abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:35:34 #176
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108658669
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:30 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ik zou gewoon de deur dicht doen. Maar ik kan wel voorstellen dat die man even flipte. Het is natuurlijk een stressvolle situatie en dan heeft common sense niet altijd de overhand. Dat neemt niet weg dat die man verder misschien wel gewoon 'fatsoenlijk' is.
Een van de beste posts tot nu toe in deze reeks. Het feit dat iemand iets doet wat misschien onfatsoenlijk is maakt niet dat hij zelf onfatsoenlijk is. Net zomin als je dom bent wanneer je een keer iets simpels niet begrijpt.

Ik kan me voorstellen dat er misschien wel iets 'primitiefs' omdat zijn zwangere vrouw binnen zat. Daar zou ik ook heel beschermend van worden.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:35:57 #177
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_108658679
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:33 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wat mij betreft hoef je niet fatsoenlijk te zijn tegen mensen die onfatsoenlijk zijn, net zo min als je geweldloos hoeft te zijn tegen mensen die geweldtegen je gebruiken.
Wat mij betreft moet je fatsoenlijk zijn tegen iedereen als je daar zo openlijk voor pleit, geen enkel excuus.
pi_108658690
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:33 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Ik denk dat ik júist mijn fatsoen zou houden als er een draaiende camera op mijn neus stond.
Die Kinneging leek in eerste instantie de deur ook half dicht te houden en er was een klein duwtje voor nodig om hem helemaal te sluiten, maar in plaats daarvan nam hij welbewust de keuze om de deur volledig open te zetten
Welbewust weet ik niet. Achteraf gezien zou hij waarschijnlijk liever gewoon de deur dichtgegooid hebben, maar zoiets gebeurt allemaal in enkele secondes. Zoals gezegd is zo'n situatie ook nogal stressvol waardoor er wat mij betreft geen sprake is van een weloverwogen actie.

Daarnaast ken je de tactieken van die "journalisten" toch? Jij denkt dat ze gelijk weggegaan waren zodra hij de deur dicht gedaan zou hebben?
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:38:48 #179
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_108658737
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:36 schreef Ludd het volgende:

[..]

Welbewust weet ik niet. Achteraf gezien zou hij waarschijnlijk liever gewoon de deur dichtgegooid hebben, maar zoiets gebeurt allemaal in enkele secondes. Zoals gezegd is zo'n situatie ook nogal stressvol waardoor er wat mij betreft geen sprake is van een weloverwogen actie.

Daarnaast ken je de tactieken van die "journalisten" toch? Jij denkt dat ze gelijk weggegaan waren zodra hij de deur dicht gedaan zou hebben?
Jah, achteraf, en alleen maar omdat het voor hem verkeerd uitpakt, maar hij had natuurlijk gehoopt dat ie van alle kanten bijval had gekregen.

Als ie de deur gelijk had dichtgedaan was er helemaal geen item geweest? Of het moet zijn dat ze nog een tijdje tegen een dichte deur aan hadden willen praten :')
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:39:24 #180
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_108658751
Eng mannetje die Kinneging, ik heb 10 x liever Castricum aan de deur.
pi_108658753
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:35 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kan me voorstellen dat er misschien wel iets 'primitiefs' omdat zijn zwangere vrouw binnen zat. Daar zou ik ook heel beschermend van worden.
Exact. Dat draagt zeker bij aan het gevoel van stress.

Dikke kans dat wanneer je gewoon 'fatsoenlijk' de deur dicht doet, dat ze door blijven gaan. Blijven aanbellen, rondom het huis filmen, voor het raam staan, etc. De gebruikelijke tactieken van hun zijde dus.

Wat dat betreft was dit effectiever. Rutger klonk zo bang, dat ze daar wel direct afgetaaid zijn.

Dat de commotie die dit achteraf veroorzaakt heeft is de ellende alleen maar groter geweest, maar dat is achteraf...
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:39:54 #182
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:40:59 #183
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108658778
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:35 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Wat mij betreft moet je fatsoenlijk zijn tegen iedereen als je daar zo openlijk voor pleit, geen enkel excuus.
Als je tegen agressie bent en iemand valt je aan, dan verdedig je je toch ook?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:41:52 #184
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_108658802
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:40 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Als je tegen agressie bent en iemand valt je aan, dan verdedig je je toch ook?
Nee? pacifist = pacifist
Ook geen enkel excuus.

Bovendien is verdediging iets anders dan zelf de aanval kiezen, je kan ook nog wegrennen
pi_108658811
quote:
13s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:39 schreef Flow3r het volgende:
Eng mannetje die Kinneging, ik heb 10 x liever Castricum aan de deur.
Kun je hem daarna nog lekker even verwennen ofniet.
If not now, then when.
pi_108658830
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:41 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Nee? pacifist = pacifist
Ook geen enkel excuus.

Bovendien is verdediging iets anders dan zelf de aanval kiezen, je kan ook nog wegrennen
Kinneging is geen pacifist hoor.
pi_108658868
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 10:52 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Als het bij verbaliteiten zou zijn gebleven, dan was er überhaupt geen ophef geweest. Overigens zit ik regelmatig met kromme tenen bij GS en/of Powned items, maar dat is nou juist doorgaans niet wanneer het gaat om mensen die zelf publiek figuur zijn.
Wat een flutredenatie zeg. De ophef zegt helemaal niets natuurlijk. Nou ja, het zegt iets over de ongekende hypocrisie van sommige pownews-adepten.

Doe allemaal nou niet zo moeilijk jongens, Rutger werd keihard gepowned en dat is leuk om te zien ^O^ Het ene nare mannetje was het andere nare mannetje een keer de baas, niets aan de hand lijkt me.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_108658986
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:35 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Onzin. Het is essentieel wie de initiator is van het gedrag. Een pacifist die uit zelfverdediging handelt is nog steeds een pacifist.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_108659187
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:39 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dikke kans dat wanneer je gewoon 'fatsoenlijk' de deur dicht doet, dat ze door blijven gaan. Blijven aanbellen, rondom het huis filmen, voor het raam staan, etc. De gebruikelijke tactieken van hun zijde dus.
Niet dus... het enige wat ze hadden kunnen doen was blijven aanbellen. Bij hun kun je niet om het huis lopen of voor het raam staan...het is een flatje ;)

Anabooltje had zijn handjes thuis moeten houden maar zoals geconstateerd en becommentarieerd, meneer heeft een actie uitgevoerd, die door een ieder die vroeger altijd werd gepest maar niets terug durfde te doen, als top wordt omschreven.

Laat het daar bij zou ik zeggen. We weten inmiddels wel wie die personen zijn die gepest zijn.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 12:01:08 #190
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108659267
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:35 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Een van de beste posts tot nu toe in deze reeks. Het feit dat iemand iets doet wat misschien onfatsoenlijk is maakt niet dat hij zelf onfatsoenlijk is. Net zomin als je dom bent wanneer je een keer iets simpels niet begrijpt.

Onzin natuurlijk, fatsoen is bij uitstek het gedrag wat je vertoont in stress-situaties. Juist dan telt het. Net zoals het idioot is om te zeggen dat je vóór vrijheid van meningsuiting bent, maar dan bij onwelgevallige meningen toch om een verbod kraait. Dit 19de eeuwse mannetje verloor iedere geloofwaardigheid tav fatsoenskwesties.
Life is what you make it.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 12:01:25 #191
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_108659274
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Laat het daar bij zou ik zeggen. We weten inmiddels wel wie die personen zijn die gepest zijn.
Je blijft daar nogal op hameren. Was jij zelf een pester vroeger, dat je anderen zo op hun zwakheden wijst?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_108659619
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 12:01 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk, fatsoen is bij uitstek het gedrag wat je vertoont in stress-situaties.
Lolwut? _O-
  zaterdag 3 maart 2012 @ 12:21:42 #193
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108659725
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 12:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lolwut? _O-
Jij komt duidelijk niet verder dan smileys en onvriendelijkheden. Herken je ontwikkelpunten, dan zal je wellicht ook ooit met mensen mee kunnen keuvelen.
Life is what you make it.
pi_108660005
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:33 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Ik denk dat ik júist mijn fatsoen zou houden als er een draaiende camera op mijn neus stond.
En als je een draaiende camera meeneemt, hou je dan ook je fatsoen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_108660436
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 22:56 schreef NotYou het volgende:

Ze wilden ook weg maar Kinneging zou iig één van de twee hebben vastgehouden. (Vermoedeijk Rutger bij zijn sjaal.)
Wilden ze weg? En nu is het ineens niet meer Rutger die gewurgd is door meneer de anabole wurgprofessor, maar 'een van die twee, vermoedelijk Rutger'? Hoeveel handen heeft die Kinneging eigenlijk? Je ziet toch herhaaldelijk dat die met twee handen worsteld om die microfoon, en daarvoor heeft die een hand op de camera en de andere aan de microfoon ..
Of zeg je nu dat Rutger onderaan de trap alsnog probeert een discussie uit te lokken terwijl de cameraman bovenaan de trap 'gewurgd' wordt?
pleased to meet you
pi_108660716
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:16 schreef Mylene het volgende:

[..]

Bel je de politie. Maar goed, die hoogleraar is een van de oprichters van de Wilders denktank. Vaak gasten die roepen over fatsoen, maar zelf niet het juiste voorbeeld geven. Roepen dat leraren op scholen met u moeten worden aangesproken, maar andere kamerleden voor rotte vis uitmaken. PVV Tokkies.
pi_108660812
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 12:01 schreef Schanulleke het volgende:
Onzin natuurlijk, fatsoen is bij uitstek het gedrag wat je vertoont in stress-situaties. Juist dan telt het. Net zoals het idioot is om te zeggen dat je vóór vrijheid van meningsuiting bent, maar dan bij onwelgevallige meningen toch om een verbod kraait. Dit 19de eeuwse mannetje verloor iedere geloofwaardigheid tav fatsoenskwesties.
Mwah, het lijkt me eerder iets wat je juist in stress-situaties verliest .. zelfs onze prins, die er nota bene zijn leven lang voor opgeleid is, zat te snauwen tegen het journaille eind vorige maand. En is niet juist dát hetgeen Rutger probeert te bereiken met zijn manier van 'interviewen', door het pantser van fatsoen heen breken, voor de onverwachte spontane reacties/antwoorden?
Trouwens werd er niet gepleit om ongevallige meningen te verbieden, er werd voor gepleit om onfatsoenlijke journalisten te weigeren op het Binnenhof.
pleased to meet you
pi_108660907
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:00 schreef moussie het volgende:

Trouwens werd er niet gepleit om ongevallige meningen te verbieden, er werd voor gepleit om onfatsoenlijke journalisten te weigeren op het Binnenhof.
En wie bepaalt dan wie onfatsoenlijk is?
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:05:59 #199
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_108660972
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:03 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Kinniging en Naema Tahir natuurlijk :')
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:09:59 #200
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108661089
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:03 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Kinniging en Naema Tahir natuurlijk :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')