Het wordt een jongen?quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, maar ik doe dan ook 3 dingen tegelijk, normaal gaat het bij 2 al fout
Graaien wat er te halen valt FTWquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:52 schreef oh-oh het volgende:
Die zit er dalijk het meest luxe bij van heel fok
V&Aquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:13 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig is er speciaal een heel subforum voor
Ook daar graaien ja!quote:
Ooooooh, ja, ik voel me nu nog viesquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Je donatie van laatst; je bureau? Rings a bell?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ooooooh, ja, ik voel me nu nog vies
Wilde ze iets van je?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ooooooh, ja, ik voel me nu nog vies
Gadverdamme, asjeblieft nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wilde ze iets van je? [ afbeelding ]
Is het wat?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:29 schreef Muis006 het volgende:
Zeg Ll, ik weet niet hoeveel hoestsiroop je op hebt, maar hell will freeze over voordat je mijn bloempje () mag plukken (
![]()
).
je mag best wel wat vriendelijker doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:29 schreef Muis006 het volgende:
Zeg Ll, ik weet niet hoeveel hoestsiroop je op hebt, maar hell will freeze over voordat je mijn bloempje () mag plukken (
![]()
).
Oh mag dat.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je mag best wel wat vriendelijker doen.
quote:
Ja een dinnetje smste het, a kijk ik geen koffietijd en b stond ik onder de douchequote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, ik zag Stuk vanochtend weer bij Koffietijd, die werd 11 jaar
Neh, de badkamer is om te ontspannen.quote:
Truequote:
En een metro Lushbalquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moet het doen alleen stereo radio in de badkamer, en dat koude pilsje.
#1stworldproblems
Doe eens wild, spring er vandaag in!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
Die heb ik echt al zoooo lang niet gebruikt, ik ben sowieso al een half jaar niet meer in bad geweest denk ik
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:57 schreef Pagan het volgende:
Kaffee mit berliner, die echte aus Deutschland.
Toll, SUPER!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:57 schreef Pagan het volgende:
Kaffee mit berliner, die echte aus Deutschland.
Wat een leuke naamquote:Op zondag 4 maart 2012 01:10 schreef Pagan het volgende:
Zo, net Massimo gekamd. Maar liefst 24 gram haar geoogst. Hij werkte behoorlijk mee.
Ik was al helemaal vergeten dat Aldi ook groen verkoopt. Wat een leuke boompjes Stregaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:09 schreef Strega het volgende:
Zo was gisteren een druk, maar welbesteed dagje in Duitsland.
Bij de Aldi in Duitsland 4 citrusbomen gescoord, ongeveer een meter hoog. De mijne zijn een jaar of drie geleden ter ziele gegaan na al mijn ziekenhuisopnames. Ik heb nu dus weer een citroen, sinaasappel, mandarijn en kumquat. Wel symbolisch, net gevonden op dit moment.
Ze staan nu in de serre. Van mij mag het nu echt voorjaar worden.
quote:
Jawel, merk nog wel dat ik niet helemaal 100 ben als ik ff wat inspanning leverquote:
Meteen vanuit de verstekzaag richting de bank vertrokken?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, merk nog wel dat ik niet helemaal 100 ben als ik ff wat inspanning levermaar ga wel gewoon morgen weer werken
Nee das bij de burenquote:
Komt die ook? Oh niet gezien nog.quote:
Wat andersquote:Op zondag 4 maart 2012 18:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor in je auto of ga je er wat anders mee knutselen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja, heel blij mee!quote:Op zondag 4 maart 2012 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was al helemaal vergeten dat Aldi ook groen verkoopt. Wat een leuke boompjes Strega
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:07 schreef Bos81 het volgende:
![]()
JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Groningen
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:07 schreef Bos81 het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het rare is, ik kan er gewoon om "lachen"quote:
Jij bent PSV'er, toch?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het rare is, ik kan er gewoon om "lachen"
Dancing in the desert, blowing up the sunshine!quote:Op zondag 4 maart 2012 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
Everybody's going to the party have a really good timeeeee
Och, wat moet je anders dan lachen, het kan nog steeds alle kanten op, en je kan wel een week chago zijn, de uitslag zal niet veranderenquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dancing in the desert, blowing up the sunshine!
Ik kan ook steeds beter, meer en meer relativeren..quote:Op zondag 4 maart 2012 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Och, wat moet je anders dan lachen, het kan nog steeds alle kanten op, en je kan wel een week chago zijn, de uitslag zal niet veranderen
nicequote:Op zondag 4 maart 2012 21:22 schreef oh-oh het volgende:
Neat!
Maar had ie niet beter gewoon een 3D printertje kunnen bouwen?
Oh ik heb Murakami bijna uit Zwab
Tja, de gipsprinter op school maakt een emmer vol in grofweg een nachtje printen, gekleurt en alquote:Op zondag 4 maart 2012 21:22 schreef oh-oh het volgende:
Neat!
Maar had ie niet beter gewoon een 3D printertje kunnen bouwen?
Oh ik heb Murakami bijna uit Zwab
Heb je net "Benali boekt" gezien?. Ging over een Vlucht Regenwulpen. Met Maarten uiteraardquote:Op zondag 4 maart 2012 21:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben op 844 van de 924 nu.
Er gebeurt tergend weinig, maar dat is Murakami eigen, en het leest nog steeds echt lekker weg, en het is ook nog es retespannend
Okeequote:Op zondag 4 maart 2012 21:34 schreef oh-oh het volgende:
Nee, en ik had ook Van Dis willen zien, maar ik ben aan het lezen
Strega is in deel vier bezig en ik in 5b.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nice![]()
Ik ben inmiddels bezig in deel twee van Game of Thrones, ik heb nog tot 1 April om die uit te lezen, voor dat het nieuwe seizoen begint op basis van dat boek
Ik word tussendoor steeds afgeleid, eerste boek ging heel snel, tweede ben ik al een half jaar mee bezigquote:Op zondag 4 maart 2012 23:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Strega is in deel vier bezig en ik in 5b.
Ik zat in Umberto Eco's Het eiland van de vorige dag, maar toen kwam deze uit en ik kon niet wachten.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik word tussendoor steeds afgeleid, eerste boek ging heel snel, tweede ben ik al een half jaar mee bezig
Ik heb seizoen 1 gezien, nu deel 1 nog een keer bemachtigen.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nice![]()
Ik ben inmiddels bezig in deel twee van Game of Thrones, ik heb nog tot 1 April om die uit te lezen, voor dat het nieuwe seizoen begint op basis van dat boek
Ik had gisteren en vandaag wraps op. Zaterdag samen met de begeleidster in dienst, dat was ook lekker.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:59 schreef oh-oh het volgende:
En nu ben ik klaar met afwassen en de sink shinen en de laatste was wegvouwen, dus ik duik weer in het boek.
Naja, op de e-reader dan![]()
Oh en ik had me toch lekker eten![]()
Ooit es Nigella kip zien frituren, met zo een krokant laagje, dus dat gedaan met twee kippenbouten, een voor vandaag en een voor morgen. Eerst koken in melk![]()
En dan witte koolsalade erbij, van gisteren nog.
Morgen laatste portie, damn die was goddelijk lekker ook
quote:
Jaquote:Op maandag 5 maart 2012 09:30 schreef oh-oh het volgende:
Heb je t geluid aan?
He goes all Caro Emerald on us![]()
quote:
quote:
Whehequote:Op maandag 5 maart 2012 08:19 schreef Bos81 het volgende:
Komt ze terug met een koffie met alles er in..![]()
Ja precies.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:42 schreef oh-oh het volgende:
Dat is echt overdreven voor een theedoek ja.
Zeker omdat ze zelden zo hangen dat de tekst ook leesbaar is
Dat duurt zo lang, boh.quote:
Oeh!quote:Op maandag 5 maart 2012 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Of je koopt van dat strijkfolie, print het uit en strijkt het zelf op theedoeken, das nog cheaperder
Hah die is leukquote:Op maandag 5 maart 2012 09:41 schreef Muis006 het volgende:
http://www.poaa.nl/can-t-stand-the-heat-theedoek.html Ik wil deze, maar duur men.
Moggeh Vaduzjequote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh ik heb weer over je gedroomd
Ik heb vannacht elke 2 uur de klok gezien, en dan droom ik me suf, en onthoud alles als ik korte tukjes doe.
We stonden bij een raam te kijken naar stuifmeel en allemaal pluisjes in de lucht, het leek wel te sneeuwen zoveel![]()
En ik zei "kijk hooikoorts"
![]()
Oh leuk juist, honing is zo lekker ( ik baal echt dat ik er allergisch voor ben ).quote:Op maandag 5 maart 2012 10:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks richting een man die in de bijen doet. Ik snap nooit waarom mensen daar een hobby in kunnen zien.
quote:
But of coursequote:Op maandag 5 maart 2012 11:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze krijgt nog een vlassige snor, uiteraard.
Onderbeen?quote:Op maandag 5 maart 2012 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]Het staat maar op een onderbeen.
Ik zou m best willen, maar dan een knapper hondje en 4 stuks, donker krullend haar, en geen rozen.
De boobs mogen blijven
Beter naar de bijen dan naar de haaienquote:
En dan zeker voor elk dier dat je opvangt/krijgt/eten geeft er eentje bij he?quote:Op maandag 5 maart 2012 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou er een kraai bij willen ook, en een egeltje mss wel.
En dan geen rozen maar gerbera's of paardeblompluizen
Neuhquote:Op maandag 5 maart 2012 11:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En dan zeker voor elk dier dat je opvangt/krijgt/eten geeft er eentje bij he?
Jaquote:Op maandag 5 maart 2012 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Ja die kende ik al, ik vind alleen die dingen in zn gezicht al lelijk zat![]()
Heb ik de rest niet voor nodig
Je verveelt je vast niet he?quote:Op maandag 5 maart 2012 11:21 schreef Barbaaf het volgende:
Op zich gaat 't prima, alleen moet ik weer wat actiever gaan zoeken naar werk, de laatste banen die langskwamen waren toch niet wat ik zocht, misschien m'n profiel wat updaten met de nieuwe buzzwords voor oude techniek
Het is nog laaaaaaaang geen mei.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:34 schreef Barbaaf het volgende:
Ik verveel me nooit. De vakantie staat vast, daar gaat niks tussen komen. Als 't nu nog wat droger en iets warmer zou worden ...
Ja, dat vogelgebied daar ga ik zeker een paar keer bezoeken, in mei is daar vast ook genoeg te zienquote:Op maandag 5 maart 2012 11:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is nog laaaaaaaang geen mei.
Kijk, deze foto postten die mensen van het park van t weekend op FB![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 maart 2012 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]Het staat maar op een onderbeen.
Ik zou m best willen, maar dan een knapper hondje en 4 stuks, donker krullend haar, en geen rozen.
De boobs mogen blijven
Dat wordt een backpiece, geen onderbeen. Hoe pakt een tattoo op jouw kleur huid uit eigenlijh?quote:Op maandag 5 maart 2012 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou er een kraai bij willen ook, en een egeltje mss wel.
En dan geen rozen maar gerbera's of paardeblompluizen
Honing is lekker en bijen zijn reuze interessant. Ik heb een basiscursus imkeren gedaan, alleen kost het zoveel tijd dat ik er niet aan ben begonnen zelf een paar volken te nemen.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks richting een man die in de bijen doet. Ik snap nooit waarom mensen daar een hobby in kunnen zien.
Behalve als je allergisch bent voor honing gok ikquote:Op maandag 5 maart 2012 13:23 schreef Pagan het volgende:
[..]
Honing is lekker en bijen zijn reuze interessant. Ik heb een basiscursus imkeren gedaan, alleen kost het zoveel tijd dat ik er niet aan ben begonnen zelf een paar volken te nemen.
Het helpt ook goed bij hooikoorts om van een locale imker koudgeslingerde honing te halen en daar elke dag een lepel van te nemen voor het hooikoorts seizoen begint.
Nee, da's natuurlijk geen goed plan dan.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Behalve als je allergisch bent voor honing gok ik![]()
Heel erg leuk!quote:Op maandag 5 maart 2012 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie die net bij een kennis op FB, best cool![]()
[ afbeelding ]
Dat wist ik niet? Dan ga ik dat eens proberen! niet dat het bij mij héél ernstig is, maar als het helpt, helpt hetquote:Op maandag 5 maart 2012 13:23 schreef Pagan het volgende:
Het helpt ook goed bij hooikoorts om van een locale imker koudgeslingerde honing te halen en daar elke dag een lepel van te nemen voor het hooikoorts seizoen begint.
quote:Op maandag 5 maart 2012 13:32 schreef Pagan het volgende:
Moet je Kalevala St. Johanneskruis eens in google afbeeldingen gooien.
Mwehe ja dat had ik ook al gedaanquote:Op maandag 5 maart 2012 13:32 schreef Pagan het volgende:
Moet je Kalevala St. Johanneskruis eens in google afbeeldingen gooien.
quote:Op maandag 5 maart 2012 13:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat wist ik niet? Dan ga ik dat eens proberen! niet dat het bij mij héél ernstig is, maar als het helpt, helpt het
Bron.quote:Honingkuur
Een honingkuur tegen hooikoorts helpt alleen als aan een paar belangrijke voorwaarden wordt voldaan. De honing moet echte imkershoning zijn en dan ook gewonnen binnen een straal van maximaal 10 km van de woonplaats van de patient. De patient moet tenminste elke dag een flinke theelepel honing eten. Liefst het hele jaar door, doch zeker vanaf januari/februari tot na de zomer. Honing uit de winkel of honing die op andere plaatsen is gewonnen helpt niet, omdat daar niet stuifmeel inzit die voor de immuniteit zorgt.
Het onderzoek van dr Croft, die bij zijn onderzoek ook eerdere studies over de geneeskrachtige werking van honing bij patienten met astmatische aandoeningen heeft betrokken, heeft erkenning gevonden en aangetoond dat de oude imkers gelijk hadden met hun beweringen dat honing helpt.
Grappig he.quote:
Ok.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:23 schreef Pagan het volgende:
[..]
Honing is lekker en bijen zijn reuze interessant. Ik heb een basiscursus imkeren gedaan, alleen kost het zoveel tijd dat ik er niet aan ben begonnen zelf een paar volken te nemen.
Ik denk/hoop dat ze dat wel hebben bij de landwinkel, daar hebben ze allerlei streekproducten. Thnx!quote:
http://www.mergellandhoning.nl/quote:Op maandag 5 maart 2012 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Reformwinkels hebben zulke honing altijd wel toch?
En die biomarkt hier waar ik mijn kaas haal ook.
Geweldig om op die leeftijd nog iets nieuws op te pakken.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Was wel grappig, de man was 73 en pas vorig jaar met bijen begonnen.
?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Deze willen we denk ik allemaal graag lezen als ie klaar is Duschka!
quote:
Okee, dat wist ik niet. Wat leuk.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, is voor een krantenrubriek die ik wekelijks schrijf. Iets uit de regio opzoeken op Marktplaats en er achteraan bellen.
Thats wat she asked.quote:
No way, dat meen je nietquote:Op maandag 5 maart 2012 13:24 schreef oh-oh het volgende:
een Kalevala St. Johanneskruis op mn rechterenkel aan de binnenkant
Wat leuk, ben benieuwd naar het verhaal Vaduschk!quote:Op maandag 5 maart 2012 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Was wel grappig, de man was 73 en pas vorig jaar met bijen begonnen.
Peking eend?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Noh, kijk dan, chineesje van iemand die ik ken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Awesome of niet?
Hij pist altijd tegen de eenden en hij mept ze
Dit is wel heel duur...quote:
H&M heeft ook vaak van zulke leukequote:Op maandag 5 maart 2012 16:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Dit is wel heel duur...![]()
Ik had laatst een heel stel Engelse bij " de dames van de thee" besteld. Met katten, kruiden enze.cht linnen en in den uitverkoop, dus 50% korting.
Ik ben gek op bijenquote:Op maandag 5 maart 2012 10:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, ik maak mij hier zorgen om Othello. Hij is natuurlijk bijna achttien, maar begint de laatste tijd wel te sukkelen. Dikke bult onder z'n oksel. Durft niet meer te springen. En toch hoop ik dat hij zo eens in z'n slaap wegglijd....quote:Op maandag 5 maart 2012 13:37 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Blegh, over 1.5 uur krijgt de hond van kennissen een spuitje.
Hij is een maand en 12 dagen ouder dan Chico.
Ik vind het zo naar weer...
Finse moederquote:
Oh echt?quote:
Oh God, je krijgt ook nog een lading van ons....quote:Op maandag 5 maart 2012 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja ik hoop dat ook voor Chico.
Maar ik bedacht vandaag weer es dat dat echt maar weinig gebeurt eigenlijk he?
Kiek wat ik in de post had vandaag![]()
[ afbeelding ]
Pisces,, thank you![]()
![]()
Ik heb es geprobeerd het te leren, ik wilde er gaan wonen vanuit de UK.quote:
Zoveel xtc?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja ik hoop dat ook voor Chico.
Maar ik bedacht vandaag weer es dat dat echt maar weinig gebeurt eigenlijk he?
Kiek wat ik in de post had vandaag![]()
[ afbeelding ]
Pisces,, thank you![]()
![]()
Jepquote:Op maandag 5 maart 2012 17:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt?
Ik ben dol op dat kalevala![]()
Oh wacht, daar komt je naam ook vandaan dan denk ik??
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh God, je krijgt ook nog een lading van ons....![]()
![]()
quote:
Ik vond het al een gek naampje dat ik niet helemaal kon plaatsen zeg maar.quote:
Ik wist dat je er wel eens geweest was, dus dacht dat je het vast al zou kennenquote:Op maandag 5 maart 2012 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond het al een gek naampje dat ik niet helemaal kon plaatsen zeg maar.
Ik ben dol op die echte Finse namen zoals Ahti en Juha en Sari
Naar kantoor gaat altijd goed, thuis is het probleemquote:Op maandag 5 maart 2012 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wist dat je er wel eens geweest was, dus dacht dat je het vast al zou kennen
En fijn dat de post goed is gegaan
Wow wat leukquote:Op maandag 5 maart 2012 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Noh, kijk dan, chineesje van iemand die ik ken![]()
[ afbeelding ]
Ja geweldig he?quote:
Dan stuur ik het ook naar je werkadres.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naar kantoor gaat altijd goed, thuis is het probleem![]()
Nee jouw naam heb ik daar niet eerder gehoord, maar nu kan ik hem wel meteen plaatsen zeg maar
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Dan stuur ik het ook naar je werkadres.
Ach joh, jij stuurt maar eens nieuwe oogst kruiden van eigen plantage! (die nootmuskaat is top off the bill!)quote:Op maandag 5 maart 2012 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]Graag ja!
Wil je me aub laten weten hoeveel je van me krijgt en waar het heen kan?
Ik geloof dat ik dit seizoen onder de pannen ben dan
Het is wel grappig, ik krijg vaker de vraag of het daar vandaan komt, en ze weten dan helemaal niks van de taal, maar hebben bijvoorbeeld van 3 Finse voetbalspelers een naam onthouden en herkennen de klank. Grappig welquote:Op maandag 5 maart 2012 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naar kantoor gaat altijd goed, thuis is het probleem![]()
Nee jouw naam heb ik daar niet eerder gehoord, maar nu kan ik hem wel meteen plaatsen zeg maar
Partypillen.quote:
Finland lijkt me sowieso een tof land.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is wel grappig, ik krijg vaker de vraag of het daar vandaan komt, en ze weten dan helemaal niks van de taal, maar hebben bijvoorbeeld van 3 Finse voetbalspelers een naam onthouden en herkennen de klank. Grappig wel
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Partypillen.
Nu ben je echt dik jaloers he
nee hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 17:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Partypillen.
Nu ben je echt dik jaloers he
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Finland lijkt me sowieso een tof land.
Gratis partypillen, nog vetterquote:Op maandag 5 maart 2012 17:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoor
I'm my own drugs
ben gewoon nieuwsgierig
Ja, het klimaat ligt mij ook niet zo goed. Ik gedij beter bij zon en mediterrane weersomstandigheden.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]Is echt geweldig, en de mensen zijn ook echt geweldig.
Maar dat weinig daglicht was voor mij de doorslaggevende factor om het niet te doen toen.
Beetje lullig, we zijn Qwea vergetenquote:
Oh please sharequote:Op maandag 5 maart 2012 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh en een nadeel van Finland vond ik dat zuipen.
Echt godallejezus, ik heb zelfs foto's van MIJ in Helsinki in een of andere biertram, lam lazarus.
Kunjenagaan
Q heeft genoeg stash, no worriesquote:Op maandag 5 maart 2012 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje lullig, we zijn Qwea vergeten
Ik ben echt heel schaamteloos maarre.quote:
Wij volgen hier de leer van " Heisenberg".quote:Op maandag 5 maart 2012 17:18 schreef Memento-Mori het volgende:
en gister bij undercuver in Nederland heb ik geleerd hoe je GHB maakt dusse
quote:
Wij keken " Going Bad" , de scheikundeleraar die daar bad gaat in het maken van Methamfitamine en geeft zichzelf deze naam.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Ok, wat is die Heisenberg?
Ik ken het uit een aflevering van de X-Files.
Daarin zegt iemand I am stricly Heisenbergian.
Now I wanna know
Oh het is natuurlijk " Braking Bad".quote:Op maandag 5 maart 2012 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Ja, dat zeg ik, formules, dan krijg ik kortsluiting en kan ik de gewone tekst ook niet meer ontcijferen.
Ik heb een wis-natuur-en scheikunde fobie.
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:28 schreef oh-oh het volgende:
Die kijk ik niet want ik heb t begin gemist![]()
Ik ga nach Hause, später alligäter!
Uitstekend!!quote:Op maandag 5 maart 2012 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk, ben benieuwd naar het verhaal Vaduschk!
Hoe gaat je Vavoet eigenlijk, gaat het nog goed?
Mooi, dat is nog eens fijn om te horen!quote:
wat gaat dat worden?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:46 schreef Miniem het volgende:
Geschuurd en nogmaals geplamuurd.
[ afbeelding ]
Een schandpaal voor Zaphod Beeblebrox.quote:
ah k, leuk. Las tijdje terug dat je onderdelen bestelde. Leuk project.quote:
Thnx.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:02 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k, leuk. Las tijdje terug dat je onderdelen bestelde. Leuk project.
al is een schandpaal ook ok
Leuk! Kun je dat dan overal neerzetten in huis om te gebruiken?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:46 schreef Miniem het volgende:
Geschuurd en nogmaals geplamuurd.
[ afbeelding ]
Overal in huis, auto, overal mee naar toe eigenlijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk! Kun je dat dan overal neerzetten in huis om te gebruiken?![]()
Ik dacht als eerste aan een oude subwoofer die ik in de kofferbak had jaren geleden.
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh thanks voor de centjes.Ik heb nog nooit zo'n leuke omschrijving bij het bankieren gehad
Leuk zegquote:Op maandag 5 maart 2012 18:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Overal in huis, auto, overal mee naar toe eigenlijk.![]()
Gaat straks op 1 of 2 een li-ion accu's en kan ook op netstroom.
Awwwquote:Op maandag 5 maart 2012 18:49 schreef oh-oh het volgende:
Billy vond het geen enkel probleem, maar Sjon is toch wel gek op zijn broer geloof ik
Aaaaawwwquote:Op maandag 5 maart 2012 18:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik ging net even de gft bak buiten zetten, meteen toen ik thuiskwam.
Chico nam ik mee, en Billy was mee naar buiten geglipt zonder dat ik het doorhad, die kan los mee dus ik dacht ach ja, kom jij ook maar mee dan.
Sjon ging te keeeeeeeer binnen![]()
Holy moly zeg...
Terug naar binnen, even mopperen, en stil was ie![]()
Toen ik terugkwam bedacht ik dat het wss de eerste keer was dat ik Sjon en Billy uit elkaar gehaald heb. In meer dan twee jaar tijd![]()
Billy vond het geen enkel probleem, maar Sjon is toch wel gek op zijn broer geloof ik
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:00 schreef oh-oh het volgende:
Ja als ik wegga, geen probleem, en als ik Chico meeneem ook niet, maar Billy die moet bij Sjon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |