SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hierGet this guy a jockstrap and a cookie!![]()
Sorry.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:49 schreef Snakey het volgende:
Dat kreng wil niet als er iemand voor zijn beurt is gegaan.Get this guy a jockstrap and a cookie!![]()
Daarover nog..quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe bedoel je te weinig?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
En dan wel mandarijnen en brinta?
Veel te weinig wel. Daar is Thad niet droog van geworden.Hij is op dit moment bezig met die manier van eten, en hij is wel behoorlijk droog.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:45 schreef Snakey het volgende:
Waarom probeert hij het niet op zichzelf uit?
De reden dat ik het overweeg is dat ik nu na 4 jaar trainen nog nooit echt onder een vetpercentage van 14% heb gezeten en dit mij wel eens wat anders leek na jarenlang broodjes kip+infinite whey eten.
Get this guy a jockstrap and a cookie!![]()
Heeft er iemand ook last van zwakke polsen?
Ik ben nu, na een paar jaar gestopt, weer begonnen met fitness meteen mijn pols overbelast.
Ik heb niet ruig gedaan, want ben eerst mijn spieren weer laten wennen.![]()
Ik eet wel shitloads groenten, maar niet als ontbijt enzo.
Maar het zal je niet schaden, dus waarom niet? Gewoon ook als projectje voor jezelf.![]()
[Centraal] Fitness topic deel 14 Lekker fit fappen Dan moet je hier zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:53 schreef DSS24 het volgende:
Ik ben nu, na een paar jaar gestopt, weer begonnen met fitness meteen mijn pols overbelast.
Ik heb niet ruig gedaan, want ben eerst mijn spieren weer laten wennen.![]()
Maar waarschijnlijk ben je toch te ruig geweest. Het zal niet zo zijn dat na jaren trainen je van niks doen ineens zwakke polsen krijgt.![]()
Ik lees net dit in de OP:Waar komt dit vandaan?quote:Wanneer je elke set doorgaat tot je het gewicht niet meer omhoog krijgt (concentric failure) krijgen zowel de spieren als je CZS (centraal zenuwstelsel) een grote opdonder. Voor de laatste heeft dan zeker 6 dagen nodig om volledig te herstellen.
Ik train 3x per week en elke set ga ik tot failure. Daarnaast squash en tennis ik nog 3-4x per week en ik heb nergens last van.![]()
Ga ik dit in ieder geval 6 weken proberen vol te houden, met hopelijk wat resultaat.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:55 schreef Snakey het volgende:
Ik eet wel shitloads groenten, maar niet als ontbijt enzo.
Maar het zal je niet schaden, dus waarom niet? Gewoon ook als projectje voor jezelf.Get this guy a jockstrap and a cookie!![]()
Okee. laat af en toe weten hoe het gaat. Altijd leuk om het een beetje mee te volgen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:59 schreef BMS-THAD het volgende:
[..]
Ga ik dit in ieder geval 6 weken proberen vol te houden, met hopelijk wat resultaat.![]()
Ook de rest van je lichaam moet weer wennen, waaronder je gewrichten. Al zouden je polsen volgens mij geen problemen moeten hebben als je niks geks doet, dus let vooral op goede vorm (houding van de polsen in dit geval) bij alle oefeningen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:53 schreef DSS24 het volgende:
Ik heb niet ruig gedaan, want ben eerst mijn spieren weer laten wennen.full stops and exclamation marks![]()
Leuk, hij eet dus lowcarb / Paleo.quote:dat bestaat ook alweer een tijdje.
Je schema bevat alleen heel veel proteine en heel weinig vetten en koolhydraten. Je hebt vetten nodig voor een gezond lichaam. Je celmembranen en hormonen worden ervan gemaakt.
Wat studeert je instructeur?Ofwel je eet teveel energie waardoor je lichaam niet de behoefte heeft om de vetreserves aan te spreken. Het is dus niet zozeer een probleem van macro's / welk eten wel of niet, maar hoeveelheden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:53 schreef BMS-THAD het volgende:
De reden dat ik het overweeg is dat ik nu na 4 jaar trainen nog nooit echt onder een vetpercentage van 14% heb gezeten en dit mij wel eens wat anders leek na jarenlang broodjes kip+infinite whey eten.Confidence through competence![]()
Het gekke is dat ik tijdens het fitness geen pijn heb maar de rest van dag wel. En ik wil geen rust nemen want ben net weer begonnenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Ook de rest van je lichaam moet weer wennen, waaronder je gewrichten. Al zouden je polsen volgens mij geen problemen moeten hebben als je niks geks doet, dus let vooral op goede vorm (houding van de polsen in dit geval) bij alle oefeningen.![]()
![]()
Stereo, laatst een lezing gehad over het boek 'De hormoonfactor', vond het een zeer interessant praatje, weleens gelezen / van gehoord? Basically zegt ie dat we back to basics moeten om alle hormonen weer in goede balans te krijgen voor een optimale lichaamsbouw.![]()
Maar jij hebt dan ook geen eiwitten nodig bleek in het vorige topic, dus jij bent een uberbaas.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:59 schreef kevin_ het volgende:
Ik lees net dit in de OP:
[..]
Waar komt dit vandaan?
Ik train 3x per week en elke set ga ik tot failure. Daarnaast squash en tennis ik nog 3-4x per week en ik heb nergens last van.
Hoewel ik het inderdaad ook niet 100% eens ben met die zin.Of toch du vader?![]()
Wat wordt daarbij verstaan onder back to basics?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:27 schreef Autobandje het volgende:
Stereo, laatst een lezing gehad over het boek 'De hormoonfactor', vond het een zeer interessant praatje, weleens gelezen / van gehoord? Basically zegt ie dat we back to basics moeten om alle hormonen weer in goede balans te krijgen voor een optimale lichaamsbouw.![]()
Beetje 'oer'diëet. Dus geen melk, geen graan, geen geraffineerd voedsel. Wel eieren, wel veel vlees. Hij was niet van rauw eten ofzo though. (Meer) Proberen te slapen volgens het zonneritme. Verder was het mentale ook heel belangrijk, hij zei dat constante stress ook een heel negatief effect op de lichaamscompositie kon hebben door hormonale triggers.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat wordt daarbij verstaan onder back to basics?![]()
Case closed.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:32 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook geen eiwitten nodig bleek in het vorige topic, dus jij bent een uberbaas.
Hoewel ik het inderdaad ook niet 100% eens ben met die zin.![]()
![]()
Da's niet gek. Opgewarmd, goed doorbloed, soepel -> minder last.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:21 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik tijdens het fitness geen pijn heb maar de rest van dag wel.Ik kan niet inschatten hoe ernstig het is, maar bij echte overbelasting gewoon even hard doorgaan is niet goed natuurlijk, op de langere termijn alleen maar negatief.quote:En ik wil geen rust nemen want ben net weer begonnenfull stops and exclamation marks![]()
Train je wel echt op maximale intensiteit? Want als je nergens ooit iets van merkt is dat wel wat vreemd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:59 schreef kevin_ het volgende:
Ik lees net dit in de OP:
[..]
Waar komt dit vandaan?
Ik train 3x per week en elke set ga ik tot failure. Daarnaast squash en tennis ik nog 3-4x per week en ik heb nergens last van.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: