Dat zal inderdaad de correcte wel zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:21 schreef Teslynd het volgende:
Eerder het bijvoeglijke tic-suffix: onder invloed van de maan.
Verklaar u nader.quote:Op zondag 25 maart 2012 09:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat Che Guevara een massamoordenaar was, de stichter van het eerste concentratiekamp op Cuba waar mensen doodgemarteld werden omdat ze zevende dag adventist of homo waren en strijdmakkers uit de revolutie doodschoot omdat ze democratie wilden.
Dat had ik met parelmoer toen ik hoorde dat dat in het Engels mother of pearl heet.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad de correcte wel zijn.
Vind het altijd leuk als je opeens een woord 'ziet'.
Alles kan ook. Behalve omhoog vallen.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:11 schreef Eva4Evah het volgende:
Hahaha mijn huisgenootje net. Dat ze nu pas die grap van 'alles kan, theekan, koffiekan' etc snapt. Ze zei "ja ik dacht het is gewoon een leuk rijmpje ofzo"
"in the wash" zeg je dat echt zo?quote:Op maandag 26 maart 2012 00:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Net zo fout:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onbegrijpelijk dat je daarmee rondloopt.
Deze heeft nog wel wat humor/zelfspot![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat is correct Engelsquote:
Toen ik doorkreeg dat er ook op de werkvloer veel werd gepest was dat ook echt nieuw voor mij. Ik had namelijk nooit verwacht dat volwassenen nog aan zoiets idioots als pesten deden.quote:Op maandag 26 maart 2012 02:02 schreef DontGiveAFok het volgende:
Dat volwassen mensen in sommige dingen nog kinderachtiger zijn dan ik was toen ik dat niet snapte....(rare zin maar hij klopt)
Nou precies dat bedoel ik dus ook onder andere, ik dacht oh later als ik groot ben is dat over, maar nee, het gebeurd alleen slimmer/gemenerquote:Op maandag 26 maart 2012 02:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen ik doorkreeg dat er ook op de werkvloer veel werd gepest was dat ook echt nieuw voor mij. Ik had namelijk nooit verwacht dat volwassenen nog aan zoiets idioots als pesten deden.
quote:Op maandag 26 maart 2012 08:26 schreef Takkembah het volgende:
Ik dacht vroeger - serieus - dat als het over een vice-president ging, dat het een vieze president was.... En dat was ook nog in de tijd van Gorbatsjov, die iedereen met kus begroette. En dan dacht ik: dat is vies
Ja, dat is wel een ontgoocheling bij het volwassen worden. Veel kinderachtigheid, domheid, egoïsme blijft gewoon doorgaan. Grote mensen bleken niet automatisch verstandige mensen.quote:Op maandag 26 maart 2012 02:07 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Nou precies dat bedoel ik dus ook onder andere, ik dacht oh later als ik groot ben is dat over, maar nee, het gebeurd alleen slimmer/gemenerhaha...cruel world
![]()
En voel je jezelf dom dat je ze altijd maar blind gevolgd hebt.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:50 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een ontgoocheling bij het volwassen worden. Veel kinderachtigheid, domheid, egoïsme blijft gewoon doorgaan. Grote mensen bleken niet automatisch verstandige mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |