Religieuze organisaties wel degelijk. Het moskeebestuur zelf misschien niet, maar effectief komt het daar wel vaak terecht.quote:
Dat ligt nog net te gevoelig schat ik zo in.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:01 schreef du_ke het volgende:
Erik. Magere reactie van je trouwens in dat molukkentopic had minstens iets met treinen verwacht
Kan je ze niet wegjagen du_ke ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:01 schreef du_ke het volgende:
Erik. Magere reactie van je trouwens in dat molukkentopic had minstens iets met treinen verwacht
Welk maatschappelijk belang?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, je moet niet denken aan het verlies. Alles voor het maatschappelijk belang!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:57 schreef waht het volgende:
Enter scheldkannonade richting hofstadgruppe.
quote:
Ik vroeg jou niks.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Religieuze organisaties wel degelijk. Het moskeebestuur zelf misschien niet, maar effectief komt het daar wel vaak terecht.
In Frankrijk is het natuurlijkook doffe ellende qua kanshebbersquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die Hollande met zijn achterlijke ideeen is dus wel een voorbeeld voor je.
Hoe groot denk je dat het economisch verlies van dat soort haatdragende plannen is?
Heb ik jou iets gevraagd?quote:
Religieuze organisaties wel degelijk? Wat bedoel je, het mag een stuk concreter. Aan een moskee of kerk zit vaak een stichting verbonden, doel je dat deze stichtingen geld krijgen van de overheid?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Religieuze organisaties wel degelijk. Het moskeebestuur zelf misschien niet, maar effectief komt het daar wel vaak terecht.
Daar waren we het al over eens dacht ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
In Frankrijk is het natuurlijkook doffe ellende qua kanshebbers.
Het sociaal-democratische ideaal. Je weet wel, dat waanbeeld.quote:
Nieuwe vriendjes aan het maken waht?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:03 schreef waht het volgende:
[..]
Het sociaal-democratische ideaal. Je weet wel, dat waanbeeld.
Zondequote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat ligt nog net te gevoelig schat ik zo in.
Zo lachen joh. Hilarisch.quote:
El_Matador was al een vriend. Dus nee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nieuwe vriendjes aan het maken waht?
Kutbron, daar ga ik niet op klikken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Yep: http://www.geenstijl.nl/m(...)ebouw_verzamelt.html
Je beseft dat dit grapjes over kussens uitlokt?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:04 schreef robin007bond het volgende:
Remlof zijn solidariteit in de praktijk:
[ afbeelding ]
Ik hield me in.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je beseft dat dit grapjes over kussens uitlokt?
Ik heb erop geklikt en kan er geen chocola van maken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:05 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Kutbron, daar ga ik niet op klikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |