nee, je voelt het meestal wel aankomen, buikpijn, kramp, wit in je onderbroek. en dan maar hopen dat je eerste x komt als je thuis bentquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:07 schreef KoekiMonster het volgende:
ik vraag me altijd af hoe het afloopt als een meisje voor het eerst ongesteld word...
dat kan op je 13de gebeuren, maar ook op je 15
zit je dat 2 jaar elke dag met een tampon erin voor niks?
of laat je het gewoon lopen als je op school zit ...
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
nee, je voelt het meestal wel aankomen, buikpijn, kramp, wit in je onderbroek. en dan maar hopen dat je eerste x komt als je thuis bent
fapfapfap.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
nee, je voelt het meestal wel aankomen, buikpijn, kramp, wit in je onderbroek. en dan maar hopen dat je eerste x komt als je thuis bent
Hoe weet je dan dat het vies is?quote:
Log uit en kom nooit meer terugquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het scheelt wel dat het niet echt serieuze berichten zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:16 schreef tong80 het volgende:
Serieuse reacties graag.
Dit loopt de spuigaten uit.
Dat is toch echt wat anders dan rotte eitjes met rot bloedquote:
quote:
Over schelen kan ik een nieuwe discussie opstarten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:18 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het scheelt wel dat het niet echt serieuze berichten zijn.
Dat scheelt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over schelen kan ik een nieuwe discussie opstarten.
En over schillen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over schelen kan ik een nieuwe discussie opstarten.
vandaar ook dit:quote:
Geld dat ook voor kontneuken?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
vandaar ook dit:
Leviticus 15:19-24: “…Wanneer een vrouw vloeit - namelijk de bloedvloeiing van haar lichaam (ongesteldheid) heeft – dan zal zij zeven dagen in haar maandelijkse onreinheid blijven, en ieder die haar aanraakt, zal onrein zijn tot de avond. Alles waarop zij in haar maandelijkse onreinheid ligt, zal onrein zijn, en alles waarop zij zit, zal onrein zijn. Ieder die haar bed aanraakt, zal zijn klederen wassen, zich in water baden en onrein zijn tot de avond. Indien hij iets aanraakt, dat zich op het bed of op het voorwerp waarop zij gezeten heeft, bevindt, dan zal hij onrein zijn tot de avond. Indien een man bij haar ligt, dan zal haar maandelijkse onreinheid op hem komen, en zeven dagen zal hij onrein zijn, en elk bed waarop hij ligt zal onrein zijn…”
Ligt eraan of er dan bloedvloeingen plaatsvinden. Als je het goed doet wel.quote:
Lekker raggen ja tog?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt eraan of er dan bloedvloeingen plaatsvinden. Als je het goed doet wel.
Maak me geen kindquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:30 schreef Karina het volgende:
tong had zeker gisteren Turks Fruit zitten kijken.
hah ik ga mooi snachts naar je toe en stop bevruchte eicellen in je kut!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:32 schreef roos94 het volgende:
mannen![]()
als ik een kind krijg weet ik iig zeker dat t van mezelf is..
Hoe laat begint het neuken ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:32 schreef roos94 het volgende:
mannen![]()
als ik een kind krijg weet ik iig zeker dat t van mezelf is..
Met alzheimer is het alsof alles gisteren gebeurdequote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:30 schreef Karina het volgende:
tong had zeker gisteren Turks Fruit zitten kijken.
Ik tape 'm altijd vast aan m'n bovenbeen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:33 schreef roos94 het volgende:
ik ben blij dat ik een vrouw ben en geen man, hele tijd zo'n bungelend slap ding tussen je benen, is dat niet vervelend?
hoe voelt zo'n hard ding tussen de benen dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:33 schreef roos94 het volgende:
ik ben blij dat ik een vrouw ben en geen man, hele tijd zo'n bungelend slap ding tussen je benen, is dat niet vervelend?
Na het douche met je slappe, half natte tokus de trap op rennen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:33 schreef roos94 het volgende:
Heel vervelend ja, gelukkig kan je er wat aan doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:33 schreef roos94 het volgende:
Slap? Kneiterhard.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:33 schreef roos94 het volgende:
Maar zoiets kunnen vrouwen dan ook weer met hun tieten.quote:
de mijne is altijd hardquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:33 schreef roos94 het volgende:
vandaar ook ze doordachte reactie's omdat er nooit zoveel bloed in zijn hersens zitquote:
ow bedankt voor de uitleg ik vroeg me dit al een poosje afquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hangt inderdaad recht naar beneden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:33 schreef roos94 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |