Omgekeerde wereld wel, ditquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:09 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Bram Moszkowicz zegt er ook iets over:
http://www.uitzending.net/gemist/95484/RTL-4/RTL_Boulevard.html
Precies.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoef je niet fatsoenlijk te zijn tegen mensen die onfatsoenlijk zijn, net zo min als je geweldloos hoeft te zijn tegen mensen die geweldtegen je gebruiken.
WA staat dan ook niet te boek als de fatsoenlijkste prins ooit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:00 schreef moussie het volgende:
[..]
Mwah, het lijkt me eerder iets wat je juist in stress-situaties verliest .. zelfs onze prins, die er nota bene zijn leven lang voor opgeleid is, zat te snauwen tegen het journaille eind vorige maand. En is niet juist dát hetgeen Rutger probeert te bereiken met zijn manier van 'interviewen', door het pantser van fatsoen heen breken, voor de onverwachte spontane reacties/antwoorden?
Trouwens werd er niet gepleit om ongevallige meningen te verbieden, er werd voor gepleit om onfatsoenlijke journalisten te weigeren op het Binnenhof.
Nee, de mensen met een camera natuurlijk. Die bepalen wat fatsoen is en dat anderen daar niks mee te maken hebben, hun collega's die ook iets met een camera doen nemen het uiteraard voor hen op, en de mensen thuis praten dat toch wel na.quote:
Ja natuurlijk, terwijl je broer mogelijk hersendood in een coma ligt worden je kinderen achtervolgd tot aan de skipiste, en dat moet je dan maar 'heel normaal' vinden, je hoort maar je fatsoen te houden?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:47 schreef Schanulleke het volgende:
WA staat dan ook niet te boek als de fatsoenlijkste prins ooit.
Aah, dus iemand die pleit voor meer fatsoen in de samenleving mag zich niet verweren tegen onfatsoenlijk gedrag .. zoiets? Let wel, er is geen enkel bewijs van lichamelijk geweld tegen een persoon, er is alleen een bewering van Rutger dat hij gewurgd zou zijn. Door het creatieve knip- en plakwerk van zowel video als audio in het het eerst uitgezonden korte fragment wordt idd de indruk gewekt, een dreigende situatie, maar als je later het geheel ziet blijft daar weinig van over.quote:Ik zeg ook niet dat dit bepleit werd, ik noem het als voorbeeld.
Logisch redeneren is ook een kunst hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:53 schreef moussie het volgende:
Aah, dus iemand die pleit voor meer fatsoen in de samenleving mag zich niet verweren tegen onfatsoenlijk gedrag .. zoiets?
Dit was het voorbeeldquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:04 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Logisch redeneren is ook een kunst hoor.
Komt op hetzelfde neer alsquote:Net zoals het idioot is om te zeggen dat je vóór vrijheid van meningsuiting bent, maar dan bij onwelgevallige meningen toch om een verbod kraait.
Wacht even hoor......dusquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:22 schreef moussie het volgende:
[..]
Dit was het voorbeeld
[..]
Komt op hetzelfde neer als
'zeggen dat het idioot is om voor meer fatsoen te zijn, maar dan bij onfatsoenlijk gedrag zelf ook onfatsoenlijk gedrag te vertonen'.
Dat betekent dus logischerwijs dat je je niet mag verweren als iemand je onfatsoenlijk bejegend, anders ben je zelf ook onfatsoenlijk bezig. Dus zelfs al zuigt zo iemand het bloed onder je vingernagels vandaan met zijn kutopmerkingen, en giert de adrenaline door je aderen, als echte fatsoensrakker dien jij ten allen tijde rustig en beleefd te blijven ..
Hoe kom je erbij?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:16 schreef skrn het volgende:
Kinneging heeft daarom precies gehandeld hoe een fatsoensmens moet handelen.
Wacht even, jij denkt dat wanneer die man netjes gevraagd zou hebben of ze weg zouden willen gaan en een interview vooraf aan zouden moeten vragen, dat ze zonder lastig te doen weg gegaan zouden zijn?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij?
Kijk, als hij eerst Rutger vriendelijk had verzocht om de camera uit te doen en de volgende keer netjes een afspraak te maken en als dan toch doorgegaan wordt... ja, dan zou je een punt kunnen hebben, maar dat doet hij niet bepaald.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:01 schreef NotYou het volgende:
Hell, ze noemen hem de stem van zijn generatie en vergelijken hem (naar ik mag hopen grappend maar gezien de toon van de rest van het stuk weet je het maar nooit) met Hunter S. Thompson.
Dat blijkt ook wel, want Kinneging heeft geloof ik wel twintig keer gevraagd of hij wegging. Ik ga het eens tellen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:08 schreef Ludd het volgende:
[..]
Wacht even, jij denkt dat wanneer die man netjes gevraagd zou hebben of ze weg zouden willen gaan en een interview vooraf aan zouden moeten vragen, dat ze zonder lastig te doen weg gegaan zouden zijn?
Dat zou ook voor het eerst zijn dan.
HIj zou er toch niet naar geluisterd hebben is geen excuus.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:08 schreef Ludd het volgende:
Wacht even, jij denkt dat wanneer die man netjes gevraagd zou hebben of ze weg zouden willen gaan en een interview vooraf aan zouden moeten vragen, dat ze zonder lastig te doen weg gegaan zouden zijn?
Voordat hij agressief werd? Dat staat mij bepaald niet bij...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:21 schreef Federer-fan het volgende:
Dat blijkt ook wel, want Kinneging heeft geloof ik wel twintig keer gevraagd of hij wegging. Ik ga het eens tellen.
Ik vind het wel degelijk relevant.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
HIj zou er toch niet naar geluisterd hebben is geen excuus.
Excuus voor wat?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
HIj zou er toch niet naar geluisterd hebben is geen excuus.
Dat verbaast me niks. Vrouwen vallen op foute mannen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wacht.... ik lees nu pas dat Rutger een kind heeft, wil er serieus iemand met hem neuken?![]()
Wat versta jij onder agressief?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Voordat hij agressief werd? Dat staat mij bepaald niet bij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |