nee, je voelt het meestal wel aankomen, buikpijn, kramp, wit in je onderbroek. en dan maar hopen dat je eerste x komt als je thuis bentquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:07 schreef KoekiMonster het volgende:
ik vraag me altijd af hoe het afloopt als een meisje voor het eerst ongesteld word...
dat kan op je 13de gebeuren, maar ook op je 15
zit je dat 2 jaar elke dag met een tampon erin voor niks?
of laat je het gewoon lopen als je op school zit ...
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
nee, je voelt het meestal wel aankomen, buikpijn, kramp, wit in je onderbroek. en dan maar hopen dat je eerste x komt als je thuis bent
fapfapfap.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
nee, je voelt het meestal wel aankomen, buikpijn, kramp, wit in je onderbroek. en dan maar hopen dat je eerste x komt als je thuis bent
Hoe weet je dan dat het vies is?quote:
Log uit en kom nooit meer terugquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het scheelt wel dat het niet echt serieuze berichten zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:16 schreef tong80 het volgende:
Serieuse reacties graag.
Dit loopt de spuigaten uit.
Dat is toch echt wat anders dan rotte eitjes met rot bloedquote:
quote:
Over schelen kan ik een nieuwe discussie opstarten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:18 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het scheelt wel dat het niet echt serieuze berichten zijn.
Dat scheelt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over schelen kan ik een nieuwe discussie opstarten.
En over schillen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over schelen kan ik een nieuwe discussie opstarten.
vandaar ook dit:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |