Voor zover je het rennen kunt noemenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:52 schreef iBenny het volgende:
Annemarie die rent... het ziet er zo niet uit
Ja.quote:
Zwieber de molquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:52 schreef iBenny het volgende:
Het lukte, het lukte... yes we did it! Hooray!
Ze hebben de test nog niet gemaakt, dus ze kunnen nog niet weten wie er gewonnen heeft.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie de mol is, wie de winnaar, wie de verliezer.... aparte volgorde, en de camera scrollde over hadewych, liesbeth en anne/marie...
Geen idee, die uur was meer een gooiquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:53 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Echt? Hmm dan was dat roepen van 'in de brug' dus toch niet zo onschuldig van Annemarie.
Die heb ik even gemist.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:54 schreef franklop het volgende:
die ene euro van tim zit nog in de pot
Ze kunnen wel achteraf pas bepalen hoe ze t monteren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben de test nog niet gemaakt, dus ze kunnen nog niet weten wie er gewonnen heeft.
bij opdracht vorige week toen ie verkleed op het plein stond, verdiende hij nog ene euro als levend standbeeldquote:
Maar dan hebben ze nog geen invloed hoe ze toen stonden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:54 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ze kunnen wel achteraf pas bepalen hoe ze t monteren.
Ah ja. Die aflevering heb ik net nog gekeken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:55 schreef franklop het volgende:
[..]
bij opdracht vorige week toen ie verkleed op het plein stond, verdiende hij nog ene euro als levend standbeeld
Had ik maar een tijdmachine..... Dat had ie het heel anders gedaan!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Flashback momentje.
Misschien nog even de hit van Dio eronder om het af te maken
Vorig jaar deden ze t ook al flink in de week ervoor.. en hoopte ik op heeel veel mooie acties en hints de week erna. (Viel vies tegen)quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:55 schreef iBenny het volgende:
Waarom terugblikken? Dat doen we volgende week toch al
?
quote:
Naaaaaaaah, denk het nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:56 schreef Guanabana het volgende:
Misschien is wel nu de ontknoping al, wtf
Nèh.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:56 schreef Guanabana het volgende:
Ontknoping.quote:
In de volgende aflevering, het resultaat weten ze inderdaad wel in Spanjequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:56 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:58 schreef bzk het volgende:
kappen met lullen en komen met die opdracht
Wel hoor, als derde.quote:
Als ik afga op vorig jaar ben ik bang dat er geen opdracht meer komt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:59 schreef BBQSausage het volgende:
We hebben nog een half uur voor die opdracht hè, uitslag komt toch pas volgende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |