abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108637621
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hij zou een goeie kleuterleidster zijn. Meer lijkt me te hoog gegrepen.
Hij is een bestuurder, geen politicus.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_108637641
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:00 schreef waht het volgende:

[..]

Ja het is altijd dikke pret op youtube. Heb daar ooit eens een idiote discussie gehad met een Black Panther-aanhanger. :')
YouTube discussie is een fok discussie maar dan nog 1000 keer gehandicapter
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_108637647
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:00 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we Boris vd Ham.
Het is dat hij bij zo'n slappe partij zit, maar dat is nu een politicus naar mijn hart.

Aardige vent ook.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_108637693
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:00 schreef mlg het volgende:

[..]

Het gaat mij te ver om dit te wijten aan media. Het tegendeel krijgt evenveel aandacht in de media.
Leuk dat jij het te ver vindt gaan om het aan de media te wijten, maar het is wel degelijk een van de factoren. Een andere factor is dat jongeren graag tegendraads zijn. Een manier om de aandacht te trekken is om extreme standpunten in te nemen in dit soort conflicten. Je ziet het ook bij veel autochtonen in NWS (hier op Fok).
Allah Al Watan Al Malik
pi_108637736
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:00 schreef waht het volgende:

[..]

Ja het is altijd dikke pret op youtube. Heb daar ooit eens een idiote discussie gehad met een Black Panther-aanhanger. :')
_O-
pi_108637753
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Leuk dat jij het te ver vindt gaan om het aan de media te wijten, maar het is wel degelijk een van de factoren. Een andere factor is dat jongeren graag tegendraads zijn. Een manier om de aandacht te trekken is om extreme standpunten in te nemen in dit soort conflicten. Je ziet het ook bij veel autochtonen in NWS (hier op Fok).
Het is een Nederlands dingetje. In het buitenland wordt veul minder gediscussieerd, zeker online.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_108637776
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is een Nederlands dingetje. In het buitenland wordt veul minder gediscussieerd, zeker online.
Klopt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_108637787
quote:

[..]

Politici hebben ook enorm veel invloed , meer dan mensen denken.
pi_108637794
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:01 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

YouTube discussie is een fok discussie maar dan nog 1000 keer gehandicapter
Ik werd talloze malen uitgescholden voor 'white devil.' Echt heerlijk was dat. :D
  vrijdag 2 maart 2012 @ 20:04:17 #60
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_108637795
quote:

[..]

Arabische jongeren trekken zich veel meer aan van het Israel-Palestina conflict dan autochtone jongeren. De media is gewoon hetzelfde, dus het leeft veel meer onder Arabische jongeren, Turken en Marokkanen in het bijzonder. Terwijl wij als westerlingen ook een argument hebben om ons te interesseren in een westers-islamitisch conflict.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_108637830
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:04 schreef mlg het volgende:

[..]

Arabische jongeren trekken zich veel meer aan van het Israel-Palestina conflict dan autochtone jongeren. De media is gewoon hetzelfde, dus het leeft veel meer onder Arabische jongeren, Turken en Marokkanen in het bijzonder.
Gast. :|W :|W :|W

pi_108637851
Marokkanen zijn ook geen Arabische jongeren. De meesten in Nederland spreken niet eens Arabisch.

pi_108637857
Arabische jongeren , Turken en Marokkanen in het bijzonder.

Turken zijn geen Arabieren, Marokkanen ook vaak niet :')
  vrijdag 2 maart 2012 @ 20:06:09 #64
294269 mlg
pi_108637881
quote:
13s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:05 schreef El_Matador het volgende:
Marokkanen zijn ook geen Arabische jongeren. De meesten in Nederland spreken niet eens Arabisch.
Ik bedoelde allochtone jongeren.
pi_108637886
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:05 schreef De_Nuance het volgende:
Arabische jongeren , Turken en Marokkanen in het bijzonder.

Turken zijn geen Arabieren, Marokkanen ook vaak niet :')
Luister goed naar deze man.

pi_108637904
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Luister goed naar deze man.
Wat doe jij zomaar lief.
pi_108637915
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:06 schreef mlg het volgende:

[..]

Ik bedoelde allochtone jongeren.
Somalische jongeren zijn te stoned van de qat om zich druk te maken over "kankerjoden" (let op de aanhalingstekens).

pi_108637925
quote:
8s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:06 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Wat doe jij zomaar lief.
Alleen voor hen die het verdienen.

pi_108637945
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:04 schreef mlg het volgende:

[..]

Arabische jongeren trekken zich veel meer aan van het Israel-Palestina conflict dan autochtone jongeren. De media is gewoon hetzelfde, dus het leeft veel meer onder Arabische jongeren, Turken en Marokkanen in het bijzonder.
Turken zijn niet Arabisch. En 90% van de Marokkanen in Nederland is niet Arabisch. En voor de autochtone Nederlander is het makkelijker om niet tegendraads te zijn (men gebruikt het standpunt minder) omdat de Nederlandse staat de meerderheidspositie van de NL bevolking overneemt. Een minderheid zal haar mening feller verdedigen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_108637959
Goed, genoeg geel in mijn beeldscherm, ik ga weer wat olie oppompen.

Of althans, dat laat ik doen.

Een goeie avond allen.

vrijdag 2 maart 2012 @ 20:07:58 #71
294269 mlg
pi_108637962
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Somalische jongeren zijn te stoned van de qat om zich druk te maken over "kankerjoden" (let op de aanhalingstekens).
Je gaat voorbij het onderwerp, en je richt je op kleine details. Wat is er mis met jou? Heb jij moeite met discussies?
pi_108637970
De echte raddraaiers zijn natuurlijk de Gretta-types.
pi_108638013
Een westers-islamitisch conflict.... I rest my case.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 2 maart 2012 @ 20:10:34 #74
294269 mlg
pi_108638097
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik stel nergens dat BNW/NWO/9-11 inside job verhaal. Daar geloof ik niet in. Maar het is een feit dat de VSAmerikaanse wapenindustrie moet blijven draaien.

Oorlog is de meest onzinnige "investering". Toch draait de VS er voor een flink deel op. Ja, dat Wilde Westen zit in de cultuur. Net als dat handelsgeest in de onze zit.
Jij hebt de zweverige types te hoog in het vaandel. Je behoort tot de genetische zwakke groep die achter de kar aanloopt in plaats van trekt.
pi_108638108
Wat voor een "politieke partij" heb ik nu weer ontdekt.

http://likud.nl/over-likud/

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2012 20:10:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')