoewel de recente hersenspinsels van de heer Wilders natuurlijk van enig invloed zijn geweest op de redeneerwijze van een enkele autochtoon
Nee. Het conflict dient geen enkel Westers of Islamitisch politiek of cultureel belang. Het dient de lokale belangen van de lokaal betrokken partijen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:15 schreef mlg het volgende:
[..]
Omdat dat de culturele en politieke tegenstelling is.
Haha, die belangen zijn toch cultureel en politiek bepalend. Ik ben benieuwd hoe je "nee" deze keer gaat vervolgen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Het conflict dient geen enkel Westers of Islamitisch politiek of cultureel belang. Het dient de lokale belangen van de lokaal betrokken partijen.
Cultureel en politiek bepalend? Je bakt daar maar even een globaal Westers-Islamitische tegenstelling van? Elk conflict heeft een politieke achtergrond, het conflict heeft geen culturele achtergrond, behalve in de mindset van de betrokken extremisten (zoals de joodse kolonisten, die claimen dat het hun heilige land is - en de jihadisten, die dat eveneens claimen). Echter deze marginale groeperingen bepalen niet de loop van het conflict - en ze zijn ook niet de initieerders geweest van het conflict.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:18 schreef mlg het volgende:
[..]
Haha, die belangen zijn toch cultureel en politiek bepalend. Ik ben benieuwd hoe je "nee" deze keer gaat vervolgen.
Wij hoeven het ook niet op te lossen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:17 schreef robin007bond het volgende:
Maar goed, beide kanten hebben zijn extremen. Een goede oplossing zal hier nooit komen, daar is de situatie veel te gecompliceerd voor, zo op een vrijdagavondje.
De culturele en politieke verschillen liggen ten grondslag van het conflict, wat jij noemt is slechts een gevolg daarvan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Cultureel en politiek bepalend? Je bakt daarvan maar even een globaal Westers-Islamitische tegenstelling van? Elk conflict heeft een politieke achtergrond, het conflict heeft geen cultureel achtergrond, behalve in de mindset van de betrokken extremisten (zoals de joodse kolonisten, die claimen dat het hun heilige land is - en de jihadisten, die dat eveneens claimen). Echter deze marginale groeperingen bepalen niet de loop van het conflict - en ze zijn ook niet de initieerders geweest van het conflict.
Zelfs als dat waar zou zijn, dan is het daarmee nog geen Westers-Islamitisch conflict.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:23 schreef mlg het volgende:
[..]
De culturele en politieke verschillen liggen ten grondslag van het conflict, wat jij noemt is slechts een gevolg daarvan.
Dat is ook wel heel grof gezegd, maar het Israel-Palestina conflict is wel degelijk een voorbeeld waar het westen en de islamitische wereld tegenover elkaar staan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zelfs als dat waar zou zijn, dan is het daarmee nog geen Westers-Islamitisch conflict.
Nee, zowel de Islamitische wereld als de Westerse wereld hebben met enige regelmaat gepoogd het conflict op te lossen. Dat de twee vechtende partijen daar niets van willen weten, is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:26 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat is ook wel heel grof gezegd, maar het Israel-Palestina conflict is wel degelijk een voorbeeld waar het westen en de islamitische wereld tegenover elkaar staan.
True, dat laten we aan anderen over.quote:
Hij snapt niet hoezeer Amerika afhankelijk is van het buitenland. Met die SUV's van ze.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
True, dat laten we aan anderen over.
Mijn waardering voor Ron Paul daalt steeds meer. Zijn foreign policy is echt om te lachen
Ik vind het wel een goeie, en bovendien populair onder de jonge generatie. Ik kan zijn ideaal alleen maar toejuichen. Het is natuurlijk geen Europa.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
True, dat laten we aan anderen over.
Mijn waardering voor Ron Paul daalt steeds meer. Zijn foreign policy is echt om te lachen
Hij staat juist voor handel, ongeacht welk buitenland.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:34 schreef waht het volgende:
[..]
Hij snapt niet hoezeer Amerika afhankelijk is van het buitenland. Met die SUV's van ze.
quote:Kabinet akkoord met wetsvoorstel dubbele nationaliteit
vrijdag 2 maart 2012 18:37
Buitenlanders die de Nederlandse nationaliteit willen verkrijgen, moeten minstens het minimuminkomen verdienen. Ook moeten ze twee jaar een beroepsopleiding hebben gedaan of werkervaring hebben.
Het kabinet wil af van dubbele nationaliteit
Dit staat in een wet die de ministerraad vrijdag heeft goedgekeurd.
Uitgangspunt was altijd al dat een vreemdeling die Nederlander wordt, zijn andere nationaliteit opgeeft als hij dat kan. Het kabinet heeft ook de verdere eisen nu aangescherpt.
Buitenland
De afgelopen maanden ontstond opschudding rond Nederlanders in het buitenland. Als zij de nationaliteit van hun nieuwe land willen aannemen, verliezen zij automatisch het Nederlanderschap.
Het kabinet houdt hieraan vast omdat het gaat om een eigen keuze voor een andere nationaliteit.
De wet geldt alleen voor toekomstige gevallen. Nederlanders die nu meerdere paspoorten hebben, mogen de Nederlandse nationaliteit behouden.
Dat wel, maar Amerika handelt niet in een vrije markt. Amerika dwingt het af met vliegdekschepen en tanks.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:35 schreef mlg het volgende:
[..]
Hij staat juist voor handel, ongeacht welk buitenland.
Ron Paul wil dat juist veranderen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:37 schreef waht het volgende:
[..]
Dat wel, maar Amerika handelt niet in een vrije markt. Amerika dwingt het af met vliegdekschepen en tanks.
Hij wil de overzeese bases drastisch verminderen ja.quote:
Ik vind minder politiek, meer vrijheid helemaal geen verkeerde instelling.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:40 schreef waht het volgende:
[..]
Hij wil de overzeese bases drastisch verminderen ja.
Zijn ideologie mag ik ook, maar hij verliest de praktijk uit het oog.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:34 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goeie, en bovendien populair onder de jonge generatie. Ik kan zijn ideaal alleen maar toejuichen. Het is natuurlijk geen Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |