De VSAmerikaanse politiek heeft wapenindustrie en dus oorlog nodig. Daarom zijn ze blij met de status quo in het middenoosten en houden ze de idiote war on drugs in dit land in stand. De grootste oorlog die nu gaande is.quote:
Ik kan gewoon bierdrinken met Palestijnen.quote:
Ze worden steeds minder blij naarmate die oorlog noordwaarts verschuift.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De VSAmerikaanse politiek heeft wapenindustrie en dus oorlog nodig. Daarom zijn ze blij met de status quo in het middenoosten en houden ze de idiote war on drugs in dit land in stand. De grootste oorlog die nu gaande is.
Over wie heb je het nou?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan gewoon bierdrinken met Palestijnen.
Waarom kunnen die achterlijke zionistische eikels dat niet?
In dat filmpje zitten dus weinig van die achterlijke zionisten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan gewoon bierdrinken met Palestijnen.
Waarom kunnen die achterlijke zionistische eikels dat niet?
HÉ JULLIE HATEN TOCH JODEN??quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je denkt dat het leeft, heb je echt een plaat voor je hoofd. Het leeft alleen op momenten dat het door iemand wordt aangehaald. En in het Westen is het meer aan de orde van de dag dan in enig ander Islamitisch land. Gek he...
Best beoordeelde Youtube-comment.quote:
quote:The hate is made in USA by its fake propagandas... too bad other media just copy their lies -.-... Fuck NWO! Spread the love, not hate!
Onder de jongeren is het Israel-Palestina conflict een hot item. Onlangs hebben ze nog een enquete gehouden, waaruit bleek dat dit veel jongeren met een islamitische achtergrond bezig houdt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je denkt dat het leeft, heb je echt een plaat voor je hoofd. Het leeft alleen op momenten dat het door iemand wordt aangehaald. En in het Westen is het meer aan de orde van de dag dan in enig ander Islamitisch land. Gek he...
De zionisten die graag Palestijntjes vernederen.quote:
Nee, dat zijn de Job Cohens van Israel. Die worden hier dus met kaarsvet overgoten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:56 schreef waht het volgende:
[..]
In dat filmpje zitten dus weinig van die achterlijke zionisten.
Job Cohen is een goed mens.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de Job Cohens van Israel. Die worden hier dus met kaarsvet overgoten.
Links is te lief tegen klootzakken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de Job Cohens van Israel. Die worden hier dus met kaarsvet overgoten.
Vind je dit niet een te simpele stelling? Het is slechts een verzonnen verhaaltje om oorlogen te verklaren. Geen enkel bewijs, en bovendien niet logisch. Als het geld niet in de wapenindustrie terecht komt, dan komt het wel in de voedselindustrie om maar een voorbeeld te noemen. Het is niet meer het wilde westen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De VSAmerikaanse politiek heeft wapenindustrie en dus oorlog nodig. Daarom zijn ze blij met de status quo in het middenoosten en houden ze de idiote war on drugs in dit land in stand. De grootste oorlog die nu gaande is.
Hij zou een goeie kleuterleidster zijn. Meer lijkt me te hoog gegrepen.quote:
Tuurlijk houden zij zich ermee bezig. Zoals ik al aangaf, je wordt er hier in Nederland haast mee doodgegooid. Alsof het een buurland is wat in oorlog is. Dat maakt dat het leeft. Het leeft niet van nature. Net als dat een 'Wilders' een hot item is. Niet van nature, maar omdat het eenmaal zoveel aandacht krijgt van de Nederlandse pers. In de Islamitische wereld leeft het bijvoorbeeld amper tot niet (buurlanden daargelaten), veel minder dan in het Westen in ieder geval.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:56 schreef mlg het volgende:
[..]
Onder de jongeren is het Israel-Palestina conflict een hot item. Onlangs hebben ze nog een enquete gehouden, waaruit bleek dat dit veel jongeren met een islamitische achtergrond bezig houdt.
Ik kan die statistieken niet tegenspreken, jij ook niet. Of het mij wat boeit is een tweede. Mijn punt is dat de kwestie leeft.
Ja het is altijd dikke pret op youtube. Heb daar ooit eens een idiote discussie gehad met een Black Panther-aanhanger.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Best beoordeelde Youtube-comment.
[..]
Gelukkig hebben we Boris vd Ham.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Links is te lief tegen klootzakken.
Rechts is te onbeschoft tegen normale mensen.
Ik stel nergens dat BNW/NWO/9-11 inside job verhaal. Daar geloof ik niet in. Maar het is een feit dat de VSAmerikaanse wapenindustrie moet blijven draaien.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:59 schreef mlg het volgende:
[..]
Vind je dit niet een te simpele stelling? Het is slechts een verzonnen verhaaltje om oorlogen te verklaren. Geen enkel bewijs, en bovendien niet logisch. Als het geld niet in de wapenindustrie terecht komt, dan komt het wel in de voedselindustrie om maar een voorbeeld te noemen. Het is niet meer het wilde westen.
Het gaat mij te ver om dit te wijten aan media. Het tegendeel krijgt evenveel aandacht in de media.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tuurlijk houden zij zich ermee bezig. Zoals ik al aangaf, je wordt er hier in Nederland haast mee doodgegooid. Alsof het een buurland is wat in oorlog is. Dat maakt dat het leeft. Het leeft niet van nature. Net als dat een 'Wilders' een hot item is. Niet van nature, maar omdat het eenmaal zoveel aandacht krijgt van de Nederlandse pers. In de Islamitische wereld leeft het bijvoorbeeld amper tot niet, veel minder dan in het Westen in ieder geval.
Hij is een bestuurder, geen politicus.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij zou een goeie kleuterleidster zijn. Meer lijkt me te hoog gegrepen.
YouTube discussie is een fok discussie maar dan nog 1000 keer gehandicapterquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:00 schreef waht het volgende:
[..]
Ja het is altijd dikke pret op youtube. Heb daar ooit eens een idiote discussie gehad met een Black Panther-aanhanger.
Het is dat hij bij zo'n slappe partij zit, maar dat is nu een politicus naar mijn hart.quote:
Leuk dat jij het te ver vindt gaan om het aan de media te wijten, maar het is wel degelijk een van de factoren. Een andere factor is dat jongeren graag tegendraads zijn. Een manier om de aandacht te trekken is om extreme standpunten in te nemen in dit soort conflicten. Je ziet het ook bij veel autochtonen in NWS (hier op Fok).quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Het gaat mij te ver om dit te wijten aan media. Het tegendeel krijgt evenveel aandacht in de media.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:00 schreef waht het volgende:
[..]
Ja het is altijd dikke pret op youtube. Heb daar ooit eens een idiote discussie gehad met een Black Panther-aanhanger.
Het is een Nederlands dingetje. In het buitenland wordt veul minder gediscussieerd, zeker online.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Leuk dat jij het te ver vindt gaan om het aan de media te wijten, maar het is wel degelijk een van de factoren. Een andere factor is dat jongeren graag tegendraads zijn. Een manier om de aandacht te trekken is om extreme standpunten in te nemen in dit soort conflicten. Je ziet het ook bij veel autochtonen in NWS (hier op Fok).
Klopt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is een Nederlands dingetje. In het buitenland wordt veul minder gediscussieerd, zeker online.
Politici hebben ook enorm veel invloed , meer dan mensen denken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Leuk dat jij het te ver vindt gaan om het aan de media te wijten, maar het is wel degelijk een van de factoren. Een andere factor is dat jongeren graag tegendraads zijn. Een manier om de aandacht te trekken is om extreme standpunten in te nemen in dit soort conflicten. Je ziet het ook bij veel autochtonen in NWS (hier op Fok).
Ik werd talloze malen uitgescholden voor 'white devil.' Echt heerlijk was dat.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:01 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
YouTube discussie is een fok discussie maar dan nog 1000 keer gehandicapter
Arabische jongeren trekken zich veel meer aan van het Israel-Palestina conflict dan autochtone jongeren. De media is gewoon hetzelfde, dus het leeft veel meer onder Arabische jongeren, Turken en Marokkanen in het bijzonder. Terwijl wij als westerlingen ook een argument hebben om ons te interesseren in een westers-islamitisch conflict.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |