Hier ook spareribs gehad vanavondquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Terug van Van der Valk![]()
Uiensoep met broodje kruidenboter.
Spareribs, sla, groenten, patat en appelmoes.
Thee met een kasteeltje (gebakje met marsepein).
Nu alleen nog veel dorst van die ribs maar t was wel lekker
Niet alleen van de rib, maar ook van de rest van het overzoute voedsel daar.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Terug van Van der Valk![]()
Uiensoep met broodje kruidenboter.
Spareribs, sla, groenten, patat en appelmoes.
Thee met een kasteeltje (gebakje met marsepein).
Nu alleen nog veel dorst van die ribs maar t was wel lekker
Manneke Pisquote:
Zak patatquote:
Ik weet niet wat jullie bij die webpagina als advertentie krijgen, maar ik zie fotos van dames die nogal rondborstig zijn, zodanig dat ze rugproblemen zullen krijgen.quote:
Daar loop ik over te twijfelenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:21 schreef Bluezz het volgende:
http://www.kayotic.nl/blog/bacon-sprouts-apple-mash
Morgen
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik weet niet wat jullie bij die webpagina als advertentie krijgen, maar ik zie fotos van dames die nogal rondborstig zijn, zodanig dat ze rugproblemen zullen krijgen.
Zo komt het er ook weer uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
Vanavond deze kikkererwtencurry proberen met erbij naan!
Wat leuk, gezelligquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:14 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Hier vanavond:
Voor: tomaat-ei in paddenstoelvorm gemaakt door de kleine (8)
Hoofd: nasi met chickenwings, gemaakt door moi
Na: fruitsalade met stukjes giraffekoekjes en slagroom gemaakt door de kleine en mijn man
Leuk, een keer lekker koken met z'n drieën
Feta vind ik heel lekker maar geitenkaas vind ik zo'n nare sterke smaak hebbenquote:
Ja maar das alsnog zo'n sterke nare smaak. Warm ook op brood brrrr.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:58 schreef The_Hives het volgende:
het zijn kleine gepaneerde rondjesde nasmaak valt erg mee. En zo'n ronde plak op een salade eet je toch ook in gedeeltes waardoor het met andere smaken gemixed wordt?
Ik vind dat juist weer fijn want ik houquote:Op zondag 4 maart 2012 00:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja maar das alsnog zo'n sterke nare smaak. Warm ook op brood brrrr.
Vind het jammer als ze in restaurants broodjes geitenkaas serveren en geen broodjes brie. Dat zie ik steeds vaker op menukaarten
quote:Op zondag 4 maart 2012 00:09 schreef motorbloempje het volgende:
zachte geitenkaas
op zuurdesembrood met wat honing
Door een eitje halen en door gestampte cornflakes en even kort bakken, op een salade.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Feta vind ik heel lekker maar geitenkaas vind ik zo'n nare sterke smaak hebben. Zo'n dikke ronde plak op een broodje of op een salade... brrrrrrrrrr!
Oeh welke bakker is er open op zondag?quote:Op zondag 4 maart 2012 11:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Verse broodjes van de bakker, eitjes, verse jus, ierse boter, pate, oude kaas, hagelslag.
Las: uitstrijkjequote:
beetje dubieus dan metquote:Op zondag 4 maart 2012 13:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Las: uitstrijkje
Ga zo maar even een tomatencremesoepje eten met broodje kaas
Het was prima te doen, hoor.quote:
Weet ik toch, Bluezz kan prima kokenquote:
Jeetje, wat ziet dat er aantrekkelijk uitquote:Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]
Salade! veldsla, komkommer, tomaat, gerookte kipfilet, ei, kaas, uitgebakken vetspekjes en krieltjes
En zo gaat gezond en lekker ontzettend goed samenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]
Salade! veldsla, komkommer, tomaat, gerookte kipfilet, ei, kaas, uitgebakken vetspekjes en krieltjes
dat is zoo lekker!quote:Op maandag 5 maart 2012 00:55 schreef cinnamon_M het volgende:
Net nog bth met vandaag gemaakte eiersalade
yupzzz en dit maakte ik ernaquote:Op zondag 4 maart 2012 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En zo gaat gezond en lekker ontzettend goed samenZiet er heerlijk uit!
Klinkt heul goed.!quote:Op maandag 5 maart 2012 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
Omnomnom! Straks twee lamsburgertjes (met spinazie en pijnboompitten) op 'broodjes' van portobello's en erbij gegrilde wortel/bleekselderij en potato wedges met knoflookmayo
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
Omnomnom! Straks twee lamsburgertjes (met spinazie en pijnboompitten) op 'broodjes' van portobello's en erbij gegrilde wortel/bleekselderij en potato wedges met knoflookmayo
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die wedges, dikke klodder mayo erop!
Had er wat knoflookmayo bij!quote:Op maandag 5 maart 2012 20:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die wedges, dikke klodder mayo erop!
Andere dag etenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:57 schreef KwadeAfdronk het volgende:
heb rodekoolstampot op bij mijn ouders. Ga er elke maandag eten en het is altijd boontjes of rode koolstamp
Knap van jequote:Op maandag 5 maart 2012 23:33 schreef The_Hives het volgende:
zin in een pre-night snack, maar ga maar slapen denk ik![]()
* Hives drinkt Caramelised Pear op, en rent naar boven
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Idiote marinade, dat klinkt heerlijk.
Lekker!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Straks kipvleugeltjes kopen. Vnv honing-ketjap kippenvleugeltjes, puree met bieslook en broccoli is het plan tot nu toe.
Suiker in brood?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bananenbrood,
had wat minder suiker in gemogen.
Dat lijkt me niet onmiddelijk onlogisch in bananenbrood.quote:
Die uit de Boodschappen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bananenbrood,
had wat minder suiker in gemogen.
oeh, ik ben benieuwd naar een recept voor die bietjestaart!quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
Vanavond eten we een bietjestaart met geitenkaas en spekjes![]()
Gisteren hadden we de inmiddels befaamde en getweakte Chicken Chilli Fajitas van Ainsley:
[ afbeelding ]
Ik ook! Moet nog even wat bedenkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oeh, ik ben benieuwd naar een recept voor die bietjestaart!
Nee, ik had een recept via internet opgesnort en zelf wat aangevuld.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die uit de Boodschappen?
Ik kreeg lekkere paaschocolaatjes bij de thee.
Doe ik geregeld hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
Je bent volwassen: ga je eigen eten koken als 't je niet zint.
Als ik in het zwembad lig dan krijg ik een ontzettende craving naar patat en een kroketquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Had vandaag bloemkool, varkenshaas met champ en ui, aardappelkroketten in de planning.
Maar toen we in het zwembad lagen had ik ineens een carving naar hutspot
Nu een blokje chocola en dan straks hutspot met scherp/zoet gemarineerde krabbetjes uit de oven
Dat ga ik morgen eten denk ik.. zonder komijn..quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:50 schreef _Loki het volgende:
Couscoussalade met komijn, paprika, komkommer, cherrytomaatjes en fetakaas. Prettiiig.
Oh nom! Inspiratie, dat ga ik ook een keer maken!quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]Bietjestaart met geitenkaas en bacon
Volgende keer uitbreiden met wat méér geitenkaas (al was het nu ook al érg lekker!) en pijnboompitjes
Zonder komijn en feta, maar met walnotenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen eten denk ik.. zonder komijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Wintergloedthee, goed idee! Ga ik zetten.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:36 schreef maartjeh het volgende:
Ik ben chocolade-makronen aan 't maken, dus die snoep ik ook hehe.
Foto onder deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
Je bent volwassen: ga je eigen eten koken als 't je niet zint.
Vanavond roerbak gerecht met kip, honing, cashewnoten, boerenkool en gebakken aardappeltjes.quote:
Oe... wrapsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:34 schreef minilot het volgende:
Vanavond volkoren wraps met geroosterde paprika, gebakken rode ui, repen biefstuk, mierikswortelsaus en tuinkers!
Die is zó godsgruwelijk goed. Zelfs met een kippeneitje in plaats van een ei van een eend.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:02 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vanavond paddestoelen ragout uit Plenty met een gepocheerd ei
Eensch!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Die is zó godsgruwelijk goed. Zelfs met een kippeneitje in plaats van een ei van een eend.
Patatje flip?? Wat is dat?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Loempia speciaal en 1/2 patatje flip.
IJsje toe. Nu thee.
Ah, patatje oorlog noemen wij dat hier haha.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Patatje met pindasaus en mayonaise
dan zitten er ook nog uitjes opquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:00 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ah, patatje oorlog noemen wij dat hier haha.
OT; Thee.
oh het wordt varkenshaasje met champignonroomsaus heeft mijn vriend meegenomenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:38 schreef KwadeAfdronk het volgende:
zit nog te denken over vanavond, misschien iets met kabeljauw en gebakken aardappeltjes of puree
Ja, dat is altijd lekkerder dan een pizza van een maand geleden.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
Vanavond verse pizza![]()
zó'n zin in!
Nu je dat zegt. Op mijn bakje champignons vandaag stond 'vers geplukt'...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd lekkerder dan een pizza van een maand geleden.
Zolang je die invriest moet 't ook nog wel goedgaan denk ik!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd lekkerder dan een pizza van een maand geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |