Hier ook spareribs gehad vanavondquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Terug van Van der Valk![]()
Uiensoep met broodje kruidenboter.
Spareribs, sla, groenten, patat en appelmoes.
Thee met een kasteeltje (gebakje met marsepein).
Nu alleen nog veel dorst van die ribs maar t was wel lekker
Niet alleen van de rib, maar ook van de rest van het overzoute voedsel daar.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Terug van Van der Valk![]()
Uiensoep met broodje kruidenboter.
Spareribs, sla, groenten, patat en appelmoes.
Thee met een kasteeltje (gebakje met marsepein).
Nu alleen nog veel dorst van die ribs maar t was wel lekker
Manneke Pisquote:
Zak patatquote:
Ik weet niet wat jullie bij die webpagina als advertentie krijgen, maar ik zie fotos van dames die nogal rondborstig zijn, zodanig dat ze rugproblemen zullen krijgen.quote:
Daar loop ik over te twijfelenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:21 schreef Bluezz het volgende:
http://www.kayotic.nl/blog/bacon-sprouts-apple-mash
Morgen
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik weet niet wat jullie bij die webpagina als advertentie krijgen, maar ik zie fotos van dames die nogal rondborstig zijn, zodanig dat ze rugproblemen zullen krijgen.
Zo komt het er ook weer uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
Vanavond deze kikkererwtencurry proberen met erbij naan!
Wat leuk, gezelligquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:14 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Hier vanavond:
Voor: tomaat-ei in paddenstoelvorm gemaakt door de kleine (8)
Hoofd: nasi met chickenwings, gemaakt door moi
Na: fruitsalade met stukjes giraffekoekjes en slagroom gemaakt door de kleine en mijn man
Leuk, een keer lekker koken met z'n drieën
Feta vind ik heel lekker maar geitenkaas vind ik zo'n nare sterke smaak hebbenquote:
Ja maar das alsnog zo'n sterke nare smaak. Warm ook op brood brrrr.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:58 schreef The_Hives het volgende:
het zijn kleine gepaneerde rondjesde nasmaak valt erg mee. En zo'n ronde plak op een salade eet je toch ook in gedeeltes waardoor het met andere smaken gemixed wordt?
Ik vind dat juist weer fijn want ik houquote:Op zondag 4 maart 2012 00:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja maar das alsnog zo'n sterke nare smaak. Warm ook op brood brrrr.
Vind het jammer als ze in restaurants broodjes geitenkaas serveren en geen broodjes brie. Dat zie ik steeds vaker op menukaarten
quote:Op zondag 4 maart 2012 00:09 schreef motorbloempje het volgende:
zachte geitenkaas
op zuurdesembrood met wat honing
Door een eitje halen en door gestampte cornflakes en even kort bakken, op een salade.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Feta vind ik heel lekker maar geitenkaas vind ik zo'n nare sterke smaak hebben. Zo'n dikke ronde plak op een broodje of op een salade... brrrrrrrrrr!
Oeh welke bakker is er open op zondag?quote:Op zondag 4 maart 2012 11:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Verse broodjes van de bakker, eitjes, verse jus, ierse boter, pate, oude kaas, hagelslag.
Las: uitstrijkjequote:
beetje dubieus dan metquote:Op zondag 4 maart 2012 13:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Las: uitstrijkje
Ga zo maar even een tomatencremesoepje eten met broodje kaas
Het was prima te doen, hoor.quote:
Weet ik toch, Bluezz kan prima kokenquote:
Jeetje, wat ziet dat er aantrekkelijk uitquote:Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]
Salade! veldsla, komkommer, tomaat, gerookte kipfilet, ei, kaas, uitgebakken vetspekjes en krieltjes
En zo gaat gezond en lekker ontzettend goed samenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]
Salade! veldsla, komkommer, tomaat, gerookte kipfilet, ei, kaas, uitgebakken vetspekjes en krieltjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |