Uitleg is nuquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
Wacht! Ik snap het niet, een Apple bordspel???
Volgens mij is het een ipad met een bordspel erbij? Ik snap het ook niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
Neem het vooral serieus.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:41 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Ja maar hoezo hebben ze het over scharen met Katja?
Het is toch niet van Apple..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
quote:
Maakt die ook geluidjes als je vals speelt?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:42 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb 'n goedkopere versie van dit idee.
[ afbeelding ]
Dat. Dat getuur op die computerschermen, geen reet aan. Gewoon met zijn allen rond de tafel met een pak kaarten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:43 schreef Buitendam het volgende:
Dat panisch gezoek naar technologische snufjes en gadgets. Pleurt toch op, man. Ik word daar zo ontzettend moe van. Ganzenborden, Mens-erger-je-niet en Triviant doe je met een kartonnen bord en borrelnoten.
Ja, geforceerd verdigitaliseren van een normaal bordspel. Sommige dingen moet je niet in een app willen vangen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:41 schreef Elusive het volgende:
duur spel zeg
bier knoeien zal ook nooit meer hetzelfde zijn tijdens een alcohol-rijk-bord-spel-avondje
Ik zie de meerwaarde ook niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:43 schreef Buitendam het volgende:
Dat panisch gezoek naar technologische snufjes en gadgets. Pleurt toch op, man. Ik word daar zo ontzettend moe van. Ganzenborden, Mens-erger-je-niet en Triviant doe je met een kartonnen bord en borrelnoten.
bulletjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:45 schreef Specularium het volgende:
Gewoon de Soundmixshow weer uitzenden. Bordspellen zijn nergens voor nodig.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Wij hebben deze week de analoge versie van WordFeud gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |