SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de mol na aflevering 2?
• Liesbeth
• Marit
• Hadewych
• Frits
• Maarten
• Anne-Marie
• Tim
• William
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.Only the strong survive
Puick staaltje acteerwerk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:40 schreef Guanabana het volgende:
Wat zijn ze naief, dit is duidelijk onderdeel van een opdracht
Nee, dat gaat over deze opdracht.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:40 schreef OmniRocket het volgende:
"Ja nee.. nee ja" er is iemand die dat gezegd heeft
ze kan best wel de mol zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Liesbeth is niet de mol dus.....
Annemarie of Hadewych zal trollen
3e seizoen ook, maar dat was niet met ja en nee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:41 schreef TheArt het volgende:
Dit lijkt verdomde veel op een opdracht uit het 2e seizoen van WIDM, waarin ook iemand ontvoerd werd.
Viel mij ook al op ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:42 schreef franklop het volgende:
hadewych vraagt niet door naar 10 keer bellenn..
Mag ik je 9999999999x bellen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:42 schreef franklop het volgende:
als je naar 9 keer vraagt, is 10 keer ook logisch..quote:
Liesbeth zei ja, als het 10 keer of meer was, had ze toch wel nee gezegd bij 9?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:42 schreef franklop het volgende:
hadewych zei nogmaals 'we mogen nog maar 5 keer bellen' ze denken dus echt dat ze maar 9 keer mogen bellenquote:
quote:
Leuk busje ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Lijkt me leuk, zo rondtouren in dat busje.
Met Hade.quote:
Je verwacht het ook niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wel opvallend, zo midden in de uitzending
3000quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:48 schreef Maartel het volgende:
Hoeveel kunnen ze verdienen? Ik zou mijn concurrentie lekker opgesloten laten zitten voor een paar tientje meer of minder.
2500 euro toch?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:48 schreef Maartel het volgende:
Hoeveel kunnen ze verdienen? Ik zou mijn concurrentie lekker opgesloten laten zitten voor een paar tientje meer of minder.
ik dacht 2500quote:
2500 idd.quote:
BENNY IS DE MOL!1!!quote:
Voor zover je het rennen kunt noemenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:52 schreef iBenny het volgende:
Annemarie die rent... het ziet er zo niet uit
Ja.quote:
Zwieber de molquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:52 schreef iBenny het volgende:
Het lukte, het lukte... yes we did it! Hooray!
Ze hebben de test nog niet gemaakt, dus ze kunnen nog niet weten wie er gewonnen heeft.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie de mol is, wie de winnaar, wie de verliezer.... aparte volgorde, en de camera scrollde over hadewych, liesbeth en anne/marie...
Geen idee, die uur was meer een gooiquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:53 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Echt? Hmm dan was dat roepen van 'in de brug' dus toch niet zo onschuldig van Annemarie.
Die heb ik even gemist.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:54 schreef franklop het volgende:
die ene euro van tim zit nog in de pot
Ze kunnen wel achteraf pas bepalen hoe ze t monteren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben de test nog niet gemaakt, dus ze kunnen nog niet weten wie er gewonnen heeft.
bij opdracht vorige week toen ie verkleed op het plein stond, verdiende hij nog ene euro als levend standbeeldquote:
Maar dan hebben ze nog geen invloed hoe ze toen stonden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:54 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ze kunnen wel achteraf pas bepalen hoe ze t monteren.
Ah ja. Die aflevering heb ik net nog gekeken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:55 schreef franklop het volgende:
[..]
bij opdracht vorige week toen ie verkleed op het plein stond, verdiende hij nog ene euro als levend standbeeld
Had ik maar een tijdmachine..... Dat had ie het heel anders gedaan!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Flashback momentje.
Misschien nog even de hit van Dio eronder om het af te maken
Vorig jaar deden ze t ook al flink in de week ervoor.. en hoopte ik op heeel veel mooie acties en hints de week erna. (Viel vies tegen)quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:55 schreef iBenny het volgende:
Waarom terugblikken? Dat doen we volgende week toch al
?
quote:
Naaaaaaaah, denk het nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:56 schreef Guanabana het volgende:
Misschien is wel nu de ontknoping al, wtf
Nèh.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:56 schreef Guanabana het volgende:
Ontknoping.quote:
In de volgende aflevering, het resultaat weten ze inderdaad wel in Spanjequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:56 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:58 schreef bzk het volgende:
kappen met lullen en komen met die opdracht
Wel hoor, als derde.quote:
Als ik afga op vorig jaar ben ik bang dat er geen opdracht meer komt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:59 schreef BBQSausage het volgende:
We hebben nog een half uur voor die opdracht hè, uitslag komt toch pas volgende week.
Zoiets inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is toch meestal een opdracht dat ze geld kunnen verdienen aan hoe goed ze elkaar kennen en elkaars antwoorden kunnen voorspellen?
Nou nee dank je vriendelijk, dat zijn nooit leuke kandidatenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:02 schreef Jirdo het volgende:
Volgend seizoen alleen mannen mee laten doen
verschrikkelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:04 schreef Guanabana het volgende:
Wat zeiken jullie, is toch gezellie dit
Ja, verdachte nagellak inderdaad ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:04 schreef Guanabana het volgende:
Van mij mag het best als extra materiaal op de site, maar voor een aflevering vind ik het wel een beetje veel gebep...quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:04 schreef Guanabana het volgende:
quote:
ik zeg niet dat ze lelijk is, maar ze is wel dik.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind haar niet dik, en ook niet lelijk.
Dan vind je mij ook dik.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:06 schreef Abed het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ze lelijk is, maar ze is wel dik.
Anne Mariequote:Op donderdag 1 maart 2012 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
met wie heeft de mol onderhandeld: met tim en hadewych? Is dat niet Liesbeth zelf geweest?
Nee zij onderhandelde met Frits.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
met wie heeft de mol onderhandeld: met tim en hadewych? Is dat niet Liesbeth zelf geweest?
Annemarie toch?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:
quote:
Ah ok, verkeerd voor de geest gehaaldquote:
Nee man. Beetje onderuit gezakt chillen op Spaanse muziek.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:08 schreef TheArt het volgende:
Dit is dus echt serieus de slechtste aflevering van WIDM ooit![]()
Dat gebeurt volgende week nogquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laat dan de andere kandidaten sarcastische commentaren op elkaar leveren in een landhuis in Lisse ofzo.
RIP je hond.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:09 schreef roos94 het volgende:
ik eet m'n hond op als hadewych de mol niet is
kannibaalquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:09 schreef roos94 het volgende:
Digg in.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:09 schreef roos94 het volgende:
dat is niet echt de bedoeling bij een programma zoals WIDMquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:09 schreef Mestras het volgende:
[..]
Nee man. Beetje onderuit gezakt chillen op Spaanse muziek.
RIPquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:09 schreef roos94 het volgende:
Effe gequotequote:Op donderdag 1 maart 2012 21:09 schreef roos94 het volgende:
quote voor de zekerheidquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:09 schreef roos94 het volgende:
Maak het vet maar vast warm danquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:09 schreef roos94 het volgende:
Arme hond.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:09 schreef roos94 het volgende:
Smakelijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:09 schreef roos94 het volgende:
ff quoten voor beeldmateriaalquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:09 schreef roos94 het volgende:
Uhhh jawel. Vooral qua laatste aflevering is dit echt dramatisch.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:09 schreef Mestras het volgende:
[..]
Nee man. Beetje onderuit gezakt chillen op Spaanse muziek.
Daar gaat je hontquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:09 schreef roos94 het volgende:
Was dat niet in zo'n gevangenis die bestond uit vijf kamers waarbij je telkens er uit moest aan de bovenkant?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Uhhh jawel. Vooral qua laatste aflevering is dit echt dramatisch.
Die laatste aflevering van seizoen 3Waar het onthullen van De Mol, de winnaar en de verliezer helemaal de mist inging vanwege het weer en daarvoor nog een geweldige opdracht.
Wat betekent dat ze ook nog eens eerlijk waren toen ze elkaar vertelden dat ze elkaar verdachtenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:11 schreef themole het volgende:
Wacht even AM op Liesbeth, Liesbeth op AM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |